Minua ihmetyttää monien naisten profiileissa esiintyvät, tuulesta temmatut kriteerit, vai pitäisikö sanoa kliseet, miehelle. Olen joidenkin kanssa edennyt treffejä pitemmälle. Ja joskus tuntuu, että joku pienellä painettu osuus profiilitekstistä on tainnut jäädä lukematta.
Aika moni etsii miestä joka puhuu ja pussaa. Ilmeisesti nämä naiset eivät halua sen kuitenkaan kohdistuvan heihin itseensä. Tai sitten puhun vääristä asioista, tai nainen on kertakaikkisen kyvytön muuhun ajatustenvaihtoon kuin siihen kälätykseen jota hän harrastaa siskonsa, äitinsä, tyttärensä tai sen kuusi kertaa eronneen kaverinsa kanssa.
Entä sitten tuo pussauspuoli? Olen sen verran perverssi, että tykkään halata ja ihan ohimennen muiskauttaa pusun erinäisiin soveliaisiin kohtiin naisen vartalossa. Vastakaiku on usein sellaista, että yhtä hyvin voisin halailla puita.
Vai onko syytä puhua ja pussata vasta sitten kun donna on juonut kolme siideriä. Jos näin on niin voisitteko arvon naiset juoda ne sidukat ennen kuin tavataan.
Naiset myös toivovat, että olisin käsitellyt eroni ja ettei minulla olisi luurankoja kaapissa. En vain tiedä kuinka saisin heidät vakuuttuneeksi siitä, että eroni on todellakin EROTTU ja minulla on siitä käräjäoikeuden päätös enkä ole exäni kanssa missään tekemissä. En siksi, että häntä vihaisin, vaan siksi että olen ERONNUT. Tässä vaiheessa tulee kiinteästi kuvaan entistä pariduhdettani koskevat kuulustelut ja epäilyt (ehkä se on sitä puhumista) exän tietojen googlettaminen ja kaikenlainen piilomerkityksien hakeminen ihan kaikesta.
Naisethan ovat muuten itse käsitelleet eronsa ja ovat exiensä kanssa todella hyvissä väleissä. Pystyvät puhumaan ihan kaikesta. Ehkä minun ei pitäisi etsiä suhdetta vaan eroa, että saisin jonkin älyllisen kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen. Ja aika usein olen saanut kuulla näistä existä ihan kaiken muun paitsi sen: miksi niin mainioista kavereista on pitänyt erota? Nämä ex-miehet kun ovat olleet tosi mukavia ja mahtavia tyyppejä. Ja heidän kanssaan on aina ollut niin mukava viettää aikaa. Kyllähän minunkin kanssani on ihan mukavaa, mutta ei ihan sillä tavalla kuin exän kanssa aikoinaan. Ei ainakaan jos ei ole juonut kolmea siideriä. Mutta siitä olen varma, että näillä exillä ei ole luurankoja kaapissa. Sen verran selkärangattomilta kavereilta ovat tuntuneet kun joitakin heistä olen vastoin tahtoani tavannut.
Sitten naiset edellyttävät, että miehellä on omaa elämää ja harrastuksiakin. Ja se onkin hyvä, sillä naisella näitä ei tunnu olevan, jos exää sukulaisineen ei lasketa mukaan. Ja aika pian selviää, että ei niitä pitäisi olla miehelläkään. Ei ole sellaista lajia tai askaretta jota nainen ei kokisi kilpailijana. Nainen kaipaa yhdessä tekemistä, mutta ei pysty tarkemmin määrittelemään sen sisältöä. Paitsi, että se on jotain sellaista jota hän tekee siskonsa, äitinsä, tyttärensä tai sen kuusi kertaa eronneen kaverinsa kanssa. Periaatteessa sellaista voi tehdä myös minun kanssani, mutta olen ollut vaistoavinani tietynlaista vaivaantuneisuutta näissä tilanteissa naisen taholta. Joskus olen pyytänyt naista mukaan omiin harrastuksiini tai menoihini. Aika ulkopuolisiksi he ovat kuitenkin itsensä noissa menoissa tunteneet. Sen sijaan ex-miehen kanssa on välillä ollut mukava käydä vaikkapa hirvimetsällä. Ex teurasti puolustuskyvyttömiä eläimiä tahollaan ja lapsetkin viihtyivät. Minun kanssani lapset ahdistuvat kaikenmaailman HopLopeissa kun oma isä ei ole mukana.
Tunteita miehen on myöskin hyvä kyetä osoittamaan. Jälleen vaan herää kysymys: kenelle? Jos kerron että olen iloinen, surullinen, innostunut, masentunut, ihastunut, vihastunut tai nuhainen, niin kaikki ne koetaan jonkinalaisena syytöksenä tai ahdistavana. Niinkin kiva lause kuin: ”tykkään susta”, saa aikaan jonkin emotionaalisen lukkiintumisen naisessa. Ja yleensä kuulenkin jonkin tukkeutunutta wc:n lavuaaria koskevan kommetin repliikkini jälkeen.
Nainen kyllä osaa ilmaista tunteitaan. Kiukku, ahdistus, epäilys, mustasukkaisuus ovat kyllä tulleet tutuiksi. Ja nehän johtuvat pelkästään siitä, että he eivät ole varmoja halauavatko seurustella kanssasi. Erityisesti mukavuuden- ja turvallisuudentunnettani lisää kuulla sellaista rakastelun jälkeen. Ja erityisen hekumalliseksi sen tekee jos siinä monologissa vertaillaan minua ja exää. Exä kun kuitenkin on hänen lastensa isä ja siksi tärkeä. Minä olen sitten kai elävä dildo.
Ja sitten: Aika moni nainen mainitsee lempiasiakseen mökin. Yhdelläkään tapaamallani naisella sellaista ei ole kuitenkaan ollut. Ei minullakaan ole, ja se kaiketi on iso miinus. Ex-miehen vanhemmilla on ollut ja siellä on vietetty monta hauskaa juhannusta, myös eron jälkeen – lasten takia.
Yhtä lailla minä voisin mainita lempiasiakseni lentokoneen. Itselläni ei sellaista ole, eikä ole ollut yhdelläkään tapaamallani naisella. Myöskään ex-vaimollani tai hänen vanhemmillaan ei kyseistä kapistusta löydy. Ja vaikka löytyisikin, niin tuskinpa olisin sillä lennellyt, varsinkaan eron jälkeen – edes lasten takia.
Naisten kliseiset kriteerit
245
9580
Vastaukset
- Harmillista
Oletpas sinä törmännyt kiukkuisiin naisiin. Varsin harmillista, mutta ei silti kannata lopettaa etsimistä. Et vain rupea kovin pitkiin suhdekokeiluihin, jos tilanne vaikuttaa muuttuvan tuollaiseen suuntaan.
Sinulla on siis ongelma naisystäviesi tekemisten ja tekemättä jättämisten kanssa. Valaisepa asian toistakin puolta kertomalla lisää virkkeestäsi "joskus olen pyytänyt naista mukaan omiin harrastuksiini tai menoihini". Mitä nämä menot ja harrastukset ovat? En kysy kritisoidakseni, ihan kiinnostuksesta vain.- Toivoton
Vastaus Ap:lle
HEIPPA mies!
on meitä mukaviakin naisia olemassa.... jotka eivät ole juurikaan eronneet. Älä lannistu:)
terveisin
Anni - Älytön
Toivoton kirjoitti:
HEIPPA mies!
on meitä mukaviakin naisia olemassa.... jotka eivät ole juurikaan eronneet. Älä lannistu:)
terveisin
AnniTuohan on ihan älytön tarina.
Minkälainen epätoivoinen provo yritys tämä nyt on että kirjoitetaan novellin verran tekstiä niin että lukija ei pysty enää edes käsittään kuinka provo tämä on.
Minkäköhänlainen henkilö tuollaisen kirjoittasi? Sellaista ei olekkaan. - Kaukomailtako..
Älytön kirjoitti:
Tuohan on ihan älytön tarina.
Minkälainen epätoivoinen provo yritys tämä nyt on että kirjoitetaan novellin verran tekstiä niin että lukija ei pysty enää edes käsittään kuinka provo tämä on.
Minkäköhänlainen henkilö tuollaisen kirjoittasi? Sellaista ei olekkaan.Tuohan on ARKEA. Eikä edes vielä sieltä pahimmasta päästä. Itse en enää jaksa yksinhuoltajia tavata, koska en tarvitse enempää ongelmia elämääni. Onneksi en enää sääli edes lapsia. Ovat perineet vanhempiensa geenit.
- Arkea joo...
Kaukomailtako.. kirjoitti:
Tuohan on ARKEA. Eikä edes vielä sieltä pahimmasta päästä. Itse en enää jaksa yksinhuoltajia tavata, koska en tarvitse enempää ongelmia elämääni. Onneksi en enää sääli edes lapsia. Ovat perineet vanhempiensa geenit.
...siis älytöntä provo aloitus arkea.
Minä en vain usko aloittajan kaltaiseen henkilöön joka muka etsii naista kuin joku lego palikka jonka täytyy löytää itseensä sopiva lego palikka.
Ihmiset on kykeneviä muuttumaan eikä noista ihmisten itse keksimistä persoonamääritelmistä tarvi ymmärtää loppujen lopuksi mitään.
Luonteenpiirteet ovat vain abstrakteja käsitteitä eivätkä välttämättä käytännössä tarkoita yhtään mitään kun niitä yrittää alkaa todellisessa elämässä ilmaisemaan.
Joten provo. - M23 Vinkkaritruttuun
Arkea joo... kirjoitti:
Minä en vain usko aloittajan kaltaiseen henkilöön joka muka etsii naista kuin joku lego palikka jonka täytyy löytää itseensä sopiva lego palikka.
Ihmiset on kykeneviä muuttumaan eikä noista ihmisten itse keksimistä persoonamääritelmistä tarvi ymmärtää loppujen lopuksi mitään.
Luonteenpiirteet ovat vain abstrakteja käsitteitä eivätkä välttämättä käytännössä tarkoita yhtään mitään kun niitä yrittää alkaa todellisessa elämässä ilmaisemaan.
Joten provo.provo sulla on housuissa, älähän älähän :D:D:D
Ensiksi sanon et aloitus on mahtavaa tekstiä, sai myös miettimään että onko helpompi ohjata avaruussukkulaa vai seurustella naisen kanssa :) (ei naiset pahalla :D)
Mutta tuo teksti on myös oikeinkin todellista, itselläkin on takana kariutuneita parisuhteita joista osa ei edes johtunut OIKEASTI minusta. Kaikkeni yritin, ottaa hänet huomioon, ottaa hänet harrastuksiini, ottaa hänet suojelukseeni, ottaa hänen lähipiirinsä huomiooon, ottaa hänet taka******* (vitsi vitsi :D ) mut kuiteskin kaiken yrittämisen sekä sopeutumisen ja muuttumisen jälkeen muutamat daamit ovat nostaneet kytkintä ja sanonut että heidän vika...
Osa on sitten myöhemmin kuulemma löytänyt ihanan jätkäkaverin joka toisinaan moksii mut onhan se aina parempi kuin viimeisen päälle gentleman (tulikohan tuokaan nyt oikein).. Et aina ei vaan kemiat vai mitkä ne olikaan niin synkkaa keskenään.. :/ ikävä tosiasia...
Mut Aloittajalle terveisiä et älähän luovuta tai ota liikaa stressiä, kuten Annikin sanoi jo aiemmin et on niitä mukaviakin friiduja olemassa :D - M23 Vinkkaritruttuun
Arkea joo... kirjoitti:
Joten provo.provo sulla on housuissa, älähän älähän :D:D:D
Ensiksi sanon et aloitus on mahtavaa tekstiä, sai myös miettimään että onko helpompi ohjata avaruussukkulaa vai seurustella naisen kanssa :) (ei naiset pahalla :D)
Mutta tuo teksti on myös oikeinkin todellista, itselläkin on takana kariutuneita parisuhteita joista osa ei edes johtunut OIKEASTI minusta. Kaikkeni yritin, ottaa hänet huomioon, ottaa hänet harrastuksiini, ottaa hänet suojelukseeni, ottaa hänen lähipiirinsä huomiooon, ottaa hänet taka******* (vitsi vitsi :D ) mut kuiteskin kaiken yrittämisen sekä sopeutumisen ja muuttumisen jälkeen muutamat daamit ovat nostaneet kytkintä ja sanonut että heidän vika...
Osa on sitten myöhemmin kuulemma löytänyt ihanan jätkäkaverin joka toisinaan moksii mut onhan se aina parempi kuin viimeisen päälle gentleman (tulikohan tuokaan nyt oikein).. Et aina ei vaan kemiat vai mitkä ne olikaan niin synkkaa keskenään.. :/ ikävä tosiasia...
Mut Aloittajalle terveisiä et älähän luovuta tai ota liikaa stressiä, kuten Annikin sanoi jo aiemmin et on niitä mukaviakin friiduja olemassa :D - vaihtoehto 2
M23 Vinkkaritruttuun kirjoitti:
provo sulla on housuissa, älähän älähän :D:D:D
Mut Aloittajalle terveisiä et älähän luovuta tai ota liikaa stressiä, kuten Annikin sanoi jo aiemmin et on niitä mukaviakin friiduja olemassa :DEhkäpä sinun ja aloittajan pitäisi tavata toisenne. Voisitte olla hyväkin pari.
Ja tämä ei ollut pilkkausyritys vaan ratkaisu (no ainakin mahdollinen ratkaisu). Terve!
Ensinnäkin termi etsiä on älykääpiöiden käyttämä,ei naista tai miestä kannata etsiä se tulee jos on tullakseen.
Toisekseen aloittelija on oikeassa:esim jos naisen kanssa on eri mieltä asioista hän jopa suuttuu ja mököttää.Aika lapsellista.- -
M23 Vinkkaritruttuun kirjoitti:
provo sulla on housuissa, älähän älähän :D:D:D
Mut Aloittajalle terveisiä et älähän luovuta tai ota liikaa stressiä, kuten Annikin sanoi jo aiemmin et on niitä mukaviakin friiduja olemassa :DKyllä siellä on myös miehiä todellakin moneen junaan. :D
Todellisuus ei ole lähelläkään sitä miksi se kuvataan. - ihan niin
arvo-poika kirjoitti:
Terve!
Ensinnäkin termi etsiä on älykääpiöiden käyttämä,ei naista tai miestä kannata etsiä se tulee jos on tullakseen.
Toisekseen aloittelija on oikeassa:esim jos naisen kanssa on eri mieltä asioista hän jopa suuttuu ja mököttää.Aika lapsellista.Jos miehen kanssa on eri mieltä asioista hän sanoo että nainen nalkuttaa. Lapsellista.
Toivoton kirjoitti:
HEIPPA mies!
terveisin
AnniSamaa sanon minäkin kuin Anni, ja jotka ovat lapsettomia ja jotka ovat sekä tekemisissä että ei tekemissä exien kanssa. Keep looking ;)
Oot varmaan törmännyt vaan just niihin hankalempiin ja vaativempiin naisiin. Onnea seuraavaan kertaan. :-)
- a.tmmä
Diggailet palefacea?
a.tmmä kirjoitti:
Diggailet palefacea?
Kai sen niinkin vois sanoa. Tykkään tyypistä, kaikinpuolin kiva persoona. Hyviä ajatuksia niissä skipaleissa. :-)
- Mies1985
teevadit kirjoitti:
Kai sen niinkin vois sanoa. Tykkään tyypistä, kaikinpuolin kiva persoona. Hyviä ajatuksia niissä skipaleissa. :-)
Hyh. Minusta niissä on juuri typeriä ja teennäisiä, muka-fiksuja ajatuksia.
- herraasiallinen
Mies1985 kirjoitti:
Mukavaa vaihtelua niihin pohjattomiin (ei realiteeteissa oleviin) persuhölinöihin missä ollaan katkoksissa ulkomaailmaan. Luullaan että eletään vielä 80-luvulla jne...
Mutta asiaan... Ei naiset (siis suurin osa, ei kaikki) halua rauhallista miestä. Luulevat haluavansa, mutta semmonen tuleeko tänään turpaan vai ei meininki kiinnostaa. Hyvät tyypit ei ole tarpeeksi "jännittäviä".
Mutta kannattaa meidän puhuvien ja pussaavien miesten jättää heidät pois laskuista ja napataan me ne rusinat pullasta ;) - valtavastaaja
Mies1985 kirjoitti:
Suomi on tunnetusti feminismin ihmemaa, ja sen kyllä huomaa.
- Subsub
Mies1985 kirjoitti:
Samaa mieltä. Kovasti kantaaottavaa, helpoista aiheista. Kapea katseista ideologiaa, joka kuulostaa hienolta , kunhan ei erehdy ajattelemaan syvemmin, tai jopa tutkimaan asioita.
- liika ajattelu ei...
herraasiallinen kirjoitti:
Mukavaa vaihtelua niihin pohjattomiin (ei realiteeteissa oleviin) persuhölinöihin missä ollaan katkoksissa ulkomaailmaan. Luullaan että eletään vielä 80-luvulla jne...
Mutta asiaan... Ei naiset (siis suurin osa, ei kaikki) halua rauhallista miestä. Luulevat haluavansa, mutta semmonen tuleeko tänään turpaan vai ei meininki kiinnostaa. Hyvät tyypit ei ole tarpeeksi "jännittäviä".
Mutta kannattaa meidän puhuvien ja pussaavien miesten jättää heidät pois laskuista ja napataan me ne rusinat pullasta ;)...ole hyväksi, ja se on fakta.
Musiikissa ei tarvi olla yhtään mitään sanomaa (mielellään ei edes sanoja).
Musiikki ja musiikin kuuntelu itsessään on täysin surrealistista joten miksi siitä täytyy yrittää tehdä jotain vakavaa ja tärkeää? Täysille vaan kaikki napit ja elektrodubstepit soimaan.
Toinen on elokuva, täytyykö elokuvan olla realistinen? Onko se että seuraat toisten ihmisten tapahtumia ruudulta alunperinkään millään tavalla realismia? Ei ole, joten kaikki värit, valot ja efektit täysille ja siinä on elokuva. Tälläkin palstalla ajatellaan jo ihan liikaa. - 13
liika ajattelu ei... kirjoitti:
...ole hyväksi, ja se on fakta.
Musiikissa ei tarvi olla yhtään mitään sanomaa (mielellään ei edes sanoja).
Musiikki ja musiikin kuuntelu itsessään on täysin surrealistista joten miksi siitä täytyy yrittää tehdä jotain vakavaa ja tärkeää? Täysille vaan kaikki napit ja elektrodubstepit soimaan.
Toinen on elokuva, täytyykö elokuvan olla realistinen? Onko se että seuraat toisten ihmisten tapahtumia ruudulta alunperinkään millään tavalla realismia? Ei ole, joten kaikki värit, valot ja efektit täysille ja siinä on elokuva. Tälläkin palstalla ajatellaan jo ihan liikaa.Hyvä että joku osaa nauttia siitä mitä tarjotaan, eikä aina kitistä ja viilata pilkkua oman "kuninkaallisen kultakorvamaun" mukaan. Sellaiset niuhottajat voivat mennä tekemään parempaa musaa,, nei ei vaan siihen pysty.
- Juuri noin
13 kirjoitti:
Hyvä että joku osaa nauttia siitä mitä tarjotaan, eikä aina kitistä ja viilata pilkkua oman "kuninkaallisen kultakorvamaun" mukaan. Sellaiset niuhottajat voivat mennä tekemään parempaa musaa,, nei ei vaan siihen pysty.
ja kyllä monikin osaa nauttia siitä.
Viihdettähän se on eikä uusien ongelmien etsimistä omaan ajatusmaailmaan. - Me vain olemme.
Olen samaa mieltä! Jos nainen on vastaavanlainen kyse on vain yksinkertaisesti siitä, ettei halua asettua paikoilleen. Aivan sama kuin kiltit miehet: jos nainen ei halua vakiintua, etsitään itselleen reipas hakkaaja.
- fbgfbgfb
bfbgfbfb
- Kokemus-K
Ihan hauska kirjoitus. Sopivasti totuuden siementä ja sopivasti kärjistetty. Sopisi hyvin pakinaksi tai kolumniksi johonkin lehtee.
Ja toivottavasti joku nainen myös tuntee pienen piston sydämessään ja miettii vähän enemmän toiveiden ja todellisuuden ristiriitaa. Ihmiset yleensä sanovat sitä mitä ajattelevat olevat tapana sanoa, eivät sitä mitä ihan oikeasti haluavat.- Hittolainen..
Osui ja upposi...Kääääk T:Nainen 45
- harvinainen vieras
Tosi hyvin sanottu, tuo teksti pitäisi ehdottomasti julkistaa jossain isossa lehdessä niin että heräisi keskustelu tästä aiheesta. Jotkut naiset tulevat sokeaksi suhteissaan, eivät nää omaa käyttäytymistään ollenkaan vaan ottavat kaiken (miehen) kuin itsestään selvyytenä..... niin tai jotain tollaista!
- .....
Minulle kelpaa mies joka ei puhu eikä pussaa. Ja on muuten laaja valikoima.
- yks mies
Naiset ovat kliseisiä.
- ---
Taas lisää syitä miksi käyttämätön nainen on paras. Saa ihan rauhassa häpäistä sen ilman vertailuja exään.
- Reipas Mies
Näiden netti-naisten se prinsessa-unelmien höystämä nettihaavemaa harvoin kohtaa irl sitä mitä oikeasti hänestä kiinnostuvat miehet ovat.
Ok. Useimmat naiset haluavat "iisin" mökkeilyn, eivät ilmaista työleiriä jossa paska haisee ja mitään ei saa jos ei itse tee.
Mun mielestä näille naisille mies on niin statuksen nosto keino kuin elämän helpotus keino että se oma arki onkin jotain muuta kuin sitä tylsää aherrusta ja feisbuukkia eli juuri se oma kälätys jolla se sosiaalisuus tulee, jolla kälättäjät jakavat hyvänolon tunteita toisilleen. Ei siihen mies pääse osille vaikka miten on akateemista taustaa. Ei useita naisia kiinnosta mitattava fakta jotta se hyvänolon tunne saavutettaan. Mies voi nauttia siitä että moottoripyörän venttiilien välys on vihdoin säädetty juuri tehdassuositusten mukaan, mutta ehkä naiselle se miehen teknisen asian voitto-elämys on mekaaninen kylmä askare joka ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Tämä ap kirjoittaja on kyllä hyvin korkealla tasolla tässä nopeasti luettuna naisasiallisesti. - miehen helppo elämä
Onhan noita joo tavattu tosielämänkin puolella. Se mikä naisille kelpaa jonain tiettynä hetkenä tuntuu usein riippuvan taivaan kappaleiden sijainnista maapalloon nähden...
kaverit:
-Ilman kavereita et kelpaa koska olet looseri
-Kavereiden kanssa et kelpaa, koska "ei ole aikaa parisuhteelle 24/7"
harrastukset:
- Ilman harrastuksia et ole kiinnosta
- Liika harrastaminen -> ei aikaa parisuhteelle 24/7, joten ei kiinnosta
Opinnot:
-Amis ei kelpaa, mutta liikaa koulutettu (väärälle alalle?) on nörtti
Työt:
-Ilman töitä et kelpaa, mutta työt ei missään nimessä saa aiheuttaa väsymystä tms ja siten estää tapailua juuri sillä sekuntilla kun nainen haluaa tavata
Seksi:
-Jos vonkaat heti, olet säälittävä, mutta jos et halua seksi' tarpeeksi pian, niin et ole kiinnostava
Tunteista puhuminen:
-Liian nopeasti ja nainen menee lukkoon eikä kiinnosta, mutta päiväkin liian myöhään ja nainen menettää kiinnostuksen lopullisesti. Arpokoon kukin sitten sen oikean hetken oikein..
mukavuus/huumorintaju/keskustelutaito/yms:
-Haluttuja ominaisuuksia, mutta jos et samalla onnistu luomaan seksuaalista jännitettä, niin löydät itsesi helposti friend zonesta
Jne.- sadfghadgasdg
Mikä tässä on niin vaikeeta? Kaikki nuo on ääritilanteita ja suurin osa ihmisistä on taviksia ja menee tuohon kultaiseen keskitiehen. Suurin osa naisista haluaa taviksen eikä mitään ääripääidioottia.
Mutta ATM:hän edustaa sitä ääripäätä ainakin provosoivilla paskanpuhumisillaan. - Upset biatch
sadfghadgasdg kirjoitti:
Mikä tässä on niin vaikeeta? Kaikki nuo on ääritilanteita ja suurin osa ihmisistä on taviksia ja menee tuohon kultaiseen keskitiehen. Suurin osa naisista haluaa taviksen eikä mitään ääripääidioottia.
Mutta ATM:hän edustaa sitä ääripäätä ainakin provosoivilla paskanpuhumisillaan.Ei ole syytä kiukkuuntua, nainen.
- elämääkin
Toi pitänee paikkansa, eli olen samaa mieltä kanssasi, ja nainen,
- Subsub
sadfghadgasdg kirjoitti:
Mutta ATM:hän edustaa sitä ääripäätä ainakin provosoivilla paskanpuhumisillaan.Tutkimuksienkin mukaan ykkös valinta on se keskiverto yksilö. Ulkonäöllisesti ja henkisiltä kyvyiltä. Pätee miehiin ja naisiin.
Siitä voi olla sitten ihan ikiomaa mieltä pitääkö tulokset paikkaansa. - annapannapaa
Samat vaatimuksethan on naisellekkin? :) miten nää vaatimukset eroaa?
- Jeejee suosikki
Just näin :)
- KARJALAN POIKA
Näinhän se menee olen täysin samaa mieltä,on siinä taiteilemista tiet sitä sun
tätä,aina tulee sanomista !Mikä niitä riivaa ? - aasivaa
Laitoit jokaiseen kohtaan lähinnä ääripäitä. Kai tiedät, että noissa asioissa on myös ihan välimuotoja?
- essexxx
aasivaa kirjoitti:
Laitoit jokaiseen kohtaan lähinnä ääripäitä. Kai tiedät, että noissa asioissa on myös ihan välimuotoja?
"Laitoit jokaiseen kohtaan lähinnä ääripäitä. Kai tiedät, että noissa asioissa on myös ihan välimuotoja?"
Kai tiedät, että aloittaja kärjisti hieman "to prove a point" :) - jhbrfc
annapannapaa kirjoitti:
Samat vaatimuksethan on naisellekkin? :) miten nää vaatimukset eroaa?
Ne eroavat kaikin tavoin.
Naisten suhteen tuo lista menisi näin:
kaverit:
-Ei ole väliä onko naisella kavereita vai ei. Naisestahan tässä ollaan kiinnostuneita eikä hänen ystävistään.
harrastukset:
- Ihan sama mitä nainen harrastaa vai harrastaako mitään. Pääasia on että hänen kanssaan voi joskus jotain yhdessä harrastaa.
Opinnot:
- Ei naisen opinnoilla ole väliä. Ryhtyköön vaikka kotiäidiksi jos haluaa.
Työt:
- Tähän pätee sama kuin ylempään.
Seksi:
- Sama se mennäänkö sänkyyn saman tien vai haluaako nainen aluksi testailla onko mies aidosti kiinnostunut.
Tunteista puhuminen:
- Nainen saa puhua tunteistaan milloin vain. Vaikka saman tien.
- Ihan kivoja ominaisuuksia kaikki, mutta ei naisen tarvitse mikään vitsiniekka tai supliikkinainen olla. Joka tapauksessa nuo ominaisuudet eivät johda siihen että mies alkaisi nähdä naisen pelkkänä ystävänä.
Miehillä ei yleisesti ottaen ole kuin kaksi vaatimusta naisen suhteen. Eli että nainen olisi luonteeltaan mukava ja ulkonäkönsä puolesta samaa tasoa kuin mies.
Siinä se. Jotkut miehet ovat jopa valmiita joustamaan toisesta vaatimuksesta. Naisilla on älyttömän helppoa. - pissislissis
Upset biatch kirjoitti:
Ei ole syytä kiukkuuntua, nainen.
"Ei ole syytä kiukkuuntua, nainen."
Jännä miten 'naisen' saa kuulostamaankin haukkumasanalta. Sitähän se on. 'Nainen'. Kuka haluaisi olla nainen? - Traumatisoitunut
jhbrfc kirjoitti:
Ne eroavat kaikin tavoin.
Naisten suhteen tuo lista menisi näin:
kaverit:
-Ei ole väliä onko naisella kavereita vai ei. Naisestahan tässä ollaan kiinnostuneita eikä hänen ystävistään.
harrastukset:
- Ihan sama mitä nainen harrastaa vai harrastaako mitään. Pääasia on että hänen kanssaan voi joskus jotain yhdessä harrastaa.
Opinnot:
- Ei naisen opinnoilla ole väliä. Ryhtyköön vaikka kotiäidiksi jos haluaa.
Työt:
- Tähän pätee sama kuin ylempään.
Seksi:
- Sama se mennäänkö sänkyyn saman tien vai haluaako nainen aluksi testailla onko mies aidosti kiinnostunut.
Tunteista puhuminen:
- Nainen saa puhua tunteistaan milloin vain. Vaikka saman tien.
- Ihan kivoja ominaisuuksia kaikki, mutta ei naisen tarvitse mikään vitsiniekka tai supliikkinainen olla. Joka tapauksessa nuo ominaisuudet eivät johda siihen että mies alkaisi nähdä naisen pelkkänä ystävänä.
Miehillä ei yleisesti ottaen ole kuin kaksi vaatimusta naisen suhteen. Eli että nainen olisi luonteeltaan mukava ja ulkonäkönsä puolesta samaa tasoa kuin mies.
Siinä se. Jotkut miehet ovat jopa valmiita joustamaan toisesta vaatimuksesta. Naisilla on älyttömän helppoa.Se on kiva, jos sinä olet tuota mieltä. Tiettyjen miesten kriteereistä taas vastaisi paremmin seuraava lista.
kaverit
- Naisella pitää olla kavereita, jotta ei joudu itse kuuntelemaan sen kaikkia juttuja. Kaverit eivät kuitenkaan saa olla miespuolisia, ellei kyseessä ole perheenjäsen. Ne pitää myös olla valmis heivaamaan sillä sekunnilla, kun poikaystävä tulee paikalle. Ai niin, miehen ei tarvitse osoittaa naisen kavereille peruskohteliaisuutta. Mitä sitä turhaan sanomaan edes moi.
harrastukset:
- ihan sama, mitä nainen harrastaa, kunhan ei halua puhua siitä miehensä kanssa eikä lykkää sen takia miehen kanssa olemista tai kotitöitä.
opinnot:
- naisella pitää olla koulutus, ettei se ole ihan luuseri. Ei kuitenkaan saa omata älyllisiä pyrkimyksiä tai varsinkaan olla eri mieltä miehensä kanssa. Mieluiten naisen pitäisi kuitenkin uskoa ennemmin miestään kuin esim. oppikirjaa tai professoria.
työt:
- saa olla, jos ei häiritse kotitöiden tekemistä. Oman palkan saaminen ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että miehellä on aina oikeus arvostella naisen rahankäyttöä.
seksi:
- Kunhan antaa.
tunteista puhuminen:
- on manipulointia, valehtelua, hysteerisyyttä ja painostamista.
huumorintaju, keskustelutaito:
- onko sillä? Ainakin sen pitää nähdä ja arvostaa kyseisiä ominaisuuksia miehessään.
Pahoittelen katkeruuttani, mutta erosin kyseisen kaltaisesta miehestä alle vuosi sitten ja olen sen jälkeen deittirintamalla törmännyt useaan vastaavaan tapaukseen. Niitä löytyy myös kavereiden puolisoista ja lehtien gallupeista.
Ei ole älyttömän helppoa aina.
- juu sano juopot
kyse on ihmisten välisistä tempperamentti eroista-
- Jos naisilla ei olis
pillua, ne eivät kyllä minua kiinnostaisi pätkääkään
- Osuvasti ilmaistu
>'' pätkääkään ''
> alle 10cm
Heh heh :D - ei niin ;)
Osuvasti ilmaistu kirjoitti:
>'' pätkääkään ''
> alle 10cm
Heh heh :DHänen oli varmaan tarkoitus kirjoittaa ei kiinnostaisi minun pätkääkään.
Oli kyllä niin hauskaa luettavaa!
Exät ja lentokoneet ja appiukon kesämökit. Kiitos piristävästä tuokiosta. Asia on vakava, mutta siitä voi kirjoittaa myös (mustalla) huumorilla :) )
On tämä ihmissuhdeviidakko ja parinhaku aikamoista hommaa. Melkein työstä käy.
Loton jättopotti ja oikean kumppanin löytyminen ovat vissiin verrattavissa toisiinsa. Helpommin sanottu kuin tehty.- Misu<3
Eikös selkärangattomilla ihmisillä yleensä nimenomaan ole luurankoja kaapissa?
- eronnut ja yksin
Heh, naisena minusta tuntuu aivan samalta miesten suhteen.
En taida kelvata enää kenellekään, sillä olen ylipainoinen, kuten 52 prosenttia suomalaisista naisista. Jos nyt muistan prossan oikein. Mutta nettisivuilla satakiloiset känsikkäät etsivät maksimissaan 75 kiloista naista. Tai sitten pituutta saa olla jopa 180 senttiä, mutta painaa edelleen vain 75 kg, MUTTA ylläri pylläri: ruumiinrakenteeltaan saa kuitenkin olla pyöreä.
HAH haa.- Ex-lihabulla
Ja näin siis oletat ettei ylipainosta pääse eroon. Itse olin 3 vuotta yli 100kg ja pituutta vain 166cm. Nykyään 60kg ja tuntuu muuten elämä todellakin hymyilevän.
- helanja1
Tätä samaa olen kokenut! Miehet kirjoittavat haluavansa vain kaunista, hoikkaa ja urheilullista vaikka näyttävät itse olevan lähes deekiksellä, vaikkei tietenkään kuva kerro kaikkea.
Olen rehellisesti kertonut profiilissani, että olen pyöreä, eli valinta jää sitten miehelle. En kuitenkaan suostu siihen koskaan, että mies tulisi tuosta vaan luokseni panereissulle ensitreffeillä. Aina pitää tavata jossain muualla. Tätä jotkut äijät eivät ota ymmärtääkseen.
Ja valokuvat saattavat olla parikinkymmentä vuotta vanhoja, jos niitä yleensä on. Lisäksi kovin kovin moni itseään sinkuksi tai eronneeksi sanova paljastuu ukkomieheksi. Raukkamaista naisen hyväksikäyttöä jo ihan alust asti.
Ja kun kuitenkin kaipaisin ihan tavallista kivaa reilua miestä, joka olisi sitä, mitä kertoo olevansa.
Tuo alun juttu oli loistava. Tuollaisia naisia varmaan on paljon! En kuulu heihin.
- Naisen mielipide
Aloittajan kuvaama tilanne on lopputulosta siitä, kun nainen on niin monen miehen toiveen mukaan laskenut sitä rimaansa ja tyytynyt johenkin vähemmän kiinnostavaan, että olisi joku. Itsellä ainakin on niin, että läheisyys sellaisen kanssa, joka ei oikeasti sytytä, on todella vastenmielistä. Juuri se tuli mieleen tuota juttua lukiessa (mikä oli kyllä hauskasti kirjoitettu). Mieluummin valitsen yksin olon kuin miehen, joka ei sytytä. Omassa lähipiirissänikin on niitä, jotka kelpuuttavat kenet vaan, kunhan on joku. Itse en pystyisi.
Ja itse en kaipaa mitään Brad Pittiä, rikasta tai menestyvää. Ihan tavallinen mies riittää, kunhan molemminpuolista kipinää riittää. Ja ne kaksi miestä, joiden kanssa olen aikanaan suhteeseen päätynyt, eivät ole olleet ilmeisesti yleisesti mitään komistuksia, ja toisella oli raha-asiatkin päin peppua, ulosottoa ja muuta, mutta joku heissä vaan on sytyttänyt kokonaisuutena. Mitään muuta se ei minun kohdallani vaadi.- Edellinen
No niille kahdelle.
- Oih ku on ihanaa
Tosi tosi monelle ja aion jatkaa jakamista tulevaisuudessakin. Se on niin ihanaa kun voi vertailla esim. sun pikkupiliä siihen exän mahtimelaan!
- Yh -nainen
Edellinen kirjoitti:
No niille kahdelle.
Minen ymmärrä miehiä ollenkaan, miksi pilaatte elämänne naisten kanssa? Ajatelkaa nyt, saatte kalastaa ja ajella crossia,bilettää,nukkua ja
matkustella ilman että joudutte maksamaan sen kuitenkin alipalkatun kinkun keihäsmatkan tuuliseen Fuengirolaan. Ei tarvi ostella lahjoja jotka eivät
kelpaa, eikä tavata naisen sukulaisia joita ette voi sietää.. Juhannuksena ei tarvi grillata kotlettia anoppilan mökillä ja pakkosaunoa tuppihumalaisen appiukon kanssa... Ennen mökkiä olette käyneet Prismasta sadalla eurolla "mökkiviemisiä" appivanhemmille koska SAATTE viettää juhannuksen heidän kesäparatiisissaan. Ja sinä,mies,maksat. Emännän suku syö fileet ja sinä "vävykokelas" grillaat ja kuuntelet akkojen kaakatusta kun appiukko humaltuu hiljakseen rantasaunalla.
Pimpsan puutteestakaan ei nykymiehen tarvitse kärsiä,siitä pitää huolen alati kasvava yh-yhdyskunta joiden väylän on avannut valtavirralle se sen kelvoton ex,joten rima on matala jos sitä on ollenkaan. Yh:n tunnistaa siitä että sillä on kaikista hauskinta siellä tanssilattialla. Se on päässyt pennuista eroon ja vetää keittoo kahella kädellä ja kihnuttaa kaikkien kanssa. Ota se,mut elä mee niille,tai aamulla saattaa makarin oven avata janipetteri.
Ja jos ei yh, niin villi ja vapaa parikybänen sinkkunainen joka ei ota yhteyttä enää
koskaan,paitsi parin kuukauden päästä kun oot taas yhteen tartuttanu klamydian. Mitäs nuista,lääkkeillä lähtee!
Nauttikaa miehet vapaudesta,kahleettomuudestanne ja älkää ottako naista riesoiksenne! Kaupat on täynnä valmisruokia,ravintolassa on edullista syödä yksin ja yksin asuessa et maksa puolia mistään.:) - Pohjoisenmies78
Yh -nainen kirjoitti:
Minen ymmärrä miehiä ollenkaan, miksi pilaatte elämänne naisten kanssa? Ajatelkaa nyt, saatte kalastaa ja ajella crossia,bilettää,nukkua ja
matkustella ilman että joudutte maksamaan sen kuitenkin alipalkatun kinkun keihäsmatkan tuuliseen Fuengirolaan. Ei tarvi ostella lahjoja jotka eivät
kelpaa, eikä tavata naisen sukulaisia joita ette voi sietää.. Juhannuksena ei tarvi grillata kotlettia anoppilan mökillä ja pakkosaunoa tuppihumalaisen appiukon kanssa... Ennen mökkiä olette käyneet Prismasta sadalla eurolla "mökkiviemisiä" appivanhemmille koska SAATTE viettää juhannuksen heidän kesäparatiisissaan. Ja sinä,mies,maksat. Emännän suku syö fileet ja sinä "vävykokelas" grillaat ja kuuntelet akkojen kaakatusta kun appiukko humaltuu hiljakseen rantasaunalla.
Pimpsan puutteestakaan ei nykymiehen tarvitse kärsiä,siitä pitää huolen alati kasvava yh-yhdyskunta joiden väylän on avannut valtavirralle se sen kelvoton ex,joten rima on matala jos sitä on ollenkaan. Yh:n tunnistaa siitä että sillä on kaikista hauskinta siellä tanssilattialla. Se on päässyt pennuista eroon ja vetää keittoo kahella kädellä ja kihnuttaa kaikkien kanssa. Ota se,mut elä mee niille,tai aamulla saattaa makarin oven avata janipetteri.
Ja jos ei yh, niin villi ja vapaa parikybänen sinkkunainen joka ei ota yhteyttä enää
koskaan,paitsi parin kuukauden päästä kun oot taas yhteen tartuttanu klamydian. Mitäs nuista,lääkkeillä lähtee!
Nauttikaa miehet vapaudesta,kahleettomuudestanne ja älkää ottako naista riesoiksenne! Kaupat on täynnä valmisruokia,ravintolassa on edullista syödä yksin ja yksin asuessa et maksa puolia mistään.:)Asiaa :D:D
- Naisen mielipide
yli kymmenelle
- ei ihmekään,
no ei tuo ole paljon vaadittukaan, jos reppanat sua sytyttää niin sulla on markkinarako aina auki
- lakumaku
Ah! Olen nainen ja veit kyl sanat suustani! Nimenomaan, kun esim miehille tuntuu keskimäärin huono seksi olevan parempi kun ei ollenkaan seksiä, niin monelle naiselle se on että mielummin on ilman seksiä jos se ei ole hyvää. Sama pätee suhteissa, ainakin minuun. Toki se on kiva olla jonkun kanssa vaikka lähekkäin vaikkei kovin synkkaa, mutta en ikinä ryhtyisi suhteeseen jossa ei ole intohimoa! Se on kaikki tai ei mitään :) Ja sanalla "kaikki" en tarkoita täydellistä miestä, vaan miehen jonka kanssa synkkaa :o)
- Hyväksynyt mies
lakumaku kirjoitti:
Ah! Olen nainen ja veit kyl sanat suustani! Nimenomaan, kun esim miehille tuntuu keskimäärin huono seksi olevan parempi kun ei ollenkaan seksiä, niin monelle naiselle se on että mielummin on ilman seksiä jos se ei ole hyvää. Sama pätee suhteissa, ainakin minuun. Toki se on kiva olla jonkun kanssa vaikka lähekkäin vaikkei kovin synkkaa, mutta en ikinä ryhtyisi suhteeseen jossa ei ole intohimoa! Se on kaikki tai ei mitään :) Ja sanalla "kaikki" en tarkoita täydellistä miestä, vaan miehen jonka kanssa synkkaa :o)
Tuo johtuu siitä, että miehet haluavat seksiä ja naiset suhteen tuomia etuja.
Miehille huono seksi on parempi kuin ei seksiä, koska jos lähtee hyvää seksiä vaatimaan, jää pian ilman tai saadakseen sitä on mentävä parisuhteisiin ja ennen pitkää lahjoitettava puolet omaisuudestaankin - ja ajastaan.
Nainen taas voi olla ilman seksiä, ellei saa fiilistä, että hyvää olisi luvassa, sillä naiselle seksiä on tarjolla ihan milloin vain ja hän on siitä tietoinen. Seksistä kieltäytyminen ei ole ongelma - se on vähän pakko. Ei kukaan voi syödä aina kun tarjotaan jos tarjotaan kokoajan, sillä vatsa repeää.
Miesten kohdalla asia ei ole niin yksioikoinen, sillä mies voi saada seksiä milloin tahansa vain rahalla, josta taas puuttuu se tunen, että on tullut halutuksi itsensä vuoksi eikä rahan takia. Ennen miehet saattoivat normaalilla työnteolla saada parisuhteen (eli huollettavan vaimon), koska vaimoilla ei ollut konsteja pitää itsestään huolta ilman miestä. Nykyisin siis miehille jopa suhteen kautta hyvän seksin saaminen voi olla vaikeaa, koska suhdetta ei enää löydy naisten ollessa vapaita ansaitsemaan itse elantonsa. Vain naisen turvallisuushakuisuus on vielä jäljellä ja halu kokea lämpöä ja siihen osa naisista tarvitsee yhä miestä. Siihen ei enää normaalia miestä kelpuuteta, sillä nainen voi nykyisin aina vaihtaa. Koskaan ei putoa tyhjän päälle (ennen 50-ikävuotta), sillä lohtuseksiä on aina tarjolla tai maksavia aaseja joilta saa hätävaroja.
Tästä ei pidä olla katkera vaan jokaisen vaan täytyy oppia luovimaan näissä yhteiskunnan ja parisuhdesääntöjen muuttuvissa tuulissa. Nykyajan esimerkki on tämä netin yleistyminen. Sekin on muuttanut parinvalintaa hyvin paljon. Itsekin löysin vaimoni nimenomaan netin kautta - en deittipalstalta mutta kuitenkin. Toisaalta minun on helppo sanoa, sillä itse en ole joutunut olemaan seksiä sitten 17 ikävuoden muuta kuin muutamia kuukausia parisuhteiden tai muun seikkailun välissä. - sesesesesesesesesese
Hyväksynyt mies kirjoitti:
Tuo johtuu siitä, että miehet haluavat seksiä ja naiset suhteen tuomia etuja.
Miehille huono seksi on parempi kuin ei seksiä, koska jos lähtee hyvää seksiä vaatimaan, jää pian ilman tai saadakseen sitä on mentävä parisuhteisiin ja ennen pitkää lahjoitettava puolet omaisuudestaankin - ja ajastaan.
Nainen taas voi olla ilman seksiä, ellei saa fiilistä, että hyvää olisi luvassa, sillä naiselle seksiä on tarjolla ihan milloin vain ja hän on siitä tietoinen. Seksistä kieltäytyminen ei ole ongelma - se on vähän pakko. Ei kukaan voi syödä aina kun tarjotaan jos tarjotaan kokoajan, sillä vatsa repeää.
Miesten kohdalla asia ei ole niin yksioikoinen, sillä mies voi saada seksiä milloin tahansa vain rahalla, josta taas puuttuu se tunen, että on tullut halutuksi itsensä vuoksi eikä rahan takia. Ennen miehet saattoivat normaalilla työnteolla saada parisuhteen (eli huollettavan vaimon), koska vaimoilla ei ollut konsteja pitää itsestään huolta ilman miestä. Nykyisin siis miehille jopa suhteen kautta hyvän seksin saaminen voi olla vaikeaa, koska suhdetta ei enää löydy naisten ollessa vapaita ansaitsemaan itse elantonsa. Vain naisen turvallisuushakuisuus on vielä jäljellä ja halu kokea lämpöä ja siihen osa naisista tarvitsee yhä miestä. Siihen ei enää normaalia miestä kelpuuteta, sillä nainen voi nykyisin aina vaihtaa. Koskaan ei putoa tyhjän päälle (ennen 50-ikävuotta), sillä lohtuseksiä on aina tarjolla tai maksavia aaseja joilta saa hätävaroja.
Tästä ei pidä olla katkera vaan jokaisen vaan täytyy oppia luovimaan näissä yhteiskunnan ja parisuhdesääntöjen muuttuvissa tuulissa. Nykyajan esimerkki on tämä netin yleistyminen. Sekin on muuttanut parinvalintaa hyvin paljon. Itsekin löysin vaimoni nimenomaan netin kautta - en deittipalstalta mutta kuitenkin. Toisaalta minun on helppo sanoa, sillä itse en ole joutunut olemaan seksiä sitten 17 ikävuoden muuta kuin muutamia kuukausia parisuhteiden tai muun seikkailun välissä.elämäsi tuntuu pyörivän vain yhden sanan ympärillä,saako sitä vai ei...:/
- Oulun miekkonen
sesesesesesesesesese kirjoitti:
elämäsi tuntuu pyörivän vain yhden sanan ympärillä,saako sitä vai ei...:/
Sitähän se miehen elämä on. Aina pitäisi saada ja aina eri naiselta, näin ainakin minulta ja kivaa on ;)
- !
Yh -nainen kirjoitti:
Nauttikaa miehet vapaudesta,kahleettomuudestanne ja älkää ottako naista riesoiksenne! Kaupat on täynnä valmisruokia,ravintolassa on edullista syödä yksin ja yksin asuessa et maksa puolia mistään.:)Just noin. Läheskään kaikki yh:t ei halua sitä lisälasta nurkkiinsa pyörimään. :D
- mies kuin mies
MInä kans ihmettelen, kun jotkut löytävät niin helposti uusia kumppaneita. Itselle ei onnistu. Tuollaiset ihmiset varmaan kelpuuttavat lähes jokaisen. Muuten ei voi selittää nopeaa uuden rakkauden löytymistä.
- Hyväksynyt Mies
sesesesesesesesesese kirjoitti:
elämäsi tuntuu pyörivän vain yhden sanan ympärillä,saako sitä vai ei...:/
Nyt ei keskustella siitä, minkä ympärillä minun elämäni pyörii. Itse aihe ei muutu sen mukaan, millainen minä olen.
- THE FACT
Netti on tehnyt maailmasta pahan paikan.
- audilla ojaan
Netti on todella tuonut mukanaan ikäviä juttuja. Yksi tosi kurja asia on varattujen miesten pyöriminen kaikilla treffisivustoilla naisia etsimässä. Saa siinä naiset olla tarkkoina, etteivät kuluta elämäänsä näitä varattuja miehiä deittaillessa. Härskeimmät laittavat tyynen rauhallisesti statuksekseen eronnut.
- nainen_n
Miksi pitää väkisin yrittää löytää joku? Siksikö kun niin kuuluu tehdä?
Itse olen saanut tarpeeksi kaikenmaailman treffifoorumeista. Samat tyypit vuodesta toiseen. Luulen että ovat jääneet jotenkin koukkuun niihin. Aina odotetaan että jospa löytyy vielä parempi.. - pääsky 1941
olen ollut aina sitä mieltä että miehien ei saa olla sitä mitä ne ovat vaan jotain naisten utopistisia ajatuksia pakotettu toteuttamaan. Ellei niin saat lähteä ja lapset äidille, miehelle ikuinen ikävä.
- aristos
Paras tunnistaa ja tunnustaa tosiasiat; se on miehessä vika, jos ei saa naista syttymään :\
- heti löyty
Jos olisin nainen ottaisin juuri tuon näköisen miehen kun linkin "Naiset vaativat mieheltä mahdottomia" kuvassa oli.
En ole kyllä mikään homo mutta tuollainen mies on jotenkin älykkään näköinen kasvon piirteiltään sekä ilmeeltään eikä mikään turha hymynaama. Minä etsin miestä joka sekä osaa puhua, että pussata. ja sellaisen sain. Minulle ei tuota vaikeuksia olla halauksien ja suukkojen kohteena, kuten ei myöskään niiden antaminen. Minulla on eksäni, samoin miehellä omansa. menneisyydestä on puhuttu paljon, myös niistä syistä miksi eksät ovat eksiä, ja kuinka hyvä että tosiaan ovat sellaisia. Nämä naiset eivät toden näköisesti itse ole päässeet yli entisistä suhteistaan.
Kannattais melkein ottaa ensitöiksi selvää, kauanko erosta on, vuosi vähintään on ollut itselle aikaraja. Vuodessa ehtii käsittelemään asiat selviksi. Tai no, itselläni meni pari vuotta kaiken kaikkiaan, mutta mitä huonompi suhde on ollut vaikuttaa asiaan, sekä se eron helppous/vaikeus. Itselle ero silloin oli vain suuri helpotus, poispääsy huonosta elämäntilanteesta, 2 vuotta meni, että olin saanut itseni kasaan ja sisäistänyt ettei minussa ole vikaa. Jos edellisestä suhteesta on myös lapsi, sekin vaikuttaa. Monesti olisi kaikkein paras jos saisi ensin keskittyä vuoden pari siihen uuden elämän ja arjen opetteluun, ennenkuin aloittaa uutta suhdetta.
Luultavasti kohdallesi on osuneet ne pahimmat mahdolliset naisversiot sieltä nettitreffipalstalta, ikävää, mutta voin sanoa että varmasti kaikkien kohdalle niitä osuu,
itsekin tutustuin muutamaan mieheen joiden lopullisia tarkoitusperiä en ymmärtänyt. Yhtä miestä lähdin tapaamaan melkein toiselle puolen suomea, sain kuulemma tulla sellaisena kuin olin. Tunti meni niin mies totesi että taidan kyllä olla liian lihava hänelle. Ei kauhean reilua, siihen nähden, että toitotteli sitä kuukauden ajan viesteissä, että ei se ulkonäkö ole tärkein asia, kun muuten synkkaa. En minäkään huomauttanut hänelle vinoista hampaista kun ajattelin, että se on pikkuseikka muuten niin ihanan tuntuisella miehellä. joopa joo, ei auttanut kuin nieleskellä ja jatkaa etsintää, en siis luovuttanut, ja jatkaminen kannatti loppujen lopuksi.
Kauan kumppania etsivälle karttuu vaatimuksia väistämättä, ja kaikkein pahin on se, kun ei osata sinne peiliin katsoa. itse olen sisäistänyt aikaa sitten jo että pitää etsiä oman näköistä ihmistä, onko sattumaa vai ei että miehelläni ja minulla on naimanaamat, eli olemme kovasti toisemme näköiset.
Tsemppiä sen oikean etsimiseen, kyllä se sieltä vielä eteen osuu. ehkä nyt ei olekkaan vielä sen aika.- no voihan
Liikkukaa, älkääkö vain istuko netissä tai juoruilemassa. Lihavuus on monen naisen oma syy.
- 160/51
no voihan kirjoitti:
Liikkukaa, älkääkö vain istuko netissä tai juoruilemassa. Lihavuus on monen naisen oma syy.
Ja miehen. En ottaisi lihavaa miestä.
ja paskat tavalinen suomalainen mies ei kyllä kelpaa ja vielä jos on yh
- Yksinäinen vanhuus?
IHANA JUTTU!
Surulliseksi vain tulee kun me ihmiset ei kohdata toisiamme. Kontaktia otamme netissä ja baarissa. Minua ihmetyttää se kun kadulla, kaupoissa, busseissa miehet vain tuijottavat mutta eivät sano mitään. Itse naisena annoin eilen puhelinnumeron miehelle, jonka kanssa olen jutellut pari kertaa. Ei tietysti ole soittoa kuulunut.
Netistä en uskalla kumppania alkaa hakemaan, siellä liikkuu liikaa todella kummallisia, jopa pelottavia tyyppejä. Baareissa en jaksa käydä, eikä sieltä kyllä ketään löytäisikään.
Näinköhän tämä elämä sitten menee. Kaunis nainen jää loppupeleissä yksin. Kanssasiskoilla, niillä kälättäjillä on kyllä miehet.- liikaa telepatiaa
"Minua ihmetyttää se kun kadulla, kaupoissa, busseissa miehet vain tuijottavat mutta eivät sano mitään."
Mielestäni tämä on yksi maailman yleisimpiä ongelmia joka koskee sekä miehiä että naisia (ei silti suinkaan vakavimpia ongelmia).
Ehkä syynä on se että vähemmän asutetulla alueella varttuneella ihmisellä kehittyy tietynlainen ego, sitten kun hän siirtyy ruuhkaisemmalle alueelle asumaan niin se sama ego joka kehittyi siellä vähemmän ruuhkaisella alueella on yhä toiminnassa. Sitten hän vain tuijottelee kaikkia tuntemattomia vaikka hänen on mahdotonta jutustella jokaisen niiden kanssa joihin alitajuntaisesti yrittää tehdä tuttavuutta.
Tämä voisi olla yksi mahdollinen selitys koska suurin osa ihmisistä muuttaa pieneltä paikalta isompaan paikkaan.
Tietysti selitys voi olla joku muukin. - knjhf
Olet outo. Kyllähän ne netissä liikkuvat kummalliset ja pelottavat ihmiset liikkuvat ulkomaailmassakin. Yhtä hyvin saatat törmätä sellaiseen mieheen kadulla, kaupoissa, busseissa jne...
Miksi siis karsastat miehiä juuri netissä?
Varmaan kaupassa, kadulla tai bussissakin juttelet ensin vähän aikaa miehen kanssa ennen kuin annat numerosi, saadaksesi selville onko mies sekopää. Samaa tyyliä voi soveltaa netissäkin. Tutustut häneen ennen kuin annat yhteystietosi.
Itse olen monet kerrat lähestynyt naista kadulla, mutta todella usein he ovat varattuja tai pahalla päällä tai liian ujoja tutustumaan tuntemattomaan tai muuta... Se on pidemmän päälle puuduttavaa, koska se ei koskaan tuota tulosta.
Ei ole kenestäkään muusta kuin itsestäsi kiinni, jos jäät yksin vain koska et halua turvautua ainakin teoriassa täysin toimivaan tutustumis menetelmään eli nettiin.
Mikäli voisit sittenkin harkita netin kautta tutustumista, niin kerrotko vaikka mistä päin olet kotoisin ja minkä ikäinen olet? :) - Yksinäinen vanhuus?
liikaa telepatiaa kirjoitti:
"Minua ihmetyttää se kun kadulla, kaupoissa, busseissa miehet vain tuijottavat mutta eivät sano mitään."
Mielestäni tämä on yksi maailman yleisimpiä ongelmia joka koskee sekä miehiä että naisia (ei silti suinkaan vakavimpia ongelmia).
Ehkä syynä on se että vähemmän asutetulla alueella varttuneella ihmisellä kehittyy tietynlainen ego, sitten kun hän siirtyy ruuhkaisemmalle alueelle asumaan niin se sama ego joka kehittyi siellä vähemmän ruuhkaisella alueella on yhä toiminnassa. Sitten hän vain tuijottelee kaikkia tuntemattomia vaikka hänen on mahdotonta jutustella jokaisen niiden kanssa joihin alitajuntaisesti yrittää tehdä tuttavuutta.
Tämä voisi olla yksi mahdollinen selitys koska suurin osa ihmisistä muuttaa pieneltä paikalta isompaan paikkaan.
Tietysti selitys voi olla joku muukin.Mielenkiintoinen teoria! Se on vaan niin sääli kun täällä kotomaassamme ei osata ottaa kontaktia selvinpäin ja normaalisti. Täällä on jo aivan liikaa meitä rakkaudennälkäisiä yksinäisiä ihmisiä.
- M23
Jospa kokeilisit itse lähteä miehille puhumaan? Miksi et tee sitä? Ehkä samasta syystä eivät miehetkään?
Itse en ole ujo mitenkään, mutta vaikka nainen olisi miten nätti tahansa niin se pelkästään ei saa minun kiinnostusta heräämään niin, että menisin pelkästään tämän perusteella tekemään aloitteen puhumalla. Itse näen sen että on vaan pinnallista mennä juttelemaan naiselle tämän ulkoisten piirteiden perusteella. Vasta kun oppii tuntemaan naista tarkemmin, voi minulla herätä mielenkiinto häntä kohtaan jolloin myös teen aloitteen. Liekkö tämän takia on ollut vaan pari puolen vuoden parisuhdetta, kun en lähde random-muijille mitään ehdotuksia tekemään.
Jos taas joku tulee tekemään aloitteen, niin kiinnostus nousee itsellä yllättävän paljon sillä ajattelen et sen tekeminen on miehen tehtävä. - Yksinäinen vanhuus?
knjhf kirjoitti:
Olet outo. Kyllähän ne netissä liikkuvat kummalliset ja pelottavat ihmiset liikkuvat ulkomaailmassakin. Yhtä hyvin saatat törmätä sellaiseen mieheen kadulla, kaupoissa, busseissa jne...
Miksi siis karsastat miehiä juuri netissä?
Varmaan kaupassa, kadulla tai bussissakin juttelet ensin vähän aikaa miehen kanssa ennen kuin annat numerosi, saadaksesi selville onko mies sekopää. Samaa tyyliä voi soveltaa netissäkin. Tutustut häneen ennen kuin annat yhteystietosi.
Itse olen monet kerrat lähestynyt naista kadulla, mutta todella usein he ovat varattuja tai pahalla päällä tai liian ujoja tutustumaan tuntemattomaan tai muuta... Se on pidemmän päälle puuduttavaa, koska se ei koskaan tuota tulosta.
Ei ole kenestäkään muusta kuin itsestäsi kiinni, jos jäät yksin vain koska et halua turvautua ainakin teoriassa täysin toimivaan tutustumis menetelmään eli nettiin.
Mikäli voisit sittenkin harkita netin kautta tutustumista, niin kerrotko vaikka mistä päin olet kotoisin ja minkä ikäinen olet? :)Pääkaupunkiseudulta ja ikää jo 40v.... Ja tietysti harkitsen netin kautta tutustumista... laitatko meiliosoitteen niin laitan sulle postia jo tänään.
- saattaa olla
Yksinäinen vanhuus? kirjoitti:
Mielenkiintoinen teoria! Se on vaan niin sääli kun täällä kotomaassamme ei osata ottaa kontaktia selvinpäin ja normaalisti. Täällä on jo aivan liikaa meitä rakkaudennälkäisiä yksinäisiä ihmisiä.
Tosin kontaktin ottamiseen tarvitaan aina 2 ihmistä eikä se ainakaan kannusta sitä toista osapuolta että ajattelee kuinka huono se on siinä kontaktin ottamisessa.
- knjhf
Pääkaupunkiseudulta ja ikää jo 40v.... Ja tietysti harkitsen netin kautta tutustumista... laitatko meiliosoitteen niin laitan sulle postia jo tänään.
Joo kannattaa harkita netin kautta tutustumista. Itsekin olen pääkaupunkiseudulta, mutta vasta 27-vuotias, joten ehkä vähän liikaa ikäeroa.
Toivon mukaan täältä löytyisi joku enemmän sinun ikäisesi mukava mies joka voisi jatkaa tästä eteenpäin. :D - Roolinvaihdos
liikaa telepatiaa kirjoitti:
Tietysti selitys voi olla joku muukin.Heippa!
Omasta kokemuksestani kerron sen, että aiemmin elämässäni olin mielestäni hyvin avoin, otin helposti ja aktiivisesti kontaktia toisiin ihmisiin, olin ylipäänsä kiinnostunut ihmisistä ja heidän elämästään. Pidin itseäni hyvinkin sosiaalisena. Jos olin kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, otin yhteyttä, osoitin kiinnostustani.Tämä tyyli ei kuitenkaan antanut rakkautta elämääni - ilmeisesti miellytin näin liikaa muita ihmisiä. Jossain vaiheessa vain turhauduin olemaan se, joka ottaa yhteyttä, joka tekee keskustelun aloitteet.
Niinpä nykyisin olen muuttunut enemmän passiiviseksi seuraajaksi, esim. hississä siedän hiljaisoloa, jos toinen ei ala jutella. Moikkaan jos toinen moikkaa. Siedän tuijottelua ilman sanoja, enkä liioin itse mene aktiivisesti juttelemaan - hillitsen itseäni. Olen siis mitä suuremmassa määrin oikea tyypillinen hiljainen jörö suomalainen. Välillä olen huvittunut passiivisuudestani - no ei jutella sit, mitäs turhia, kestetään ja nautitaan sitten tästä hiljaisuudesta. Näin olen ainakin lähellä omaa sieluani, kun ei jaa itseään ja asioitaan monien ihmisten kanssa.
Välillä vain oikeasti tajuan ja ymmärrän hyvin ulkomaalaisia, jotka menettävät hermonsa eivätkä ymmärrä ja kestä meidän antisosiaalisuutta. En ihmettele yhtään.:)) Mitäs turhaan avata suutaan, kun hiljaakin voi olla - tähänkin voi tottua ja opettaa itseään. - vanhuutta odottaen
samaan mieltä..kaunis nainen jää yksin ja nämä käläNaiset /ylipainoiset saa kyllä miehiä..On lapsiakin 4-5 ja exiä joka puolella mutta silti on uusi mies..mutta kaunis sinkkuNainen yksin.
Mielenkiintoinen teoria! Se on vaan niin sääli kun täällä kotomaassamme ei osata ottaa kontaktia selvinpäin ja normaalisti. Täällä on jo aivan liikaa meitä rakkaudennälkäisiä yksinäisiä ihmisiä.
Hei, luin kommenttejasi ja oli todella mukava todeta että aiot uskaltaa netti treffailuun,
itse olen ollut vasta vähän aikaa siellä mutta jos uskallat niin e- kontakti on hyvä foorumi, tule katsomaa profiiliani seveanni, Espoo 45v,
Olet asian ytimessä.
- heesus ritstus
Oivoi...ressukkaa. Sen siitä saat kun alistut puolustuskannalle. Häviät aina. Nainen tarvitsee vain jotain diipadaapaa korviinsa ja sen jälkeen melaa mekkooon. Ei se niin vaikeaa ole.
- Nainen20
Olen 20v nainen ja kyllä joskus hävettää omien ystävien puolesta ku kuuntelee niitten juttuja. Varsinkin eräs ystäväni kiukkuaa siis aivan pienistäkin asioista. Hän kertoi minulle kerran että meni poikaystävälleen yksi viikonloppu, mutta mies oli kiireinen töiden takia ja mies pääsi joka ilta vasta myöhään töistä ja hänen olisi oikeastaan pitänyt mennä nukkumaan jo parin tunnin päästä kotiin tultuaan koska herätys oli aamulla kuudelta, mutta ystäväni takia hän valvoi yli 12 yöllä että he pystyivät viettämään enemmän aikaa keskenään. Lopputuloshan oli että mies oli kuoleman väsynyt koska oli nukkunut parina yönä vain muutaman hassun tunnin ja sitten mennyt töihin, eikä hänen työnsä ole mitään maailman kevyintä hommaa. Viimeisenä yönä oli ystäväni ruvennut sitten itkemään koska häntä suututti että hänen piti lähteä aamulla ja että he eivät olleet pystyneet viettämään paljon aikaa. Poikaystävä sitten vähän silitti hänen selkäänsä, koska ei väsymykseltään jaksanu tehdä muuta ja taisi olla jätkä koko ajan enemmän unessa kun hereillä, enkä kyllä ihmettele. Ystäväni oli saanut hirveän kohtauksen tästä että mies ei ollut lohduttanut häntä kunnolla mitä yleensä tekee. Yritin puhua hänelle että mies oli selvästi väsynyt ja jos ystäväni on nukkunut parina yönä ehkä semmoiset 4-5 tuntia yhteensä niin ei hänkään olisi kovin pirteänä ja aivot tuskin toimisivat. Hän sanoi muka ymmärtävänsä sen mutta kuitenkin jatkoi keuhkoamista tästä samasta asiasta. Joskus niin hävettää olla nainen.
- Äly hoi
Jotkut miehet (fiksut) tarvitsee naiselta ja suhteelta muutakin kun sitä melan mekkoon laittamista!
- fiksumieskö?
Joo ja fiksut miehet joutuu kestämään mahdottomia... jotkut ei edes kestä... nooh, koitan olla vielä fiksu kuitenkin.
todella hyvä ja pirteä kirjoitus! kokemusta on samoista jutuista,eli lukekaa naiset ja katsokaa peilii!
- Sielunkumppani 2
Mä niin kuulen sua! Ihan samaa mieltä, paitsi että ei se mökki autuaaks tee. Mulla on mökki, mutta kun se on niiin kaukana, ei sinne jaksa lähtee kun on kuitenkin 1,5h ajomatka.
- KikaKika
Onhan tämä nyt enemmälti tai vähemmälti totta joka sana. "Jos et ole miljonääri ja pelaa jääkiekkoa tai ole palomies niin turha vonkailla" tämä linja tuntuu olevan suurella osalla naisista nykyaikana.
- sinkkunainen89
voi voi mä olen nainen enkä halua palomiestä enkä jääkiekkoilijaa..insinööri tai lakimies sopii --palomies /jääkiekkoilijat on missien suosiossa ja Sara Sieppi metsästää ne...
- Nainen32mökillä
Ihan loistava kirjoitus! Tämä pätee ihan samaan tapaan niin naisiin, kuin miehiinkin.
Onneksi nykyisin olen oppinut arvostamaan enemmän omaa aikaani ja treffailut ovat vaihtuneet siihen mökillä oleiluun. Tänne ei eksäni tule, edes lasten takia. Niitä ei nimittäin ole. :) - nalle puhpuh27
Mies ei tarvitse kuin harrasteita, naisen, tv:veen,sohvan. Ja vielä pari lasta niin elämä on puuhakasta :P Mutta naiset elävät haave maailmassa ja sotkevat kaikki asiat keskenään ja päässään! :/
- truth__
She was just not that into you. Plain and simple.
- pauli27
On periaatteessa ihan hyvä, että jotkut naiset arvostavat itseään eivätkä hyväksy ketä tahansa. Mutta on tämä treffailu vähän vaikeaa, kun tuikitavalliset tytöt hakevat täydellistä miestä, ja sitten kun sellaista ei löydy, pysytään sinkkuna ja valitetaan siitä kaikille. Sitten joskus kolmen kympin paremmalla puolella ollaan jo vakuutettu itselleen, että "minähän en mitään miestä kaipaakaan".
Naisten treffi-ilmoitukset ovat yleensä todella persoonattomia, niin vaikea siinä on keksiä hirveästi juteltavaa. Miehen profiili kyllä käydään kammalla läpi, että löytyykö sieltä yksikin väärä sanavalinta jostain. Eipä ole yllätys, että samat naiset pyörivät samoilla kuvilla treffipalstoilla vuodesta toiseen :)
Mun ystäväpiirissä on todella paljon lähes kolmekymppisiä naisia, jotka ovat olleet vuosikaudet sinkkuina. Samalla minulla on komeita, urheilullisia, menestyviä ja hauskoja mieskavereita, jotka parhaimmillaankin seurustelevat varsin vaatimattoman näköisten naisten kanssa (joilla toki voi olla ihan kivat persoonat)...
Meitsi on nyt saanut opinnot valmiiksi ja varmaan tässä vielä puolen vuoden ajan säästelen rahaa, jotta voin täyttää pitkäaikaisen haaveeni ja muuttaa ulkomaille. Siellä naiset ovat helpommin lähestyttäviä, hyväksyvät tavallisen miehen tai antavat tälle edes mahdollisuuden, ja haluavat parisuhdetta. Tää homma ei toimi mulle niin maisemanvaihto on edessä, kohdemaassa itse asiassa onkin jo pari kontaktia valmiina, niin täysin puhtaalta pöydältä ei välttämättä tarvitse aloittaa.
Ja jos tämä kuulostaa vähän ylimieliseltä, niin enhän minäkään ole täydellinen, vaan ihan tavallinen mies... Ainoastaan vähän suomalaisiin naisiin turhautunut sellainen, kun mikään mitä teen, ei ole koskaan riittävän hyvä.
Tsemppiä miehille, ja suomalaiset naiset ovat edelleen tosi ihania, mutta kehottaisin vähän katselemaan peiliä ja miettimään, että olisiko niissä omissa vaatimuksissa vähän miettimistä. - kirjaamulle
Hieno juttu. paitsi että olen nainen , niin osaan noista asioista olen törmännyt itsekin. :)
sehän on lasten äiti jne. juttuihin. Nykyisin ne jo naurattavat. vaihda seuraa, täällä mä olen! :) - Onnellinen nainen 49
Allekirjoitan kaikki mitä kirjoitat, melkein hävettää, olla nainen jos tuonlaisiin olet törmännyt :(( Olen melkein sanaton ja vielä uskonkin mitä kirjoitat!!! Minä olen naisena, eronneena kohdannut miehiä, jotka eivät halua sitoutua millään tavalla, ei edes saman peiton alla olemiseen!!! Kaikki nuo mitä sanot/teet naisellesi, kuulostaa todella IHANALTA!! Minä uskon ja toivon, että löydät naisen, joka arvostaa asioita joista kirjoitat!!! Itse olen tavannut ihanan miehen deitin kautta ja olen sitä mieltä, että meillä naisilla on paljon oppimista, eikä ainoastaan odoteta hellyyttä ym. mieheltä vaan annetaan sitä kaksinverroin takaisin, niin se tuottaa aina tulosta, jossa molempien on hyvä olla :) Älä luovuta, kyllä vielä löytyy se "vakalle" kansi :)
- miehinen mies
Voi että ku kaikki naiset tajuaisivatkin, että heilläkin on roolinsa ja tehtävänsä parisuhteessa... tuossa hyvä artikkeli 'naisesta' ja 'miehestä' :)
http://www.minaolen.com/lehti/art1_603.html
Hyvä tarina, osui ja upposi. Multa löytyy mökki, ex ja lapset, mutta ei lentokonetta :). Hakusessa on vielä se mies joka puhuu, pussaa ja halii. Toivon sydämeni pohjasta että löydät vielä elämäsi naisen.... Mihin feministilaumaan olet oikein itsesi liottanut, kun olet noin kovia joutunut kokemaan?? :)
- hohhoijakkaaaattaaa
Aika tyhjentävästi ja tunnistettavasti kuvailit "naisia". Mulla oiva ratkaisu. Antaa paskojen mennä. Lopettakaa se jatkuva sopeutuminen. Karjaisu turpakiinniakka ja kaapin paikan näyttäminen saattaa auttaa asiaa jos ei auta souvat heippa kiitti ja kivat sulle. Asiat joko tajuaa ja ymmärtää loogisesti, myös naisen lokiikalla jos on halujakaan siihen ymmärrykseen jos ei niin kannattaako siitä ratakiskosta yrittää taivuttaa?
- Nou Broblem
Tosi mahtavaa kun mies tyhjentää salaista arkkuaan suoraan naisen
syliin .
Katsele mitä olet saanut minussa aikaan .
Toisaalta ajttelisin ettei ole mitään syytä kuunnella ex-miesten tekemisiä
tai tekemättä jättämisiä .
Voisit seuraavassa ex-tapaamisessa kertoa naiselle, ettet pidä hänen tavastaan
tuottaa epämukavaa oloa mieleesi ex-kertausharjoitusia toistamalla.
Mökkielämää voi viettää vuokraamalla yhteinen mökkiloma (näin nainen
saa osan tahtomastaan )
Ylipäätään olisi, hyvä mies,l opetella tuomaan omaa tahtoaan sujuvammin esiin.
Lähdet vähän säätämään naisen tahtoa omaasi suuntaan.
Ei,ei kaikki ei käy .En ole pompoteltavissa joka inahduksen mukaan . - nainen 47
Hyvä teksti ja varmaan totta. Vakuutan, että löydät vielä naisia joilla on älyllistä toimintaa jne. Meikäläisellä kesti miehen löytyminen parikytä vuotta, mutta kannatti. En neuvo mistä löydät koska vaikutat toimivalta ihmiseltä, mutta unohda nämä ns. norminaiset huonoinen itsetuntoineen ja säälittävine tarinoineen. Hyvää jatkoa.
- mömmöt
Yksinkertaista. Nainen on vain NIIN yksinkertainen olento että se ei edes tiedä mitä haluta. Listaa löytyy kilometrin verran mutta se on vain silmänlumetta. kun he kerrankin löytävät miehen joka vastaa vaatimuksia niin viikossa alkaa lista TAAS kasvaa ja enään nykyinen mies ei täytäkkäänvaatimuksia.
Siis nainen ei tiedä mitä haluta joten se haluaa kaikkea. Sama asia lasten kanssa karkkikaupassa. kotona halutaa paria karkkia mutta kaupassa halutaan kaikkia.
Anna muijan vaatia mitä vaatii. Jos ei kelpaa antaa muijan lähtee. Meressä piisaa kaloja. - 3971
Vedä pää pois per*eestä ja tarkastele vähän omia kriteerejäsi. Älä valkkaa mitään vähä-älyistä pissistä!
- niin justiinsa
KAIKKI naiset on taas niin idiootteja ja kaikin puolin niin kauhean huonoja ihmisiä ettäh.. älkää pojat juosko niitten perässä jos asiat on noin huonosti... kyllä niitä vikoja miehistäkin löytyy, mutta ei kenenkään kannata alkaa niitä täällä päivittelemään koska sen jälkeen on ite miesvihaaja ja narsisti :D
Kyllä sitä saa ymmärrystä täällä niin naiset, kuin miehetkin. Jos sä et kestä kuulla sitä, että naisia kristisoidaan, niin ehkä kannattais miettiä oman käyttäytymisen muuttamista siten, että sitä kestää itsekin katsella.
- höpöhöpö...
dazu kirjoitti:
Kyllä sitä saa ymmärrystä täällä niin naiset, kuin miehetkin. Jos sä et kestä kuulla sitä, että naisia kristisoidaan, niin ehkä kannattais miettiä oman käyttäytymisen muuttamista siten, että sitä kestää itsekin katsella.
ei tässä ole väitetty että naiset tai miehet ois täydellisiä... tarkotin että ihmisten kannattais miettiä omaa käytöstä ennen kuin alkaa yleistää vaikka toista sukupuolta. no mutta mikäs siinä, tiä jos tuo kaikkien mollaaminen auttaiski kovasti jonku parisuhe- yms. käsittämättömän vaikeita asioita... :) ja oma käyttäytymiseni ei tähän liittyny mitenkään. tunnut itse olevan vähän katkera naisille :)
höpöhöpö... kirjoitti:
ei tässä ole väitetty että naiset tai miehet ois täydellisiä... tarkotin että ihmisten kannattais miettiä omaa käytöstä ennen kuin alkaa yleistää vaikka toista sukupuolta. no mutta mikäs siinä, tiä jos tuo kaikkien mollaaminen auttaiski kovasti jonku parisuhe- yms. käsittämättömän vaikeita asioita... :) ja oma käyttäytymiseni ei tähän liittyny mitenkään. tunnut itse olevan vähän katkera naisille :)
No, varmasti näitä ihmeissään olevia miehiä on paljon. Se on hyvä, että on keskustelupalstoja, missä miehet voivat jakaa kokemuksiaan, niin tietävät, etteivät ole yksin.
Enemmänkin naiset ovat katkeria minulle, kuin minä naisille. Minä olen katkera useiden naisten perusluonteeseen kuuluvasta katkeruudesta.
- mikä pielessä
ite oon taasen kohdannu semmosia ongelmia naisten kanssa kun puhutaan netissä:
-Profiili kuvaa naisella ei tarvitse olla mut jos miehellä ei ole niin turha puhuakaan.
Sitten se suurin ongelma:
Kysyt et kysy: suurin naisista ei laita paljon mitään tietoa itsestään esim. harrastukset ja musiikki ja sitten lopussa lukee "jos kiinnostuit ota yhteyttä ja kysy lisää" no laitan viestin ja nainen vastaa ja aina samaan asiaan se tutustuminen tyssää kysyn muka liian tungettelevasti tai liian vähän. Nyt äskenkin kysyin eräältä naiselta millaista musiikia hän kuntelee kun hän ei ollut kertonut sitä ja olisihan se kiva tietää jos vaikka siitä saisi juttua väännettyä ja viestinä tuli takaisin " vaikka olemme viestitelleet 10min ei sinun tarvitse sitä tietää vielä eiköhän tämä ollut tässä."
Miten teidän naisten kanssa pitäisi puhua????? WTF- 1+2
Ei hyvää päivää minkälaisiin tyyppeihin sinäkin olet netissä törmännyt. Ehkä vastaavista syistä niihin viesteihinkin jätetään vastaamatta. Ei vaan sanota suoraan, että kysyy jotain yleistä asiaa toisesta liian pian :D
Joo, ei kyllä aina välillä tiedä mistä sitä pitäisi puhua. - Varpu
mikä pielessä-profiilille vastaus
Tuollaiset naiset, jotka ovat noin vastanneet ovat idiootteja tai vähintäänkin järjettömän tyhmiä. Mistä he kuvittelevat, että voi keskustella - jos musiikistakaan ei voi puhua?
Netissä niin naisilla kuin miehillä on ongelmana profiilin lyhyys ja kuvattomuus. Miten kukaan voi olettaa, että juuri hänestä kiinnostuttaisiin - jos ei ole kuin teksti: olen kiva, kysy lisää tai vastaavaa. Mutta voin kokemuksesta sanoa, että netistä löytyy myös hienoja, fiksuja ja hyviä ihmisiä. :) - RentukkaErkki
Todennäköisesti viestitteli jonkun toisen/ toisten kanssa samaan aikaan ja sekoitti keneltä tuli törkeä/ loukkaava tms tms viesti. Tuskin sen kummempaa.
- Kokkeillaan
Yksinainen vanhuus?,etsipä nimimerkki maantin ja kirjoita mulle.Mä puhun vaihtelevassa määrin naisille sekä bussissa että kadulla ja kaupassakin.
PALAILLAAN!- voijessussentään
Kunhan sais edes paritella joskus...
t. akateeminen mies voijessussentään kirjoitti:
Kunhan sais edes paritella joskus...
t. akateeminen miesParittelutkin on niin ja näin: kuppaa tulee ja kuus muuta. Kyllä on leikki kaukana seksistä tänä päivänä.
- Kruunupää
dazu kirjoitti:
Parittelutkin on niin ja näin: kuppaa tulee ja kuus muuta. Kyllä on leikki kaukana seksistä tänä päivänä.
Hmm.Mutta kun on kuninkaan suojelema niin tauti ei tartu eikä tapa.
Kruunupää kirjoitti:
Hmm.Mutta kun on kuninkaan suojelema niin tauti ei tartu eikä tapa.
No, jossain vaiheessa suhdetta tulee suojeluskin varmasti jäämään pois ja sitten tauti tarttuu.
Moni nainen jättää, jos et ekoilla treffeillä suostu suojaamattomaan seksiin, koska se on loukkaus naista kohtaan.
Itse en suostu koskaan seksiin ekoilla treffeillä, suojaamattomaan, enkä suojattuun.
- itsekinsinkku
Ei voi sanoa kuin, et et oo vielä löytäny sitä oikeaa. Tsemiä ja jaksamista etsimiseen! Kyllä se sieltä sitten kolahtaa aikanaan
- Coin
Älkää jauhako tuota paskaa, että kyllä se sieltä tulee aikanaa. Joillekin tule mutta ei läheskään kaikille koskaan.
- näin on
olet aivan oikeassa itse oon havainnut just samanlailla kun sinäkin.. naiset on vaikeita ymmärtää..
- johnwalker2
Olen täsmälleen samaa mieltä...
Naisia on mahdotonta miehen ymmärtää. - JONI . R
LIHAVUUS JOHTUU SIITÄ ETTÄ KAIKKIALLA SUOMEN VALTAKUNNASSA KAUPAN LIHA TUOTTEET OVAT PÄÄPIIRTEISSÄÄN SIKAA. SYÖKÄÄ NAUTAA TAI LAMMASTA TAI MUUTA, JA VÄLTTÄKÄÄ SIANSYÖNTIÄ !
iTSE VÄLTÄN KUIN RUTTOA SIANLIHAN SYÖNTIÄ.
terv. MIES 38 HOIKKA, JOKA KATSOO MITÄ SUUHUNSA TYÖNTÄÄ VUODESTA TOISEEN.- lol...
:DDDDDD
- ikuisesti yksin
Olen varma eten ikinä löydä ketään. Johtuu varmaan mun ukönäöstäni pitkälti.
Olen tehnyt mielettömän määrän alotteita naisille mut ne ei vaan tykkää tän näköisestä. Pas.ka fiilis on kun tietää et joutuu elää seuravat 35 vuotta yksin.- muijakas
ihan vakavissaan harkitse plastiikkakirurgia!!!on se vaan sen arvosta,aloita vaikka suurimmasta ongelmastasi.kuulostaa ehkä pinnalliselta,mutta näin saisit vaimon,lapset ym.normaalin,onnen takaavan elämän...katso mallia vaikka jostain sairaan komeasta miehestä,siis ihan kuva,jonka viet Nordströmille tai Jylhälle.aasiassakin mahdollista mutta siellä ei oo potilasvakuutuksia,joten työn jälki voi olla huonompaa..
olisitko itse kiinnostunut jos joku sairaan ruma muija tulisi pokailemaan,kannattaa siltäkin kantilta miettiä.
Itselläni vähän ylipainoa ja tiedän ettei vientiä olisi nyt,joten pyrin korjaamaan asian,ja sitten vasta haihattelemaan. - Plaster
muijakas kirjoitti:
ihan vakavissaan harkitse plastiikkakirurgia!!!on se vaan sen arvosta,aloita vaikka suurimmasta ongelmastasi.kuulostaa ehkä pinnalliselta,mutta näin saisit vaimon,lapset ym.normaalin,onnen takaavan elämän...katso mallia vaikka jostain sairaan komeasta miehestä,siis ihan kuva,jonka viet Nordströmille tai Jylhälle.aasiassakin mahdollista mutta siellä ei oo potilasvakuutuksia,joten työn jälki voi olla huonompaa..
olisitko itse kiinnostunut jos joku sairaan ruma muija tulisi pokailemaan,kannattaa siltäkin kantilta miettiä.
Itselläni vähän ylipainoa ja tiedän ettei vientiä olisi nyt,joten pyrin korjaamaan asian,ja sitten vasta haihattelemaan.Minä kun taas en missään tapauksessa mitään lapsia ikinä halua joten siinä menee 95% naisista.
- Hölökynkölökyn3000
Plaster kirjoitti:
Minä kun taas en missään tapauksessa mitään lapsia ikinä halua joten siinä menee 95% naisista.
Taidat joko asua tynnyrissä tai et osaa lukea. Kun noita nettiprofiileja joskus jopa deittiprofiileja sellannut niin suurin osa naisista on sellaisia ettei halua lapsia.
- Plaster
Hölökynkölökyn3000 kirjoitti:
Taidat joko asua tynnyrissä tai et osaa lukea. Kun noita nettiprofiileja joskus jopa deittiprofiileja sellannut niin suurin osa naisista on sellaisia ettei halua lapsia.
Älä puhu paskaa! Miehen mahdollisuudet suhteeseen menevät saman tien jos hän sanoo, että ei halua lapsia sillä aivan valtaosa naisista lapsia haluaa. Jos ei haluaisi niin silloinhan väkilukukin kääntyisi jyrkkään laskuun.
Näissäkin keskusteluissa on todettu, että yksi suurin turn-off miehessä naisen silmissä on yleisen epäsiisteyden, hygienian puutteen yms päivänselvien asioiden jälkeen haluttomuus hankkia perhettä eli lapsia. - Minä en halua
Plaster kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Miehen mahdollisuudet suhteeseen menevät saman tien jos hän sanoo, että ei halua lapsia sillä aivan valtaosa naisista lapsia haluaa. Jos ei haluaisi niin silloinhan väkilukukin kääntyisi jyrkkään laskuun.
Näissäkin keskusteluissa on todettu, että yksi suurin turn-off miehessä naisen silmissä on yleisen epäsiisteyden, hygienian puutteen yms päivänselvien asioiden jälkeen haluttomuus hankkia perhettä eli lapsia.Minä ku luulin että se on naisessa turn off, jos ei halua lapsia.
T. Nainen - täystyrmäys?:)
Plaster kirjoitti:
Minä kun taas en missään tapauksessa mitään lapsia ikinä halua joten siinä menee 95% naisista.
no siinä meni sitten kanssa 95% elämäsi tarkoituksesta...Voit yrittää etsiä sitä esim.kaljapullostakin,mutta..elämäsi tulee olemaan tyhjää ja tarkoitksetonta ilman lapsia,ihanaa kumppania tai vaikkapa uskontoa.Ei tämä tarkoitus ole vain menestyä sosiaalisesti,sada rahaa ym.
- Plaster
täystyrmäys?:) kirjoitti:
no siinä meni sitten kanssa 95% elämäsi tarkoituksesta...Voit yrittää etsiä sitä esim.kaljapullostakin,mutta..elämäsi tulee olemaan tyhjää ja tarkoitksetonta ilman lapsia,ihanaa kumppania tai vaikkapa uskontoa.Ei tämä tarkoitus ole vain menestyä sosiaalisesti,sada rahaa ym.
Kyllä minulle kumppani kelpaisi mutta lapsia en ole koskaan halunnut ja olen jo yli 40v. Jos kumppanin saamiseksi pitäisi hyväksyä että olisi myös lapsia niin ollaan sitten ilman kumppaniakin.
Uskonto taas ei voisi vähempää kiinnostaa. Hourupäiden hommaa.
- Jussi from Finland
Huh, helpollapa on päässyt. Itse olen törmännyt, jostain "hourulasta" karanneisiin tyyppeihin. Täytyy sanoa, että suomalaisissa sinkku naisissa on kyllä jotain vialla :(
Sen verran vielä mainitsisin että mun mielestä ei ole naisten syytä se että miehet eivät ymmättä heitä. On miesten oma vika jos menevät naisita niin sekaisin että jos jossain kuulee, "miehet on SIKOJA" lauseen, niin miehet pelkäävät käytöksellään karkoittavansa naiset pois. Eli tullaan liian varovaisiksi. Naisten miesmaku on yhtä ailahteleva kuin menisi tiimarista ostamaan kynää naisporukan kanssa. Sitä ei IKINÄ sieltä saa ostettua.
Miehet. Turha niitä naisia on pelätä. Mies säilyttäköön oman mielensä, ei siis sika tarvitse olla, eikä naisia tule kohdella kaltoin todistaakseen miehisyytensä. On oltava omaa mieltä asioista, sanottava ne suoraan ja mielellään möreällä äänensävyllä...
Nainen on se TUNNE joka elää ja kokee, ihmettelee ja tuntee.. Mies on se JÄRKI joka toppuuttaa, lohduttaa, ymmärtää sekä hieman jopa rohkaisee.
Näin syntyy hyvä suhde miesten ja naisten välille. Jos nainen loukkaantuu jostain, anna loukkaantua. Ei se koko maailmaa kaada!!!!!!
T. Mies joka ei osaa edes miellyttää naista, eikä kauaa jaksa...korkeintaan 20min. PS. Joskus on muuten hauska ymmärtää vaikka ei ymärtäisikään ;) ;)Niin ja kun naisten logiikka on ... "Naiset ovat vahvoja, eivät vahvoja, vaan vahoja" niin eihän meidän miesten kannata päätämme vaivata sillä että miten ymmärtäisimme heitä paremmin :DDD
- Mies ole omaa mieltä, Koska olemme sen arvoisia ;D- Poikkeus_sääntöön
Naissukupuolen edustajana voin harmikseni todeta, että tuo kaikki pitää NIIIIN paikkaansa. Mutta löytyy niitä helmiäki mimmejä! Jatka vaan etsimistä :)
- Nisse Brefnöf
Suomalainen "luonnonkaunis" nainen: Kesä on tullut, tule sinäkin!! :)
- Puntarpää
Hmm.Mikäpä voittaisikaan.Hmm.Vastakynnetyn pellon tuoksuakaan.
Minusta näyttää siltä, että ongelma on mustavalkoisessa ja stereotyyppisessä ajattelussa. Miksi kysyä syyttävästi tuntemattomilta ihmisiltä mikä "teitä" naisia vaivaa, kun on kohdannut outoja tyyppejä? Lähdetäänpä siitä, että naiset ovat ihmisiä ja yksilöitä, get it?
Ihana kirjoitus. :D:D:D Kun netin deittipaikkoja harrastelet, niin sellainen varoituksen sana, että ne on juuri tuollaisten narsistiakkojen temmellyskenttää. Internetin parisuhdemarkkinat on täysin narsistinaisten vallassa, eikä niitä kannata paria panoa pidemmäksi ajaksi harkita.
Itse toimin niin, että annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa; tämä tuntuu toimivan niin naiseen, kuin naiseen ja ripustaudutaan ihmettelemään, miksi mies ei ole kiinnostunut.
Kyllä netistä voi kunnollisenkin naisen löytää, mutta se on, kuin neulan löytäisi heinäsuovasta. Maanisdepressiivisia ja epävakaita naisia älyttömine vaatimuksineen löytyy vaikka millä mitalla.
IRL on helpompi tunnistaa naisen pään sisältökin jossain sosiaalisessa ymäpäristössä. Kun netistä tavataan kahden kesken, voi mennä puolikin vuotta, jopa vuosi ennen, kuin todella näkee, millainen luonne nainen on, koska mahdollisuutta nähdä naisen käyttäytyminen sosiaalisessa ympäristössä ei välttämättä tule.
Olen samaamieltätuossa, että naiset vaativat aina,ettämiehen on pitänyt käsitellä ero exänsä kanssa ja erosta pitää olla vähintään puoli vuotta, tai jopa vuosi aikaa ennen, kuin nainen voi katsoa erosta olleen turvallisen pitkä aika. Naisella sitten tilanne on aina täysin toinen; yhdestäkään exästä ei ole päästy yli, vaan kaikkien niiden kolmenkymmenen miehen perään haikaillaan edelleen. Ex-miehestä on erottu vuosi sitten, mutta edelleen se pyörii kuvioissa ja ne pari sen jälkeenkin ollutta tapailukumppania ovat vielä kuvioissa; nainen ei oikeasti pääse yhdestäkään miehestä koskaan yli.- juuJUU ELÄMÄ ON
kirjoituksesi oli kuin yhden miehen jota tapailin 2 viikkoa joskus 3 vuotta sitten -hänellä oli ex-vaimon kanssa 3 lasta ja tämä mies kuulemma oli käsitellyt eronsa exän kanssa mutta ex-vaimo soitti joka 5 min välein että milloin lapset voi tulla ,onko sitä ja tätä ...
aamulla heräsin usein siihen kun mies unissaan huuteli exän nimeä ja kyselin että miksi ?? niin vastaus oli että olinhan sen naisen kanssa 5 vuotta yhdessä ja hän on lasteni äiti.
ex oli niin hyvä sänkyssäkin että huh huh ..otti kuulemma suihinkin 2 kertaa päivässä ja ruokakin tehtiin ilman vaatteita ja minä olin niin pidättyvä nainen kun ruokahaluni meni kun mies teki ruokaa munasillaan...
Loman alkaessa mies lähti lasten kanssa exän siskon mökille kun se oli ollut tapana jo monta vuotta ja sitten sieltä mökiltä mies soitteli että on täällä yksinäistä kun ex on jättänyt hänet.
mutta olihan exän sisko siellä ja hänen miehensä..
SIIS ETTÄ EI NE NAISET AINA OLE MITÄ KIRJOITIT VAAN MYÖS MIEHET.
että näin NAISNÄKÖKANTAA ASIALLESI..Kukaan nainen ei haluamiestä joka roikkuun exänsä jatkeena vaikka ex on jo avoliitossa uuden miehen kanssa...ja pitää ex-miestään pankkina ja lastenhoitajana..Onneksi tajusin jättää kyseisen miehen nopeasti..- akkaa päälle
Kuulostaa niin tutulta.ettei kyseessä olisi sama luuseri?vai onko heitä peräti monta
mh, :) - afdsfgrf
Vittu ketä kiinnostaa sun ulinasi, mene katsomaan salattuja elämiä
- arkaan paikkaan osui
afdsfgrf kirjoitti:
Vittu ketä kiinnostaa sun ulinasi, mene katsomaan salattuja elämiä
Mua sattuu kiinnostaa erittäin paljon,kun halluan jakaa kokemuksia muidenkin pettyneiden kanssa.Tuntuu olevan yleistä...
- nneitonenn
Olen nainen ja peukutin, sen takia kun löysin itseni tekstistäsi. Tosi hyvä teksti. Ihan totta mitä puhut. Jos oma kumppanini sanoisi minulle kaikki nämä asiat, ymmärtäisin häntä enemmän ja arvo kohoaisi silmissä. Miksei miehet voi koskaan sanoa näitä ?? ihan varmasti oma ukkoni tuntee ihan samanlailla. Miten nämä asiat voi koskaan parantua jos ei niistä puhuta?
Itse haluaisin oppia sitä samaa rahallisuutta ja lojaalisuutta mitä miehissä on. Mutta onko se mahdollista? Ohjaileeko minua liikaa hormoonit tai geenit mitkä lie? ihan Perseestä.
Naiset syyttävät miehiä monista asioista, varmasti syystäkin, mutta miehet taas eivät tätä yleensä tee. Olisi parempi jos tekisivät, edes joskus. Nainenkin kaipaa läksytystä, että voisi välillä ajatella, että ehkä se mieskin kaipaa hellyyttä ja ystävällisyyttä, eikä nainen ole ainut tunteellinen olento. Tai tee kaikkea oikein. Siksi pitäisi kertoa mitä tekee väärin että voisi muuttua.
En tajua miksi miehillä on usein taipumusta sanoa vain ne asiat "mitä nainen haluaa kuulla" eli kerrotaan mielummin valheita tai jotain vain turhanpäiväistä että saadaan se ämmä tyytyväiseksi/hiljaiseksi, .. EI! ei se niin mene! Vähemmällä pääsee ja oikein on puhua totta ja rehellisesti, mutta ilman haukkumista ja muita turhuuksia mitkä ei vie keskustelua eteenpäin.Jos tällainen tavallinen mies menee ja sanoo naiselle päin naamaa ongelmia, niin se on soronnoo mihelle hyvin äkkiä. " Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa, wtun munaton hintti". Eipä siinä paljon kannata miehen mennä naiselle mitään kommentoimaan. Nainen kuitenkin löytää aina miehen tilalle vuorokauden sisään erosta, joten se on sinällään täysin hailee naiselle, heittää mies menemään, jos mies alkaa naista kritisoimaan.
Ihan toinen tilanne on, jos narsistimies nostaa häläkän siitä, ettei nainen näytellyt nauttivansa, kun vedettiin väkisin kuivalla haitariin, niin sitten ollaan niin kiltisti kuuntelemassa, että.
- Hippi
Kokeilisitte tekin HUUmeita, niin ei tarvitsisi vaivata ihmissuhdesotkuilla päätä.
- huumeet
samaa mieltä
- Hyväksynyt mies
Kyse on enemmänkin siitä, että jos nainen ei saa "sitä jotain" tunnetta ja "kemiaa" sinusta, niin hän alkaa tulkita heti kaiken sanomasi siten, että hän saa monta tekosyytä olla jatkamatta treffailua. Todellisuudessa taustalla voi olla oikeasti huono ammatti tai liian suuri nenä.
Olen minäkin ollut treffeillä eri naisten kanssa - menestyneesti ja vähemmän menestyneesti. Silloin, kun kolahtaa, on suunnilleen sama mitä sanoo. Jos taas ei niin olen kuullut naisten jopa tulkinneen sanomani päinvastaisesti. Esimerkiksi, jos olen sanonut ihan suoraan, että etsin vain seksiseuraa niin he ovat (useammin kuin kerran) sanoneet että "en tiedä tuleeko tästä mitään, kun sinä etsit parisuhdetta". Eli on ihan sama mitä sanoo. Naiset eivät kuuntele sitä vaan sinä olet tasan sitä, mikä fiilis heille tulee sinusta. Jos heidän mielestään vaikutat parisuhdemateriaalilta, jota he eivät sillä kertaa etsi, niin sinä sitten et etsi seksiseuraa ja mikään vakuuttelu ei saa naisen päätä kääntymään.
Toinen on nämä exä-puheet. Esim kerran kävin erään naisen luona treffeillä ja tämä kertoi exästään ummet ja lammet. Ei ollut yli. No minä siinä sanallisen arkkuni avaamaan ja kerroin yksissä tuumin omia kokemuksiani. Ajattelin, että se on hyvä tapa viedä keskustelua eteenpäin vaihtamalla kokemuksia samasta aiheesta. No kuinka ollakaan, sen jälkeen naisen deitti-ilmoitukseen oli tullut lisämaininta "jos olet kiinni exässäsi, siirry eteenpäin". Enkä minä edes ollut :D... Ei sillä, että tuota lakanoihin treffeille pukeutunutta ylipainoista naista olisin ollut riiaamassa tuon kohtaamisen jälkeen mutta osoittaapa sen, että ihan minkä tahansa tasoiset muikelot kuvittelevat voivansa vaatia ajatustenlukutaitoa ja ties mitä.
"Sitten naiset edellyttävät, että miehellä on omaa elämää ja harrastuksiakin. Ja aika pian selviää, että ei niitä pitäisi olla .."
Tämähän on ikiaikainen trendi. Nainen haluaa, että olet mies, mutta haluaa muuttaa sinut.
"Nainen kaipaa yhdessä tekemistä, mutta ei pysty tarkemmin määrittelemään sen sisältöä."
Se johtuu juuri siitä, että nainen kaipaa tunnetta. Tänään joku asia voi olla kiva, ja huomenna ihan tylsää ja huonoa. Nainen saattaa myös pokalla väittää, ettei ole koskaan sanononut pitävänsä k.o. ajanvietosta tai seksitavasta tms. Näitä tapahtuu niin usein etten enää edes ihmettele.
"Jos kerron että olen iloinen, surullinen, innostunut, masentunut, ihastunut, vihastunut tai nuhainen, niin kaikki ne koetaan jonkinalaisena syytöksenä "
Totta tämäkin! Nykyisessäkin suhteessani käsketään puhumaan ja kun puhun, niin se mitä sanon onkin loukkaavaa ja lopulta kadun että edes sanoin mitään.
"Ja erityisen hekumalliseksi sen tekee jos siinä monologissa vertaillaan minua ja exää. "
Noh.. minun tapauksessa exää verrataan vain silloin kun olen parempi jossain asiassa. Ärsyttävää se silti on. Hämmästyttävää että vielä 4 vuoden jälkeen exä roikkuu mukana sänkyasioissakin.
"Ja sitten: Aika moni nainen mainitsee lempiasiakseen mökin. Yhdelläkään tapaamallani naisella sellaista ei ole kuitenkaan ollut. "
Sehän on miehen tehtävä marssittaa nainen valmiiseen pöytään.
Valittaa on ihan turhaa. Poikkeuksiakin onneksi on (niin aina) mutta yleensä nämä säännöt pätee. Ei asiasta kannata harmistua. Antaa naisten olla naisia ja pidetään me miehet huoli siitä, että me pysytään miehinä ja nautitaan elämästämme miehinä - ilman muutosta. Naista miellyttää parhaiten silloin, kun ei yritä yhtään miellyttää vaan tekee oman päänsä mukaan."Toinen on nämä exä-puheet. Esim kerran kävin erään naisen luona treffeillä ja tämä kertoi exästään ummet ja lammet. Ei ollut yli. No minä siinä sanallisen arkkuni avaamaan ja kerroin yksissä tuumin omia kokemuksiani. Ajattelin, että se on hyvä tapa viedä keskustelua eteenpäin vaihtamalla kokemuksia samasta aiheesta. No kuinka ollakaan, sen jälkeen naisen deitti-ilmoitukseen oli tullut lisämaininta "jos olet kiinni exässäsi, siirry eteenpäin". Enkä minä edes ollut :D"
Tuo oli naiseltasi projektio; hän sepittää epäkiinnostavalle(koska nainen on vielä kiinni exässään) miehelle exästään, jolloin mies luonnollisesti kertoo omastaan vastavuoroisesti, minkä jälkeen voi väittää homman kaatuneen siihen, että mies oli kiinni exässään.
Tuollaiseen hoitona olisi 70 vuotta kestävä tiivis terapia lääkehoidoilla, muuten ei ks. naisesta koskaan tule seurustelukykyistä. Jo pelkkään ylipääsemiseen exästään nainen tarvitsisi 20 vuoden terapian.- Nainen ja ylpeä siit
Voisin sanoa täysin samaa kaikista tähän saakka tapaamistani miehistä.. Onneksi en ole kuvaamasi kaltainen naikkonen, huh. Meitä on siis kaksi samanlaista - sinä ja minä :)
- Hyväksynyt Mies
dazu kirjoitti:
"Toinen on nämä exä-puheet. Esim kerran kävin erään naisen luona treffeillä ja tämä kertoi exästään ummet ja lammet. Ei ollut yli. No minä siinä sanallisen arkkuni avaamaan ja kerroin yksissä tuumin omia kokemuksiani. Ajattelin, että se on hyvä tapa viedä keskustelua eteenpäin vaihtamalla kokemuksia samasta aiheesta. No kuinka ollakaan, sen jälkeen naisen deitti-ilmoitukseen oli tullut lisämaininta "jos olet kiinni exässäsi, siirry eteenpäin". Enkä minä edes ollut :D"
Tuo oli naiseltasi projektio; hän sepittää epäkiinnostavalle(koska nainen on vielä kiinni exässään) miehelle exästään, jolloin mies luonnollisesti kertoo omastaan vastavuoroisesti, minkä jälkeen voi väittää homman kaatuneen siihen, että mies oli kiinni exässään.
Tuollaiseen hoitona olisi 70 vuotta kestävä tiivis terapia lääkehoidoilla, muuten ei ks. naisesta koskaan tule seurustelukykyistä. Jo pelkkään ylipääsemiseen exästään nainen tarvitsisi 20 vuoden terapian.No rasvaimukin olisi sen terapian lisäksi tarvittu... ja edes H&M:n vaatteita...
- sffgfffdf
Ei kannata tuhlaa aikaansa naisiin jotka hakevat miestä joka on samanlainen kuin romanssielokuvan päänäyttelijämies. Naiset elävät haavemaailmassa. Odottavat että unelmien prinssi tulee hakemaan heidän vaalealla ratsullaan. Jotkut naiset ymmärtävät elämän realiteetit yli 25vuotiaina. Osa ei valitettavasti koskaan. Haluavat että mies ottaa heidät kuin se päänäyttelijä, mutta eivät itse ymmärrä että mieskin haluaa pelkän panon kuten pornossa. Naisten romanssileffathan ovat melko pornoa naisille.
- Suvi tuli, lumi suli
Hei!
Hieno kirjoitus ja uskon täysin lukemaani... Mutta kyse ei ole pelkästään naisista, olen nainen ja samat kokemukset on miehistä :( Se on kai tätä 2000 lukua ja TRENDIKÄSTÄ niin naisille kuin miehille... :o Se vaan menee niin, että kun "mikään ei riitä" :( Miehille annan kuitenkin kunnioitusta enemmän kuin koskaan ennen, he kantavat vastuunsa toisin kuin monikaan nykyajan nainen joka ei pärjää yksin vaan nimenomaan turvautuu ex:sä tai tai käyttää muita miehiä säälimättä hyväksi :( Ja kukas sen aamupuuron keittääkin? Yllätys, mies! Elän mieluusti yksin lasteni kanssa siihen asti, kun kaltaisesi ihminen tulee vastaan! Elämän arvot on kohdillaan, vaikka eletäänkin tätä trendikästä aikaa ;) Uskon, että moni näistä naisista ja miehistä, loppujen lopuksi ovat tosi yksinäisiä :( - hiihaaahuuu
Loistava aloitus =)
Nyt puhut asiaa.
- Justnii
Naiset etsivät ritariperhosia, mutta löytävät vain perskärpäsiä.
Se on niille oikein. Kulkekaa naiset vain leuka katossa. Ootte totaalisen aivotonta sakkia koko naissukupuoli., - 25v poju
Itse olin ainaki aivan liian hyväuskoinen ja helppo omalle eksälle, hän jaksoi aina kertoa miten joku hänen ex oli asiassa parempi... Jos ei joka päivä imuroinut, niin kerrottiin kuinka markku kyllä aina siivosi, jos et jättänyt tv:n katsomista kesken, tai rientänyt muuten tekemään mitä neiti käski, ni kyllä mikä vaan rakasti ja jaksoi tehdä mitä pyysin... PYYSIN... ei silloin pyydetty mitään, vaan käskettiin, ja jos olit eri mieltä jostain, ni ilmoitettiin että voit lähteä menemään, ja etsiä uuden asunnon... Kysyin loppupeleissä että miks pitää loukata toistuvasti kertomalla miten joku ex oli parempi, ei saanu vastausta.. kaiken huippu oli, kun hankittiin koira, koira rikkoi hänen 8 vuotta vanhan pöydän, ni tämä tilas itselleen uuden... 750 euroa... Kiitti viimeisestä, ja seuraava kumppani on syytä välitä tarkkaan... Jos edes haluan sellasta...
- ämmy
Selvästikin olen sinun näkökulmastasi täydellinen nainen, vaikka tunnutkin vaativan mahdottomia myös naiselta - tuollaista hapatusta harrastaa erittäin hyvännäköiset, joten me vaatimattomammat jäämme selvästi tappiolle - kenteis onneksemme.
- 9001
Jos sama meininki jatkuu, kuolee suomalaiset pian sukupuuttoon.
- Soikku69
Sulla on ollut vain huonoa tuuria. Ei me kaikki naiset olla tuollaisia :). Vaikutat liian hyvältä ollaksesi totta, haluat halata, pussata ja puhua.... On tainnut mullakin olla vääriä miesvalintoja :). Ei muuta ku uusia kokemuksia kohti, kyllä se "oikea" vielä tulee ...
- Suvi tuli, lumi suli
Näinhän siinä tuppaa käymään :D
Tarkennusta luomiskertomukseen ;)
Aatami ja Eeva olivat miltei valmiita, kun jumala kaiveli luomislaatikkoa: täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli. Minulle, huusi Aatami! Ja saatuaan vehkeen hän heilutti sitä, juoksi nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä. Hän pissasi kuvioita hiekkaan ja nauroi ilosta. Eeva katseli ja kysyi: mitä minulle jäi, luojani? Jumala katsoi Eevaa lempeästi: Aivot, Eeva, aivot... ;)- Ole hyvä
Eiku sori, ne meni jo delfiinille. Hormonit täällä enää on.
- Suvi tuli, lumi suli
Ole hyvä kirjoitti:
Eiku sori, ne meni jo delfiinille. Hormonit täällä enää on.
Niin, mihinkäs sitä kikkelin kantajaa nyt pitäiskään verrata hormoneineen ;) Delfiini on muuten aika suloinen ja uusi nimitys tälle Aatamin saamalle mahtavalle jutulle joista me naiset TOISINAAN pääsemme nauttimaan ;) Jos saa pelkkää hormonia, ilman kikkeliä, tarvii kai hitonmoisen vilkkaan mielikuvituksen tarpeen tyydyttämiseen :D
Tosi hyvän, asiallisen ja ASIAA kirjoittaneen, tämän ketjun aloittaneelle, toivon kovasti että meistä molemmat löytävät kaltaisensa tai vaikka sattumoisin me törmäisimme ;) Se olisi nauttimista elämästä ja jopa voisimme tehdä sen trendikkäästi omilla arvoilla ;) - Se exää huonompi :)
Suvi tuli, lumi suli kirjoitti:
Niin, mihinkäs sitä kikkelin kantajaa nyt pitäiskään verrata hormoneineen ;) Delfiini on muuten aika suloinen ja uusi nimitys tälle Aatamin saamalle mahtavalle jutulle joista me naiset TOISINAAN pääsemme nauttimaan ;) Jos saa pelkkää hormonia, ilman kikkeliä, tarvii kai hitonmoisen vilkkaan mielikuvituksen tarpeen tyydyttämiseen :D
Tosi hyvän, asiallisen ja ASIAA kirjoittaneen, tämän ketjun aloittaneelle, toivon kovasti että meistä molemmat löytävät kaltaisensa tai vaikka sattumoisin me törmäisimme ;) Se olisi nauttimista elämästä ja jopa voisimme tehdä sen trendikkäästi omilla arvoilla ;)Kiitos :) Minä tosin en aloittanut tätä ketjua, mutta tuon tekstin olen kyllä kirjoittanut - tosin kyllä ihan eri palstalle. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10718378 Joku näppäräsorminen nettinero on sen sitten sieltä kopioinut tänne. Olikin melkoinen yllätys kun deittipalstaa "tarkastaessani" törmäsin omiin sanoihini suomi24:sen etusivulla.
Ja ihan kiva, että teksti on aiheuttanut keskustelua, vaikka onkin kieli poskessa kirjoitettu. Onhan siinä kuitenkin monille - niin naisille kuin miehillekin - samaistumispintaa. Minulla on tapana käsitellä vaikeitakin asioita sarkasmin avulla. Ja meidän yli nelikymppisten seuranhaku- ja parisuhdeviritykset ovat komediaa parhaimmillaan, tai pahimmillaan :)
Mutta edelleen minäkin pidän toivoa yllä ja tiedä vaikka sattumoisin törmäisimme. - Hyväksynyt Mies
Niin ja Jumala unohti mainita, että:
Aivojen kehittely oli jäänyt kesken laboratioriossa ja ne ei oikeasti toimi...
- Kysyjä
Mulla oli kerran nainen, se oli vähän korkeampi kuin mun pesukone. Linkoamistehot oli sitä kovempia!!
Kerrankin se heitti mua appelsiinilla, suoraan pläsiin!! ja en ollut kuin kolme päivää ollut ryyppäämässä!!Kamoon!!!Lauantai ja sunnuntai on vapaapäiviä!!!
Tarpeen tullen menin saunan lauteille nukkumaan. Ei se talonmies kauaa ihmetellyt. Totes vaan tilanteen ja lähti jonnekki. Näytti mulle ponupannunsa, ja oikein usutti mua sitä tutkimaan. Mukava veijari.
Miten mun nyt kannattais hoitaa nää pari suhde asiat? - Nirppanokkanainen
Mulle osuu yleensä ne miehet, jotka puhuvat liikaa, mutta eivät ollenkaan asiaa sekä etenkin pussaavat liian vähän. Siksi olen sinkku.
- nirppanokanhoitaja.
Sorry, mutta naiset osaavat aika tehokkaasti kasvattaa miehistä kuvaamasilaisia, ehkei tietoisesti. Mutta yrityksen ja erehdyksen kautta todettu, että homma pelaa kun puhuu paljon, mahdollisimman vähän asiaa, heittää sen romantiikan roskiin ja käy suoraan asiaan. Ja joo, se on huomattu myös että naiset puhuvat sitä sun tätä, mutta todellisuudessa odottavat ihan jotain muuta.
- Dexter69er
Nirppanokka tuu tänne niin pusitaan nusitaan naijaan ja muhitaan.
- Naidaan ristiin joo.
Ja jos muuta vikaa ei löydy niin ollaan väärän värisiä, Suomessa kun ollaan niin miehen pitäisi olla musta, mutta sekään ei kelpaa kuin sänkyyn, seku on eksoottista osalle näistä itsekunnioituksen ja ylpeyden puutteesta kärsiville pohjolan naaraille ja siten niin saatava. Taidankin täsä lähtä Afrikkaan, eksoottiseksi eläimeksi niille etelän misuille. Tiedän tasan tarkkaan että he käyvät eirityisen lämpiminä meikäläisiin, vaikka eivät uskalla miesten vuoksi sitä julkisesti juurikaan näytää, sillä mustille miehille se on hrivittävän kova isku vyön alle ja paha lovi itsetuntoon. Eivät tahda millään sulattaa sitä, joten saanee kulkea leidi kainalossa ja mutka taskussa.
- Anni Ö
Hei !
Sinulla on varsin hauska kirjoitus ja siinä on monia vähän kärjistetysti ilmaistuja piirteitä siitä millaisia me naiset olemme. Minä ainakin löysin monia asioita, jotka tunnistin omassa käyttäytymisessäni. Mutta........ mielestäni naisen käyttäytyminen viestii aika selvästi sellaista perustyytymättömyyttä sinuun ja sitä myötä kaikkeen mitä ympärillä on. Tunnistan itseni juuri tuosta elämänvaiheesta, jolloin jo on oivallettu, ettei tästä mitään tule tämän ja tämän takia ja naisen puhe on täynnä piiro- tai suoria viestejä siitä, että sinä olet se muihin verrattuna vähän onnettomampi painos. Olen sanonut, että miehet aateloivat toisiaan tietämättään. Se entinen on aina jossain suhteessa nykyiseen ritari ja puhe tästä ritarista merkitsee, etttä olen m inä ollut joskus paremmankin rakkauden arvoinen, mitä sinä nyt tarjoat. Luultavasti nainen toivoo, että sanoisit suoraan, että en täytä niitä saappaita, joita sinä mieheltä odotat , enkä aio kuunnella kovin pitkään tuota toistuvaa marinaa. Jos exä on niin ihana, niin mene hyvä mimmi hänen luokseen, jos on tilaa. Ole sinä nuori tai vanha mies tyytyväinen ja anna eukon mennä lapsineen minne lystää ja hakekoon käteensopivampaa miestä miten lapsenhoidoltaan joutaa.
Usko sinä siihen, että noin oivaltava mies löytää kyllä muitakin naisia, kuin marisijoita. Jatka vaan suoralla ja reilulla linjalla, mutta muista, että hellyttä pitää antaa sillä tavalla mitä se toinen toivoo, eikä niin mitä itse pitää hyvänä ja oikeana.- Hyväksynyt Mies
"mielestäni naisen käyttäytyminen viestii aika selvästi sellaista perustyytymättömyyttä sinuun "
On miehen syy, että nainen puhuu menneistä.
"Olen sanonut, että miehet aateloivat toisiaan tietämättään."
Jos nainen kehuu exäänsä ja vertaa tätä mieheensä, niin mies vain kuvittelee koko asian, tietämättään!
"Luultavasti nainen toivoo, että sanoisit suoraan, että en täytä niitä saappaita, joita sinä mieheltä odotat "
Kun mies kuuntelee vaatimuksia ja yrittää täyttää niitä, niin hän tekee väärin sillä hänen pitäisi vain kysyä, mitä vaaditaan, vaikka sitä kokoajan toitotetaan.
"Usko sinä siihen, että noin oivaltava mies löytää kyllä muitakin naisia, kuin marisijoita."
Tämä kaikkien äitien suosikkineuvo pojilleen "ole kunnon mies ja kiltti ja mahtava, niin saat kyllä naisen" on niin ratsastettu jo auringonlaskuun viimeistään 30-ikävuoden hujakoilla. Ei sille voi kuin nauraa. Oletko sinä arvon rouva deittaillut montaakaan oman sukupuolesi edustajaa? Oletko katsonut ikinä, millaisten miesten kanssa naiset vaikkapa baarista lähtevät?
"Jatka vaan suoralla ja reilulla linjalla, mutta muista, että hellyttä pitää antaa sillä tavalla mitä se toinen toivoo, eikä niin mitä itse pitää hyvänä ja oikeana."
Ole vain suora ja reilu ja oma itsesi mutta muista aina että se ei ole hyvää eikä oikeata!! Mutta ole kuitenkin suora ja reilu.. mutta muista että oikeasti pitäisi antaa jotain muuta! Mutta ole kuitenkin!
- juuri niin
Ihan samat kokemukset.
Teet niin tai näin, aina on väärin ja se on miehen vika -aina.
nainen ei koskaan tee virhettä (mutta oikeasti: ne ei muuta teekkään)
Treaffipalstat eivät toimi koska suurin osa naista ei viitsi edes vastata !
Kysymystä herättää sekin että miksei vastata miehelle joka vastaa jopa 80-100% ehtoja.
Miksi sellaiset naiste ylipäätään ovat missään treffipalstalla ?
Naiset pitäsi laittaa jonkilaiseen käytöskouluun, ettei ne turhaan luusisi itseään joksikin prinsessoiksi. - asfgh
HAH! Sä oot mun uus sankari, todella osuvasti kirjoitettu!
- Dexter69er
Sanot vaan että rahaa on parikymmentä miljoonaa ja lisää on tulossa kun perintöä saat.
Silloin on jokainen vako kosteena ja kelpaa minkälainen rämemajava tahansa naiselle kuin naiselle.
Naisilla on oikeasti vikaa suurella osalla päässä ja luulot että oikea maailma on jotain saippuasarjaa jossa yhdistyy kauniit ja rohkeat sekä salatut elämät.
Säälittäviä tapauksia kun ei kelpaa rehellinen mies.
Suosittelen ulkomailta valitsemaan paremman, kauniimman ja älykkäämmän kuin suomalaiset ellei löydy jotain poikkeusta. - tsemppiä aloittaja
Aloituksessa olikin melkeinpä kaikki, jota olen itse aina tahtonut kysyä suomen naisilta.Samoilla linjoilla on menty kokemuksien suhteen.
Eräs oli sitä mieltä että on ok, jos käyn kaverin kanssa yhdellä oluella.En ollut nähnyt kyseistä kaveriani vuoteen ja se 1 olut olisi todellakin jäänyt siihen yhteen.
Kun menin ovesta ulos, alkoi tekstareita sataa puhelimeen. Palasin takaisin ja kas, minua syytettiin pettämisestä! :D
Naisen mukaan olisin mennyt kuitenkin jonkun hutsun kanssa baarissa häntä pettämään.Itkua ja porua sekä syyttelyä jatkuikin sitten useamman päivän.
En käsitä.Olisinko sitten nainut tätä hänen mielikuvitusnaistaan siinä baarin pöydällä vai missä?Samaan aikaan kun tapaan kaverini? Koskaan en ollut pettänyt, mutta tuntui siltä syytöksien jälkeen kuin olisin pahin pettäjä koko maapallolla.
No, onneksi järkiinnyin ja lähdin suhteesta.En ole koskaan pettänyt, enkä petä.Ei kuulu tapoihin.Samaa tietenkin toivon myös kumppaniltani.
Nyt onnellinen suhde skitsofrenia/hysteria vapaan ulkomaalaisen naisen kanssa.Kestänyt jo vuosia ja näillä näkymin tulee myös kestämään.
En väitä että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, mutta suosittelen koittamaan.
Mainittakoon tässä vielä se, että kyseinen nainen ei ole kehitysmaasta kotoisin, eikä ostettu mistään (tällaista näkee nettipalstalla jatkuvasti). Tuli aivan itse suomeen omilla rahoillaan.
Jostain syystä osa naisista kokee sen suureksi uhaksi, että ulkomailta tulee kaunis nainen.Hänet leimataan heti baarihuoraksi, ja mies tietenkin on sitten onneton ressukka joka ei "saa suomalaista" naista.Aivankuin naisilla olisi eri arvo eri maiden välillä.
Hassua.- halpa dildo
Suomalainen nainen on aina parempi kuin ulkomaalainen nainen, mutta ulkomaalainen mies on aina parempi kuin suomalainen mies.
Tämä siis naisten suusta kuultua.
- ihanaa
todellakin on ihanaa eettä tämmösiäkin miehiä vielä lyötyy ja että osa pussailla kiihkeästi ;)
- Näinon
Kyllä oli niin osuvaa tekstiä, naiset ovat tuollaisia, ainakin Suomalaiset. Ainahan naiset ilmoittelee että "on meitä mukaviakin naisia olemassa", missähän ne vain on, ei ole vastaan tullut. Naisia pitää ymmärtää, hehän ovat niin epävarmoja itsestään... Ja V17ut, sellaista lässytystä ei jaksa kukaan! Näytän varmaan tämän tekstin emännälle jossakin vaiheessa, sitten kun saan oman kämpän taas, eipä tartte parisuhteita sitten mietiskellä.
Dösässä kotiin duunista näki taas naisten luottamuksen, valehteli ukolleen puhelimessa että "joo, lähdin kotiin nukkumaan", seuraava puhelu meni kiihkeämmällä äänellä toiselle, ilmeisesti exälle, jäi samalla pysäkillä pois ja kyllähän siellä jo toinen äijä odotteli että pääsee lihaan kiinni. Akat on kaikki pettureita ja valehtelijoita, miehet ovat heille suuri vihollinen ja se ketä voi kusettaa aina mennen tullen.- Hyväksynyt Mies
Olet väärässä kuomaseni! Älä yleistä! Miehet ovat vihollisia naisille vain silloin, kun he kieltäytyvät maksamasta naisten shoppailua ja keskiluokkaista elämistä saamatta itse haluamaansa! Mies on sika jos hän kieltäytyy tästä. Yleensähän se on noin, mutta älä kuomaseni yleistä! Ryyppäämisestäkään ei välttämättä aina tule krapula joten älä sano, että ryyppäämisestä tulee krapula!
- giligali
Olipas hyvä tämä keskustelun aloitus,kaikki rispektiti sinulle :)
- .....
Kaikki ne älykkäät naiset taitaa löytyä vaan internetiästä...
- 14+16
Naiset, aivan kuten miehetkin, ovat luoneet valmiit mielikuvat siitä minkälainen "unelma"-parterin tulisi olla. Nämä mielikuvat hän on poiminut mieleensä jostakin matkan varrelta muotituulten tuiskeesta, eli toisin sanoen hän ei kuuntele itseänsä, vaan muita. Tulos tästä on se, että hän ei koskaan täydellistä partneria itselleen. Hän löytää parhaimmillaankin täydellisen kopion, joka jaksaa esittää rooliaan niin kauan kuin jaksaa.
Hyvä kirja siitä miten opitut ajatukset vaikuttavat meidän elämänvalintoihin negatiivisesti, muutenkin kuin parisuhteissa, löytyy täältä: www.alkuajatus.org - SELKEÄ VASTAUS
Hah-ha, no, ihan turhaan tässä ihmetellä jne.jne. Nainen / naiset EIVÄT VAAN TYKKÄNEET sinusta. Näin se vaan asia on, hyvin yksinkertainen syy. Kun nainen on aidosti kiinnostunut , niin..... hän ei käyttäydy silloin näin.
Ihmiset, ihan oikeasti, malttakaa odottaa / etsiä "sitä oikeaa" (tai sinne päin), niin ei olisi näitä ym.ongelmia. Tottuus sattuu. Tiedän, mutta "kompromissi-suhde" on aivan tyhjän kanssa. Hyvä kysymys. en lukenut alkua. minä etsin kans sitä yhtä hyvää ;)
- Ithicatus
En tiedä onko aloittaja ammatiltaan timpuri vai kirvesmies mutta ainakin osaa nakutella naulan kantaan! Naisten olisi joskus syytä harrastaa edes pientä itsekritiikkiä mutta lieneekö se ko.otukselle mahdollistakaan sitten, mene ja tiedä kun en ole koskaan ollut nainen.
- t.l.
Juuri noin :) Senpä vuoksi en viitti ettiäkään ketään tulee jos on tullakseen.Siis olen nainen.
- naisellista
Hienoa... erinomainen kirjoitus ja kyllä naisena tunnistin lajin ;-)
Itse olen deittisivujen kautta etsiskellyt elämäni sulostuttajaa, mutta eipä ole löytynyt luurankojen kanssa eikä ilman. Minä kyllä aloittaisin vaikka heti sellaisen miehen kanssa, joka puhuu ja pussaa ja harrastaa. Ja voisin osallistua yhteisiin harrastuksiin ja menoihin, lapseni eivät rajoita menojani, ovat kaikki jo aikuisia.
MUTTA missä ovat miehet; sellaiset, jotka olisivat kiinnostuneita naisesta, jolla on tavallinen ulkonäkö ja ruumiinrakenne. Älyssä ei ole vikaa, onhan minulla kuitenkin korkeakoulututkinto. En ole kuiva paperinpyörittäjä vaan eloisa, iloinen, ihmisten kanssa viihtyvä nainen. En tarvitse elättäjää!!! Huono puoli on tuo ikä, 55v.
Niin ja ne miehet "tositarkoituksella", missä ne ovat.- niinpä niin
Aloittajan viesti on täysin asiaa, eikä yhtään kärjistetty tai liioiteltu.
Ei kyse ole siitä etteikö jokaiselle naiselle olisi ottajaa, vaan siitä että naisille ei kelpaa mikään. Jos nainen törmää johonkin kivaan mieheen, niin eihän sen kanssa voi alkaa mitään vakavaa, koska jossain voi olla kerrassaan upea mies.
Naistenkin pitisi oppia tyytymään tasoiseensa seuraan, eikä etsiä itseään parempaa.
Mihet ovat tämän jo oppineet ja sanottaankin että se ei pane joka valikoi. - kyllä kiinnostaa
Täällä olen ihan tositarkoituksella, pussata osaan ja puhua ja luurankoja ei löydy, kerro vaan harrastuksistasi niin katsotaan löytyisikö niissä yhteisiä ja anna sp.osoite niin kerron lisää. Ihan hyvä ikähän tuo on, jos vain sulle kelpaa huomattavasti vanhempikin mies, mutta jos ei, niin silloin mahiksesi kyllä pienenee jos ikäistäsi tai nuorempaa etsit, usko tai älä. Kyllä näillä deittipalstoilla on ikäisiäsi naisia pullollaan , mutta luulot on suuret ja kunnolliset miehet on nahjuksia ja luusereita näiden mielestä ja nuorempaa miestä pitäisi saada, revi sitten siitä, mutta älä sitten valita jos ei ole tarjontaa muuhun kuin sängynlämmittäjäksi.
- Hyväksynyt Mies
Ensin luin tekstiäsi ihmetellen kunnes tuli:
"Huono puoli on tuo ikä, 55v.
Niin ja ne miehet "tositarkoituksella", missä ne ovat."
Mitä siinä ihmettelemään? Juna meni jo! Naiset nostelee perunat keväällä ja miehet syksyllä. Sun laari pitäs olla vielä puolillaan. - Kanala pystyssä
No siinähän se tuli:
Vaaditaan tavallista ulkonäköä ja ruumiinrakennetta ja hirveästi pitäisi olla kiinnostunut naisesta ja hänen älystään --- naisesta, joka on vanha eikä täten itse kyvykäs tarjoamaan kuitenkaan miehelle, mitä mies haluaa.
Mikä ihme se on, ettei 55-vuotias enää tarvitse elättäjää? Eihän se vanhojen naisten kanssa ongelma olekaan vaan NIIDEN, ketä me miehet halutaan. 55-vuotias on menstruaatiot lopetettuaan kiinnostunut kirjoista ja oikeasta maailmasta, ehtinyt jo hankkia elannon (huomattuaan kolmekymppisenä ettei se persaukinen mies koskaan sitä yritystään saanut menestymään, joten oli pakko pistää ite kädet p*skaan). Tai nainen on vaihtoehtoisesti ottanut eron ja saanut siinä pientä pesämunaa elättäjäkseen taikka perinyt jo manan majoille saatetut vanhempansa.
Lapsetkin aikuisia --- niin ja lisää ei tule, ei vaikka yrittäisi ;D
Ihanaa mikä ilmestys!
Rakkaat siskot, ymmärtäkää, että kun me miehet puhumme naisten deittailemisesta, puhumme tosiaan deittailuikäisistä naisista. Olette ihania omalla tavallanne ja varmasti ihania jollekin miehelle. Nautimme teidän pullistanne ja keitoksistanne ja saatamme viiniä maisteltua jopa jonkun sanankin parisuhdeasioista tai lapsista vaihtaa.
- kommentoidutykkönen3
kakkoslaadun naisilla tekee täsmälleen yhtä paljon kuin kakkoslaadun miehillä eli EI MITÄÄN, se on tietysti ongelma sille,jota se koskee,me muuthan saamme hyvät naurut,mistä kiitos
(ai mihin kommenttiin tää liittyi?) - Rakkautta ilmassa
Naiset haluaa mahdottomia! ;)) Voi kuulka te ihanat naiset! Monen miehen mielestä vain yksi nainen voi olla niin ihana nainen joka vaimoksi kelpaa.
Uskon vielä onneen ja rakkauteen ensi silmäyksellä! :) - jt
Rehellinen ja totuudenmukainen kuvaus naisista ja parisuhteen hankkimisen vaikeudesta. Samanlaisia kokemuksia....
- L@@l@
Voihan helkutti, kun hyvä teksti!!!! Nainen olen ja kun uskalsin kurkata peiliin, tunnistin itseni (valitettavasti) ja muutaman ystävättäreni tekstistäsi...
Voi jee :-)!!! - kAPUT!
Naiset haluavat kaiken mitä rikkaalla miehellä on,talot,autot,ja kaiken muun...ja se elävän dildon pitää olla hyvin treenattu,muuten nainen odottaa vain että on oma nimni tavaroiden omistuskirjoissa ja kaput!
- asdasdasdasdasd
Sitä nimenomaan tarvitsee tuputtaa itseään x) woe woe
- Ainostaasiaa
Voi sinua. Olen pahoillani kaikesta tuosta, jota olet kanssasisarieni puolesta kokenut. Huvittavinta tarinassasi kuitenkin on, että minulla on vastaavia kokemuksia miesten kanssa. Eli kyllä heitä riittää niin naisissa kuin miehissäkin.
Toivottavasti joku päivä kohtaamme sen " oikean", mutta ensin pitää tehdä syvä itsetutkiskelu miten valikoi seuransa. Myös minun.
Eikun rinta rottingille ja kohti uusia tuulia. - sairasta "kehitystä"
Ihmisluonne on kieroutunut nykyään ja se näkyy naisissa hieman enmmän kuin ns. "miehissä", kaikessa itsekkyydessään ja ahneudessaan.
"Mulle, kaikki, tänne ja heti" ! - dis
MInulla on miehelle vain yksi toive, rehellisyys. Se onkin sellainen piirre, että etsiminen kannattaisi lopettaa. Ajan hukkaa. Mitä ihmeellisimpiä miehiä on tullut vastaan.
- turhakkeita kaikki
ennen oli ihmisessä rehellisyys hyve, nykyään saa olla kiero renttu, kysyntää riittää, todella ajanhukkaa ja tyhjänpäiväistä höpinää koko rehellisyydestä puhuminen tällä vuosituhannella.
- täydellinenkö..
Olet etsinyt naisia vääristä paikoista. Sähän OLET täydellinen :) Mulle kelpaa halit, pusut ja kaikki muukin ilman siidereitä ;)
- Nainen vastaa
Voisin sanoa samaa kaikista miehistä.. Onneksi en ole kuvaamasi kaltainen nainen. Meitä on siis kaksi samanlaista - sinä ja minä :)
- miehiä ja naisia
Hyvät naiset ja herrat, opiskelkaa tuosta! Ei miehen tarvitse ymmärtää naista ja sama toisin päin.
http://www.minaolen.com/lehti/art1_603.html- miehiä ja naisia
Sellaisen naisen haluan, joka yrittäisi ymmärtää itseään ja kehittyä naisena. En sellaista, joka on jo täydellinen ja voi vaatia mitä tahansa mieheltä.
- ppp30
Aikaimoinen yleistys. Kokemukseni mukaan tuollaisia tyyppejä löytyy kyllä kummastakin sukupuolesta, aika tasapuolisesti. Eli oot vaan tavannut vääriä naisia, kannattaisi muuttaa omia parinvalintakriteerejään, niin ehkä sieltä sitten joku normaalikin nainen tulee vastaan.
- Parliamo
Puhelinnumero? Olen nainen ja meillä voisi olla jotain yhteistä.. etsin kaltaistasi miestä. Olen seurannut vastaavaa menoa vierestä ja vituttaa aika maksimaallisen paljon.
- eos_
Itsensä tunteminen on kaiken A ja O. Kun tunnet itsesi, tiedät mitä haluat. AP:n kuvaamia naisia tuntuu riittävän nykyään joka saarelmassa ja niemessä.. Olipa kyseessä sitten nainen ja mies, AP:n kuvaamat henkilöt ovat perin rikkoutuneita ihmisiä. Ja sellaisista kannattaa pysyä erossa, ihan jo oman mielenrauhan takia. Kenelläkään ei ole velvoitetta kantaa toisen henkistä tuskaa, joka ei liity häneen itseensä. Kyllä siinä saakin olla defenssit korkealla, sinisilmäinen uskominen ihmisiin on tuhoontuomittua..
Potentiaalisen ihmisen tapaaminen tarvitsee monen palan loksahdusta niin sosiaalisessa, fyysisessä kuin henkisessäkin mielessä. Takaan, että on työn ja tuskan takana, mutta on se sen arvoistakin. Hännät pystyyn, ei kannata muuttua kyyniseksi! :) - yksi näkökulma
Ei se ole niin helppoa miestenkään kans :D Vaikka laitat joka päivä töiden jälkeen ruoan, keität kahvit kolme kertaa päivässä, et ole kertaakaan kieltäytynyt seksistä (vaikka oliskin oikeasti ollut se pää kipeä), olet sopivasti kiinnostunut miehesi jutuista, niin sitten sulta on jäänyt se saa**nan pyykkikone laittamatta päälle, tai et ole ottanut viikkoon suihin! Niistähän voi kyllä mököttää viikkotolkulla, eikö vain :D
- naurettavaa!
Huonosti on teillä asiat. Oot miehes kanssa vaan tottumuksesta ja samalla laiminlyöt itseäsi. Tuskin tulet häneltä saamaan ansaitsemaasi kohtelua. Vittu mikä mies, jos ei osaa itse kahvia keittää :D
- Omituista
Nyt herää vain kysymys, mistä ihmeen kolosta olet nämä naisesi kaivanut? Jos samasta kolosta ryömii esiin useampi pilaantunut yksilö, on aika vaihtaa koloa, josta niitä etsii...
- ei yh....*
onneksi olen lapseton ja 26v nuori nainen.
enkä tiedä edes haluanko lapsia..alan kallistua kyllä siihen että EN HALUA LAPSIA.
ja itselleni exät ovat exiä ihan syystä, ja exien kanssa ei kaveerata..vain epätoivoiset ja huomionkipeät naiset kaveeraavat exiensä kanssa ja rehentelevät tästä uudelle kumppaniehdokkaalle...
en hirveästi välitä mökkeilystä..aika tylsää puuhaa ja ne hyttyset ja pörriäiset ärsyttävät suunnattomasti meikäläistä vaikken mikään "prinsessa" olekaan..yleensä mökkiviikonlopun jälkeen jalkani ovat täysin hyttysenpuremilla..samaten kuin selkäni, käteni ja päänahka...hyttyset vain tykkää mun verestä kai..XD
en vaadi mieheltä ihmeitä, mutta en kelpuuta narsistia saatika tossukkaa..tai mitään muutakaan ongelmaista.
ehkä kannattaisi etsiä niitä naisia muualtakin kuin lähipubeista..siellä ne yh-seinäruusut ovat satavarmasti "ansaitulla illanvietollaan" kun lapset ovat mummolassa.- Ylpeä YH
Olen Yh koska elämä ei aina mene kuin saduissa. Yritän parhaani mukaan pärjätä, olla lapsille hyvä äiti ja tarjota heille turvallisen, tasapainoisen kodin missä kasvaa ja kehittyä.
Minua loukkaa se, miten yksinhuoltajia aina mollataan. Voi tulla ihan itse kokeilemaan miltä tuntuu elää perheen ainoana aikuisena, yksin vastuussa kaikesta.
En ole koskaan käynyt lähibaareissa ja tuonut sieltä miehiä kotiin. Aika suppea käsitys Sinulla neitiseni meidän yksinhuoltajien elämästä. - 1:s YH
näin sanoo itsekäs nainen joka ei siedä lapsia eikä itikoita, eikä osaa nauttia mistään ja keuhkoaa täällä sitten elämänsä tylsyyttä ja kadehtii jos muilla on hauskaa, odota vain loppuelämäsi sitä ihmettä et joku sut huolis.
- ei yh.....***
1:s YH kirjoitti:
näin sanoo itsekäs nainen joka ei siedä lapsia eikä itikoita, eikä osaa nauttia mistään ja keuhkoaa täällä sitten elämänsä tylsyyttä ja kadehtii jos muilla on hauskaa, odota vain loppuelämäsi sitä ihmettä et joku sut huolis.
voi kuule, mun ei tarvitse odottaa ketään kun on jo..on ollut jo melkein 6 vuotta sama mies.
eikä elämä ole tylsää meillä, vaikkei lapsia olekaan..ikävää jos sun elämäs on edelleen yhtä tylsää lasten kanssa, vaikka kuvittelit niiden kakaroitten rikastuttavan elämääsi.
joo..olen tosi itsekäs kun en lapsia ole hankkinut ja niiden kautta kinuamassa säälipisteitä..muistaakseni perheen perustaminen on ihan vapaaehtoista, ketään ei siihen hommaan pakoteta ase ohimolla...
ihan näin tiedoksi, kun ulkona silloin tällöin käyn, niin suurin osa naisasiakkaista on joko yh-äitejä tai parisuhteessa olevia äitejä jotka ovat kerjäämässä huomiota..samalla muistetaan esitellä niitä elämän ainoita aikaansaannoksia eli "Minnapetteriä ja Mikkomarjukkaa"..mutta täytyyhän äitien saada bilettää kun on se äitiys niin rankkaa ja mieskin ihan perseestä, lapsetkin vaan riehuu ja kiukuttelee..
kyllä joskus isännän mieliksi lähden mökille..mutta en voi sanoa että hirveästi tästä nauttisin kun koko kroppa on yhden viikonlopun jälkeen täys hyttysenpuremia jotka kutisee ihan tosissaan..tiedä sitten olenko jopa hiukka allerginen kun paukamat ovat ihan järkyn kokoisia ja kutisee enempi kuin ns. laki sallii.
äitini joutui aikanaan 4 lapsen yh:ksi isäni kuoltua, eikä hän koskaan valittanut.
itse oli lapset miehen kanssa halunnut, ja itse hoitaa ja kasvattaa. typerää on oikeasti valittaa jostain semmoisesta asiasta mihin on vapaaehtoisesti ryhtynyt.
äitiäni kunnioitan, mutta en voi sietää semmoisia yh-"akkoja" jotka ei muuta tee kuin valittaa valittamisesta päästyään, kukaan kun ei heitä käskenyt lisääntymään. - yh=ongelmajätettä
Ylpeä YH kirjoitti:
Olen Yh koska elämä ei aina mene kuin saduissa. Yritän parhaani mukaan pärjätä, olla lapsille hyvä äiti ja tarjota heille turvallisen, tasapainoisen kodin missä kasvaa ja kehittyä.
Minua loukkaa se, miten yksinhuoltajia aina mollataan. Voi tulla ihan itse kokeilemaan miltä tuntuu elää perheen ainoana aikuisena, yksin vastuussa kaikesta.
En ole koskaan käynyt lähibaareissa ja tuonut sieltä miehiä kotiin. Aika suppea käsitys Sinulla neitiseni meidän yksinhuoltajien elämästä.Sinä itse annoit persettä hulttiolle ja nyt saat maksaa siitä. Se oon sinulle ihan oikein, etkä ansaitse mitään sääliä. Korkeintaan potkun päähän.
mut onneks on niitä fiksujaki naisia jotka EI ole tollasia... itsehän en ole exäni kanssa MISSÄÄN väleissä ollu sen jälkeen kun erottiin.
exät on exiä ja sellasina ne pysyy.- appelsiini 48
Kyllä ne miehetkin taitaa etsiä sitä prinsessaa norsunluutornissa. Itse en ole rajoja miehelle asettanut, enkä miehiä pahemmin etsinyt. Pari kertaa netissä koittanut lähestyä, mutta ei niin ei. Olin naimisissa 25 v. ja ollut jo vuosia yksin. Ei ole kohdalle sattunut ketään. Nyt kun olisin valmis, niin netistä muutamia katsoessa ,ne miesten kriteerit on myös sellaisia, ettei niihin kovin moni taida sopia. Taitaa olla punaset lasit päässä, kun itseään on peilistä katsoneet. Olen pari lasta aikanaan maailmaan vääntänyt ja omat "pussini" ja allini kannan. Sellaisena ei vaan kelpaa nykyään.Töiden ja kodinhoidon jälkeen pitäisi ilmeisesti juosta illat kuntosaleilla tms tukkaputkella ja lähettää sitten se "kiiltokuva" pyykkilaudasta, että olisi mieluinen. Ei sittenkään, kyllä varmaan silmät vähintään olis väärän väriset. Panomiestäkään en kaipaa, joten siinä ehkä kriteeri, onhan sitä oltu ilman jo vuosia. Puhuvasta ja välillä siitä ohimennen pussaavasta miehestä kyllä tykkäisin. Täällä me kaikki valitellaan. S-postit vaan jakoon jokainen seuraa kaipaava, eipä tarvi treffipalstalla roikuskella,jos kohdalle osuis se adonis tai tiukka lollo. Jos ei muuten,niin ehkä pelkkää jutustelua varten. Palstan mukaan kaikki on petettyjä,yksinäisiä jne. mutta kenenkään seura ei tunnu kelpaavan kenellekkään :O Tyydyn siis olemaan työpaikkani ilopilleri jatkossakin.
- Yhä vaan sinkku
Ne kaikkein mukavimmat naiset ei välttämättä ole aina niitä kaikkein kauneimpia. Itse huomaan että ne ystävättäreni jotka myöntävät itsekin olevansa vaativia, itsekkäitä ja hieman hankalia vievät miehen kuin miehet, koska ovat kauniimpia kuin minä. Itse jään sitten yksikseni. Ei ole mökkiä, enkä sitä vaadikaan vaikka olisihan sellaisella vuokramökillä vaikka kerran kesässä mukava kesäloma viettää. Lähden mukaan miehen harrastuksiin, jollei se nyt ihan amerikkalaista jalkapalloa ole. Exän kanssa keskustellaan pakollinen lapseen liittyvä, ei muuta. En kyttää, en nalkuta, annan omaa tilaa jos sitä kaivataan. Siispä olen tullut siihen tulokseen että mies valitsee ulkonäön perusteella. Ihan oikein onkin että saavat ne hankalat naiset kun eivät ymmärrä että meissä vähemmän kauniissa voi olla kultainen sisus.
- 3+5
Tietenkin ulkonäkö on todella merkitsevä asia. Mutta miehet pitävät hankalista naisista. Kiltti on tylsä ja itsestäänselvyys.
- eronnut, vapaa
tuossa olikin se totuudensiemen, mutta itse valitsen sen mukavimman naisen, omahyväiset kaunottaret ja nirppanokat ohitan aina.
Viestiketjun aloittajalle 10 pistettä!
Juuri noin se on...ja mikä ihmeellisintä kesä on jo puolessa välissä mutta vielä riittää sinkkuja kirjoittelemaan siitä mite HE HALUAVAT.
Moniko 100% heteromies jaksaa kirjoittaa niin kauan että treffit onnistuu?
Keskimääräinen aika miehellä on 2 viikkoa siihen kun kiinnostus lopahtaa jos ei tule niitä TUNTEIDEN ILMAISUJA siis muutakin kuin kiukuttelua ja temppuilua.
Mikä teitä naisia riivaa? Eräskin mies huusi Megafooniin osuvasti - mulle kelpaa ruma akka....tuskin sai hänkää omaansa vaikka laittoi riman noin alas.
Jos nyt joku 25-35 nainen innostuu tälläisestä sporttimiehestä joka sattuu vilä olemaan vapaana niin laittakaa viestiä
PS: on mulla jo yksi katsottuna mutta en saa niistä hänen tunteistaan tolkkua - ehkä kuitenkin otan niistä selvää. Miksi miehen sitten pitää näyttää tunteet?
Helppo se on tiputtaa (uusi) mies jatkosta kun ei omat tunteet ole selvitetty ex:n kanssa- Mökki ainakin on...
Ei pidä yleistää naiskuvaa...on meitä ihan ok ja mukaviakin nais-ihmisiä olemassa...todella antoisaa oli lukea miehen tulkintaa elämästä...ja kovin surulliseksi ajatukset muuttui jos kaikille jää tuollaine kuva ns."eletystä elämästä" ja yhteen sovittamisesta nyky elämään....jokaisellahan meistä on toiveet kuinka elämä menee ja koetetaan elää sen mukaan...ja kun näin ei jostain syystä sitten käykkään...ymmärrän kyllä se pettymmyksen ja tavallaan vihankin ja pettymyksen siihen toiseen osapuoleen...mutta,ei ketään voi omasta tahdosta omistaa...kyllä se tunne pitää molemminpuolista....ja ylämäkeä ja jyrkkää alamäkeähän elämä tuo tullessaan...tarkoitus oli ihan lyhyesti kommentoida...mutta ei onnistunutkaan...tuohon ero/ex asiaan kommentoin...no,ero on mielestäni se lopullinen ...vaihtoehdot suheen jatkumiselle on varmaankin pohdittu jo useaan keraan ja päädytty siihen että tulevaisuutta ei ole nyt eikä koskaan...piste!Ex:t taas kuuluu eronneiden elämään...ainakin jos on yht. lapsia...ja siinä ei ole minusta mitään mistä jonkun pitäisi olla mustasukkainen,,,tai sitten on kys. ihmisellä omia ong.itsetuntonsa kanssa...ei voi olla mielestäni niin julmaa ihmistä...joka kieltää toiselta tapaamisen omiin lapsiinsa... !!No.voihan hellyyttä näyttää...itse ainakin olen NIIN otettu jos vain joku sitä oikeasti antaa...!!!Omaan aikaan kommentoin...kyllä pitää olla...jokaisella...ehdottomasti...!En määrittele mitä se kullakin olisi,mutta olla pitää...!!!No,nyt ehkä nuo kriittisimmät asiat tuli käytyä läpi...lopuksi haluan kuitenkin sanoa....mulla on mökki ja yksinäistä siellä on..kuitti!!!!Jos tuolla nyt on merkitystä...ja lapsia kaksi ja suhteet ex:in ok---eip pelkoa ainakaan niistä....
- kärsimätön
Eipä kokemattomat oikeen osaa astua esim. yh:n tai muiden eronneitten saappaisiin... itse yritin jo ekassa suhteessani, mutta kärsivällisyys ei mulla silloin riittänyt... näin jälkeen päin ymmärrän kyllä paremmin, ja hyväksyn asian. Ja sen opin, että itse en ainakaan halua enää ikinä sellaiseen ongelmia pursuavaan suhteeseen. Mutta varmasti löytyy kärsivällisempiäkin ihmisiä :)
- King Corvax
"Ei pidä yleistää naiskuvaa...on meitä ihan ok ja mukaviakin nais-ihmisiä "
Ihana näitä! "Minä poltin koko elämäni tupakkaa mutta en minä keuhkosyöpää saanut. Se todistaa, että tupakka ei aiheuta keuhkosyöpää". Just joo!
Jos yleensä kesällä sataa, niin on ihan ok sanoa, että kesällä sataa, vaikka on muutama aurinkoinenkin päivä.
- Vaihtamalla paranee
On turhaa haaskata aikaa suomalaiseen naiseen. Niitä kunnollisia kun on niin harvassa ja nekin vielä suurimmaksi osaksi varattuja. Kokemuksesta voin sanoa, että nurmikko on vihreämpää ulkomailla. Oman löysin lopulta italiasta ja ei voi kuin nauraa niille kärtyisille suomi exille.
Tsemppiä veljet! :) - ´JK
NIINKÖ
- xxyyxx
Mainio kirjoitus ja niin tosi. Käykää arvon naiset fixaamassa nää kliseet pois profiileistanne. Ihan oman etunne tähden.
- V.V.V.
Ei voi näin "kaveriloukkoon" kerta toisensa jälkeen päätyneenä todeta muuta kuin että aivan loistavaa tekstiä.
Noinhan se (vähän kärjistettynä) menee. - matkustamaan
..niin menee Suomessa..mutta ei joka maassa..asuin Turkissa ja olen ajatellut etta onko se niiden kulttuuri sitten parempi vai ei..siella ei deittailla ennen avioliittoa tietysti en ymmarra kaikkea mutta nain kasitin..nuorella naisella ei ole tressia koska ensin isa pitaa huolen ja sitten hanelle perhe etsii puolison ja perheet keskenaan suunnittelevat liiton jos nuoret hyvaksyvat sen..sitten aviomies pitaa huolen..naisen tehtavaksi jaa lasten synnyttaminen ja kokkaaminen..nain se Suomessakin oli yli 50v sitten vielan sodan jalkeen..naisilla ei ollut yleensa paljon koulutusta..mies oli perheen paa ja piti huolen perheesta nain se minun vanhemmilla meni mutta ei mene enaa vaikka yrittaisi ainakaan Suomessa..turkkilaiselle miehelle on kunnia asia pitaa huolta perheesta ja jos ei sita tee sukulaiset panevat miehen ojennukseen eli hanen on pakko pitaa siita huolta..Turkissa nainen elaa tiukassa kontrollissa ennen liittoa ja liitossa joten siella ei pelata vapaasti kuten Suomessa..kaikki tama luo jarjestysta..minusta Turkissa oli kiva olla juuri taman jarjestyksen vuoksi..nyt en puhu turistikohteista ne on sitten ihan eri asia..siella jos menee toisen vaimon luokse..ei voi menna koska ne pelkaa..ne tietaa etta aviomies voi tappaa..ei ne mene edes ovelle jos mies ei ole kotona..ja jos tappaa uskon etta toiset antavat siihen tuen etta se oli oikein tehty..siella perhe on tarkea eika sita helposti menna sekoittamaan..minusta se loi turvallisuutta ja jarjestyksen..vapaana ihm iset juopottelee ja sekoilee miten sattuu ..Suomessa kaikki on sekaisin mutta Turkissa on kontrolli ja jarjestys..no siella miehet ovat no1 ja naiset no2 mutta eiko se niin ole parempi..kannattaa matkustaa turistikohteiden ulkopuolella ja katsoa miten muut ihmiset elavat kaikki ei ela kuten Suomessa..
- Kim_
Aivan mahtava kirjoitus ja niin totta. Harmi vain että nämä naiset joiden olisi hyvä tämä kirjoitus lukea todennäköisesti sen ohittavat kun kritiikki kohdistuu heihin. No makeat naurut siitä kuitenkin irtosi :)
Etsitään täydellinen nainen! Olet nuori,nuorekas alle 40v.et nalkuta ex hyvistä puolista,sulla on raha asiat kunnossa,on oma asunto,mökki,2 autoa.ei velkaa.viet minut ainakin 2 krt vuodessa ulkomaille,muuallekin kuin tallinnaan.sä maksat tietenkin kun haluat jakaa yhteistä onnea rahapussisi kautta.et pane pahaksi mun kaljoittelua ystävieni kanssa,joskus pari viikkoakin menee ja tuot aamulla aamiaista sänkyyn krapulaiselle miehellesi.olet aina iloinen ,positiivinen ja sulla ei ole "pahoja päiviä" sängyssäkään.annat mun harrastaa mitä haluan ja millon haluan.pidät kodin siistinä ja osaat tehdä kotiruokaa ja olet täydellinen emäntä.Mutta onko tälläisia Naisia olemassa?
Todella hyvä kirjoitus josta tämä ketju alkaa! Ainakin minä postaan tämän kaikille niinlle nirsoille naisille jotka ovat täällä Treffipalstalla roikkumassa keskikesällä ja etsivät täydellistä miestä!!! Laittakaa miehet jakoon lainauksia noista parhaista kohdista.....
Lisäisin vielä sen että miten täällä naisella voi sukat pyöriä jaloissa? Viikkojen kirjoittelun jälkeen vihdoin tapaa sen "Herra Täydellisen" ja sitten kaikki on jo kaluttu - eli mitään rakkautta ensi silmäyksellä ei edes pääse syntymään - tämäkin ilo viedään mieheltä! Meille kun riittää että antaa...siis vastakaikua...hmmm..siis meidän tunteille.
Primitiivisesti tarkisteltuna jokaiselle naiselle löytyy mies kun ovulaatio on päällä - siksi naiset joskun kuvittelevat että tuo on se oikea....syy löytyy naisten jalkojen välistä että haluttaa nyt yksi päivä kuussa - hei haloo!!! Meidän miesten halut on 24/7 joten meitä ei oikeasti pysty juuri kukaan nainen tyydyttämään jos siihen mennään...
Niistä mökeistä puhumattakaan!- Leijatar
Sinulla on taitoa kirjoittaa, se täytyy sanoa.
Olen miettinyt iskeekö sitä silmänsä ihan vääriin asioihin toisessa, kun tuntuu ikäviä kokemuksia syntyvän.
Itse olen sitä mieltä, että se ei ole miesten syy ja vika.
He ovat mitä ovat, mutta olisiko itsellä aika kiinnittää vähän erilaisiin asioihin huomiota ;)
Enkä tässä sinua arvostele vaan lähinnä omaa pohdiskelua.
Ylös vaan ja miettimään onko itsessä jotain joka haluaa näitä "epäonnen ihmisiä" :) Tarvitseeko joku minussa sitä epäonnistumista...
T Leijatar - Persoonallisia
naisia on paljon vähemmän kuin persoonallisia miehiä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810