Salon Uniquen ripsienpidennyksistä

Moikka! :) Oon menossa ensimmäistä kertaa ottaa ripsienpidennyksiä ja toi Salon Unique Itäkeskuksessa tuntuu sopivalta paikalta mut haluisin kuitenkin eka kysyy teidän mielipidettä, onko kukaan teistä käyny kyseisessä paikassa ottaa ripsienpidennyksiä? Jos on niin millaista palvelua siellä oli ja oliko pidennykset hyvät? Kiitän jo etukäteen vastauksistanne ! :))

4

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuttunut asiakas

      Vastaukseni ei varmaan enään sinua auta, mutta kerron kuitenkin. Olen käynyt kaksi kertaa kyseisessä paikassa laittamassa ripset. Eka kerta oli muutama vuosi sitten. Silloin sain silmämunaan useita haavoja ja niin pahan tulehduksen että minulta putosi omatkin ripset silmästä. silmä oli todella kipeä pitkään ja ripsien laitto oli lähes sietämätöntä.
      Nytten tyhmänä ajattelin mennä uudestaan, kun en muualta saanut aikoja ripsien huoltoon. Taas sama homma. nyt silmään ei tullut haavoja eikä ripset toistaiseksi ole lähtenyt. mutta tulehdus silmässä, silmä turvonnut ja kipeä.
      Itse teen ripsien pidennyksiä, eli tiedän miten homman kuuluisi mennä. ja siellä se ei todellakaan toimi. silmät teipataan niin ettei ne mene kunnolla kiinni, ja ripsiä liimataan ihoon kiinni.
      En kyllä voi suositella kyseistä paikkaa kenellekkään!
      Väärä tekniikka, kouluttamaton laittaja ja huono hygienia!!!

    • Tyytyinen

      Hei, ajattelin tälleen vähän jälkijunassa vastata.. Itse otin ko. Paikassa pidennykset ja olen erittäin tyytyväinen työhön. Ripset laitetaan rauhallisesti ja niistä tehdään tuuheat! Pieni miinus suomenkielen ymmärrys, suosittelen esim kirjoittamaan paperille mitä pituuutta haluat niin ei tule väärinymmärryksiä. Mutta joo suosittelen kyllä paikkaa, itse en huomannut puutteita hygieniassa, silmäni teipattiin ihan normaalisti kuten muuallakin. Erityis plussana se, että ennen kuin tekijä alkoi laittaa lisää ripsiä hän irrotti kaikki melkeen irronneet ja vinksalleen olevat! Nyt ripset todella kauniit ja tuuheat, eikä esim sojottele joka suuntaan!

      • Tyytyväinen**

        *


      • Kirvelee ja kutittaa
        Tyytyväinen** kirjoitti:

        *

        En suosittele paikkaa! Ripset ovat kyllä kauniit huollon jälkeen ja pysyvät hyvin... Mutta tekniikka on todellakin hukassa, silmät teipataan alaluomesta ja vedetään vielä yläluomi oudosti, niin ettei silmä tosiaan mene kunnolla kiinni! Olen käynyt ko paikassa nyt kolme kertaa.. Ensimmäisellä kerralla sain viikon päästä silmätulehduksen, toisella ei mitään ja taas kun pari päivää sitten huollatin ripseni, silmät kutisee ja punoittaa! Ensimmäisellä kerralla ajattelin että olen saanut tulehduksen jostain muualta... Mutta nyt kyllä tajuan mistä saan silmätulehdukseni! Halvalla ei aina saa hyvää, muistakaa tämä! Itse siihen hairahduin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe