Hyvät kurdimiehet

jaminah

mistä päin Suomea löytyy parhaimmat kurdimiehet? luotettavat ja intohimoset komistukset jotka ei juokse joka tytön perään eikä haluu muuttaa tyttöystäväänsä muslimiksi väkisin

14

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Taitavat olla jo varattuja :)

Mutta pohjoisen suomen miehet parempia kuin eteläisemmän suomen.. siis ihan kaiken rotuiset, myös suomalaiset.

• jaedfijrcesxijf

Miksei ihmiset ymmärrä ettei ihmisiä voi yleistää!! Ei kaikki esim.stadilaiset ole samanlaisia, ei suomimiehet eikä ulkomaalaiset!! Ei yksi huono ulkomaalainen ole sama kuin kaikki ulkomaalaiset. Koittakaa jo tajuta.
      Mutta toisen kommentoijan kanssa olen samaa mieltä, pohjoisessa on parempia miehiä. Tosin puolet (vai ylikin) stadilaisista on kotoisin muualta kuin stadista...mutta monelle nousee pissa päähän kun siellä asutaan pitkään...

• pohojosenkurdipoika

Ei voi yleistää ei, mutta olen sitä mieltä että pohojosesta löytyy parhaimmat, jotka haluaa asettua aloilleen! Stadilaiset kurdit... Noh tiedättehän te paremmin kuin minä. Ei toki kaikki, mutta kuitenkin.

• Kysyn vaan

Jossain määrin yleistykset pitävät paikkansa. Esim. tuhannen yksilön joukossa saattaa havaita jotain ominaisuuksia. Mitä hyötyä siitä on, kun pitäisi löytää se yksi ja oikea.

• jaminah

entäs Stadin kurdit onks enää ketää ihaniii jäljel ;)

• kokeiltu on

Kurdeilla on oma kulttuurinsa,olivat he suomessa sitten pohjoisessa tai eteleässä,muistakaa muslimimies ei koskaan kunnioita länsimaalaista naista,seksitä toki voi nauttia,mutta aina se musumuija vetää pidemmän korren.
      Sängyssä koneita kyllä,mutta lkenelle se riittää pidemmän päälle.

• ei suukkoja

Sängyssä koneita? No, jos tykkää seksistä, jossa mies panee kuin kania, kovalla tahdilla ja ilman minkäänvaltakunnan esileikkejä. Suuseksin puheeksiottaminen yleensä johtaa läpsäisyyn kasvoille, ei missään nimessä. Mieluummin vielä mies nousee jaloilleen vuoteessa nylkyttäessään.

ei suukkoja kirjoitti:

Sängyssä koneita? No, jos tykkää seksistä, jossa mies panee kuin kania, kovalla tahdilla ja ilman minkäänvaltakunnan esileikkejä. Suuseksin puheeksiottaminen yleensä johtaa läpsäisyyn kasvoille, ei missään nimessä. Mieluummin vielä mies nousee jaloilleen vuoteessa nylkyttäessään.

Tässä ketjussa keskusteltiin kurdeista, ei suomipojan seksitottumuksista.

Tuo mitä yllä kirjoitit, sopii just mun suomalaiseen ex:ään.

Kurdimieheni on ihan toista.

• dfgghf
        ******************** kirjoitti:

Tässä ketjussa keskusteltiin kurdeista, ei suomipojan seksitottumuksista.

Tuo mitä yllä kirjoitit, sopii just mun suomalaiseen ex:ään.

Kurdimieheni on ihan toista.

Ei suukoja kirjoitti täysin totta .Yksikään suomimies ei sänkyssä läpsi kasvoihin .

• kyllä suukkoja
        ei suukkoja kirjoitti:

Sängyssä koneita? Kyllä. Tykkään seksistä jossa mies panee ja saan olla se saava osapuoli. Ihanaa. Tuo ei kylläkään totta että suuseksin ehdottamisesta tulisi läpsy kasvoille, päinvastoin, oma musumieheni nimenomaan tykkää suuseksistä, molemminpuolin, haluaa että annan ja että hän saa antaa mulle suuseksiä, lähes joka kertaa annetaan suuseksiä! Valitti kun entinen puoliso (omanmaalainen, muslimi nainen) ei halunnut suuseksiä ollenkaan. Nyt on onnellinen kun molemmat pidämme seksissä samoista asioista. Eikä todellakaan nylkytä seisten, paitsi jos molemmat haluamme takaapäin pöytää vasten. Parasta seksiä tähän asti hänen kanssaan. :D

• oli ***ka muutenkin
        dfgghf kirjoitti:

Ei suukoja kirjoitti täysin totta .Yksikään suomimies ei sänkyssä läpsi kasvoihin .

BTW mulla oli yksi SUOMIMIES joka läpsi kasvoihin joka kerta seksiä harrastaessaan! Että se siitä paikkansapitävyydestä!!!

• etpävoitietääää

"kokeiltu on" ei olekaan kokeillut minun miestäni ;)

• Kurdturd

Ootko käyny viikonloppuina vankiloissa kattoon, tai päivisin juna-asemalla nurkilta?

• jaminah

ne nurkat on tarkkaan koluttu jo ei niissä enää komeita sinkkuja näy hihihihi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe