Kiri on lyönyt sarjassa kolmanneksi eniten juoksuja. Mutta on myös päästänyt paljon. Jos päästää paljon vastustajan tekemään juoksuja, olisi itse kyettävä tekemään paljon enemmän. Harmittaa oikein välillä, kun pelissä kuin pelissä tulee ykköselle turhia paloja enemmän kuin vuoroparin verran elikolme kappaletta. on aivan turha antaa vastustajalle sellaista lahjaa ja yrittää sitten itse saada juoksut parissa kunnon vuoroparissa!
jokaisen pelaajan pitäisi miettiä jo ennen lyöntivuoroa, mitä aikoo tehdä. Se suunnitelma kannattaa noudattaa eikä yrittää yksi kaksi jotain tuhrunäpyä. Sillä kun ei kukaan kentällä kerkiä etemään yhtään eikä lyöjä itse usein edes itse yritä sillä lähteä liikkeelle. No ei kannattaisikaan, mutta kysyn vain, miksi sitten tällainen lyönti.
Pesis on järkipeli, siinä on paljon sovittuja asioita joukkueen kesken ja niitä tulisi noudattaa. Viime kotipelissä taas narutettiin pelaaja irti kolmoselta etuväärällä. En tiedä, oliko lyöjän vika ja oliko juosijan hölmöyttä. Yksi kaikki, ei putkeen mennyt ja vuoropari päättyi siihen. Lyöjän pitäisi olla hereillä ja odottaa myös väärää syöttöä. Jos on sovittu, että syötöstä lähdetään, niin ei lyöjän kannata odottaa toista suoraa syöttöä, vaan on yritettävä lyödä tuosta väärästäkin ja se onnistuu paremmin, jos on etukäteen jo ajatellut senkin mahdollisuutta.
Typerät lyönnit pois, niin joukkue pärjää vielä paremmin!
Jyväskylän Kiri voisi menestyä
Taktinen väärä
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla722974Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612568SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1062250Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851405Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o186949Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html88919Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html145815Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52746