Olen nyt reilun vuoden kärvistellyt tylsässä toimistoduunissa suhteellisen surkealla palkalla ja on pidemmän aikaa v-tuttanut tylsä duuni.
Mielenkiintoisempaa hommaakin olen varovaisesti tiedustellut, lopputulos on kuitenkin että samat apinan hommat jatkuu. Melkein kuin ne klassiset Aku Ankan vastuutehtävät joissa Aku esim. teroittaa kyniä automaattiteroittemalla.
Kohta tulee täyteen vaaditut 8kk töitä jotta saisin ansiosidonnaista päivärahaa. No eihän se pienestä palkasta vielä pienempi päiväraha riemua kattoon nosta, mutta jämähdys umpitylsään duuniin pidemmäksi aikaa syö sisältä ja ulkoa.
Eikös se ole niin, että kun määräaikainen pesti loppuu, on oikeutettu ansiosidonnaiseen, vaikka töiden loppuminen onkin ns. tiedossa ja väistämätöntä?
Mitä sitten tulee tuohon määräaikaisuuteen, siitä olen tämä yhden ainoan vuoden aikana nähnyt osapuilleen kaiken. Olen allekirjoittanut kuluneen kahdentoista kuukauden aikana niin monta sopimusta ettei varmasti yhden käden sormet riitä.
Saattaisin siis taas saada jonkun muutaman kuukauden pätkän jatkoa, mutta kuten arvata saattaa, ei juuri nappaa.
Jos laskelmani hiukan yli tuhannen euron (netto) ansiosidonnaisesta pitäisi paikkansa, uskon sillä ja säästöillä selviäväni melko pitkään. Samalla voisin tehdä jotain kehittävää kuten yrittää parantaa rapistunutta kuntoa ja etsiä sitä mielenkiintoisempaa duunia. Onko suunnitelmassa aukkoja, mitä olette mieltä?
Jäädäkö työttömäksi vai ei?
--------------------
2
63
Vastaukset
- zdrtyhrrt5ysegre5yts
vietä kesäloma ja mieti rauhassa,mitä haluat jatkossa työksesi tehdä.
ehkä kouluttautuminen tai joku mielenkiintoinen työ vois olla,ehkä.
ei kuitenkaan kannata jäädä miettimään paskaduunissa,että kandeeks tätä jatkaa.
sun viestistä puuttui faktoja,kuten ikäs ja aikasempi koulutus,mutta kyllä töitä tekevälle löytyy! - lottovoiton
mitä siitäkin tulisi jos suomalaiset hylkäisi aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756