Olen miettinyt meneväni tuonne Skanssissa olevaan Clips-kampaamon(tosin en ole vielä varannut aikaa), ja ajattelin kysyä, onko joku käynyt ottamassa sielä permanenttin, tai värjäyttämässä hiuksensa? Mikä oli tulos?
Kiitos vastanneille (:
Kokemuksia Clips-kampaamosta
1
4363
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tosi mukavan oloiset kampaajat, mutta visio, jonka kampaaja loi lyhyelle itse vaalennetulle hiuksille, jotta saadaan se parempaan kuntoon ja poikatukasta näyttäminen kuvan värimaailmaa sopivaksi vaaleaksi ja piristäväksi kahden epäonnisen toisen kampaaja ajan minua kuuntelematta tehdyn epäonnistuneen leikkauksen ja värjäyksen jälkeen, pääsin vihdoin melkein vuoden odotuksen jälkeen hiukset jo kivasti kasvaneena, mikä nimenomaan oli tavoite; hiusten kasvatus, vein vielä kuvankin vaaleaksi raidoitetuista hiuksista ja olen jo kampaamossa ääneen ihmetellyt hiusten tummaa väriä,hius on kuin märän ja kuivan hiekkatien sekoitus väriltään ja työn ja tuskan takana, kuten moni tietää, ollut kasvatus aihe nyrhittiin niskasta lyhyeksi kuin ns. poikatukka. Koko lysti vei 4.5 tuntia luvatun 3.45 min ja koko viikonloppu on mennyt masentuneena ja niinkuin minä sitä odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608