Ärsyttävä isä.

todellakyllästynyt!!

ENSINÄKIN TÄMÄ EI LIITY PERHEVÄKIVALTAAN(vaihtoehdot olivat vain niin surkeat, niin tämä on noista kaikkein aiheeseen liittyvin) Ongelmana on isäni. Joudun olemaan koko kesälomani isäni luona, ja hän on oikeasti todella ärsyttävä. Se koko ajan menee mun kännykälle kattomaan viestejä, menee mun laukulle jatkuvasti ja tulee kyttämään mitä teen koneella..ihme ettei nyt ole jo täs kyttäämäs. Kaikki illat se vaan juo ja juo... Joudun tekemään sille jo jopa juomia, ja se vaan huutaa ohjeita olkkarista, joka on tosi rasittavaa!! Jos en siivoo --> seurauksena huudot, ja vittuilu. Kiristystäkin on.
Olen samalla laihdutuskuurilla, joka ei todellakaan onnistu isäni luona. Hän tyrkyttää JATKUVASTI jäätelöä, pizzaa, rasvaa, karkkia, sokeria, ja kaikkea epäterveellistä kuten hampurilaisia ja ranskalaisia, JA OLEN SANONUT ETTEI OSTA NIITÄ, mutta minkäs sille teet kun se avaa ne mun nenän edessä ,ja tunkee suuhun, oikeasti. Olen sanonut, että olen laihduttamassa, mutta sanomani menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Teen hänelle ruokaa usein, ja kiitoksena siitä lisää RASVAISTA RUOKAA. Hän haukkuu minua usein läskiksi ja se on tosi ikävää. Ikää minulla kohta 15. En ole mikään supersuper- läski, mutta laihdutettavaa löytyy jonkin verran. En vain oikeasti jaksa tätä enään... Myös se, että minulle luvataan kaikkea, esim. puhelin, mutta missä se on???? Olen huomauttanut asiasta, mutta ei tunnu kiinnostavan kun viina... Inhottaa jatkuva komentelu, ja huomionhalu. Isäni yrittää heittää koko ajan jotain läppää, ja hänellä hermot menee heti.
Jos yritän vähänkin liikkua, tadaa, saan naurut siitä, että yritänkin.Ulkonäöstäni saan isältäni koko ajan huonoa palautetta: ''mee edes joskus kampaajaa'' ,''minkäs teet kun oot ylipainonen'', ''sul on kauheesti finnejä'' MISSÄ KOHTELIAISUUDET ?? Kukaan ei ole täydellinen. Olis tosi kiva olla ees minuutti ilman ulkonäköni kommentointia, TODELLAKIN KUIVAN läpän heittoa, ja saada edes joskus tukea häneltä.
Iltaisin, hän yllätysyllätys sammuu, ja käskee minua passaamaan häntä. Isälläni on kaksi kissaa, joita hän palvoo maasta taivaisiin! Ainoa, mitä isäni ostaa minulle on LIHOTTAVA RUOKA, ja ihmettelen sitä, että miksi hän ostaa lihottavaa ruokaa, ja kehtaa haukkua vielä läskiksi. No missäköhän se syy on?? Jos kerta olen niin ruma ja läski, pitäisi puppunsa suussaan ja pitäis ne omassa suussaan!! Help!

9

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakyllästynyt!!

& On todella pelottavaa oikeasti, kun hän suuttuu. Kiroilu, ja joskus jopa tavatoiden heittelyä. :(

• Päätin ite

Kohta 14-vuotias saa jo itse sanoa painavan sanansa kenen luokse haluaa. Jos vanhemmat on eronneet siis.

• ...

Tarvitset ulkopuolista apua, liika ärsyttäminenkin on väärin. Etkö voi kertoa äidillesi, ettet kestä tätä?

• 25

Ota yhteys paikkakunnan lastensuojeluun ja kerro huolesi.

Sieltä tulee ainakin täti juttelemaan teidän kanssa. Ihan oikeesti sijaiskotikin olisi parempi kuin juopon stressileluksi joutuminen.
      Asutko siellä aina? Käy ainakin ahkerasti lenkillä ja uimassa, yritä tavata kavereita. Nauti kesästä!

• vpk220

Henkinen väkivalta on yhtä tuomittavaa kuin fyysinen ja mielestäni olet isäsi taholta sellaisen kohteena.Jos et löydä tilanteeseen apua omaistesi taholta, niin ota ihmeessä yhteys paikkakuntasi lastensuojelu viranomaisiin ja vaikka nuorten palvelupuhelin voi olla ensimmäinen kontakti avunsaantiin. Toimi HETI !

• ädskjgwgkj

voi herranjumala sentään kun taas on näitä kukkahattutätejä liikenteessä. kysehän on kiukuttelevasta teinistä!!!! ja kun neitiä ei nyt mikään nappaa, joka kuuluu tohon ikään, niin heti käsketään sossuille soittamaan. Voi hyvää päivää!!!

ap.lle, ei hätää, toi ikä menee kyllä ohitse, jollonka vanhemmat ei ärsytä!

• J K

NIINKÖ

• Kauheeta...

Alaikäiset eivät läträä viinan kanssa kotona eikä muuallakaan. Jos pitää paukkuja tehdä vanhemmalle, niin huh huh!!! Lapsesta on tehty kotiorja.

• Anonyymi

Isäni puhuu koko ajan ruuuuuuuuasta. Kai sä tajusit että se puhuu aina ruuasta ja se alkaa pikkuisen ärsyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe