Kielilävistys

kiinnostunut

Nii, oon aina halunnu kielikorun, ja nyt mietin, että voisin tässä sellasen ottaa kesän aikana. Ainoot ongelmat on se, että äiti tarvis suostutella, ja miten jälkihoito ? Ja suurin ongelma on se, että mulla on heikko kipukynnys.. Oisko mitenkään mahdollista puuduttaa kieltä tai jotain muuta vastaavaa laiton ajaksi ? Paljo maksaa, ja oisko tiedossa mitään hyviä lävistäjiä Vammalan ja Tampereen seuduilla ? Muutenkin pelottaa, millaiselta se tuntuu. Jos on kokemuksia, kertokaa ! (:

3

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunutt

Ja onko muutenkin kaikenmoisia riskejä ja mitä siinä voi tapahtua ja näi ?

• asdfghjklöä

Saat lävistäjältä lapun jossa ovat hoito-ohjeet. Ei kieltäsi ei voi puuduttaa laiton ajaksi, koska kipu kestää n 2 sekuntia ja jos et sitä kestä niin älä ota koko lävistystä. Js kukaan ei voi kertoa sinulle sattuuko lävistyksen ottaminen koska kipu on yksilöllistä.Kielilävistys maksaa paikasta riippuen n. 25-50euroa. Lävistyksen ottamisen jälkeen kannattaa syödä mehujäätä tai pitää suussa jääpalaa. vältä maitotuotteita ja älä syö mielellään ekana päivänä kiinteää ruokaa.

• Niinku edellä jo mainittiin niin se on henk.kohtasta että sattuuko. Itellä on 2 kielikorua ja kyllä totesin molemmilla kerroilla sen että pihdeillä kiinni ottaminen sattu enemmän ku se lävistäminen. Niin ja mainitaan nyt se että "pelkään " kipua.
      Lävistyksen oton jälkeen voi syödä särkylääkettä jos on kauheesti kipuja. Koko prosessissa on mun mielestä ollu tympeintä se parin päivän maitotuotteiden välttäminen. Ja viikossa on itellä menny ohi viimesetki kivun rippeet. Ite oon ottanu Kajaanissa molemat ja yks makso 50€.

Kysy jos tulee jotain mieleen. Mielellään vastaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      116
      1387
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      41
      1256
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1019
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      803
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59