Nainen 35+! Nuoret naiset vievät unelmamiehesi

realismia.

S24;n treffeilläkin näkee kuinka moni 35 varmaankin hyvin säilynyt eronnut nainen etsii kovasti sitä hyvännäköistä, fiksua, hyvätuloista ja omanikäistä miestä.

Ihmetellään kun sellaisia ei löydy ja kirjoitellaan että "mistä miehiä löytää".

Moni ei ymmärrä että hyvännäköinen, hyvätuloinen, fiksu 35 mies ottaa naisen nuoremmasta ikäluokasta eli siitä samasta josta 25 mieskin. Jopa 45 mies jos vain tasoa riittää hakee samoja naisia.

Eli jos 35 nainen haluaa miehen, kannattaa laskea rimaa ja hyväksyä myös ne vähemmän varkakkaat ja vähemmän koulutetut miehet

68

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 37v.

      No höpön höpön!
      Kyllä minullekin hyvin riittäisi oman ikäluokkani miehiä laajalla ikähaarukalla (25-45). Mieluummin otan seuralaiseni muutaman vuoden itseäni nuoremmista miehistä, koska ikäiseni tai vanhemmat miehet ovat useimmiten jo aika väsähtäneitä sängyssä.Tuolla treffipalstalla yhteydenottoja kuvalliseen profiiliini tulee melkein päivittäin myös paljon itseäni nuoremmilta miehiltä, joten valinnanvaraa on, eikä tosiaankaan vaikuta siltä, että ikäisilleni miehille kelpaisi vain alle kolmikymppinen nainen.

      • Varmaankin

        vanhempi nainen panemiseen kelpaa mutta siihen se jääkin. Ei kukaan järkevä mies ala seurustella vanhan tädin kanssa. Etenkin kun naiset kulahtavat miehiä aikaisemmin, noin yleisesti ottaen.


      • realismia

        Uskokaa nyt naiset, niille nuorille kolleille kelpaa kuka tahansa kun on vain petipainista kyse. Eukko voi olla melkoinen hirvitys että parikymppinen ei ole innoissaan kimpussa. Vanhemman kanssa ei ole pelkoa sitoutumisvaatimuksista.

        Moni nainen luulee että siitä samasta innokkaasta joukosta voi sitten löytää vakavaa seuraa. Sama on omanikäisten kanssa. Nelikymppinen mies mielellään peuhaa hyvin säilyneen ikäisensä kanssa jos ei ole nuorta saatavana mutta vakikumppani otetaan kymmenen vuotta nuoremmasta jos vain on mahdollisuus.


      • Tämä realismia
        realismia kirjoitti:

        Uskokaa nyt naiset, niille nuorille kolleille kelpaa kuka tahansa kun on vain petipainista kyse. Eukko voi olla melkoinen hirvitys että parikymppinen ei ole innoissaan kimpussa. Vanhemman kanssa ei ole pelkoa sitoutumisvaatimuksista.

        Moni nainen luulee että siitä samasta innokkaasta joukosta voi sitten löytää vakavaa seuraa. Sama on omanikäisten kanssa. Nelikymppinen mies mielellään peuhaa hyvin säilyneen ikäisensä kanssa jos ei ole nuorta saatavana mutta vakikumppani otetaan kymmenen vuotta nuoremmasta jos vain on mahdollisuus.

        niin, JOS vain on mahdollisuus. Harvoinpa 40 ukkeli saa kaks viitosen vakikumppaniksi.

        Turha näillä "teille ei jää mitään jos ette laske rimaa" jutuilla on yrittää nostaa (miehen) tasoa. Jos ette kelpaa niin ette.


      • hehkeä 12
        Tämä realismia kirjoitti:

        niin, JOS vain on mahdollisuus. Harvoinpa 40 ukkeli saa kaks viitosen vakikumppaniksi.

        Turha näillä "teille ei jää mitään jos ette laske rimaa" jutuilla on yrittää nostaa (miehen) tasoa. Jos ette kelpaa niin ette.

        Aivan, harvalla miehellä on mahdollisuutta saada paljon nuorempi nainen, eikä se tietysti ole edes järkevää. Siis järkevät miehet haluavat suunnilleen samanikäisen kumppanin.

        Olen nainen ja omanikäinen on hyvä. Tässä on vielä sekin, että mies rupsahtaa naista varhemmin, joten vanhemman miehen kanssa ikäero korostuisi hirveästi myöhemmin.


      • näin se vaan onnnnnn
        hehkeä 12 kirjoitti:

        Aivan, harvalla miehellä on mahdollisuutta saada paljon nuorempi nainen, eikä se tietysti ole edes järkevää. Siis järkevät miehet haluavat suunnilleen samanikäisen kumppanin.

        Olen nainen ja omanikäinen on hyvä. Tässä on vielä sekin, että mies rupsahtaa naista varhemmin, joten vanhemman miehen kanssa ikäero korostuisi hirveästi myöhemmin.

        No kyllähän sitä aina jotkut naiset vielä vanhemmitenkin onnistuvat panoseuraa saamaan jos 9 tyrkyllä ovat, mutta pääsääntöiseti turha on mistään sen kummemmasta enää haaveilla. Eihän vanhemmasta naisesta ole enää miehen naiseksi, vain kaveriksi tai satunnaiseksi panoseuraksi paremman puutteessa. Ei ole miehen naiseksi koska hän on jo lapsetkin tehnyt, ja jos ei ole tehnyt niin on kuitenkin jo liian vanha sellaiseen.


      • just näin...
        näin se vaan onnnnnn kirjoitti:

        No kyllähän sitä aina jotkut naiset vielä vanhemmitenkin onnistuvat panoseuraa saamaan jos 9 tyrkyllä ovat, mutta pääsääntöiseti turha on mistään sen kummemmasta enää haaveilla. Eihän vanhemmasta naisesta ole enää miehen naiseksi, vain kaveriksi tai satunnaiseksi panoseuraksi paremman puutteessa. Ei ole miehen naiseksi koska hän on jo lapsetkin tehnyt, ja jos ei ole tehnyt niin on kuitenkin jo liian vanha sellaiseen.

        Eikä kertakaikkiaan kestä panemista. Ei mmene kauaakaan ku alkaa se valitus paikkojen kipeytymisestä, ja kunnon mies ei oelpäässy juurikaan alkua pidemmälle.


      • Superrealismia
        Tämä realismia kirjoitti:

        niin, JOS vain on mahdollisuus. Harvoinpa 40 ukkeli saa kaks viitosen vakikumppaniksi.

        Turha näillä "teille ei jää mitään jos ette laske rimaa" jutuilla on yrittää nostaa (miehen) tasoa. Jos ette kelpaa niin ette.

        Mutta kun juuri ne harvat 40v ukkelit jotka saa nuorempiakin on juuri niitä jotka teillekin kelpaisi. Ne ukkelit jotka ei kelpaa parikymppisille, ei kelpaa teillekään.


    • totta

      Kyllä ainakin minä olen kuvallisella profiilillani (ikää 40 ) saanut paljon viestejä ikäisiltäni miehiltä ja muutaman kanssa olen menossa treffeillekin. Kaikki nuo mainitsemani vaikuttavat myös olevan etsimässä oikeaa ja vakavaa parisuhdetta. Toki välillä tulee näitä pelkän seksin kinuajia ja kehujia, mutta niitä nyt ei kannata ottaa niin tosissaan. Itse olen rajoittanut yhteydenotot tietyllä ikähaarukalla eli tuon ulkopuolelle jäävillä ei ole edes mahdollisuutta ottaa minuun yhteyttä.

    • Mistä olet saanut päähäsi, että kaikki miehet haluavat reilusti itseään nuoremman naisen?

      Jos minulle tulisi ero, etsisin jälleen ikäiseni naisen. Meillä kun olisi samanlainen kokemusmaailma, mikä yhdistäisi meitä. Lisäksi en halua lapsia, joita reilusti itseäni nuorempi nainen todennäköiseti haluaisi.

      Ulkonäkö on näiden seikkojen rinnalla pikkutekijä. Sitä paitsi olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vanhemmat naiset oikeasti miellyttävät silmääni.

    • Kuin suoraan

      Laasasen suusta

    • Teemu Milto

      Minä olen 32-vuotias ja katson seksuaalista potentiaalia sekä 20-vuotiaista että 41-vuotiaista. Kymmenen vuoden haarukka /-

    • heh heh

      "hyvännäköinen, hyvätuloinen, fiksu 35 mies"

      Heh, heh. Ihan niin kuin suurin osa sinkkumiehistä olisi juurikin tuollaisia. Kyllä se vain niin on että melko harva tuohon kategoriaan menevistä miehistä ei ole enää sinkkuja.

      • .

        Ei olekaan, kun niillä on kaunis parikymppinen tyttöystävä.


      • ei se noin mene
        . kirjoitti:

        Ei olekaan, kun niillä on kaunis parikymppinen tyttöystävä.

        Miksi huijaat itseäsi?

        Ja plussailet vielä omaa skeidaasi.


      • ......
        ei se noin mene kirjoitti:

        Miksi huijaat itseäsi?

        Ja plussailet vielä omaa skeidaasi.

        Tottahan se on, että hyvät miehet saa hyvän naisen, eli siis nuoren ja kauniin.


    • Nainen39v.

      "Eli jos 35 nainen haluaa miehen, kannattaa laskea rimaa ja hyväksyä myös ne vähemmän varkakkaat ja vähemmän koulutetut miehet "

      Miksi ihmeessä? itse olen ainakin paljon mielummin yksin koirani kanssa, kun miehen kanssa, jonka seurassa en viihtyisi.

    • Heh, ei oo näköjään vienny. :-D

      Tossa se on, mun oma namiskuukkelini.

      • Kel meni herne neppariin? ;-P


    • ~cissi~

      Minusta oman vaatimustason laskeminen ei ole hyvä ajatus, koska ihminen tuntee itsensä, ainakin syytä olisi tuossa iässä. Silloin tietää myös minkälaisen ihmisen kanssa viihtyy ja minkälaisen ei. Yksinhän on mukavampi olla, jos sopivaa ei löydy.

    • kompromissi

      Kompromissi ei kannata. Paljon onnellesempi on itsekseen. Naisethan eivät käsi yksinelosta samaan malliin kuin miehet.

      Niin ja voihan sitä laajentaa ajatusmaailmaansa ja miesten sijaan keskittyä naisiin, lemmikkeihin, lapsiinsa jne. lista on loputon?

      • Kyllä kärsivät jos ovat

        huonosti koulutettuja " kansannaisia" . Ykinelon huonoa parisuhdetta paremmaksi preferoivat lähinnä korkeasti koulutetut naiset, joiden elämässä on paljon muuta sisältöä.


      • Joten...
        Kyllä kärsivät jos ovat kirjoitti:

        huonosti koulutettuja " kansannaisia" . Ykinelon huonoa parisuhdetta paremmaksi preferoivat lähinnä korkeasti koulutetut naiset, joiden elämässä on paljon muuta sisältöä.

        Huonosti koulutetut "kansannaiset" ovat yleensä pariutuneita, koska se oli heidän elämänsä tärkein sisältö.


    • Ruuhkaa

      Jaha, täällä on taas naista saamattomien kokoontumisajo!

    • et silleen

      Itselläni täysin päinvastainen käsitys asiasta.En käytä kylläkään minkäänlaisia epätoivoisia nettideittejä.Itse 45v nainen

      • Miksi nettideitit

        ovat sen epätoivoisempia kuin itsensä tyrkyttäminen baarissa.


    • +/- 10-v

      Luulenpa, että mitä enemmän miehelle tulee ikää, niin sitä vähemmän pinnallisilla asioilla on enää merkitystä naisen valinnassa. Totta kai nuorilla miehillä on potenssia loputtomiin ja heille pinnalliset asiat on tosi tärkeitä naisessa. Moni hieman vanhempi mies kuitenkin tajuaa, että parisuhteessa (varsinkin pitkässä parisuhteessa) paljon enemmän aikaa vietetään muulla tavalla kuin sängyssä. Siksi samantyyppinen huumorintaju, yhteiset harrastukset ja kiinnostuksen aiheet sekä sama arvomaailma ovat paljon tärkeämpiä asioita.

      Ikä ei pitäisi olla mikään ykköskriteeri suhteessa (jollei nyt kyse ole siitä, että haluaa ehdottomasti lapsia, jolloin naisen ikä on perusteltu kriteeri), vaan suuntaa-antava toive.

    • Hyvä kysymys

      Mutta eikö se ikävä juttu nuorten miesten kannalta, jos vanhemmat miehet vievät heiltä nuoret naiset? Keiden kanssa he sitten solmivat parisuhteen?

      • Regina L.

        Keskenään.

        Ei sitä homoiluksi lasketa kavereiden kesken.


    • Nortel 6

      Yksikään nuorempi misu ei kyllä ole miestä onnistunut nappaamaan minulta :)
      37-vuotias olen, ja koska näytän myös paljon nuoremmalta ja olen hyväkuntoinen, ei ole ongelmia. Itseasiassa voin valita miehistä ikähaarukassa 25-50 v. aika vapaasti.

      Edellinen poikaystäväni oli 14 vuotta nuorempi, nyt seurustelen 3 vuotta vanhemman kanssa.
      Ikä on vain numero, muut asiat ratkaisevat. Ja jos tulee vastaan mies, jolle en ikäni puolesta kelpaa, hän joutaa mennäkin.

      • ATM:lle jämät

        No eivät varmasti, koska seurustelet AT-miesten kanssa jotka eivät saa kuin itseään vanhempaa kurppaa.


      • Nortel 6
        ATM:lle jämät kirjoitti:

        No eivät varmasti, koska seurustelet AT-miesten kanssa jotka eivät saa kuin itseään vanhempaa kurppaa.

        Nope. Onko alle nelikymppinen komea 190-senttinen Kauppatieteiden tohtori ihan ATM?
        Haha, jos on, niin millaisia ovat YTM:t? :)


      • ATM:lle jämät
        Nortel 6 kirjoitti:

        Nope. Onko alle nelikymppinen komea 190-senttinen Kauppatieteiden tohtori ihan ATM?
        Haha, jos on, niin millaisia ovat YTM:t? :)

        Selvästikin on ATM jos on pituudesta ja koulutuksesta huolimatta joutunut tyytymään 37v kurppaan. Ilmeisesti ulkonäkö ei riitä nuorempiin naisiin.


      • Nortel 6
        ATM:lle jämät kirjoitti:

        Selvästikin on ATM jos on pituudesta ja koulutuksesta huolimatta joutunut tyytymään 37v kurppaan. Ilmeisesti ulkonäkö ei riitä nuorempiin naisiin.

        Olet kyllä sellainen moukka etten viitsi jatkaa, se on sama mitä palstahiirille perustelee, aina pitää törkeillä ja ilkeillä. No, ei se minua hatkauta. Mies on komea, ihan kaikkien mielestä, ja minä kaunis, kumpikin on tehnyt ihan tietoisen valinnan.

        Mutta se siitä. Koeta sinä päästä pahasta olostasi ja pura se vaikka ulkoilmassa. Täällä mesoaminen ja toisten haukkuminen ei auta mihinkään, ei muuta kenenkään asennetta eikä maailmaa, vaikka ehkä kuvittelet niin. Totuus kun on "tuolla ulkona". Iloa päivään!


      • ...............
        Nortel 6 kirjoitti:

        Nope. Onko alle nelikymppinen komea 190-senttinen Kauppatieteiden tohtori ihan ATM?
        Haha, jos on, niin millaisia ovat YTM:t? :)

        Minä olen tällainen ATM. Ei ulkonäkö tai koulutus kerro mitään. ATM:t ovat juuri usein ahkeria opiskelijoita, joilla on vaikeuksia naisiin tutustumisessa.


    • *****

      Ei väliä kun en halua ketään. Päätin et elän elämäni mielummin sinkkuna. Ei edes ystävyys-/kaveruussuhteita miehiin. Niin on paras.

      • *****

        No ehkä vähän liioittelin.. Voi olla et kyllästyin välillä joidenkin tyyppien touhuihin. Ihan vain ihastuksista on kyse.. Mut ehkä niitä on fiksumpiakin miehiä olemassa. Tiedä häntä..


      • *****
        ***** kirjoitti:

        No ehkä vähän liioittelin.. Voi olla et kyllästyin välillä joidenkin tyyppien touhuihin. Ihan vain ihastuksista on kyse.. Mut ehkä niitä on fiksumpiakin miehiä olemassa. Tiedä häntä..

        Ja oli muuten ainoat viestit tälle tyhmälle palstalle. En tätä yleensä edes hirveästi lueskele. Sen verran oudot jutut..


    • tiedetäänhän tämä

      Eli tämäkin aloitus osoittaa todeksi sen ettei mies oikeasti rakasta muuta kuin itseään. Mies on aivoton olio joka ei kykene elämään muuta kuin hetken huumassa.

      • Miehelle nainen on

        pelkkä esine siinä missä autokin


      • tiedetäänhän tämä
        Miehelle nainen on kirjoitti:

        pelkkä esine siinä missä autokin

        Niin on. Tiedän tuon ja siksi kohtelen miehiä samallalailla.


      • kauheeta!
        tiedetäänhän tämä kirjoitti:

        Niin on. Tiedän tuon ja siksi kohtelen miehiä samallalailla.

        narsistista!


    • Jompsin kumpsin

      Miksi laskea rimaa, yhtä lailla 35 -ikäinen fiksu, kaunis, koulutettu nainen voi ottaa miehen 25 -ikäluokasta. Tai jopa 45 -ikäinen, jos vain tasoa riittää...

    • saan jos haluan

      ikää 44 ja seuraa riittäs vaikka kuinka paljon 25-60 haarukassa,valita saan.ulkonäkö kohtuullinen,ei tosiaankaan mikään missi,jos ei mis isoäiti kisoja lasketa.minä en halua välttämättä mitään vakavaa suhdetta vaan reilua ja reipasta seksiä tasaisin väliajoin(päivittäin).pitkän ja huonon avioliiton jälkeen huomasin kuinka paljosta olen jäänyt paitsi.nyt on hyvä vaan olla ja tehdä mitä itse haluaa.eipä nuo nuoret tytöt ole häirinneet minun seksielämääni mitenkään.

      • ATM:lle jämät

        ATM kelpaa vain vanhoilla YTM:n aikoja sitten korkkaamille limavittuisille kurpille. Nuolevatko nämä aisurit reikäsikin?


    • Älkää laskeko.

      Miksi ottaa huonoa jos ei saa hyvää? Ja kun nuoret komeat miehet auliisti jakelee kikkeliä, niin mikäs siinä vanhanpiian on ollessa.

    • justså

      Itse ainakin naisena en katso tuota onko mies koulutettu tai rahakas vaan sitä mitä tekstailee. Jos heti alussa tulee tekstari että etsii vain yhdenihetken hauskuutta niin sellaiset heitän samantien pois.

      Tässä vanhemassa naisen isässä eli 42v sitä ei halua leikitellä tunteillaan. Ikähaarukalta haen miestä 34-52v miestä.

      Eiköhän tärkeintä ole se mitenkä kemiat toimii ja suurin osa miehistä ei edes tämän kautta ole todellisuudessa valmiita edes ensimäiselle treffeille. Etsivät vain sitä ihme naistaan joka täyttää kaikki kriteerit.

    • Palstatrolleille taitaa olla ankee havainto, et me 35 tai 45 naiset olemme mielummin ilman miestä kuin laskemme rimaa.
      Nuorista miehistä osa nimenomaan hakee vanhempaa naista. tykkäävät siitä kypsyydestä.

      Mä en etsi tilapäisiä petikumppaneita vaan tasa-arvoista partneria, kaiken ikäisiä on tullu treffailtua. nyt ei ole deitti-ilmoa kehissä kun en jaksa niitä seksiviestejä. Taidan vaihteen vuoksi kokeilla es-menoja.

      • Kaisan annattaja

        Hakevat vanhempaa naista kun vanhemmat YTM:t ovat vieneet niiden ikäryhmän tytsyt.


    • Nou Broblem

      Kun on riittävän itsellinen on varaa valita tai olla valitsematta ketään .

      Petikumppanikaan ei ole pahaksi kunhan löytää aikuisesti käyttäytyvän
      kumppanin .


      Toisaalta rehellistä toimintaa mieheltä jos tekstiviestissä kertoilee
      suoraan etsivänsä yhden illan seuralaista.
      Näin kohtaavat paremmin ihmiset, jotka eivät halua
      pitempiaikista suhdetta keskenään.

    • "Petikumppanikaan ei ole pahaksi kunhan löytää aikuisesti käyttäytyvän
      kumppanin ."

      naurahtelin tuolle hieman, ikä kun ei takaa aina että mies osaa käyttäytyä aikuisesti. Viiskymppisetkin osaa olla kiukuttelivia kakaroita. :))

    • Don mui caliente.

      Totuudenpuhujista ei pidä kukaan.Factaa itseni kohdalla on se, että jos katson naista oli olosuhteet mitkä tahansa katson häntä pariutumis mielessä,
      joten ikähaarukka on ikävä kyllä kaikessa määräävä tekijä.
      Jos olisin tuon 45 ja talouteni pysyisi tässä, niin todennäköisesti
      kelpuuttaisin kumppaniksi vieläkin vain saman ikärajan mitä nytkin..Tai max sen mitä olen nyt.

      En normaalisti määritä ihmistä miestä tai naista iän kanssa,
      siinä lyö kirveensä kiveen. Olen seurustellut jostain 15 vuotiaasta asti ja
      19 vuotiaana lähdin 39 v yh-n kelkkaan..siitä eteenpäin min kymmenenvuotta vanhempi, 32 vuotiaan kun olin 21ja sen jälkeen 38 vuotiaan sitten
      45 sen ja taas 36 vuotiaan, kenen kanssa olen vieläkin jollakin tavoin
      yhdessä? Tänä päivänä nuo naiset ovat järjestyksessä
      45,43,53,67 Ja tämä viimeisin täyttää juuri 44.
      Varmaan turha sanoa, että kaikki olivat yh-äitejä.

      Mistä soidinmenoissani on siis kysymys ja miksi en tämän viimisen
      kanssa jäänyt yksiin vaika se oli pala taivasta...??
      Kun keksitte sen ilman alkoholia ja tajuatte mistä tässä touhussa on
      kysymys ymmärrätte silloin myös ehdottomuuden. Vielä toistaiseksi ikää tärkeämpi on absolutismi, mutta olen aina ja koko ikäni ollut syvästi
      lapsia rakastava mies. Koska talouteni on turvattu haluan suoda tämän
      elämän lahjan myös jollekkin toiselle,ja koska en näe mitään vitsiä
      siinä yhdessä kulissi-lapsessa, niin tarvitaan xx ikäinen nainen niitä
      penikoita synnyttämään. Tiedän kokemuksesta kuinka raskasta tuo lapsen kanssa telmiminen on. Tiedän myös sen mitä en tiennyt noin 20 vuotiaana elämästä, joten sen ikäinen on vähän pois laskuista.

      Koska joka päivä tulee päivä lisää elettyä elämää,
      niin on tuo rimakin tippunut samaa vauhtia.. Realismi on paska juttu,
      mutta se on se, mikä minua pyörittää sen vuoksi en ajattelisi
      minuuttiakaan itseni ikäistä tai vanhempaa naista..Enää.
      Leikit on leikitty naisen on helppo koska kupeita ei enään polttele,
      onhan se oma pikku vaavi jo 21 v... Minulla se on vähän eri asia.
      Kuten monella muullakin miehellä, nyt kun katson naista en katso
      ulkonäköä, en painoa, katson lapsilleni äitiä.
      Ja lasteni äidillä ei esim:ole tatuointeja tai muutakaan roskaa mikä kielii
      ajasta kun äidillä oli huono itsetunto tai alkoholiongelma..Naisen
      varallisuus ja ammatti on se ja sama, myös huora käy.. Olen sellaisenkin kanssa seurustellut.. työ työnä. Lasten äiti siis voi olla mitä tahansa
      muuta paitsi tatuoitu tai niin vanha, että lääketieteellisesti lasken riski synnyttäjäksi. Lasten alullepano on myös minun vastuullani,ja oudoksun miksi
      tämä ikä kysymys näyttää olevan monelle kipeä paikka.


