Entä pitääkö Genio Mente huomiostani?
15
83
Vastaukset
Sä oot aika säälittäävä rääpäle
http://www.youtube.com/watch?v=zzeNAUOp17c&feature=related
Ps. Jopa sun, Platos on myönnettävä et tää on hyvä biisi.. Joy Divisionin raunioille perustettu bändi...- N
Onko toi nyt se nuorennusleikkaus?
Miksi sä et juo viinaa? - Nasgugugugi
N kirjoitti:
Miksi sä et juo viinaa?Hähä
Sulla on Antabusta hihassa
(räkättävää naurua) N kirjoitti:
Miksi sä et juo viinaa?koska mä juon viiniä...
- soppajono
Genio.Mente kirjoitti:
koska mä juon viiniä...
Dorista vai Jormaa?
- hyvää
vinetto
On muuten kiva biisi. :)
http://youtu.be/1OIa-i8a3BIkanasutra kirjoitti:
On muuten helvetin söpö toi sinipaitanen. Oon tainnut ennenki sanoa. Meen sen kaa naimisii!
- <(i)>
kanasutra kirjoitti:
On muuten helvetin söpö toi sinipaitanen. Oon tainnut ennenki sanoa. Meen sen kaa naimisii!
heh suttura mä korkkan sun anaalin tikkusella halolla
- getsulle biisi
<(i)> kirjoitti:
heh suttura mä korkkan sun anaalin tikkusella halolla
- VIVA GENIO;MENTTE
getsulle biisi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833175
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1641194Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 95807