teidän ikähaarukka !

12345y

itse olen 20v mies, ikähaarukkani naisille on 17-21v. mites teidän?

20

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesw

      21-28v :)

      olen 27v mies

    • 26-vee m

      16-20

    • Mies 28v, Vantaa

      Ikähaarukkana olen netissä käyttänyt 22-27 -2v, mutta oikeassa maailmassa en ole niin kovin tarkka siitä naisen iästä vaan jos hän näyttää sopivan ikäiseltä, niin sitten hän sitä on.

    • PeraH

      Olen mies ja haluun naisen, joka on vanhempi kuin pikkusiskoni. Olen 28v, pikkusisko on 22. Enkä itsestäni kauheasti vanheempaakaan. Eli 24-30v.

    • Mies, 21v

      19-23 on mun ikähaarukka eli 2 vuotta oman iän molemmin puolin. Ihastun helpoiten omanikäisiini.

      En ymmärrä tällä palstalla vallitsevaa ihannetta teininaisista. Ainakin omasta mielestäni lukioikäiset tuntuvat vielä henkisesti liian nuorilta enkä pystyisi kuvitella itselleni parisuhdetta "pikkutytön" kanssa. En toisaalta pystyisi seurustella itseäni useampia vuosia vanhemmankaan naisen kanssa, koska silloin vastaavasti tuntisin itseni liian nuoreksi ja epäkypsäksi.

      • w25624

        Ei kannata yleistää. On niitä lukioikäisiä, jotka ovat tarpeeksi kypsiä aivoistaan. Minä ihmettelen enemmänkin sitä, että mikä vanhemmissa naisissa vetää. Itse en haluaisi edes vuotta nuorempaa miestä. Naiset useimmiten kypsyvät nopeammin kuin miehet.


      • w25624 kirjoitti:

        Ei kannata yleistää. On niitä lukioikäisiä, jotka ovat tarpeeksi kypsiä aivoistaan. Minä ihmettelen enemmänkin sitä, että mikä vanhemmissa naisissa vetää. Itse en haluaisi edes vuotta nuorempaa miestä. Naiset useimmiten kypsyvät nopeammin kuin miehet.

        "Naiset useimmiten kypsyvät nopeammin kuin miehet. "

        Ei kannata yleistää. Toisekseen, ei kai se kypsyminenkään nyt hamaan tappiin asti jatku, vai? Henkilökohtaisesti olen 25-vuotiaasta saakka saanut (pääasiassa työelämässä) huomata tulevani paljon paremmin toimeen vanhempien naisten kanssa, minkä vuoksi en olekaan ikähaarukkaa rajoittanut yläpäästä omaan ikääni, niin kuin miehet usein tuntuvat tekevän.


    • 48

      48v mies.... 18-55.
      Mutta todellisuudessa jos meikäläinen kertoo kolmekymppiselle ikänsä, niin ne kävelee pois tai pyytää 200€/h.

      Laskennallinen ikähän on vain numeroita.

      Jotkut vanhenevat nopeammin kuin toiset, eli niin....miten se todellinen ikä sitten mitataan???

    • mustispeppers

      Mulla olis ihanteellinen ikä n. 2 vuotta vanhempi, siis omasta mielestä, mutta ne pitää mua kakarana :( En ole koskaan ollut ikäseni tai vanhemman kanssa, eli musta n. 3-5 vuotta nuoremmat kiinnostuu, olen kai sitten kakarannököinen/oloinen. Nämä nuoremmat sitten ovat olleet ikäistään kypsemmän oloisia, ainakin mun mielestä :P

    • Ikähaarukan merkitys tuntuu vähentyneen iän karttuessa. Sanoisin että noin 25:stä ylöspäin. Jos puhutaan parisuhteista, niin yläraja on jotain hieman päälle kolmekymmentä, heitetään nyt jotain 33, 34. Ehkä 35.

    • 35N - näin on

      Skaalani 20-50 vuotta. Ikäskaalani laajentunut huomattavasti, sillä olen tajunnut, että iällä on vähiten merkitystä, jos muuten arvoiltaan, elämäntilanteeltaan, kemioiltaan natsaa.

    • Mies1985

      Koska kukaan ei ole vielä kirjoittanut hirveän miehekkäästi niin sanotaan sitten kiintiön vuoksi että 13-17.

    • 20 on se vähimmäisikä mielellään. Ylöspäin jos ajattelee niin ei oikein osaa vetää semmosta rajaa, kun enempi se riippuu siitä onko samankaltainen elämäntilanne (tarkotan tällä elämäntilanteella sitä ettei ole ollut pidempää vakavempaa suhdetta, eikä ole lapsia, eikä oo bilettäjätyyppiä), jne. Mut tosi harvon ylipäänsä on mitään yhteistä jos on yli 20v ikäeroa, eli kyl se jossain siinä 50:n pintaan on se yläraja.

    • laatu kohtaa laadun

      Olen 35v ja ikähaarukkani naisille on 13-23v.

    • mies 86

      MIes 26v. Nainen sais olla siinä 18-26v.

    • Nainen1987

      Kahdestakympistä ylöspäin. Luulen kuitenkin että keski-ikäistyvän miehen kanssa oltaisiin niin eri elämäntilanteissa että vaikka olisikin paljon yhteistä meistä voisi korkeintaan tulla ystäviä.

    • 2+2

      18-24

      Olen 20.

    • 14+8

      19-25.

      Olen 22-v nainen.

      Oikeasti en ikinä olisi uskonut, että "alaikärajani" olisi noin alhaalla, kunnes tapasin tosi fiksun ja kypsän 19-vuotiaan. :) Mutta kyllä tuo ikä vähän häiritsee.. Saas nyt nähdä.

    • nainen 50v

      Olen 50 v nainen. Ikähaarukka ollut tiukka. Nyt se kyllä laittaa miettimään.
      Kovin nuorta tai paljon vanhempaa en kyllä ottaisi edelleenkään.
      Valokuvista kun katsoo, niin naama ja todellinen ikä eivät kyllä vastaa toisiaan. Joku nuori näyttää jo vanhukselta, toisaalta iäkkäämpi voi olla todella charmikas.
      Vaikea sanoa haarukkaa, ehkä 45-55.

    • 42v mies

      16-19, ja tuo alaraja on vain siksi, että laki vaatii. Nuorempikin kyllä kelpaisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      81
      1959
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1179
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      943
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      936
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe