Eli tarvitsisin telinevoimisteluun remmit, joita käytetään rekillä.
Olen yrittänyt katsoa Gymnastican sivuilta ja Piruetista, mutta en ole löytänyt. Joten sattuisikohan joku tietämään? :)
Remmit hakusessa
7
5130
Vastaukset
- ...
gymnastican sivuilla on
- Rekkityttö
Mun silmiin ei nyt kyllä osu remmejä Gymnastican sivuilta, siellä on vaan lämsiä, rannesuojia, jumppakasseja, ym...
Pitää kai sitten vaan käydä jostan hakemassa jotain remminauhaa ja ommella ne ite. :) - Jos ei muualta niin
No ei käyny mieles käydä esim. gymnastican myymäläs!? :D
- Ihan tiedoksi^
No en satu asumaan Helsigissä... Muuten olisin sielläkin jo käynyt, mutta tulee vain kerran vuodessa sielläkin käytyä ja tämän vuoden osalta olen siellä jo käynyt.
- Voivoi..
Helsingissä* :)
- Humpsis.
Ompele itse! Mä oon kahdelle tytölleni ommellut ja hyvin on kestäneet. Kapeempaa turvavyöremmiä esim. Motonetistä ja ompelemaan... Pituus kai aika tarkkaa, noilla valmentajat on ilmoittaneet joka tytölle erikseen sentin tarkkuudella, kokeile kavereiden remmejä mitkä tuntuu hyviltä ja mittaa sitten ne!
- leraucchard
Remmejä voi helposti tehdä itsekin, tulee paljon halvemmaksi ja valmistuu alle parissa minuutissa! Meidän seurassa tehdään kaikki itse kuin tilaaminen... Eli ostat "reppunauhaa" jostain kangaskaupasta ja ompelet vain ompelukoneella yhteen päät niin pystyy helposti tekemään omakokoisiaan ja halpoja remmejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349