Olen miettinyt meneväni tuonne Skanssissa olevaan Clips-kampaamon(tosin en ole vielä varannut aikaa), ja ajattelin kysyä, onko joku käynyt ottamassa sielä permanenttin, tai värjäyttämässä hiuksensa? Mikä oli tulos?
Kiitos vastanneille (:
Kokemuksia Clips-kampaamosta
1
3390
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tosi mukavan oloiset kampaajat, mutta visio, jonka kampaaja loi lyhyelle itse vaalennetulle hiuksille, jotta saadaan se parempaan kuntoon ja poikatukasta näyttäminen kuvan värimaailmaa sopivaksi vaaleaksi ja piristäväksi kahden epäonnisen toisen kampaaja ajan minua kuuntelematta tehdyn epäonnistuneen leikkauksen ja värjäyksen jälkeen, pääsin vihdoin melkein vuoden odotuksen jälkeen hiukset jo kivasti kasvaneena, mikä nimenomaan oli tavoite; hiusten kasvatus, vein vielä kuvankin vaaleaksi raidoitetuista hiuksista ja olen jo kampaamossa ääneen ihmetellyt hiusten tummaa väriä,hius on kuin märän ja kuivan hiekkatien sekoitus väriltään ja työn ja tuskan takana, kuten moni tietää, ollut kasvatus aihe nyrhittiin niskasta lyhyeksi kuin ns. poikatukka. Koko lysti vei 4.5 tuntia luvatun 3.45 min ja koko viikonloppu on mennyt masentuneena ja niinkuin minä sitä odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682837
- 2012127
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592111- 711786
- 931673
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811090
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2051066- 951049