      Jokainen on kuitenkin saanut valita vapaasti..Ja tehnyt omat
      valintansa ja päätöksensä itse?

    • Ota_NUOREMPI mies!

      ""kuinka moni 35 hyvin säilynyt eronnut nainen etsii kovasti sitä hyvännäköistä, fiksua, hyvätuloista ja omanikäistä miestä.Ihmetellään kun sellaisia ei löydy ja kirjoitellaan että "mistä miehiä löytää". Moni ei ymmärrä että hyvännäköinen, hyvätuloinen, fiksu 35 mies ottaa naisen nuoremmasta ikäluokasta eli siitä samasta josta 25 mieskin. Jopa 45 mies jos vain tasoa riittää hakee samoja naisia.

      Eli jos 35 nainen haluaa miehen, kannattaa laskea (ei rimaa) vaan IKÄÄ!

      Miksi se "hyvin säilynyt eronnut nainen" etsii vain oman ikäistään miestä, miksei se etsi myös itseään NUOREMPAA? (samoin kun ne miehetkin)

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/miksi-puumailla.html

      http://www.youtube.com/watch?v=1q-oTWIW6eo

      • ns ns

        Itselläni tuo riman laskeminen käy ihan luonnostaan - anteeksi, siis iän laskeminen, ei riman.

        Koska näytän ikäistäni reilusti nuoremmalta, miehet ovat vain hyvin, hyvin harvoin olleet itseäni vanhempia. Silloinkin vain max kaksi vuotta vanhempi.


    • N40+

      Riman laskeminen kertoo epätoivosta ja sellaiseen ei syytä:) Se on kyllä totta, että Suomi24:n Treffeistä ei löydy, mutta.....ihan sieltä oikeasta, elävästä elämästä kylläkin. Ja sieltä löytyy sellaisia Oikeita Miehiä toisin kuin Treffipalstalta, missä kirjoitetaan sellaista millainen haluttaisiin itsensä olevan, mutta totuus on aivan toista. Menkää siis ihmiset ulos ja lopettakaa valheessa eläminen jos haluatte oikeasti hyvää:)

    • persoonat

      34 naiset viedään käsistä heti. Ei ehdi kissaa sanoa.

      • ytmjyystäri

        näin on, viejinä ovat 50 miehet.


      • totuus-
        ytmjyystäri kirjoitti:

        näin on, viejinä ovat 50 miehet.

        Ei ole. Samanikäiset ja nuoremmat.


    • Teinivaimoa haetaan

      Tuo on niin totta. Minäkin 40 mies etsin puolisokseni nimenomaan neitsytteininaista, josta voin neitsyyden vietyäni kasvattaja/aviomiehen ominaisuudessa muokata uskollisen, luotettavan ja kuuliaisen teinivaimon, jolta onnistuvat niin arjen askareet kuin villit pornoseksileikitkin ja joka kykenee synnyttämään minulle terveitä ja geneettisesti korkealaatuisia jälkeläisiä.

      Suostun minäkin tietysti kertaluonteisesti tyhjentämään alapääni ylipaineet ja laskemaan lastini jopa johonkin melkein itseni ikäiseen mummoon, kunhan ei ole ulkonäöltään pahasti rupsahtanut, puskurit ovat pysyneet pulleina, eikä bisnesreikää ole penikoimalla revitelty löysäksi. Mutta moinen vanhus ei todellakaan muuta talooni asumaan, puhumattakaan siitä, että suostuisin katselemaan tai elättämään hänen muiden miesten siittämää jälkikasvuaan.

      Kaunis teinivaimo käy miehelle myös statusesineestä vähän samaan tyyliin kuin auto tai purjevene. Mummovaimolla ei paljon kehtaisi kerskailla sen enempää kuin Ladalla ja soutuveneellä.

    • akateeminen M

      Mitä sanotte tästä - olen 42-vuotias mies, tämänhetkinen naisystäväni on 29 v? Olin vielä muutama kuukausi sitten sitä mieltä, että yli 10 vuoden ikäero on järjetön - että ei ole yhteisiä asioita. Tämä nainen on jopa minuakin vanhanaikaisempi, ja yhteisiä asioita riittää. Takkini kääntyi aika iloisesti =)

      • sama tilanne itellä

        Varo vaan ettet 5 vuoden päästä villiinny ja vaihda nuorempaan;)


      • ...

        No sanon, että taidat olla vähän tyhmä? 29 on kuitenkin aikuinen, joten miksi ihmeessä teidän ikäeronne olisi järjetön? Ihmisissä on muutakin kuin ikänsä.


    • juupajutiiti

      Jaa a, tuttu nainen on 51 ja miehensä 35, ei ole nuoret naiset vieny kun tuo puuma on hyvässä kunnossa ja kaunis. Jääpi tyttöset niin kauas taakse että.

    • eihän...

      Tai sitten olla yksin. Olet kyllä oikeassa, mutta huonolla miehellä ei tee yhtään mitään, joten todennäköisyyksienkin vastaisesti kannattaa yrittää sitä hyvää miestä ja jos ei sitä saa, niin sitten olla yksin. Eihän siinä ole mitään hävittävää, kun taas jos tyytyy huonoon mieheen, niin taatusti katuu!

      • .,.,..

        Tuo on totta. Nuorena tuli erehdyttyä huonon ja kusipäisen naisen matkaan ja nyt harmittaa ettei tullut yritettyä silloin muita naisia ja kieltäydyttyäkin itseään tyrkyttävistä naisista. Huorisssakin olisi kannattanut käydä. Totta tuo on, että huonolla naisella ei tee mitään. (paitsi nussii tietenkin)


    • miehille terveisiä

      15 vuoden kuluttua...... 20-vuotias nainen on 35-vuotias!! Ja 25-vuotias on 40-vuotias. Mies 35v on itse 50-vuotias silloin! Miehen saavutettu etu "nuoren naisen" suhteen on lyhytkestoista ellei taas vaihda. Mitä ne sellaiset arvot ovat? Persoona se on nuorenkin naisen sisällä, oli miten kaunis hyvänsä. Ja kauneus on vain pintaa aina, meikillä saa paljon aikaan käytös. 26-vuotias on 15 vuoden kuluttua 41-vuotias! Ajattelepa sitä.

      15 vuotta on lyhyt aika lopulta tavallaan...

    • Ruhahhahhaha

      45 vs. 35 nainen synnyttävät lapsen tarkoittaa sitä,
      että nämä naiset täyttävät siis 36 ja 46 kun lapsi syntyy.
      On se toki vammainen kun eläkeläinen sen synnytti, sitten se alkaa...
      Pitäisi ajella polkupyrällä, uida, käydä elokuvassa ja muuta
      paskaa. Äiti onkin jo 56 ja toinen 46 sit tulee se ihanin teini-ikä
      tajuaako kukaan teistä simpansseista, että kun se on 15 niin
      ootte 61 ja 51 ja kun niitä kerta on kuusi kappaletta niin herätkäähän nyt
      kukaan tee lapsia ton ikäsellle ämmälle kuljette tenoissa kun lapsenne täyttää 18 (se ensimmäinen),ja kun se lopulta lähtee himasta ootte vasta 65-55 v..sit alkaa taas se oma elämä matkustelu ja semmonen
      paitti, et sen reppanan perään on katottava vielä 3 vuotta eli ootte 68 ja 58 kun elämä voi alkaa.. Ja mun pitäis 58 tai 48 vuotiaana jaksaa kattoa
      jotain pystyyn lahonnutta naisen kuvatusta joka ei
      pidä sen paremmin kusta kuin paskaakaan.
      Näin on, kyllä teillä taatusti on vientiä ihan juuri niiku kerroitte
      35 nainen on enää runkkuämpäri, harva saa sen yhden
      puserettua ulos..Ei tästä kannata jatkaa..
      Uskokaa te unelmiinne ja hellikää haaveitanne =D

    • Citynainen

      Niin. Tai sitten olla ilman miestä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe