Ärsyttävä isä.

todellakyllästynyt!!

ENSINÄKIN TÄMÄ EI LIITY PERHEVÄKIVALTAAN(vaihtoehdot olivat vain niin surkeat, niin tämä on noista kaikkein aiheeseen liittyvin) Ongelmana on isäni. Joudun olemaan koko kesälomani isäni luona, ja hän on oikeasti todella ärsyttävä. Se koko ajan menee mun kännykälle kattomaan viestejä, menee mun laukulle jatkuvasti ja tulee kyttämään mitä teen koneella..ihme ettei nyt ole jo täs kyttäämäs. Kaikki illat se vaan juo ja juo... Joudun tekemään sille jo jopa juomia, ja se vaan huutaa ohjeita olkkarista, joka on tosi rasittavaa!! Jos en siivoo --> seurauksena huudot, ja vittuilu. Kiristystäkin on.
Olen samalla laihdutuskuurilla, joka ei todellakaan onnistu isäni luona. Hän tyrkyttää JATKUVASTI jäätelöä, pizzaa, rasvaa, karkkia, sokeria, ja kaikkea epäterveellistä kuten hampurilaisia ja ranskalaisia, JA OLEN SANONUT ETTEI OSTA NIITÄ, mutta minkäs sille teet kun se avaa ne mun nenän edessä ,ja tunkee suuhun, oikeasti. Olen sanonut, että olen laihduttamassa, mutta sanomani menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Teen hänelle ruokaa usein, ja kiitoksena siitä lisää RASVAISTA RUOKAA. Hän haukkuu minua usein läskiksi ja se on tosi ikävää. Ikää minulla kohta 15. En ole mikään supersuper- läski, mutta laihdutettavaa löytyy jonkin verran. En vain oikeasti jaksa tätä enään... Myös se, että minulle luvataan kaikkea, esim. puhelin, mutta missä se on???? Olen huomauttanut asiasta, mutta ei tunnu kiinnostavan kun viina... Inhottaa jatkuva komentelu, ja huomionhalu. Isäni yrittää heittää koko ajan jotain läppää, ja hänellä hermot menee heti.
Jos yritän vähänkin liikkua, tadaa, saan naurut siitä, että yritänkin.Ulkonäöstäni saan isältäni koko ajan huonoa palautetta: ''mee edes joskus kampaajaa'' ,''minkäs teet kun oot ylipainonen'', ''sul on kauheesti finnejä'' MISSÄ KOHTELIAISUUDET ?? Kukaan ei ole täydellinen. Olis tosi kiva olla ees minuutti ilman ulkonäköni kommentointia, TODELLAKIN KUIVAN läpän heittoa, ja saada edes joskus tukea häneltä.
Iltaisin, hän yllätysyllätys sammuu, ja käskee minua passaamaan häntä. Isälläni on kaksi kissaa, joita hän palvoo maasta taivaisiin! Ainoa, mitä isäni ostaa minulle on LIHOTTAVA RUOKA, ja ihmettelen sitä, että miksi hän ostaa lihottavaa ruokaa, ja kehtaa haukkua vielä läskiksi. No missäköhän se syy on?? Jos kerta olen niin ruma ja läski, pitäisi puppunsa suussaan ja pitäis ne omassa suussaan!! Help!

9

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakyllästynyt!!

      & On todella pelottavaa oikeasti, kun hän suuttuu. Kiroilu, ja joskus jopa tavatoiden heittelyä. :(

    • Päätin ite

      Kohta 14-vuotias saa jo itse sanoa painavan sanansa kenen luokse haluaa. Jos vanhemmat on eronneet siis.

    • ...

      Tarvitset ulkopuolista apua, liika ärsyttäminenkin on väärin. Etkö voi kertoa äidillesi, ettet kestä tätä?

    • 25

      Ota yhteys paikkakunnan lastensuojeluun ja kerro huolesi.

      Sieltä tulee ainakin täti juttelemaan teidän kanssa. Ihan oikeesti sijaiskotikin olisi parempi kuin juopon stressileluksi joutuminen.
      Asutko siellä aina? Käy ainakin ahkerasti lenkillä ja uimassa, yritä tavata kavereita. Nauti kesästä!

    • vpk220

      Henkinen väkivalta on yhtä tuomittavaa kuin fyysinen ja mielestäni olet isäsi taholta sellaisen kohteena.Jos et löydä tilanteeseen apua omaistesi taholta, niin ota ihmeessä yhteys paikkakuntasi lastensuojelu viranomaisiin ja vaikka nuorten palvelupuhelin voi olla ensimmäinen kontakti avunsaantiin. Toimi HETI !

    • ädskjgwgkj

      voi herranjumala sentään kun taas on näitä kukkahattutätejä liikenteessä. kysehän on kiukuttelevasta teinistä!!!! ja kun neitiä ei nyt mikään nappaa, joka kuuluu tohon ikään, niin heti käsketään sossuille soittamaan. Voi hyvää päivää!!!

      ap.lle, ei hätää, toi ikä menee kyllä ohitse, jollonka vanhemmat ei ärsytä!

    • J K

      NIINKÖ

    • Kauheeta...

      Alaikäiset eivät läträä viinan kanssa kotona eikä muuallakaan. Jos pitää paukkuja tehdä vanhemmalle, niin huh huh!!! Lapsesta on tehty kotiorja.

    • Anonyymi

      Isäni puhuu koko ajan ruuuuuuuuasta. Kai sä tajusit että se puhuu aina ruuasta ja se alkaa pikkuisen ärsyttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe