Muovinen cruiseri? :O

kummamaailma...

Kattellessani itellenei jotian cruiseria, niin vastaan tuli tällänen Stereon Vinyl Cruiser. http://www.lamina.fi/vinyl-cruiser/3020615/dp

hienon näkönen, mutta muovinen dekki kuulostaa jotenkin epäilyttävältä. Onko tollanen mistään kotoisin?

12

1454

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aj ai

NO EI OLE, muovilla ei voi korvata puuta

• cruiserr

Nuo on just iha mahtavia! varsinki noi stereon, tuo on ihan vitun beast kannattaa ostaa:)!

• sk445

Vanha threadi joo, mutta miksi puinen muovisen sijaan? Luulis että muovisella saa enempi sitä surffauksen tuntua.

• Sarvis skateboard

joo muoviset...huhhuh, niin ei oo kiertojäykkyyttä mikä ongelma. lauta hakee ommaa reittiä kun jalat haluais ohjata muualle, muovilautoja myy tietty stadium ja kesportit ja topsportit eli sellaset EI SKEITTILIIKKEET kun ne on niin hienon näkösii.

• Skatepro

Vitu homo tiiäks yhtää mitää mitä puhut vai ooks ees ikin kokeillu niit ja ne kääntyy just kute ite haluaa

• Skedenny8Vuotta.!#;@

tuo on just boss lauta! sanon että paras mini cruisrer mikä löytyy!

• skedenny myös 8v

petyitkö niin pahasti no ei hätää olet satojen muiden joukossa

• Heheee

Mistä noita cruisereita saa? :D

• vohohoo

Niinpä, mistä?
      SIIS ISOMPIA ALLE 80E

• miksukas

oon kokkeillu muutaman kerran muovista cruiseria ja ne on iha best. mielestäni muovi cruiserit on parempia kuin puiset lonkkarit

• TARTTEN CRUISERIIIN

Tiiättekös muita paikkoja mistä sais cruisereita ihan niitä norm. HUOM! Jostain verkkokaupasta. Ku oon aina halunnu cruiserin. Se on niin BEST! Jotain muitaku Stadium jne.

• taattila

Tampereelta Offshoresta ostettu kruiseri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe