Tylsää

Marju

Olen jo 2kk sitte lukenu nämä samat jutut täälä ei vissiin ole oikein jutun juurta.Voihan sitä vaikka kertoa jotaki mukavaa .Ei tartte olla aina jotaki valittamista .Haloo nyt on kesä ja kaikki hyvin.Hyvää kesää kaikille ja positiivista mieltä.

23

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khbk

täällähän istuu aina samat ihmiset,jotka ei käy ulkona ollenkaan..miten niitä uusia juttuja voi tulla:))))))giyg

• Marju

Niin näytää mie olen aina välilä vilkassu näitä juttuja nyt vasta tänään liityin tähän, mutta minusta on aika vaikeaa tämä keskustelu ja ikävää ko ei yhtään hauskaa juttua ,aina vain valitusta urputusta ja toisten tekemisien haukkumista.Näitä lukiessa näytää siltä että täälä nähdään roskat naapurin portailta mutta ei omilta.Hauskaa kesää ,ja symppistä elämää.

• mopomanni
        Marju kirjoitti:

Niin näytää mie olen aina välilä vilkassu näitä juttuja nyt vasta tänään liityin tähän, mutta minusta on aika vaikeaa tämä keskustelu ja ikävää ko ei yhtään hauskaa juttua ,aina vain valitusta urputusta ja toisten tekemisien haukkumista.Näitä lukiessa näytää siltä että täälä nähdään roskat naapurin portailta mutta ei omilta.Hauskaa kesää ,ja symppistä elämää.

kyllä olet oikeassa sitte jos tänne kirjottaa seku jonku kanssa niin pietään kovin pahana että ko tuomosta tyhmää kirjottava,niinkö kumpparimieski on kirjotellu hellusa kans niin heti haukuthiin ja joku vielä viissaana kirjotti että siinä se taas yksin ittelesä kirjottaa ja vastaa,on aika tiukka piposta porukkaa,KM on taas matkala eikä ole ees nähny ko sille on tyttö kirjottanu ko se ootti silloin kauon aikaa että hellu kirjottas jotaki mutta se joutu taas reissuun ennemin se ei voi sieltä katela tätä palstaa ko ei ole oma kone matkassa,eiköhän seki kohta tule sieltä.

• mopomanni
        mopomanni kirjoitti:

kyllä olet oikeassa sitte jos tänne kirjottaa seku jonku kanssa niin pietään kovin pahana että ko tuomosta tyhmää kirjottava,niinkö kumpparimieski on kirjotellu hellusa kans niin heti haukuthiin ja joku vielä viissaana kirjotti että siinä se taas yksin ittelesä kirjottaa ja vastaa,on aika tiukka piposta porukkaa,KM on taas matkala eikä ole ees nähny ko sille on tyttö kirjottanu ko se ootti silloin kauon aikaa että hellu kirjottas jotaki mutta se joutu taas reissuun ennemin se ei voi sieltä katela tätä palstaa ko ei ole oma kone matkassa,eiköhän seki kohta tule sieltä.

soli kans hyvä sillä itämaan tietäjällä ko se kirjotti että se sen takja kirjottaa ittelesä että ossaa sitte vastata kans,on ne vissiin soitelu toisilesa KM ja närkin tyttö,mutta se ajatteli että vastais tyär tänne ko siinä kaks tyärtä kirjotteli niistä ja tulihan sieltä hyvä vastaus se ei ole vain KM nähny sitä vielä,molema minun hellun kans täälä KM,n asunolla sen aikaa ko se on reisussa mullon sen i-phone ja läppäri käytössä.

• Marju
        mopomanni kirjoitti:

Niin elämä on ,pitäs käyä vaikka päivävisiitillä Syyriassa niin loppus tuo tapahtumien puute täälä ja kaikki lopettaisit sen turhan urputtamisen naapureista sun kaikista muista .

• Marju

Eikös tämä ole mielipiteiden vaihtoa ja keskeskustelua eikä pelkkää mollaamis ,kanava ,kertokaapa vaikka jotaki juttuja ,tai vaikka kala valeita.

• MIES VM 73

oLEN TULOSSA AAVASAKSALLE JUHANNUKSENA ,ONKOHAN SIELLÄ MITÄÄN TAPAHTUMAA...

• Lempsatti

Eipä oo tullhut poristua täälä pitkhän aikhan, ko net vei minun nimimerkin. Eipä silti, reisussa oon ollu. En oo festejäkhää ehtiny järestää, ko on ollu semmosta ryykhäämistä. Vartokaapa elokuun kuutamoita, niin laitan taasen pöyvät notkumhan ja pijetään komiat juhulat minun kartanosa. Ei tuu ruokhaa eikä juohmaa puuttumhan ja mussiikkia riittää laijasta laithan. Niinko ennenki. Ja punaset kaulahuivit vaihama sifonkissiin. Minä sitte ilimottelen. Mullahan on paljon tuttuja, kirjottelin Lempi Kaarinana, mutta nyt sanottakkoon Lempsatiksi. Kyllä häätyy myöntää, etton ollu jo ikävä niitä Lada miehhiä ja kaikhia komppiksia. Palathaan. Lepposaa Jussin juhulaa kaikile!!!!

• mies vm 73

Olipa ihana juhannus vaaran päällä,taidan tulla toistenkin sinne....Mutta eipä näkynyt Marjua siellä:(

• Marju

Kyllä olin ,mutta veneellä vaaran laitoja ja hietikolla polttamassa makkaroita.Hauskaa kesää !!!

• en rosvo

kävin rannalla niin kaikki vahtasi sitten alkoi porukka lisääntyä ihmeellisesti

• Takahikiä

Ylitornio on taantunut paskapaikka. Täysin käpykylä missä kaiken omistavat 2-3 yrittäjäsukua, ylpeät ja ahneet. Ylitornion naiset ovat täysiä suorittajia, siivoavat jatkuvalla syötöllä kotiaan ja juoksevat Ainionvaaraa ympäri etteivät vaan liho ja rupsahda. Eivätkä silti saa pidettyä ukkojaan kotona. Ne kun jahtaavat Ruotsin puolella piip kourassa miehiä.
      Muurteenne on käsittämätöntä, sekavaa molotusta. Ette piittaa lainsäädännöstä ja olette muutenkin auktoriteettikammoisia. "Mikä on rakennuslupa, häh? Jaa, eikö humalassa saakaan ajaa autoa, kelkkaa, traktoria, venettä?"
      Ylitorniolta ei löydy kunnollista ruokaravintolaa saati hotellia, tai edes nykymukavuuksilla varusteltua mökkiä, lähimmät on Rovaniemellä. Miksi köyhät asuvat Ylitorniolla? Jokivarsimaiseman takiako? Sitä kun saa ihailla ilmaiseksi. Miksette muuta helvetin äkkiä sieltä pois, kaupunkiin töihin ja koulutukseen?

• Marju

No ohoh oltetpa sie pettyny ,ehkä et ole paikkakuntalainen ,tai oletko petetty, siinä kyllä olet oikeassa että ko tänne tulee niin on niinkö outo lintu, muttako sulautuu tuulipuku ja lenkkarit porukkaan niin on jo toiveita hyväksynnästä, kokemusta on.
        Mutta koitappa rauhottua sen Ylitornion haukkumisen kanssa ,Sulla oli vissiin joku huono kokemus mutta älä yleistä.Tervetuloa Uudelleen positiivisemmalla mielellä.

i

• Marju

Olisko ollu sen molotuksen ymmärtämisessä joku muu syy ko murre .Vilaseppa peiliin,vai oliko sulla ensimmäinen kokemus murteista. Muutappa sitte vaikka ruottin puolele sielä paljon enemän murteita ,ja kaikki miehet on yhtä hyviä ko suomessaki .Hyppää punkaan veä peitto korvile ja rakasta itseästi,ko ett tunne kerran ulkomaailmaa etkä hyväksy muita kuin omasi.

• Takahikiä

Missä päin Suomea puhutaan kirjakieltä? Ei missään. Suomen eri puolilla on jokaisella oma murre, joten eipä ole tosiaan minulle ensimmäinen kokemus murteista. Se teidän murre vaan kuulostaa hölmöltä. Voi tietenkin johtua siitäkin Ruotsin läheisyydestä ja kielien sekoittumisesta. Kukapa tietää.
      Tuossa mieskommentissani viittasin M/007 Gayyyyyyyy keskusteluun.
      Ruotsinpuolelle en meinaa missään rakkaudessa muuttaa, sillä asun jo nyt mielekkäässä paikassa, mikä ei ole tietenkään Ylitornio. Ylitorniolla olen asunut sen verran että tiedän että te itsekin siellä puhutte että "viimeinen sammuttaa valon" eli väki vähenee.
      Se minua ihmetyttää että miksi te ette osaa ottaa rahoja pois turisteilta? Siellä ei ole matkailijalle mitään muuta kuin maisemat ja kalastus. Ottakaa mallia muista Lapin kunnista, siitä että miten he hoitavat matkailun. Nyt turistit vain lisäävät kaasua Ylitornion kohdalla ja kantavat euronsa muihin pitäjiin.

• saa nähä seku vain

Jaa sieläkös on vaimot timmissä kunnossa,ei sunkhaan sole paha ollenkhaan.Mie perusta miehenpuolista,sama niile.Mutta missä net ravaava, ko mole tien varressa kuitkhaan nähny. Siutti mie menen harva se päivä.Voi hyäne aika senthään kyllä teilä on hyästi asiat,,,äijänkäppyröistä taija olla mihinkhään,nuuskan kans värkkäävät....mutta pärjäkkää ja olkaa sovussa.

• Marju

Kyllä on meilä menny oikea älykkö hukhaan siehän se oikea sälli olet ko tiät mitä meän pitäs tehhä pyri veikkosen valtuustoon ,turhaa sie tässä 24 jässä urputat eikä se ole meän koko Ylitornion syy jos et juhannuksena ?????????????.

• Juhannus häät(kö)-13

Juhannus heila löytyi sieltä Aavasaksan vaaran päältä ja vieläkin yhdessä..MIkäs siinä kun kemiat kohtaavat...Muuten onnistunut ilta,loppui vain lyhyeen..

• Takahikiä

Paljon Onnea ;)

• Takahikiä

Jos Marju puhuu minulle, niin miksi oletat automaattisesti että minä olen mies? Ja muka sälli, korkeintaan jätkä minä olen. :D Ja jos saamisista pitää puhua niin olen saanut Juhannuksenakin.
      Ja vakavasti puhuen ettäkö tosiaan ole ajatelleet että matkailijoita voisi houkutella Ylitorniollekin ? Oletteko tosiaan niin pysähtynyttä sakkia että ette edes pysty harkitsemaan jotain uutta, erilaista, työllistävää, kehittävää.

• Marju

Kyllähän me haluaisima ,vaikka sen vitsin lentomäen mutta ko kunta ja ne vanhat papat jokka päätää niin ei vissiin halua tänne elämää ,haluavat viettää eläkenpäivänsä rauhassa.

• m 73

Sanot asiaa,mutta kaikki loppuu aikanaan...Meilä loppuu ikävuodet,että saadaan kääntää niiden pää....

• näinhän on asia

Se tämä marju yksinään kirjoittelee eri nimimerkeillä kun ei ole muutakaan tekemistä .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe