Kerroin yhelle jätkälle tykkääväni hänestä ja hän vastasi vain "ooooookeii"
Kuinka jatkaa?
2
145
Vastaukset
- Suorahko
On aina hyvä asia olla rehellinen näissä asioissa. Eihän sitä voi tietää vaikka hänkin tuntisi samalla tavalla? Mutta suosittelisin silti kysymään suoraan, facessa tai kasvotusten, mitä mieltä hän on sinusta. Se on ainoa tapa tietää. Jos sieltä ei suoraa vastausta tule, suosittelen jankkaamaan jotta saat mielenrauhan. Luultavasti jätkä on sinkku jos jotain tollast on dusaillu, tai sit se vaa haluu sulta niinku monil ton ikäsil pojil on tapan. Ole suora
- Juuri näin ei
Nimimerkki suorahko neuvoo osittain metsään. Meissä ihmisissä kun on se vika, että emme oikein aina osaa itsekkään kertoa mitä tunnemme. Jos olet liian hyökkäävä ja esim. jankkaat, niin tulee äkkiä sellainen "pakenemisvaisto", että haluaa vaan tilanteesta pois. Jos jankkaat tuota niin vaikutat epätoivoiselta ja todennäköisesti mies sanoo ei päästäkseen eroon.
Ajatteleppa jos minä tulisin jankkaamaan sinulle facebookissa: "Tykkäätkö musta? Sano nyt suoraan. Älä viittii hei sano nyt. Oikeesti. Voitko sanoo?" Miltä tuo sinusta kuulostaa?
Hän hipelöi rintoja= On ainakin jossain määrin kiinnostunut, eli et ole aivan hirvitys, tai voi sinuun ainakin kännissä koskea. Toisaalta kuulostaa juuri siltä, että mies on vähän kiinnostunut, mutta ei halua mitään vakavempaa ja jos takerrut ja roikut niin karisee se vähäkin nopeasti. Jos sen sijaan pelaat oikein ja saisit miehen näkemään vähän vaivaa, ja sitten vasta lämpenisit enemmän niin mies voisi innostuakkin. Mene ja tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614