Ihannemieheni puhuu avoimesti myös mielenterveyteen liittyvistä asioista eikä häpeile yhtään hakea apua jos sellaista tarvitsee.
Uskaltaa puhua myös mielenterveysongelmistaan
7
219
Vastaukset
- Kriittisesti terve
Mitä jos hän kärsii luulotaudista?
- deft
Ihannemiehellä ei kuitenkaan olisi mielenterveysongelmia, vai kuinka?
Se on muuten yllättävän vaikea puhua sellaisista, jos niitä ei vaikkapa itse tiedosta. Ihminen on siitä hassu otus, että se pystyy kehittämään itselleen ongelmia vaikka ei sitä itse huomaisikaan. Pitäisikö miehen/naisen jatkuvasti peilata itseään johonkin tiettyyn joukkoon muita ihmisiä jotta voisi todeta olevansa jotenkin vajaa, narsistinen tai muuten vain itselleen tahi toisille vaarallinen? - Lainaaja
“Here's all you have to know about men and women: women are crazy, men are stupid. And the main reason women are crazy is that men are stupid.”
― George Carlin
“A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?”
― Albert Einstein
"It takes a good mind to be insane. Morons, imbeciles, and idiots are mentally deficient, but could not be insane"
- Alfred Korzybski
Kyllä niistä asioista pitää voida puhua. Onneksi jotkut ovat ottaneet asioita esille, ihan julkisestikkin. - rottasukka!
Jos kerron että minulla on ihmispelko, niin tuskimpa moni nainen siitä syttyy...
- Ennen aamua
Kuka on terve?
- Jaa
Mä oon
- Ymmärtäjä
Eihän aloittaja välttämättä sitä tarkoita, että ne mielenterveyden ongelmat ovat sillä ihannemiehellä vaan että hän ymmärtää niitä ja ymmärtää hakea apua jos ei selviä yksin kumppaninsa rauhoittamisesta. Eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938