Nukutko sukat jalassa?

Teijo T

Jotkut nukkuu kesät ja talvet? Mihinkähän perustuu? Olipa oikeen juhannuskysymys:)

19

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No menen aika usein nukkumaan sukat jalassa. Tässä talossa on kattolämmitys. Lattiat ovat viileät. Palelevilla jaloilla ei saa unta, eli sukat lämmittävät ja tuudittavat uneen :)
      Mut minulla on lämmin peitto ja melko usein mun sukat tipahtaa sängystä lattialle, josta koira löytää ne suuhunsa ja vaatii palkkiota noutamisesta ennen kuin luovuttaa ne minulle :)

Mun koira syö myös minun sukat ikävissään. Muutama ihan uusi jäänyt varrettomaksi tai kärettömäksi.

• Teijo T

Sulla hyvät perustelut sukkien käytölle:)
        Eikös se mee niin että löytäjä saa pitää tässäkin tapauksessa?
        Syö? Oot hälle niin tärkeä:)
        Sidoste sukka kestää....mainoksen mukaan....muistelen....oliko se niin että kaksi terrieriä veti niitä omaan suuntaansa?

• Mun vanhemmilla oli kans joskus koira joka söi isän sukat. Varret jätti jäljelle. Hyi saakeli, semmoset päivän jos toisenkin jalassa muhineet hikisukat, joissa vielä polttoaineen hajua ja varmaan makuakin. Sinne meni koiran napaan. :-(

Ne näytti just sellaselle kuivaneelle korpulle, että jos lyö vasten kasvoja sillä sukalla, tulee tehneeks kuorinnan.

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Mun vanhemmilla oli kans joskus koira joka söi isän sukat. Varret jätti jäljelle. Hyi saakeli, semmoset päivän jos toisenkin jalassa muhineet hikisukat, joissa vielä polttoaineen hajua ja varmaan makuakin. Sinne meni koiran napaan. :-(

Ne näytti just sellaselle kuivaneelle korpulle, että jos lyö vasten kasvoja sillä sukalla, tulee tehneeks kuorinnan.

Varmaan ikävästä söi....aatteli varmaan, että kun nää syön niin isä pysyis kotona.
        Koirat on aika fiksuja:)
        Kuorinnan....on sulla sanat halussa...ihan pistää hymyilyttämään:)

• Talvella on kylmempää, joten jää sukat helposti jalkaan. Myöskin kipeenä kuumessa sukat on tiukasti jalassa ja vielä housunpuntti sukanvarressa. :-)

Jos mulla palelee jalat, palelen kauttaaltaan. Näin se taitaa olla muillakin.

• Teijo T

Oikeen villasukatkin? Oikeen aidot villasukat on lämpöset:)

• Teijo T kirjoitti:

Oikeen villasukatkin? Oikeen aidot villasukat on lämpöset:)

Nytkin on aidot villasukat jalassa. Ne on kaikista parhaat sukat. :-)

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Nytkin on aidot villasukat jalassa. Ne on kaikista parhaat sukat. :-)

Oikeen käy kateeks sua;) sukkies vuoksi:)
        Kivat näin kesälläkin. Ootko ite virkannut....virkataanko sukkia?

• Teijo T kirjoitti:

Oikeen käy kateeks sua;) sukkies vuoksi:)
        Kivat näin kesälläkin. Ootko ite virkannut....virkataanko sukkia?

Onneks vaan sukkien vuoks. ;-)

En ole, en osaa kutoa enkä virkata. Mä olen teknisen puolen tekijä enempi, kun rättiksen. Teen helpommin pöydän, kun sukat. :-)

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Onneks vaan sukkien vuoks. ;-)

En ole, en osaa kutoa enkä virkata. Mä olen teknisen puolen tekijä enempi, kun rättiksen. Teen helpommin pöydän, kun sukat. :-)

Sulla on kuitenkin nuo kädentaidot hanskassa. Mulle nuo kädentaidot...hiukka hakusessa....muistin tuossa kun joskus ala-asteella tehtiin tuoli.....mulla siinä oli ns. kiiloja lähes joka lovessa:( No onneks kyllä pysy koossa tuo tuoli. Ei mikään kaunis yksilö:(
        Taijat olla aika haka noissa käsitöissä...täytyy olla syntymälahja sulla:)

• Teijo T kirjoitti:

Sulla on kuitenkin nuo kädentaidot hanskassa. Mulle nuo kädentaidot...hiukka hakusessa....muistin tuossa kun joskus ala-asteella tehtiin tuoli.....mulla siinä oli ns. kiiloja lähes joka lovessa:( No onneks kyllä pysy koossa tuo tuoli. Ei mikään kaunis yksilö:(
        Taijat olla aika haka noissa käsitöissä...täytyy olla syntymälahja sulla:)

En mä nyt haka koe olevani missään asiassa. Keskinkertainen korkeintaan jossain. :-)

Eläs nyt imartele mua liikaa. Tulee vähän hölmö fiilis siitä. Lapsena tekee mitä lapsena osaa. :-)

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

En mä nyt haka koe olevani missään asiassa. Keskinkertainen korkeintaan jossain. :-)

Eläs nyt imartele mua liikaa. Tulee vähän hölmö fiilis siitä. Lapsena tekee mitä lapsena osaa. :-)

Hyvä keskinkertisuuskin on.....verrattuna jos omaa "heikot taidot" niin kun minä. Ihan rehdisti tunnustan. Onhan sen paljon asenteestakin kii ja jos on hyvä omaksumaan taitoja...oppii nopeaan.
        Eikai tuos paljon liikaa ollu:(
        Oliko sulla millaiset käsityövalinnat koulussa: tekniset vai ompeluhommat?

• Teijo T
        Teijo T kirjoitti:

Hyvä keskinkertisuuskin on.....verrattuna jos omaa "heikot taidot" niin kun minä. Ihan rehdisti tunnustan. Onhan sen paljon asenteestakin kii ja jos on hyvä omaksumaan taitoja...oppii nopeaan.

Taas lipsahti kirjoitusvirheitä:(((

• Teijo T kirjoitti:

Tekniset oli. :-)

• Teijo T
        teevadit kirjoitti:

Tekniset oli. :-)

Tais olla harvinainen valinta. Ei tainnu omana kouluaikana kuin yks tyttö meillä teknisissä.
        Mitä kaikkea värkkäilit? Mun pitkäikäsin tais olla leikkuulauta?

• Nasdaq

Mä yleensä sammun saappaat jalassa. No siis hei. Viimeksi pidin vaatteita päällä sängyssä kun olin kolmetoista.

Natural blues

• Setämies.

En todellakaan. Jos nukun sukat jalassa, saan nukkuessa orgasmin ja kaikki on sitten aamulla mällissä. Villasukat kaikkein pahimmat.

• kuulemma levottomiin jalkoihin auttaa

• sukkanauhakäärme

Jaloillani on joku mummokuume. Ihan tavallista varmaan 37-vuotiaalla miehellä Välillä ne ovat jääkylmät, välillä inhan hikiset. Sukat auttaa molempiin, Harvinaisen seksin takia suostun ottamaan ne pois, muuten pysyvät jalassa yöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4421
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3956
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      51
      3479
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2713
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2552
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2403
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2267
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1897
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47