Eli, olen ostanut noita naamaan tarkoitettuja vahaliuskoja sekä jotain vaniljan tuoksuista lämminvahaa, mutta kumpikaan ei auta!!
Jättää ihon vain kamalan tahmaiseksi ja vaikka teen kaiken juuri niin kuin ohjeissa sanotaan, minulta ei lähde karvan karvaa, ainoastaan sattuu niin kauheasti kun vetäisen ne liuskat irti. Mistäköhän tällainen johtuu?
Veet-tuotteet eivät tehoa!
3
216
Vastaukset
- turha tuote
Minäkin kokeilin noita vahaliuskoja, mutta yhtään karvaa ei naamasta niillä lähtenyt, ei tosin sattunutkaan kun se mönjä jäi naamaan kun vetäisin liuskan irti. Ei auttanut muu kuin kaapia ja pestä se mönjä pois.
- marilikamiu
itselläkin on kokemusta moisista mutta aivan totta. Ei karvan karvaa ota pois ite olen nyt kääntynyt halpaan ja HYVÄÄN tuotteeseen Byly Depil. Halpa mutta kyllä lähtee karvat kun karvat ja ihanan tuokunen kun on minttu ja vihreä tee eikä jätä tahmeeksi. Ohjeitakin on 2 on tekstillinen ja kuvallinen. Suosittelen!!!
- Minn.
Mä en ole ikinä tajunnut, miten jollain ei esim. vahaliuskat toimi. Siis ihan mielenkiinnosta haluaisin saada jonkun "tieteellisen" selityksen sille, miksei.:D Lie onkohan se sitten ihotyypistä kiinni? Itellä lähtee kyllä ihan hyvin liuskoilla, kuumavahoja en oo vielä kokeillut.
Vaikuttaisi siltä, että jos se vaha niistä liuskoista jää ihoon kiinni, niin se on liian lämmintä. Tai siis, no, pehmeää. Entäs sitten se, että oletteko pesseet vahattavan auleen kunnolla ennen? Kun jos on ihon pinta rasvainen, niin silloin ei toimi? Kuorintakin etukäteen saattaa auttaa, ettei vahaliuskaan jää pelkkää kuollutta ihosolukkoa.
Hmm, tää on kyllä jännä ongelma.. Ite en nyt muuta keksi. Jos ei noista yhtään mitään apua, tai olette jo kokeilleet, niin pakko laittaa ihotyypin tai itsepäisten karvojen syyksi!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315683
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus133852- 1932321
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631733Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771647Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194