eli haluaisin nyt tietää siitä elumen värjäyksestä pari asiaa ku ite aattelin varata ajan kampaamoon ja en oikee tiiä et onko se nii hyvä mitä sanotaa:D ja oon täs pariin kertaa värjäilly hiuksii punaseks ja ku ei millää noi kaupa värit pysy punasena ku sen viikon, nii nyt sais sillä elumeeni värjäyksellä kivan punaiset hiukset ja et pysyis pitkää:) ! ja mun hiuksethan on värjätty silleesä et alta mustat ja päältä kirkkaan punaset.. :) ja sit vielä, aattelin värjäyksen jälkeen ostaa pidennykset, mustat. niin onko teillä kokemusta luxstylen pidennyksistä?(: kiitos jos auttaisitte ! ja siitä elumeeni värjäyksestä vielä niin haluisin tietää sen, että miten pitkään se väri pysyy hiuksissa, ja auttaako pysymisee se että ostaa sen shamppoon joka estää värin haalistumista?
elumen värjäys ja pidennykset
-elluu
1
381
Vastaukset
- arihgo
Eka kerralla elumen ei välttis pysy kovin hyvin, se pysyy vasta kun on värjätty sillä pari kertaa. Mutta sitten kun sen saa tarttumaan, se pysyy erinomaisesti!
Luxstyleä en suosittele, katso vaikka suomalaisista nettikaupoista niin saat laadukkaampaa hiusta ja jonkinlaisen takuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770