Nii, oon aina halunnu kielikorun, ja nyt mietin, että voisin tässä sellasen ottaa kesän aikana. Ainoot ongelmat on se, että äiti tarvis suostutella, ja miten jälkihoito ? Ja suurin ongelma on se, että mulla on heikko kipukynnys.. Oisko mitenkään mahdollista puuduttaa kieltä tai jotain muuta vastaavaa laiton ajaksi ? Paljo maksaa, ja oisko tiedossa mitään hyviä lävistäjiä Vammalan ja Tampereen seuduilla ? Muutenkin pelottaa, millaiselta se tuntuu. Jos on kokemuksia, kertokaa ! (:
Kielilävistys
3
123
Vastaukset
- kiinnostunutt
Ja onko muutenkin kaikenmoisia riskejä ja mitä siinä voi tapahtua ja näi ?
- asdfghjklöä
Saat lävistäjältä lapun jossa ovat hoito-ohjeet. Ei kieltäsi ei voi puuduttaa laiton ajaksi, koska kipu kestää n 2 sekuntia ja jos et sitä kestä niin älä ota koko lävistystä. Js kukaan ei voi kertoa sinulle sattuuko lävistyksen ottaminen koska kipu on yksilöllistä.Kielilävistys maksaa paikasta riippuen n. 25-50euroa. Lävistyksen ottamisen jälkeen kannattaa syödä mehujäätä tai pitää suussa jääpalaa. vältä maitotuotteita ja älä syö mielellään ekana päivänä kiinteää ruokaa.
Niinku edellä jo mainittiin niin se on henk.kohtasta että sattuuko. Itellä on 2 kielikorua ja kyllä totesin molemmilla kerroilla sen että pihdeillä kiinni ottaminen sattu enemmän ku se lävistäminen. Niin ja mainitaan nyt se että "pelkään " kipua.
Lävistyksen oton jälkeen voi syödä särkylääkettä jos on kauheesti kipuja. Koko prosessissa on mun mielestä ollu tympeintä se parin päivän maitotuotteiden välttäminen. Ja viikossa on itellä menny ohi viimesetki kivun rippeet. Ite oon ottanu Kajaanissa molemat ja yks makso 50€.
Kysy jos tulee jotain mieleen. Mielellään vastaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483