Miss Shanghai

Nasdaq

Valitettavasti minulla ei ole kuvaa hänestä, mutta voin vain taata että olihan siisti mirri.

Tässä ei ole viittauksia sukupuolielimiin, vaan kissamaiseen luukkiin ja ylenpalttiseen mielenrauhaan, käsin kosketeltavaan.

Huh huh.

27

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Miten ihmeessä tuo eksotiikka aina vetoaakin tällaiseen perusjunttiin, kuten minä?

Se on vähän kuin geeniblandis, makea paukku sokerireunuksella.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Cuul

http://www.youtube.com/watch?v=D7xRIqBEVso&feature=related

Mä teen nyt poikkeuksen ja vähän kuvailen tätä kyseistä naista, sillä selvästi haluan vielä hetken istua hänen kanssaa ja nauttia seurasta.

Siirryn ulkokohtaisuuksiin sisäisen rikkauden tieltä.

Kiinalaiseksi hän on yllättävän pitkä, pitkäjalkainen ja kauniskasvoinen. Hänen katseensa on murskaavan järkähtämätön, musta kuin yö ja yhtä kiiltävä kuin on taivaalla ääneti liitävä kuu.

Hiukset ovat kuin tiikerin vapaana asteleva talja.

Kädet kuin opettaja oppilaille, osoittavat, esittävät ja hitaat, notkeat.

Huulet kuin punaisena tuoksuva kasteinen ruusu.

Aiak seksikäs pakkaus.

(huokailua tyhjyyteen)

• nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä teen nyt poikkeuksen ja vähän kuvailen tätä kyseistä naista, sillä selvästi haluan vielä hetken istua hänen kanssaa ja nauttia seurasta.

Siirryn ulkokohtaisuuksiin sisäisen rikkauden tieltä.

Kiinalaiseksi hän on yllättävän pitkä, pitkäjalkainen ja kauniskasvoinen. Hänen katseensa on murskaavan järkähtämätön, musta kuin yö ja yhtä kiiltävä kuin on taivaalla ääneti liitävä kuu.

Hiukset ovat kuin tiikerin vapaana asteleva talja.

Kädet kuin opettaja oppilaille, osoittavat, esittävät ja hitaat, notkeat.

Huulet kuin punaisena tuoksuva kasteinen ruusu.

Aiak seksikäs pakkaus.

(huokailua tyhjyyteen)

(huokailua)

(ja lisää huokailua)

• Nasdaq
        nasdaq kirjoitti:

(huokailua)

(ja lisää huokailua)

Siis mä yritin epätoivoisesti löytää edes jonkinlaista kuvaa hänestä, mutta löysin vain tämän..

http://3.bp.blogspot.com/_mTbkZ7-nGwY/SVoP20dvnwI/AAAAAAAACWI/7F93mOgfmNM/s320/li.jpg

(naurua)

• Nasdaq

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Tollaisia sontsia pistetään drinksuihin Jamaikalla.

(lisää naurua)

Eikä tuo nainen ole edes sanghailainen, vaan japanilainen Johan sen jo aasikin näkee.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Eikä tuo nainen ole edes sanghailainen, vaan japanilainen Johan sen jo aasikin näkee.

Kun olen pohdiskellut asiaa koko aamun, niin olen aivan varma että ihmisen erilaisuus on eksotiikkaa, ja eksotiikka seksikästä, kiehtovaa ja jumalaista.

Rasismilla ei siis ole minkäänlaista älyllistä pohjaa.

Olen hämmentynyt.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kun olen pohdiskellut asiaa koko aamun, niin olen aivan varma että ihmisen erilaisuus on eksotiikkaa, ja eksotiikka seksikästä, kiehtovaa ja jumalaista.

Rasismilla ei siis ole minkäänlaista älyllistä pohjaa.

Olen hämmentynyt.

Kyllä tämä kyseinen mirri on kiinalainen. Kiinassa ovat aukeavat naiselle kauneudella ja pituudella.

Muualla maailmassa näin ei toimita, koska länsimaiset ihmiset ovat sivistyneempiä kuin orientaalit.

(naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kyllä tämä kyseinen mirri on kiinalainen. Kiinassa ovat aukeavat naiselle kauneudella ja pituudella.

Muualla maailmassa näin ei toimita, koska länsimaiset ihmiset ovat sivistyneempiä kuin orientaalit.

(naurua)

Japanista katsottuna kiinalaiset ovat länsimaisia ja amerikkalaiset itänaapureitä.

(geopoliittista naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Japanista katsottuna kiinalaiset ovat länsimaisia ja amerikkalaiset itänaapureitä.

(geopoliittista naurua)

Ihmisoikeudet ovat kuin Fukushiman perunat, kuumia. Naisten oikeuksista ei kannata niin välittää, sillä oikeuksien myöntäminen on etuuksien luovuttamista kolmannelle taholle.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ihmisoikeudet ovat kuin Fukushiman perunat, kuumia. Naisten oikeuksista ei kannata niin välittää, sillä oikeuksien myöntäminen on etuuksien luovuttamista kolmannelle taholle.

Mutta kauneuden läpi tunkema kiinatar oli hämmentynyt kaikesta tästä. Hän koki olevansa moraalisesti väärässä ohittaessaan jopa kyvykkäämmät hakijat kuin hän itse oli.

Hän oli kävelevä Buddhalainen dilemma.

(tuumivaa naurua)

• nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta kauneuden läpi tunkema kiinatar oli hämmentynyt kaikesta tästä. Hän koki olevansa moraalisesti väärässä ohittaessaan jopa kyvykkäämmät hakijat kuin hän itse oli.

(tuumivaa naurua)

läpitunkema läpitunkema

- just just -

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

(tuumivaa naurua)

Eli kauneus on moraalinen ongelma. Ja jos kauneus on moraalinen ongelma niin silloin totuus ja todellisuus on moraalinen ongelma.

(on siinä ongelmaa kerrakseen)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Eli kauneus on moraalinen ongelma. Ja jos kauneus on moraalinen ongelma niin silloin totuus ja todellisuus on moraalinen ongelma.

(on siinä ongelmaa kerrakseen)

Eli lyhyesti: olemassa olo on moraalinen ongelma.

(ajatus on täysin absurdi.

• Nasdaq

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Olemassaolo olemassaolo

http://www.youtube.com/watch?v=D7xRIqBEVso&feature=related

On kummallista, että kukaan ei tunnu koskaan ajattelevan näin. En ole koskaan kuullut kenenkään valittavan näinkin ilmiselvästä asiasta. Aiheesta ei ole tekstejä,, ei konkretiaa.

Ajatus on kuin todeksi tullut utopia, ahdistava painajainen.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

On kummallista, että kukaan ei tunnu koskaan ajattelevan näin. En ole koskaan kuullut kenenkään valittavan näinkin ilmiselvästä asiasta. Aiheesta ei ole tekstejä,, ei konkretiaa.

Ajatus on kuin todeksi tullut utopia, ahdistava painajainen.

Ehkä kiinatar koki jotain perustavanlaatuista ja solituudia. Ehkä hän tunsi jäävänsä sosiaalisessa paineessa lopulta yksin. Kauneus on eriste hänen ja sosiaalisen kanssakäymisen yhteenkuuluvuudessa. Ja koska hän tunsi jäävänsä yksin, niin hän myös ymmärsi asian laajemmin kuin tavalliset kaltaiseni ihailijat.

Hänellä oli menossa korkeampi chakra.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ehkä kiinatar koki jotain perustavanlaatuista ja solituudia. Ehkä hän tunsi jäävänsä sosiaalisessa paineessa lopulta yksin. Kauneus on eriste hänen ja sosiaalisen kanssakäymisen yhteenkuuluvuudessa. Ja koska hän tunsi jäävänsä yksin, niin hän myös ymmärsi asian laajemmin kuin tavalliset kaltaiseni ihailijat.

Hänellä oli menossa korkeampi chakra.

Ja mikä hulluinta, niin tämä chakra teki hänestä vieläkin kauniimman. Olen toisinaan näkevinäni ihmisissä jotain jota heissä ei kuuluisi olla.

Minusta hän oli lähes pelottava ilmestys.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ja mikä hulluinta, niin tämä chakra teki hänestä vieläkin kauniimman. Olen toisinaan näkevinäni ihmisissä jotain jota heissä ei kuuluisi olla.

Minusta hän oli lähes pelottava ilmestys.

Ymmärrän valtavan hyvin Ratikkakuskin kumivaimoa, mutta myös tiedän, että hän ei ymmärrä minua.

Tyhjyys ei ymmärrä minua.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ymmärrän valtavan hyvin Ratikkakuskin kumivaimoa, mutta myös tiedän, että hän ei ymmärrä minua.

Tyhjyys ei ymmärrä minua.

Punainen unikkoni. Minä suutelen sinun mielikuvaasi minusta.

Laaksoissa leijuu usvaa. Linnut ovat hiljaa nousevan sateen alla. Tämä kivi on kostea, viileä kuin verta juonut miekka.

Maista.

• Trish*
        Nasdaq kirjoitti:

(naurua)

Ei pidä paikkansa, kyllä toimitaan muuallakin kuin Kiinassa näin.

• Trish*
        Trish* kirjoitti:

Siis vastaukseni oli tähän "

(naurua) "

• Nasdaq
        Trish* kirjoitti:

Tuo nyt ei sisänsä ole mikään helpotus tilanteeseen. Mutta on kivempaa kun koko joukko kärsii kuin että vain yksi.

(naurua)

• vähän ihme

• Nasdaq
        vähän ihme kirjoitti:

Toi on kaunis ja minusta on jännää että nuo kauniit naiset haluaa leikkauttaa länsimaisen näköset silmät itselleen..:P

Joo.

Musta sellainen on lähinnä pyhäin häväistystä. kammottavaa edes ajatella koko asiaa.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Joo.

Musta sellainen on lähinnä pyhäin häväistystä. kammottavaa edes ajatella koko asiaa.

Oikeastaan toisinpäin olisi parempi: siis länsimaiset alkaisivat ottaa vinoukisa silmäkulmiinsa.

´Kiinahan on nouseva trendi.

(kiinalaista naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe