Kuukausi sitten kihlattu lähti.Kuukauden olen joutunut asumaan tässä yhteisessä kodissa ja itkun kanssa pakannut tavaroita.Muutan pian.Alku järkytyksen jälkeen ollut yhtä helvetillistä surua, itkua päivittäin, unettomuutta, ei maistu mikään, masentavaa, kaipaus tekee kipeetä, mikään ei tunnu miltään!!!
sitä vaan haluaisi toisen vierelle, en mä tätä tilannut vit tu miks mun täytyy kestää tää hel vetti!!!
Ja miksi mies laittaa baari iltansa jälkeen viestin, jossa kertoo ajatelleensa mua ja miettinyt yhteenpaluuta sitten kun vastaan kysymykseen, että vieläkö haluisin miehen kanssa yrittää ei kuulu enää mitään vastausta ja minä vastasin myöntävästi.
Rikki niin rikki
3
198
Vastaukset
- miiieees
Mulkku mikä mulkku, tollasia viestejä ei kirjoteta ellei olla tosissaan.
Unohda se! - Nit.
Miksi se sitten lähti?
- normu
Mies todennäköisesti tahtoo vain nostaa omaa itsetuntoaan tietämällä, että yhä saisi sinut takaisin. Älä ota tätä miestä takaisin, vaikka se tuntuisikin helpoimmalta ratkaisulta. Tiedän, että jos eron hetkelläkin yhä rakastaa kumppaniaan vahvasti, ainoa asia mitä toivoo on, että kaikki palaisi ennalleen, mutta niin ei koskaan käy.
Jaksamista sinulle. Toivottavasti pystyt jättämään osan pahasta olostasi vanhaan asuntoonne ja elämä alkaa pikkuhiljaa näyttämään elämisen arvoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770