VW transporter t4 bensatankin tyhjennys

Mikke73

Elikkäs olis ongelmana ku on rajantakaant haettua bensiiniä tankki täynnä ja sieltä ei tullu ku 40l ulos pumpulla imettynä ja bensamittari näyttää nollaa vaikka siel tankis jossaa on viel ainakin 30 litraa bensaa. Elikkäs jos jollain sattuis olemaan tietoa minne se bensa on menny ja miten sen sais pois.. 75L tankannu ja 40km ajettu sen jälkee..

10

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman kokenut

      Hehheee, Igorilla on katteet kohdallaan. Myy sulle 75 l ja antaa 40 l. Vastauksena kyssäriisi, se kateissa oleva 30 l on Igorin rakastajattaren Anastasia Nikoforovna Petjuskinin auton tankisa.
      Asioista yleensä perillä oleva lähde varmisti tämän, Viipurin asemaravintelissa.
      Pois et saa sitä mitenkään, sillä Anastasialla on pirun iso ja ilkeä velipuoli.

      • mikke73

        joopa joo mut jos tankki tulee piripintaan nii ei se huijjausta ole vaan se tankki ei tyhjene kokonaa jostain syystä..


      • hhhhzzzz
        mikke73 kirjoitti:

        joopa joo mut jos tankki tulee piripintaan nii ei se huijjausta ole vaan se tankki ei tyhjene kokonaa jostain syystä..

        ota ne tuliaispullot pois sieltä tankista


      • mikke73
        hhhhzzzz kirjoitti:

        ota ne tuliaispullot pois sieltä tankista

        Joo-o.. ehkä tääl ei kannata kysyy keltää mitää ku on noin vitun kätevii vastaajii..


    • ooips

      Tarkotatko että yritit tehdä vahingossa diisselitankista bensatankin, jos näin on pahoittelut ja paremmat huomiset :)

      • mikke73

        joopa joo näin tuli tehtyä pikku kännissä kun oltiin. Vai miks muuten luulet et mä haluun se tankin tyhjäks. Bensaa tuli ostettuas vahingos


    • ooips

      Mulla meni vahingossa 6L ja ihan selevinpäin. Mikään ei ole onneks poksunu.

    • pete666

      kyseisessä autossa bensiini mallissa on ollu jotain häiriöitä tuon homman kanssa sinne kun vähän lorauttaa lisää bensiiniä niin ne tuleepi sieltä jostain sinne tankkiin. kaks osanen tankki/joku ilmatasku estää bensiinin kulkeutuisen väliaikaisesti.

      • transsu11

        varmaa joku ilmajutska uimurinjumitus...no tankin luonta putkiletku irti in eiköhän lorise


    • x-caliber

      no,on täällä näköjään näsäviisaitakin asiantuntijoita keskusteluissa..Kyllä se poltto-aine siellä tankissa vielä on tallessa eikä kukaan siellä rajan takana ole huijannut noin paljon poltto-aineen myynnissä.Se on vain yksinkertaisesti tankki sen muotoinen jottei sieltä letkulla saa imettyä ulos.Mikäli haluat ymmärtää minkälainen tankki on esim transporterissa niin netissä on Esim purkaamoiden sivuilla kuvia tankeista.Mull Esim on ollut monta Transporterin Caravelle mallia ja niissä on yleensä 100litre tankki jota on vaikea ymmärtää,koska kun laskettelet tankkiin huolto-asemalla tankin täyteen ninn se kahva stoppaajos siel on esim 79litraa ja täys tankkiu.Mutta mikäli alat lirutella sinne hiljaa ja välillä annat poltto-aineen laskeutua ja tankin ikäänkuin täyttyä..niin sinne mahtuu vielä parikymmentä litraa.Tavallisen pakun transporterin tankki on vain 80 litraa..(mä nimittäin ajan mun)caravellellä joka kerta täyteen tankattuna noin tuhannen kilometriä.Eli kerran viikossa tarvitsee vain tankata..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe