Minkäslaisen viestin laittaa ekaksi viestiksi naiselle?

nettideittailuako?

Mulla on profiili netissä ja oli kuvakin siellä aika kauan tosin ei oo enää, laitoin naisille viestiä että (moi, profiilin perusteella oot mielenkiintoinen nainen että haluan tutustua sinuun mutta haluatko sinä tutustua minuun paremmin?) Tämän tyylisiä viestejä tulee naisille laitettua mut eipä lähes kukaan kiinnostu vastaamaan että kiinnostaako vaiko ei? Jotkut saattavat vastata että kiinnostaa mutta muutaman viestin jälkeen kiinnostus lopahtaa ja vaikka kysyisin sen jälkeen uudestaan että kiinnostaako vielä niin ei tuu mitään vastausta siinä vaiheessa itse ainakin lopetan viestittelyn. =(
Minkäs moisen viestin heille pitää laittaa että kiinnostuvat paremmin?
Ja mitä siihen profiili tekstiin kannattaa laittaa että naiset kiinnostuisivat paremmin? Ja mitä ei kannata laittaa??

26

2817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepolassi

      älä laita mitään viestiä, pötköttele vaan sohvalla ja odota että naiset lähettävät viestejä sulle.

    • nettideittailuako?

      no sit saa kyllä odottaa koko lopun elämääni. Naiset ei tee aloitetta jos eivät oo tosi kiinnostuneita, miehen tehtävä se on, ikävä kyllä...

    • 151

      No yksi olisi siihen avausviestiin kuulumisten kyselyn lisäksi ottaa mukaan jotain naisen profiilista, esim. kommentoida/kysellä tämän kertomista harrastuksista, musiikkimausta, leffamausta yms yms yms. Eli osoittaa, että olet lukenut hänen profiilinsa ja ilmaise, että mikä hänessä sinua kiinnostaa. Onko se samankaltainen luonne, musiikkimaku ja niin edelleen.

      Omaan profiiliin kannattaa panostaa sen verta, että luonnehdi vähän itseäsi (kaikki osaa sen, mikään ei ole tylsempää kuin ne miesten profiilit joissa on tyyliin "no en mä nyt osaa mitään sanoa itsestäni plää plää plää") Tällaisessa ei ole minkäänmoista tartuntapintaa ja aika harvaa kiinnostaa alkaa arvailemaan millainen toinen on. Tuoka siis itseänne esiin ja jos ette tiedä millainen olette niin piru vieköön vähän kriittistä itsetutkiskelua ja vaikka ystäviltä tiedustelua niin eiköhän sitten selviä, että minkämallinen mies oikein olette.
      Sitten omaan profiiliin voi hyvin kertoa vähän siitä mitä itse hakee, onko jotain erityistä mitä toivoisitte tai vastavuoroisesti ette toivoisi mahdolliselta kumppanilta. Varokaa tekemästä liian valtavaa tai tiukkaa listaa (ja tiedän, että monet naiset JA miehet siihen rapsahtavat, että tulee kirjoitettua valtava lista että sitätätätuota ja sitten vielä tuollainen), mutta tietysti sillä maulla, että saatte karsittua mahdollisista viestittelijöistä ne jotka eivät todellakaan kuulu teidän makuvalintaanne (ja jos näitäkin etsiytyy joukkoon niin kohteliaasti kerrotte, ettei kiinnosta).

      Omasta profiilista kannattaa tehdä sopivan tiivis ja välttää täysin turhaa liirunlaarumia, mutta koettakaa kuitenkin kirjoittaa hieman enemmänkin kuin pari vaivaista lausetta (jos sitäkään), joiden perään tulee teksti "no en jaksa kirjoittaa tässä enempää, mutta ota yhteyttä jos kiinnostaa ;)"
      No ei taatusti kiinnosta jos sisältö on kirkonrottaakin köyhempi.

      Panostakaa siis sisältöön niin viesteissä kuin profiilissakin. Näyttäkää, että olette vakavissanne!

    • näin on

      aktiivinen pitää olla, muuten ei onnistu, ja usein nainen haluaa, et mies tekee aloitteen..

      • lepolassi

        Aivan turhaa hommaa,käytä aikasi tehokaammin hyvä mies!
        Teet niinkuin naiset, ei mitään aloitteita ja sitten pötköttelet vaan sohvalla niin kyllä niitä viestejä alkaa tulla.


    • nettideittailuako?

      Juu oon täs ollu monta vuotta aktiivinen mut naisil näyttää olevan kaikki hyvin ja miehiä joka sormella että ei enempää tarvi. =( Ja alotteita oon tehny vaikka kuinka paljon mut jos ei ni ei!!! Jollekin se varmaan on helpompaa kuin toisilla...

      • sanat oikein

        Oikeinkirjoitustaitokin saattaa olla syynä, jos naiset ei vastaile. Tämä ei ole mitään ilkeilyä enkä halua olla pilkunviilaaja, mutta näin se on. Mitään kirjakieltä ei tartte olla, mutta jos on paljon yhdyssana ym. virheitä, niin se antaa vaan huonon kuvan. Netissä kun toimitaan ja luodaan mielikuva toisesta juuri kirjoituksen perusteella ensimmäiseksi.


    • nettideittailuako?

      Juu ei mun mielestä oo mitään kirjoitusvirheitä tullut kirjoitettua, tarkastan yleensä tekstit ainakin kerran tai kaksi läpi ennen lähetystä! =)

      Itsekin kiinnitän huomiota huonoihin viesteihin, mutta en silti välttämättä häntä hylkää sen takia jos muuten vain kolahtaa. =)

      • kysyn vain

        mitähän sellainen iäkkäämpi nainen on opiskellut kun kirjoittaa kaikki viestit ilman isoja kirjaimia ja välimerkkejä ja lisäksi kertoo, ettei deittipalstalla kannata sopia tapaamisesta kun kaikenlaisia huijareita on liikkeellä ja puh, no. on piilotettu jos minulle soittaa silloin kun huvittaa ja kyselee kaikkea puutaheinää ja saako vielä soittaa toistekin....nyt ei ole enään soitellut ...vaikka en kieltänytkään.


    • kirjoitustaidoton

      Turha laittaa naiselle mitään viestiä kun ne ei vastaa kuitenkaan.

    • ~csi~

      Mä vastaan kaikille, jotka mies kirjoittaa jotain muuta kuin "Kiinnostaisko seksi", "Profiilisi vaikutti niin rennon omaperäiseltä, että oli pakko kirjoittaa" tai Mitäs sun iltaan?".

      Profiilin kommentointi ei ole kovin kiintoisaa. Tietysti semmonen joka on paljon panostanut profiiliinsa haluaa ehkä kiitosta siitä? Sit ten me jotka ei olla panostettu ei tarvita kommenttejakaan. Mutta voi heittää jotain vaikka em-kisoista tai kesälomasta tai päivän tapahtumista.

      Vasta viestittely kertoo ollaanko aaltopituuksilla, joten kannattaa viestitellä mahdollisimman monen kanssa. Ite en jaksa sellasia syvällisiä kuin minkälaista kumppania etsit jne. Kyllä sen ehtii sit selvittää jos on tarvetta.

      • deft

        Vanteeks, mith?!

        Siis..........
        Profiilia ei oikeastaan edes kannata ottaa todesta, kun "sama aaltopituus" ratkaisee kaiken?
        Aivan yksi ja sama antaako kohteliaisuuden toisen (tarkoituksella?) kertomaansa kuvaukseen omista asioista, vaan parempi vain sanoa ettäh; On ilmoja pidelly, mitäs sun iltaas?

        Jos tämä pätee suuremmassa skaalassa niin mä olen ymmälläni enkä edes hetkeä ihmettele naisten passiivisuutta ja logiikkaa.
        Pätekööt vain niihin keski-ikäisiin, jotka pihtaavat sanoissaan & mielipiteissään vaikka olisi mahdollista julkisesti kertoa tuntemattomille itsestään.


