Oletko koukussa tähän palstaan?

aloittaja epeli

Pystyisitkö elämään ilman tätä palstaa vaikka kuukauden?

12

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teevadit off

Helposti. Pystyinhän pitämään kesälomankin: 2 päivää!

Krääk!

Siksees...

• jukunen

kyllä helposti olen käynyt täällä vain muutaman kerran että puhutaan nyt muutamaa kertaa vuodessa.

• teewarit

Palstahan tyrehtyisi ilman noita alle 10kpl addikteja!!!111!!!!
      dazukin on oudosti kadonnut, oliskohan jo hullujenhuoneella tai Habbo-hotellin lastenlääkärinä?
      Nettipoliisi Marko "fobba" Forss kts facebook----löysi joitain namusetiä sieltäkin

Minun täytyy välillä antaa virikkeeksi uusia keskustelunaiheita, ettei ml-palsta
      pääse maailman _älyttömimmäksi_, kuten todettiin skepsis ry:n keskustelussa
      BB-palstasta

• sisso saataná

.

Koetetaanpas nyt hiukan rauhoittua

Emme ole addikteja vaan Miehen logiikka -orientoituneita

Har!

.

• En pystyisi, erittäin todennäköisesti kuolisin.

• teewarit

Vaihda kuolemanpelossasi hihhulipalstoille. Ne lupaavat iankaikkisen elämän ja palstailun
        Helvetissä läppärit sulavat

• Miksi pitäisi pystyä?

• Sama kysymys tuli mieleen.

Mut, kyllä mä myönnän olevani koukussa tähän palstaan. Pääosin ja pääosan palstasta täyttää paskasakki paskajutuillaan ja silti täällä pitää käydä juttuja lukemassa. Ei mitää järkiä.

• crowbar-jerkku

Olen koukussa pahasti
      Piti nikkejäkin tehdä yksi lisää

• En ole

koska en harrasta vain yhdellä palstalla kirjoittelua,vaan vaihtoehtoja on kymmeniä.
      Jos jämähtää vain yhdelle palstalle niin se kuulostaa oudolta.

• Totta kai. Tämä on sitä paitsi ainoa keskustelupalsta, jota seuraan. Onks siinä jotain huonoa? :(

Ei kuukautta pystyisi olemaan, murentuisin täysin..:P

Onko palstailu kuten alkoholi alkoholistille ja karkit ja herkut laihduttajalle? Pitää koko ajan vannoa,että huomenna mä lopetan ja viis minuuttia enää? Ilmankos minusta ei ole absolutiksi eikä laihduttajaksi. Ei tosin juopoksi eikä mässäilijäksikään, mitä nyt hetkellisesti.

• olen irti!

En ole. Jätän vessaan meniessänikin näin kesän kunniaksi läppiksen pöydälle, enkä ota enää vessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe