Onko mitään kokemuksia? Ihanat hinnat ja kivat sivut, mutta ois kiva kuulla kokemuksia..
Onko kukaan tilannut JT Beauty Outletista?
lauraaa
3
140
Vastaukset
- minä taas
ainiin, siis www.jtbeautyoutlet.fi
Joo, nopea toimitus ja halvat hinnat. Ei mitään valittamista.
- Jiisss
Valitettavasti joudun olemaan eri mieltä. Rahat kyllä menivät Englantiin (159 euroa), mutta tuotteita olen odottanut jo kohta 2kk. Enää en saa edes vastausta sähköpostikyselyihini. Yritykselle ei myöskään löydy puhelinnumeroa, että voisi ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585