      • ~csi~
        deft kirjoitti:

        Vanteeks, mith?!

        Siis..........
        Profiilia ei oikeastaan edes kannata ottaa todesta, kun "sama aaltopituus" ratkaisee kaiken?
        Aivan yksi ja sama antaako kohteliaisuuden toisen (tarkoituksella?) kertomaansa kuvaukseen omista asioista, vaan parempi vain sanoa ettäh; On ilmoja pidelly, mitäs sun iltaas?

        Jos tämä pätee suuremmassa skaalassa niin mä olen ymmälläni enkä edes hetkeä ihmettele naisten passiivisuutta ja logiikkaa.
        Pätekööt vain niihin keski-ikäisiin, jotka pihtaavat sanoissaan & mielipiteissään vaikka olisi mahdollista julkisesti kertoa tuntemattomille itsestään.

        Kyllä pitkän huolella tehdyn profiilin voi aina ottaa todesta. Itse en vaan ole sitä tyyppiä, että vakavissaan pitkän profiilin väsänneet kiinnostaisi. On yritetty, eikä niistä jutuista mitään tullut koska toinen oli liian innokas sitoutumaan saman tien. Muutaman semmoisen kanssa taas on vuosienkin suhteita tullut jotka on siellä muuten vaan roikkuneet ja paѕkaa jauhaneet.

        En ole ollut passiivinen (silloin kun Treffeillä ollut). Jos miehellä on ollut kiinnostava (=lyhyt mutta erottuva) profiili enkä ole vielä kiinni jossain toisessa, niin olen lähestynyt viestillä.


      • deft
        ~csi~ kirjoitti:

        Kyllä pitkän huolella tehdyn profiilin voi aina ottaa todesta. Itse en vaan ole sitä tyyppiä, että vakavissaan pitkän profiilin väsänneet kiinnostaisi. On yritetty, eikä niistä jutuista mitään tullut koska toinen oli liian innokas sitoutumaan saman tien. Muutaman semmoisen kanssa taas on vuosienkin suhteita tullut jotka on siellä muuten vaan roikkuneet ja paѕkaa jauhaneet.

        En ole ollut passiivinen (silloin kun Treffeillä ollut). Jos miehellä on ollut kiinnostava (=lyhyt mutta erottuva) profiili enkä ole vielä kiinni jossain toisessa, niin olen lähestynyt viestillä.

        Asia selvä. Jäävät itsesi ja kerrot rehdisti mutu-tuntumastasi. Niinhän meidän muidenkin pitäisi jotta tästä voitaisiin edes keskustella :)

        "On yritetty, eikä niistä jutuista mitään tullut koska toinen oli liian innokas sitoutumaan saman tien."
        Saanen udella, että mikä on liian innokas? Ja mikä mahtaisi olla kohtuullinen innokkuus...kun se ilmeisesti on kuitenkin tärkeää. Siis olla innokas ollenkaan.

        Jännää tässä on (aina?) se, että miehet tekevät väärin.


      • ~ciss~
        deft kirjoitti:

        Asia selvä. Jäävät itsesi ja kerrot rehdisti mutu-tuntumastasi. Niinhän meidän muidenkin pitäisi jotta tästä voitaisiin edes keskustella :)

        "On yritetty, eikä niistä jutuista mitään tullut koska toinen oli liian innokas sitoutumaan saman tien."
        Saanen udella, että mikä on liian innokas? Ja mikä mahtaisi olla kohtuullinen innokkuus...kun se ilmeisesti on kuitenkin tärkeää. Siis olla innokas ollenkaan.

        Jännää tässä on (aina?) se, että miehet tekevät väärin.

        Liian innokas haluaa tutustuttaa lapsiinsa toisten treffien jälkeen, ja kun siitä yrittää irrottautua, ostaa yhteisen matkan, josta ei kuulemma saa rahoja takaisin.

        Liian innokas saapuu kahden viikon tuttavuuden jälkeen kutsumatta toisesta kaupungista koska olet sairastunut ja haluaa tulla auttamaan arjessasi.

        Liian innokas tiukkaa ennen ensimmäistäkään tapaamista "oletko ollut täysin rehellinen" jos perut treffit.

        Miehet eivät tee aina väärin (ylläolevat kyllä). Jos miehellä on tunne, että mikään ei mene oikein teki miten päin vaan, syy on se, että naisella on entuudestaan salainen viritys josta toivoo enemmän, mutta pitää lähettyvillä tämän miehen varalla.


      • deft
        ~ciss~ kirjoitti:

        Liian innokas haluaa tutustuttaa lapsiinsa toisten treffien jälkeen, ja kun siitä yrittää irrottautua, ostaa yhteisen matkan, josta ei kuulemma saa rahoja takaisin.

        Liian innokas saapuu kahden viikon tuttavuuden jälkeen kutsumatta toisesta kaupungista koska olet sairastunut ja haluaa tulla auttamaan arjessasi.

        Liian innokas tiukkaa ennen ensimmäistäkään tapaamista "oletko ollut täysin rehellinen" jos perut treffit.

        Miehet eivät tee aina väärin (ylläolevat kyllä). Jos miehellä on tunne, että mikään ei mene oikein teki miten päin vaan, syy on se, että naisella on entuudestaan salainen viritys josta toivoo enemmän, mutta pitää lähettyvillä tämän miehen varalla.

        Ah, eli siis niin sanotusti toisella kierroksella olevat miehet/naiset ovat liian innokkaita. Ja siis sellaiset, joilla on lapsia ja mahdollisesti vakava parisuhde (lue: avio-/avoliitto) ja ero siitä takana.
        Yhym...
        Tuosta toisesta kappaleesta en omaa minkäänlaista kokemusta. Vaikka idea olisikin mukava, niin voihan se olla aikamoista tungettelua. Varsinkin jos kutsumatta tulee auttamaan.
        Treffien perumisestakaan ei ole kokemusta, joten en osaa oikein sanoa. Ennemmin on ollut sellaisia tilanteita, että naiset ovat varoneet sopimasta treffejä. Joko propaganda siitä, että jokainen mies on epäilyttävä kunnes toisin todistetaan, tai liian kiireinen elämä (mukamas) on johtanut siihen että treffiehdotuksia ei ole otettu vakavasti vastaan.
        Jännää sinäänsä, ettei edes samassa kaupungissa ehdi tapaamaan mutta sitten kokonaan toisessa maassa asuva nainen ehtisi ja haluaisi tavata ja viettää yhdessä aikaa. Ja kyllä...molempien yksittäistapauksien kanssa ollaan ehditty tutustumaan useamman kuukauden ajan netin välityksellä.

        Ei nyt mitenkään liittynyt asiaan tuo ylempi. Aikamoinen verbaalioksennus, anteeksi siitä.
        ...takaisin asiaan:
        "Jos miehellä on tunne, että mikään ei mene oikein teki miten päin vaan, syy on se, että naisella on entuudestaan salainen viritys josta toivoo enemmän, mutta pitää lähettyvillä tämän miehen varalla."
        Hmm, näin se taitaa olla. Eikä edes tarvitse olla salainen viritys. Naisille olisi enemmän "ottajia" kuin miehille. Ei ole tuollaista tunnetta aiemmin tullut, sittemmin vaihtoehdot tuolla Treffit-palvelussa ovat joko nirsoja vanhapiikoja tai naisia jotka eivät oikein tiedä mitä tahtovat ja siksi eivät suostu vastaamaan viesteihin. Ei edes osaa ketuttaa, kun ei odota nettideittailulta enää juuri mitään.


    • kirjoitustaidoton

      En ole koskaan vonkannut seksiä tai kirjoittanut seksin ehdottelu viestejä koska olen niin fiksu että tiedän ettei naiset vastaa niihin. Olne kirjoittanut asiallisen viestin ja kertonut itsestäni ja kysynyt asiallisia kysymyksiä. en ole siltin saanut yhtään vastausta 3 vuoden aikana.

      • ~csi~

        Itse asiassa törkyviestiin moni nainen vastaa. Jos haluat vastauksen, minkälaisen tahansa, niin jotain törkeyttä voisi koittaa :)

        Mut joo, kyllä mä sulle vastaisin kilttiinkin viestiin, jos vielä profiili olis.


    • .,.,.,.,.

      juu turha kysellä sitä täältä, ikävä kyllä

      omapohjaisen kokemuksen syvällä rintaäänellä ja kantapään kautta elämässä, niin hyvä tulee :)

      jos oikeasti on kiinnostunut, tykkää ja haluaa sitä, niin pitäisihän se viestikin nyt tulla automaattisesti suoraan sydämestä eikä vain toisten neuvojen avulla

    • Ihan ensimmäiseksi tsekkaa, että olet varmasti sellainen, mitä nainen hakee. Sen jälkeen varmista, että oma profiilisi viestii, että nainen on sitä mitä sinä haet. Jos profiilistasi näkyy että lähes kuka tahansa käy, ikäraja on 16-100 ja painoraja 30-300 niin ei kukaan kiinnostu.

      Ensimmäisen viestin ei tarvitse olla pitkä. Eikä se saa ikinä olla copy-pastettu! Jos naisen profiili ei herätä sinussa paria-kolmea aitoa lausetta niin silloin on turha edes viestitellä.

      Loppu riippuu omasta profiilistasi. Kannattaa panostaa siihen.

    • M50+

      Suorat mutta pehmennetyt treffiehdotukset ovat toimineet yllättävänkin hyvin. Aloitus kertoo yhteisestä mielenkiinnon kohteesta. Siitä voi jatkaa kysymysmuotoiseen ehdotukseen kuinka tätä harrastusta voisi jatkaa.

      Treffien yksityiskohdat jätän vielä pois. Kerron vain että puhelinnumero on saatavissa jos viestittely jatkuu. Yleensä saan puhelinnumeron paluupostissa.

    • harghbs

      Kirjoita vain niille, joiden profiilin perusteella sinusta on jotain kirjoitettavaa. Tämä ei tarkoita, että väkisin vääntäisit jokaiselle naiselle, jonka "tekniset" tiedot ovat kohdallaan. Turhaudut vain itse, etkä jaksa enää panostaa edes niihin viesteihin, joihin sinun pitäisi. Erotu positiivisesti ja sopivan värikkäästi eduksesi massasta, sillä sitä harmaata massaa taitavat useimmat naiset saada riittävästi. Mikäli kirjallinen ulosantisi on rajallinen, tarvitaan enemmän hyvää onnea.

    • Anonyymi

      miten

    • Anonyymi

      En suosittele netissä olemaan naisia kohtaan aloitteellinen. Suosittelen että teet omasta profiilistasi edustavan ja odotat että nainen tekee aloitteen; sinun aloitteesi naista kohtaan assosioituu tuhannen vonkaajan takia aina negatiiviseksi - kun taas naisen aloite tarkoittaa että nainen on luopunut selaajan roolistaan aktiiviseksi toimijaksi - joka tarkoitaa että naisessa on oikeasti ainesta ja hän on huomannut sinut joukosta.

      Miesten helmasynti on yrittää liikaa. Lopeta. Ole, odota, elä ja jos ei toimi niin jatka matkaa. Nainen joka näkee sinun eteesi vaivaa on ainoa nainen joka kannattaa ottaa huomioon. Jos sellaista ei ole niin jatka matkaa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Miehen ei kannata olla liian aktiivinen koska se ei johda mihinkään.

        Naisen passiivisuus näkyy onneksi heti niin hänet voit poistaa kuvioista samantien.


      • Täsmälleen näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe