Remmit hakusessa

Rekkityttö

Eli tarvitsisin telinevoimisteluun remmit, joita käytetään rekillä.
Olen yrittänyt katsoa Gymnastican sivuilta ja Piruetista, mutta en ole löytänyt. Joten sattuisikohan joku tietämään? :)

7

5279

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

gymnastican sivuilla on

• Rekkityttö

Mun silmiin ei nyt kyllä osu remmejä Gymnastican sivuilta, siellä on vaan lämsiä, rannesuojia, jumppakasseja, ym...
      Pitää kai sitten vaan käydä jostan hakemassa jotain remminauhaa ja ommella ne ite. :)

• Jos ei muualta niin

No ei käyny mieles käydä esim. gymnastican myymäläs!? :D

• Ihan tiedoksi^

No en satu asumaan Helsigissä... Muuten olisin sielläkin jo käynyt, mutta tulee vain kerran vuodessa sielläkin käytyä ja tämän vuoden osalta olen siellä jo käynyt.

• Voivoi..

Helsingissä* :)

• Humpsis.

Ompele itse! Mä oon kahdelle tytölleni ommellut ja hyvin on kestäneet. Kapeempaa turvavyöremmiä esim. Motonetistä ja ompelemaan... Pituus kai aika tarkkaa, noilla valmentajat on ilmoittaneet joka tytölle erikseen sentin tarkkuudella, kokeile kavereiden remmejä mitkä tuntuu hyviltä ja mittaa sitten ne!

• leraucchard

Remmejä voi helposti tehdä itsekin, tulee paljon halvemmaksi ja valmistuu alle parissa minuutissa! Meidän seurassa tehdään kaikki itse kuin tilaaminen... Eli ostat "reppunauhaa" jostain kangaskaupasta ja ompelet vain ompelukoneella yhteen päät niin pystyy helposti tekemään omakokoisiaan ja halpoja remmejä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1147
    2. 69
      1108
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      906
    4. 95
      849
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      737
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      721
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      639
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      51
      627
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      24
      616
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40