Mistä näitä kauheuksia sikiää?

------------------

Tänään avattiin uusi naisten isojen kokojen nettivaatekauppa:

http://lovehandles.fi/

En osaa kuvitella ihmistä, joka vapaaehtoisesti pukeutuisi moisiin kauheuksiin! Mainoslauseeksi kävisi: "Korosta pyöreyden huonoimpia puolia - pukeudu mauttomaan säkkiimme!" Onko noiden tarkoitus motivoida ihmisiä laihduttamaan, ettei ainakaan joudu noita pukemaan päälleen?? Aivan kauheita mielestäni! Mitä mieltä muut olette?

Voih, kun Tara Lynn suunnittelisi vielä joskus tyylisensä malliston - pulleakin saa olla TYYLIKÄS eikä mikään pellevaatteisiin pukeutuva klovni!

www.vogue.it/en/vogue-curvy/glam-and-curvy/2010/04/tara-lynn

14

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmyyt

      Heheh, jopa oli vaatteita ja hintakin ihan kohdallaan, liekkö tullut pilkkuvirhe. Olkoon vaikka muotia mutta kamalia olivat mielestäni - muutenkin kuin hinnaltaan.
      Eikö tosiaan löydy asiallisia muodikkaita vaatteita?

    • ouiigfchgfgiky

      Harmi et maksoi noin paljon:( muuten olisin tilannut kaftaanin ja sen takin....tod.not mitään mummotyylisiä puolijoukkotelttoja oo noi. Rahat on mennyt läskin ylläpitoon:)

    • ---

      Aamutelkkarissa oli juuri haastattelussa suurempien kokojen muotiblogia pitävät kaksi nuorta naista ja vaateteollisuuden edustaja. Blogaajat tarttuivat kriittisesti juuri tuohon samaan asiaan, isot naisten koot ovat epämuodikkaita eikä värikkäitä ja muodikkaita vaatteita löydy. Teollisuuden edustaja lupasi yhteistoimintaa mm. näiden blogaajien kanssa jotta palautetta saataisiin suunnittelijoille. Toivottavasti edes Suomessa asiaan puututtaisiin.

      Itse olen kyllääntynyt siihen että isot koot ovat aina malliltaan telttoja. Kaftaania en vetäisi ikinä päälleni, se vain korostaa sitä että olen ylipainoinen. En myöskään mene mielellään Lorellaan ja muihin vastaaviin "isojen tyttöjen" myymälöihin koska sieltä löytyy vai noita telttoja. Näissä myymälöissä joutuu kaivelemaan ihan tosissaan että löytäisi jotain muodikasta. Mieluummin teen etsintäni muissa naistenvaatekaupoissa jos vaikka löytyisi sattumalta isompaa kokoa "normaalimalleissa".

    • ei kaftaania minulle

      suvin mallisto on aivan tekijänsä näköinen. hän on pitkä eikä kauhean iso. noissa kaftaaneissa on myös istuvuutta; vaate ei ole teltta. kantsii käydä vilkaisemassa livenä, jos helsingissä liikutte :) forumissa on hetken aikaa osa mallistosta esillä.

      nettikaupan sivut näemmä toimivat miten sattuu, mutta uskoisin, että siihenkin saadaan piakkoin korjaus.

      ai niin, suvin blogin kautta kannattaa antaa suunnittelijalle itselleen palautetta. eka mallisto on aina eka, joten tiedä vaikka toiseen mallistoon saisimme ns. tavallisempia vaatteita :)

      • nokaftanforme

        Ei ollut eilen yhtään asiakasta Forumin liikkeessä, kun kävelin siitä pari kertaa ohi. Minusta aika hintavia ja "suunnittelu" onnettoman tuntuista. Mutta hyvä, että uusia yrittäjiä tulee vaatealalle.


      • ei kaapuja
        nokaftanforme kirjoitti:

        Ei ollut eilen yhtään asiakasta Forumin liikkeessä, kun kävelin siitä pari kertaa ohi. Minusta aika hintavia ja "suunnittelu" onnettoman tuntuista. Mutta hyvä, että uusia yrittäjiä tulee vaatealalle.

        Siis todella kalliita, ei ihme että ei asiakkaita....en kyllä tuollaisia kaapuja itselle ostas, vaikka pullukka olenkin, näyttää vaan lihavammalta!


    • juhannushellunen

      Minusta noi eivät olleet ollenkaan tätilookia, kiva, että tulee uusia yrittäjiä ja mallistoja! Minulle eivät näytä käyvän, selvästi pitäisi olla pidempi pullukka noihin malleihin, mutta ehkä sitten seuraavassa mallistossa. Hinnat olivat kyllä korkeat, toivottavasti niissäkin päästään alemmas tulevaisuudessa. Mitä enemmän erilaista tarjontaa, sen parempi meille asiakkaille! Positiivista tsemppiä tälle yrittäjälle :)

    • Bootay

      En kyllä maksaisi leggingseistä 169 euroa, en vaikka mitä hilettä ja niittiä niissä olis. Noi oli kamalia telttoja, pisteet ainoastaan siitä että nyt oli sitä väriä ja ei ollut trikoota. Muuten meni metsään ja pahasti.
      Jatkan edelleen siis Briteistä tilaamista, siellä monesta paikasta saa kokoon 50-52 asti ihan normaaleja vaatteita, ei mitään läskinkorostustelttoja.
      On se vaan kumma kun ei läskien rahat kiinnosta kauppiaita, ei vaikka tässäkin maassa joka kolmas lienee jo aika pullea..

    • heoata

      Ihan kivoja mun mielestä, hinnat ei... Minulle on ollut järkytys jo tavalliset hinnat jossain KappAhlissa isoissa ko'oissa, niihin kun pari vuotta sitten piti siirtyä.

      • .

        Isot koot eivät ole koskaan alennuksessa. Ne myydään normaalihinnalla loppuun muutenkin koska tarjontaa on niin vähän asiakasmäärään nähden.


      • 275357••
        . kirjoitti:

        Isot koot eivät ole koskaan alennuksessa. Ne myydään normaalihinnalla loppuun muutenkin koska tarjontaa on niin vähän asiakasmäärään nähden.

        Kyllä ainakin Seppälässä on alennuksessa. Olen ostanut monet 50 koon housut 40% alennuksella. Viikko sitten ostin caprit alennuksella ja kokoja oli ainakin 52 asti.


    • muodikasleidi

      Mä haluaisin noita Yours Clothingin vaatteita Suomeen, siis oikein kivijalkamyymälän. Oon noita vaatteita ihastellu tuon yhden pluskokosen bloggaajan blogissa. Ja oon samaa mieltä More to love tyyppien kans, enemmän värikkäitä vaatteita ja erilaisille muodoille sopivia eikä vaan sitä yhtä ja samaa mallia. Tai sit rohkeesti vaa sitä elastaania vaatteisiin ni se vaate istuu käyttäjän muotojen mukaan päälle!

    • PlusSizeGirl

      En pidä noista!

      Eniten toivon ihan tavallisia vaatteita, sellaisia kuin normaalipainoisillekin valmistetaan. Ei se voi olla sen kummempaa tehdä muutamia kokoja vielä isompia, kuin että suunnitellaan ihan kokonaan uusi mallisto läskeille, joka on yleensä AINA todella karmaiseva, just se läskien korostus kaapu-mallisto..Järjettömän suuria kaula-aukkoja,ihme muotolaskoksia ja vekkejä siellä sun täällä, inhottavia kuminauhavyötäröitä, valtavia kukkakuvioita..

      MInä kaipaan ihan normifarkkuja, erilaisia teeppareita ja tunikoita, neuleita, huppareita, hameita ja mekkoja jne. En mitään "erityis-suunniteltu-LIHAVILLE-kammotuskuvio-kaapu-teltta-mallistoja". Varmasti noillekin on ostajia, mutta jos nyt ihan vaan keskiverto pulleasta naisesta on kyse, niin eipä tuollaisia viiti päälleen laittaa. Et jos vaikka H&M jättäisi sen BIB mallistonsa pois, tekisi vaan samoja riepuja kaikille, koot jatkuisi ihan kunnolla ylös. Voi et oisin onnellinen.

    • LaatuMaksaa

      ei kannata kauheasti hehkuttaa tuota yours'nkaan mallistoa. halpaa raasua isoissa kokonumeroissa ja laatu on aivan mitä sattuu :/ venyy ja paukkuu, joten kyllähän ne aina mahtuu :) elastaani on läskin naisen vihollinen!

      olen jo vuosia sitten tehnyt vaatehankintoja englannista enkä vielä yhtään yours'n vaatetta ole töihin (toimisto) kelpuuttanut. vapaa-ajalle kyllä.
      ja kuten sanoin, kertakäyttövaatetta. halvalla vaan uutta rytkyä kehiin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe