Kaksi viikko sitten baarissa

Naisasialooseri.

yhtä passiivista naista, joka istui penkillä kaljalasin takana hiukset silmillä, piiritti ainakin viisi miestä. Kaikennäköisiä miehiä. Itsekin tajosin naiselle autokyytiä kotiin kuskina kun olin.

Eli naisille on todella helppoa miesseuran saanti.

12

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

No näinhän se on, mutta kun naisille ei kelpaa kuka tahansa ja baaristakin pitää saada SUHDE ja lähdetään niiden kuumien panoeinojen matkaan pantavaksi koska "tunsin heti että meillä oli kemiaa ja ajattelin että kyllä se mies suhteen varmasti haluaa kun minäkin haluan". Sitten valitetaan taas "miehet on sikoja". Naiset on idiootteja.

• Tasaneikäyonnenlahjat

Minä taas istuin kaljatuopin kanssa hymyillen vastaan tuleville yli tunnin, eikä kukaan tullut puhumaan mitään. Aina sama homma, ja ihan nätin näköinen ja tyylikäs nainen olen. Ei oo kaikille helppoa! Itse pitää persettään nostaa jos edes juttuseuraa haluaa! Mutta sitten yleensä kun hakeutuu juttusille nii heti olettavat että tulin iskemään. Taidan jättää koko baarihommat mielestä..

• Entä............

Monenko miehen käyttämä olet?

• seinäkukkanen1

Helppoa näyttää joillakin olevan...

Nimimerkillä "ikuinen seinäkukkanen"

• jeesustelua

"Mutta sitten yleensä kun hakeutuu juttusille nii heti olettavat että tulin iskemään."

Äänestän tätä viikon tekopyhimmäksi lauseeksi. Kun nainen "hakeutuu juttusille" niin silloin hän ei tietenkään mene iskemään miestä, sehän on ihan eri asia.

Kun lähdet miehen luokse nussimaan, niin silloin varmaan lähdet "jatkoille", eikö niin? Syynä se, että teillä oli "tosi hauskaa" ja "kemiat tuntui kohtaavan loistavasti".

• 10

Jep, jos on vähänkään siedettävän näköinen nainen niin seksiseuraa saa takuuvarmasti. Muunlainen seura sitten voi ollakin kiven takana kun aikansa vapaasti jakelee.

• Oletko aina baarissa selvinpäin? En muista yhtään kertaa, että olisit kertonut olleesi juhlimassa, mikä on tulkittava tietysti juovuksissa olemisena näin suomalaisittain. Sen sijaan olet tämän tästä kuskina milloin millekin kaverillesi. Oliko niitä tällä kertaa mukanakaan, jos kerran olisit voinut tarjota jollekin ventovieraalle kyytiä?

Välillä käy mielessä, että voisiko sittenkin olla mahdollista tehdä naisiin positiivinen vaikutus baarissa. Heidän täytyy olla kauhean turtuneita rapajuoppojen törkyisiin karkeuksiin, keski-ikäisten suomalaismiesten syrjähyppyehdotuksiin ja ehkä jopa straussilaisten ennalta-arvattaviin taktikointeihin sikäli kuin pystyvät näkemään niiden läpi. En tarkoita olla naiivi, ehkä vain vähän luonnottoman optimistinen, mutta voisi olla kiehtovaa kokeilla todella olla oma itsensä - siis jos pääsisi lähestymiskynnyksestä yli ja vielä jättämään ulosannistaan pois hyypiövaikutelmaa antavan suorituspaineisen jännityksen ja takeltelun.

• ivallinen kommentoij

Haha, suomalainen perusmies ei rentoudu ilman alkomahoolia.

• Collector's item

"Olla oma itsensä" on varmin tie saada kaverikorttia, mutta mikäs siinä jos harrastuksena on kaverikorttien keräily.

• Naisasialooseri.

Kyllä, olin baarissa selvinpäin ja kahdelle kaverilleni kuskina, jotka myös yrittivät iskeä sitä naista. Olen ollut selvinpäin jo puoli vuotta ja käynyt monta kertaa selvinpäin baarissa.

• Collector's item kirjoitti:

"Olla oma itsensä" on varmin tie saada kaverikorttia, mutta mikäs siinä jos harrastuksena on kaverikorttien keräily.

Yritätkö valistaa minua kaverikortin ja oman itsensä olemisen yhteydestä?

Tavoittelin joka tapauksessa sitä ajatusta, että kun kerta kaikki muut esittävät jotain tai aloittavat tutustumisen pankkitilin ja peniksen koon ilmoittamisella, niin se nörtin "oma itse" voi olla jo omaperäinen vaihtoehto.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Kyllä, olin baarissa selvinpäin ja kahdelle kaverilleni kuskina, jotka myös yrittivät iskeä sitä naista. Olen ollut selvinpäin jo puoli vuotta ja käynyt monta kertaa selvinpäin baarissa.

Eikö olisi mukava olla välillä itsekin ns. juhlimassa, eikä vahtimassa selvinpäin kaikenkarvaisia kavereita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe