Kannattaako juhannuksena juoda alkoholia

miehen pulma

Jos on vaan kotona yksin eikä ole lähdossä minnekkään. Krapulassakin vaan alkaa panetaa eikä ole tyttöystävää edes joten eiole varmaan hyvä idea juoda alkoholia.?

21

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos vietät juhannusta 21. päivänä, eli oikeana kesäpäivän seisauksena, niin silloin kannattaa ehdottomasti juoda alkoholia ja mahdollisesti harrastaa muitakin ekstaattisia menoja kesän sadon, rantakunnon ja muiden tärkeiden kesäonnien varmistamiseksi. Pahat henget kannattaa samassa yhteydessä karkottaa pyhillä tulilla.
      Jos vietät juhannusta valtion määrämänä aikana, ensimmäisenä lauantaina kesäkuun 19. päivän jälkeen, alkoholia on turha nauttia, koska silloin se on ihan tavan ryyppäämistä.
      Johannes Kastajan päivänä 24.6. suosittelen kohtuullista annosta ehtoollisviiniä.

    • Riippuu siitä minkä näköisen akan kanssa seurustelee ja hyvää känniä ei seksin takia kannata hukata.

    • viisas luuseri

      juoda kannattaa mutta naisiin ei kannata seota.

    • ...

      Ei.

      • Kielteinen ilmapiiri ? Suomalaisessa kulttuurissa on tapana puhua vain negatiivisista asioista jos nyt yleensäkkään saa jotakin sanotuksi, varsinkin jos kaikki sujuu hyvin. Hiljaisuus herättää kuitenkin usein epävarmuutta.


    • Onko viina itsessään koskaan "hyvä idea"..?

      Mielestäni ei.

      • No ei varmaan sellaisell ihmiselle joka juoksee salilta salille, mutta sellaiselle joka juoksee kapakasta kapakkaan (kuin minä), niin sopii kuin cola kossuun. Juhannuksena on hyvä lopettaa se krapula minkä on Jouluna hankkinut. Mieti nyt miestä joka on ollut pienissä seilissä 20 vuotta ja vaikkapa sairaskohtauksen takia on joutunut selviämään, näkee sen muijan (selvinpäin) kenen kanssa on mennyt joskus naimisiin....kännissä tietty.


      • teewarit
        modelli kirjoitti:

        No ei varmaan sellaisell ihmiselle joka juoksee salilta salille, mutta sellaiselle joka juoksee kapakasta kapakkaan (kuin minä), niin sopii kuin cola kossuun. Juhannuksena on hyvä lopettaa se krapula minkä on Jouluna hankkinut. Mieti nyt miestä joka on ollut pienissä seilissä 20 vuotta ja vaikkapa sairaskohtauksen takia on joutunut selviämään, näkee sen muijan (selvinpäin) kenen kanssa on mennyt joskus naimisiin....kännissä tietty.

        Alkoholi on kuulemma epäterveellistä......
        että mikähän siinä viinassa kaikki vaivat parantaa?

        Ei viinaa tarvis ollenkaan, jos hyvee pontikkaa suapi


      • teewarit kirjoitti:

        Alkoholi on kuulemma epäterveellistä......
        että mikähän siinä viinassa kaikki vaivat parantaa?

        Ei viinaa tarvis ollenkaan, jos hyvee pontikkaa suapi

        Näin just, jos ei kestä viinaa niin voi juoda kaljaa tai pontikkaa.


    • Ei kannata, voi mennä kävelemään ulos ja ottaa valokuvia kesäisestä suvesta.
      Alkoholi ei ole se tekijä mikä juhannuksen, juhannus on lomaa perheen kanssa.

      • Yhtään kuvaa en ole ottanut selvinpäin, enkä ota. Haluan vielä muistutta kaikkia siitä, että ensin oli alkoholi ja sitten vasta tuli Juhannus tai Joulu....tai S-24


      • Minä kun olen ymmärtänyt, että juhannus on enempi lomaa perheestä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä kun olen ymmärtänyt, että juhannus on enempi lomaa perheestä.

        Juuri näin! Kakarat mummulaan ja akka riiheen, Juhannus on miesten "omaa aikaa" mies tekee silloin mitä miehen kuuluukin tehdä, akat voi mennä vaikka pyörimään olkipeltoon. Joillekin naisille on muodustunut tai ovat omassa pienessä päässään muodostaneet sellaisen kuvan, että se olisi jotenkin perhe juhla. Kivaa hei! Joulu ja Juhannus perheen kanssa, rupes ihan ahistaa pelkkä ajatus.


      • communista
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä kun olen ymmärtänyt, että juhannus on enempi lomaa perheestä.

        Ratikalla ei edes ole perhettä

        Stallarina on vaikeata ymmärtää työtä tekevän tarvitsemaa lomaa

        Hyvin levännyt ja palautunut duunari pystyy tuottamaan enemmän voittoa tehtaan patruuna Ratikalle


    • määmy

      Kandee, hukkuu murheet ja v-mäisten kandee lähtee soutelee ja kuseskella laidan yli. Todellakin hukkuu myös ky. henkilön aiheuttamat murheet.

      • On yksi syy olla juomatta ja se on.................se että pääsisi yb:n kanssa soutelemaan kahdestaan rannalle. http://youtu.be/W1G6kGgIlF8


    • ....

      ei kannata.
      mutta oisi mukavampaa ja ihanampaa kun kävisit jossain voi se eukkokin löytyä kun pihalla käy 8)

      • teewarit

        Juhannuksena tapetaan ja hukkuu eniten -liikenteesäkin kuolee enemmän ihmisiä
        Mutta teltoissa pannaan alulle paljon enemmän uusia ihmisiä
        joten koko hässäkkä jää reilusti voitolliseksi väestöluvuissa


    • .

      Ei

    • Ihan omalla vastuulla juot jos juot.

    • Anonyymi

      Aina kannattaa juoda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe