mulla on vaaleita raitoja takapuolessa ja lantion sivulla niin että pikkarit (onneksi) peittää ne. siinä lantiolla ne menee vaakasuuntaa mutta kun mennään takapuoleen päin ne alkaa kaartua alaspäin. muuten sanoisin että ne on raskausarpia, mutta ne on todella vaaleita, vaaleampia kuin normi iho. :o miten pääsisin niistä eroon? ja onko ne sittenkin raskausarpia vai mitä?
vaaleita raitoja
3
489
Vastaukset
- mamma jostakin
ihon venymistä johtuvia jälkiä..Joillakin tulee kasvamisen aikana herkästi.Eikä kaikilla näköjään ns raskausarvet ole punaisia..vaan vaaleampina..Omalla pojallani joka kasvoi nopeasti -on punaisia viivoja kroppa täynnä ja olenkin lohdutellut että ne vaalenee ajan myötä..ja jos ne vaivaa niitä voidaan hoitaa kalliisti laserilla tai edullisimmilla happokuorinnoilla..mutta poikaani ei ne haittaa;)
- olenraidallinen!
mutta tummeneeko ne sitte normaalin värisiksi jos ne on vaaleita? :o
- Omat kokemukset
olenraidallinen! kirjoitti:
mutta tummeneeko ne sitte normaalin värisiksi jos ne on vaaleita? :o
Minulla on myös selviä arpia alaselässä, pakaroissa, reisien (etenkin oikean) yläosassa ja oikean lonkkaluun päällä. Ne eivät ole raskausarpia vaan 1950-luvulla saaduista selkäsaunoista johtuvia. Vastaavia on varmaan monella muullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750