Pakko päästä purkamaan vähän sydäntään. Meillä on kolme pientä lasta. Taloremontti pahasti kesken ja taloudellisesti ollut vaikeaa jo vuosia (hometalo). Miehellä reissutyö. Noin kuukausi sitten hän sitten tuli kotiin normaaliankin vihaisempana ja kertoi, että tunteet minua kohtaan laimentuneet. Ollut puhumatta vuosia, jonka takia kaikki on mennyt niin solmuun. Minun olisi pitänyt ottaa hänet vastaan aina iloisena ja seksikkäänä työmatkojen jälkeen. Mutta kuinka jaksat olla kovin viehättävä, kun lasten ja kodin pyörittäminen yksin vie kaikki paljon voimia itseltäänkin? Sain sitten myöhemmin vielä tietää, että juuri ennen tyttömme kevätjuhlia oli ollut toisen naisen kanssa, jonka kanssa yhteydenpito jatkuu edelleen.
Tiedän nämä peruskommentit, sika erotkaa, minun on parempi olla ilman häntä. Erotaan kyllä, mutta miten sitä selviää tästä kaikesta lähes yksin lasten kanssa?
SItten ihmettelen vielä suuresti, että minkälainen nainen (lapseton ja sinkku) on tietoisesti tälläisen miehen kanssa, jolla perhe odottaa kotona? Sitä on niin vaikea ymmärtää, kun on itse aina ollut sitä mieltä, että lapsiperheiden isiin ei kosketa. Olen niin vihainen sekä miehelleni (EX) että tälle uudelle typykälle. Toivon, että nainen kokee joskus itse saman kuin minä koen nyt.
Kolmen pienen lapsen isä pettää ja jättää
40
1297
Vastaukset
- 4 + 20
Miehenä sanoisin, että miehesi oli täysi kusipää. En sääli niinkään sinua kuin lapsianne. Mies valitsi oman onnensa lasten onnen sijaan. Toivottavasti lapsenne saavat hyvän lapsuuden isästä huolimatta.
Miestä on niin vaikea arvioida etukäteen. Tottahan se vannoo uskollisuutta ja hykertelee tyytyväisenä, kun parisuhde on ylimmillään, vaimo on kauneimmillaan ja seksi kuumimmillaan. Se uskollisuus ja miehuus mitataan, kun vaimo nalkuttaa ja rupsahtaa, seksi loppuu ja lapset estävät kaiken vapaa-ajan.
Jos se yhtään lohduttaa, niin onhan mies paljon parempi kuin perhesurmaaja. Ehkä uusi typykkä pelasti henkenne. - vasara käteen
Tarvitko remontti apua. Tääl olis raksamies työttömänä.
- Minä32v
Voimia "sisko". Kyllä sinä pärjää! Huomaat, että kun arki alkaa rullaamaan niin hartioiltasi tipahtaa uskomaton määrä murheita ja painolastia ja tajuat millaisen paskan kanssa olet elänyt. Alat taas elää.
Puhun kokemuksesta sillä itse olin 2 vuotta sitten tismalleen samassa tilanteessa. No lapsia ei ole kuin kaksi mutta täällä me remontin keskellä asutaan. Parissa vuodessa olen saanut itse talon siihen malliin että asuminen ja eläminen on jo normaalia. Olen oppinyt käyttämään porakonetta, sirkkeliä, rälläkkää, lätkää ja monia muita työkaluja, korjaamaan ruohonleikkurin, pyytämään apua ja tarvittaessa maksamaan siitä. Välill äpitää kiroilla kun ei vaan osaa eikä onnistu mutta kysyvä ei tieltä eksy. Rahallisesti ei ole sen tiukempaa kuin aikaisemminkaan kun suunnittelee hyvin.
Olempa tavannut jopa uuden kivan miehen jonka kanssa seurustellaan jo ihan vakavissaan.
Kipeää se tekee ja aikansa ottaa mutta "joku aamu, mä tiedän sen, sä herään huomaamaan; sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan." ;) Havuja per**le!- Raunioina
Hei,
kiitos kaikille! Sen haluan sanoa, että en ole nalkuttanut enkä mielestäni ole rupsahtanutkaan. Toki äitiys on henkisesti muuttanut minut täysin, mutta sellaista se elämä on. Jos lapset näkee yöllä painajaisia ja itkee, niin kyllä siinä seksi on toissijainen juttu.
EIkä se mieskään ole onnellinen, on ihan hajalla, mutta en häntä puolustele sen enempää. Olen itsekin miettinyt noita perhesurmia ja sitä, kun toinen ei suostu hakemaan apaua, vaikka olen koittanut sitä ehdottaa. Talo saadaan kyllä valmiiksi, kiitos vaan raksamiehelle tarjouksesta. Pidän kuitenkin sut mielessä jos tilanne vaikka muuttuu =)
Tiedän itsekin, että elämä voittaa. Kunhan vaan päästään tämän pahimman ajan yli. Minä32 kiroiltu on täälläkin noiden työkalujen kanssa kun koitin niitä itsekseni käyttää. Suututtaa tämä oma avuttomuutensa laitteiden kanssa. Mietin vaan miksi en ole aiemmin opetellut niitä käyttämään, niin ei tarvitsisi olla riippuvainen kenestäkään. No kohti itsenäisyyttä... - vasara käteen
Raunioina kirjoitti:
Hei,
kiitos kaikille! Sen haluan sanoa, että en ole nalkuttanut enkä mielestäni ole rupsahtanutkaan. Toki äitiys on henkisesti muuttanut minut täysin, mutta sellaista se elämä on. Jos lapset näkee yöllä painajaisia ja itkee, niin kyllä siinä seksi on toissijainen juttu.
EIkä se mieskään ole onnellinen, on ihan hajalla, mutta en häntä puolustele sen enempää. Olen itsekin miettinyt noita perhesurmia ja sitä, kun toinen ei suostu hakemaan apaua, vaikka olen koittanut sitä ehdottaa. Talo saadaan kyllä valmiiksi, kiitos vaan raksamiehelle tarjouksesta. Pidän kuitenkin sut mielessä jos tilanne vaikka muuttuu =)
Tiedän itsekin, että elämä voittaa. Kunhan vaan päästään tämän pahimman ajan yli. Minä32 kiroiltu on täälläkin noiden työkalujen kanssa kun koitin niitä itsekseni käyttää. Suututtaa tämä oma avuttomuutensa laitteiden kanssa. Mietin vaan miksi en ole aiemmin opetellut niitä käyttämään, niin ei tarvitsisi olla riippuvainen kenestäkään. No kohti itsenäisyyttä...Mä osaan muutakin kuin rakentaa. Osaan kokata, siivota, halata, hieroa selkää, niskoja, osaan maalata, suudella, kehua, ja käydä kaupassa. Olisin hieno mies sulle.
- jdfldsjfs
vasara käteen kirjoitti:
Mä osaan muutakin kuin rakentaa. Osaan kokata, siivota, halata, hieroa selkää, niskoja, osaan maalata, suudella, kehua, ja käydä kaupassa. Olisin hieno mies sulle.
Tavatkaa! Voi olla se once in a lifetime juttu .. :))
- Raunioina
vasara käteen kirjoitti:
Mä osaan muutakin kuin rakentaa. Osaan kokata, siivota, halata, hieroa selkää, niskoja, osaan maalata, suudella, kehua, ja käydä kaupassa. Olisin hieno mies sulle.
Mistä päin Suomea tuollaisia miehiä löytyy? Taitaa olla minulle liian aikaista, olen aika sekaisin vielä. Kuulostat kyllä ihanalta.
- vasara käteen
Raunioina kirjoitti:
Mistä päin Suomea tuollaisia miehiä löytyy? Taitaa olla minulle liian aikaista, olen aika sekaisin vielä. Kuulostat kyllä ihanalta.
Länsi-Suomessa näitä on. Tai ainakin yks on, olen nimittäin aika harvinainen tapaus. Uniikki tuote olen sanoisin.
- Älä vaan...
vasara käteen kirjoitti:
Länsi-Suomessa näitä on. Tai ainakin yks on, olen nimittäin aika harvinainen tapaus. Uniikki tuote olen sanoisin.
Tuollaiset puheet omasta itsestä. Kuulostaa jotenkin vaaralliselta tyypiltä, varoisin visusti ottamasta yhteyttä.
- vasara käteen
Älä vaan... kirjoitti:
Tuollaiset puheet omasta itsestä. Kuulostaa jotenkin vaaralliselta tyypiltä, varoisin visusti ottamasta yhteyttä.
Mä en ole vaarallinen.
- eronnut minäkin
No sepä se on, että eivät ne lapset ketään sido vaan se on pikemmin niinpäin, etta parisuhteen pitää olla niin kestävää tekoa, että kestää lasten tulon. Koska kylmä totuus on se, että lapset tekevät arjesta tietyllä tavalla raskaamman ja haastavat parisuhteen monella tavoin. Jos parisuhde ei ole kunnossa, niin lasten olemassaolo ei sitä parisuhdetta paranna. Eikä lasten tehtävä edes ole liimata mitään parisuhdetta kasaan. Siinä on heille ihan liikaa vastuuta. Kyllähän se niin on, että ei ole olemassa mitään säädöksiä siitä, että lapsiperheen isit olisivat jotenkin pyhiä. Se on kyllä ihan siitä lapsiperheen isistä kiinni, meinaako olla uskollinen vai ei. Olen minäkin äiti, yh-äiti, petetty, jätetty, eronnut. Kylmä totuus todella on se, että nainen ei ole parhaimmillaan huolehtiessaan lapsikatraasta...koska sitä ehtisi ja jaksaisi olla priima? energinen? Mutta ajan saatossa olen oppinut yhden asian...tämän olen oppinut vasta miesystäväni kanssa...miehelle ei kannata koskaan sanoa ei siinä yhdessä asiassa. Aina löytyy joku hetki. Eikä kannata vedota väsymykseen tai päänsärkyyn.
- SIkoihin kyllästynyt
Kyllä, kyllä, mutta tässähän on nyt kysymys siitä, kuinka asian hoitaa. Ei tarvitse käyttäytyä sikamaisesti, vaan ensin pitäisi erota ja sitten vasta nussia toisten kanssa.
- Jepjep
Sanoo varmastikin lapseton henkilö.
- eronnut minäkin
Jepjep kirjoitti:
Sanoo varmastikin lapseton henkilö.
Johan mainitsin, että olen yh, koska mies ei jaksanut pikkulapsiaikaa vaan petti ja lähti toisen naisen matkaan. Ei se minun tilanteeni mitenkään helpompi ole ollut kuin aloittajan, mutta elämä on...
- ap:n puolella
Oletko todella noin alistettu muija?huhhuh..Vai ei miehelle saa sanoa ei.Hitto mitä juttuja täältä saakaan lukea.Opettele hieman itsenäisyyttä nainen.
- fkkfk
Totta. Tästä ei vain haluta puhua ääneen, jotta ulkokullattu lapsiperheen raskas, elämän arjen harmaus ei paljastuisi. Eihän se olisi sopivaa kertoa, että lapset eivät tuoneetkaan pelkkää onnea mukanaan.
- Sexäippä
Kyllä voi miehelle sanoa ei kunhan pitää huolen että ne kylläkerrat ovat sellaisia,että mies väsähtää ja joutuu antamaan kaikkensa että saa sut tyydytettyä ja annat itsekin kaikkesi. Muistat jälkeenpäin vielä kehua ja helliä,niin kyllä se mies pysyy luonasi.Kerran vko riittää kunhan se on mieleenpainuva kokemus.Sen verran pitää naiselta virtaa löytyä ,että pitää miehensä tyytyväisenä ja kokemuksesta tiedän että tulee siinä itellekkin hyvä mieli ja tyydyttynyt olo. Sen jälkeen oikein pursuu energiaa...
Voi, noita löytyy pilvin pimein omastakin tuttavapiiristä. Tämän päivän naisilla ja miehillä on oma nautinto tärkeintä, ei siinä toisia ihmisiä ajatella. Jos yhtään lohduttaa, mies vie ongelmansa uuteen suhteeseen. Ei se vaihtamalla parane.
Exäni ei suostunut lähtemään parisuhdeterapiaan, kun ongelmia lähes koko elämän kestäneen liiton loppupuolella tuli. Selvisi myös, että oli pettänyt minua pitemmän aikaa.
Ero ei ole KOSKAAN helppo ja varsinkin sinulle, joka jäät lasten kanssa. Toisaalta itselläni lapset (minulla jo aikuiset) ja lapsenlapset toivat iloa siihen surutyön keskelle.
Sinä olet nuori ja toivon, että tulevaisuudessa löydät itsellesi kumppanin, joka osaa arvostaa sinua. Jaksamista!- yhden sian pettämä
Samaa käyn läpi kuin aloittajakin. Meillä on kaksi pientä lasta. Mies kyllästyi perhe-elämään.. Selityksiä on monia, kotona aina yhtä härdelliä, eikä omaa aikaa, Ei tiedä mitä elämältään haluaa, ei enää rakasta,ei tuntunut olo enää onnelliselta kotona jne.
Teki itsekseen varmaan syksynä eropäätöksen ja alkoi suhteeseen työkaverinsa kanssa. Suhde päättyi ja vain hetki sen jälkeen kiinni. Nyt suurin piirtein vihaa minua, kun onnistuin kaiken selville saamaan.
Joka toinen päivä olisi tulossa kotiin ja joka toinen päivä eroamassa. Minä olisin antanut mahdollisuuden jatkaa liittoamme uusin pelisäännöin ja parisuhdeterapian avulla. Mies tuntuu olevan aivan sekaisin itsensä kanssa, terapeuttikin sanoi hänen käyvän läpi jotain henkilökohtaista kriisiään. Vaan jossain kohdassa se raja menee itselläkin.
Nyt loppui 2 kuukauden jahkailu.
Miksi ihmeessä piti näin asiat hoitaa?? Jos halusi erota, niin miksei voinut reilusti kertoa erohaluistaan ennen suhteen aloittamista. No eihän ollut varma haluaako meistä luopua.. Sehän se onkin hienoa, kun joku sika kokee oikeudekseen kokeilla ihmisiä siellä täällä samaan aikaan.
Voimia aloittaja kovasti!! Niitä varmasti tarvitaan yksinhuoltaja-arkeen..- Ketjun aloittaja
Heippa,
voi kun kuulostaa tutulta. Kaikki on kuin suoraan meidän keskusteluista. Ehdotin minäkin terapiaa, että pystyttäisiin jatkamaan lasten huoltajuutta yhdessä ilman tätä suunnatonta vihaa. Vastaus oli, että saan minä mennä jos haluan. On se kumma kun ihminen ei ymmärrä tarvitsevansa apua. Ongelmat ei katoa, jos niistä ei puhuta. Ne vaan siirtyy ja sitten jokin taas laukaisee samat tunteet pintaan myöhemmin.
Voimia myös sinulle ja oikein mukavaa kesää! - Kannattaa kytätä
Totuus on että mies pitää teitä hätävarana, kun pelkää että mitäs jos se työkaverimuija ei otakkaan häntä.
Miehet EI koskaan jätä edellistä vaimoaan tai tyttöystäväänsä ENNEN kuin niillä on UUSI!
Suurimmalla osalla miehistä on salaa nettiprofiili josta ne yrittää löytää teitä paremman. Sitten kun ne onnistuu, ne jättää teidät. Jos se muija jättää ne, miehes tulee takaisin ja lähtee taas uudelleen kun uusi "parempi" on löytynyt.
Ei kannata olla naivi ja typerä vaan kytätä mitä ne miehet puuhailee, niin ei ainakaan tule yllätyksenä. - 40vYhdessä
Yhden sian pettämälle...
samoja latuja tuntuvat nämä erot menevän."Vihaa, kun jää pettämisestä kiinni (vaikka vaimonhan se pitäisi olla vihainen!).Joka toinen päivä olisi tulossa kotiin ja joka toinen päivä eroamassa. Pariterapia ei kelpaa jne"
Useat miehet haluavat olla poikamiehiä sekä naimisissa ja siksi monet pitävät toista suhdetta rinnalla jännityksen ylläpitäjänä.
Kyllähän itsellänikin olisi ottajia vuosien varrella ollut, jos oisin ollut sen sorttinen, vaan kun en ole. Luonnekysymyskin, toiset kykenee pettämään, toiset ei.
Sen olen oppinut, että meillä on yksi elämä vain ja mikäli molemmat eivät tee töitä avio/avoliiton eteen ja sitoudu siihen, ei ole mitään mieltä olla yhdessä.
Olen lähes 40 vuoden avioliittovuoden jälkeen yksin, mutten yksinäinen. Onnettomassa avioliitossa olin yksinäisempi kuin nyt sinkkuna ollessa.
Ero ei ole koskaan helppo ja surutyö vie aikaa, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Helppoa se ei ole jättäjälle eikä jätettävälle.
Tsemppiä!
- Valinta kysymys
Miksi te teette noin monta lasta kun tiedätte varsin hyvin ettei miehet jaksa kattella naista joka elää vaan lapsilleen?
Jos itse haluatte paljon lapsia, niin sitten teidän täytyy olla valmiita olemaan yksin niiden lasten kanssa.
Parisuhde tarkoittaa sitä että PARI on yhdessä. Jos parisuhteeseen tulee 3 lasta, joiden kanssa äiti vain on, niin eihän se ole enää "pari"suhde.
Jollette anna aikaanne miehellenne ja tyydytä hänen tarpeitaan, on vain ajan kysymys koska mies lähtee ja vaikkei lähtisikään niin ainakin pettää.
NAImisiin meno tarkoittaa sitä että silloin KUULUU harrastaa seksiä!
3 lapsen jälkeen ei varmaankaan ole voimia ja aikaa rakastelulle?
Onko mikään ihme että jos mies löytää yksinäisen lapsettoman naisen joka haluaa rakastella hänen kanssaan, mies mielummin menee tälläisen kanssa kun jää teidän kanssanne?
Karu totuus, jota naiset kieltätyvät tajuamasta.- Ihana nainen
"Jos itse haluatte paljon lapsia, niin sitten teidän täytyy olla valmiita olemaan yksin niiden lasten kanssa."
> Just joo näin. Meillä ainakin pettäjä-mies teki aloitteen lasten hankkimisesta.
"Jollette anna aikaanne miehellenne ja tyydytä hänen tarpeitaan, on vain ajan kysymys koska mies lähtee ja vaikkei lähtisikään niin ainakin pettää."
> Mies on siis se tarvitsevin lapsi. Voi jessus. Have some respect, lady. - ap:n puolella
Taas tälläkin palstalla yksi itseään täynnä oleva iso huora joka jauhaa täyttää paskaa!!Huomaa sunkin alikehittyneisyyden joka saralla akka!
- Paska valinta
Ihana nainen kirjoitti:
"Jos itse haluatte paljon lapsia, niin sitten teidän täytyy olla valmiita olemaan yksin niiden lasten kanssa."
> Just joo näin. Meillä ainakin pettäjä-mies teki aloitteen lasten hankkimisesta.
"Jollette anna aikaanne miehellenne ja tyydytä hänen tarpeitaan, on vain ajan kysymys koska mies lähtee ja vaikkei lähtisikään niin ainakin pettää."
> Mies on siis se tarvitsevin lapsi. Voi jessus. Have some respect, lady.Se "rispekti" ei kauheesti lämmitä sua kun yksinään makaat yöllä ja sun ukkos lämmittelee toisia ladyja.
- voihellanlestas2
Miehen pitää olla mies, toinen vanhenpi, lasten isä eikä huomiota itkevä, pettynyt vellihousu, kun ei sillä "äitillä" enää liikenekkään hänelle niin paljon aikaa ja humiota, niin pitää juosta toisen "tätin" syliin..
- sinun puolellasi
Tuollasia naisia on Suomi täynnä.valmiina jakamaan pilluaan varsinkin ukkomiehille milloin ja mis vain.Se on niiden akkojen päässä pahasti vikaa ja minkäänlaista omanarvontuntoa tai itsekunniotusta niillä tyrkyillä ei ole ollut enää pitkään aikaan.Halpa itsekäs horo.Ukkosi samoin.Ajattelematon ja selkärangaton.olsiiko parisuhdeterapiasta mitään apua?Pystytkö enää koskaan luottamaan?Mä en pystyisi.Voimia teille, siis sulle ja lapsille erityisesti!
- Muijat ei pidä yhtä
"Miehen pitää olla mies, toinen vanhenpi, lasten isä eikä huomiota itkevä, pettynyt vellihousu, kun ei sillä "äitillä" enää liikenekkään hänelle niin paljon aikaa ja humiota, niin pitää juosta toisen "tätin" syliin.. "
Joo niin PITÄIS olla mutta kun ne ei vaan oo... niin mikäs teet?
Koska KAIKKI naiset ei pidä yhtä, niin miehen ei oo PAKKO olla "mies" vaan se voi just tehä noin että eka pistää oman muijansa paksuks useita kertoja, ja sitten kun se "levähtänyt akka" ei enää kelpaa,, otetaan uus nuoria ja hoikka...
Dr. Phil koittaa psyykata miehiä olemaan miehiä ja hoitamaan oman osuutensa, mutta kun täällä Suomessa ei ole mitään keinoa pakottaa sitä miestä, ei enää edes moraalista pakkoa, niin miehet elää kun pellossa.
Jos sä oot ainoo tiukka täti ja kaikki muut naiset jakaa pesää ilmasex, niin sää oot yksin ja ne muut saa sun miehes.
Syytä koko yhteiskuntaa tästä paskasta...- Ei nimimerkkiä
Ongelma on se, että Suomessa uhrautumisesta on tehty paha sana. Naistenlehdetkin toitottavat naisille, että kaikki pitää mennä oman onnen ehdoilla, ja selittelevät, että niin on parasta kaikille, lapsillekin.
Kaikki miehet eivät tajua, että kun lapsia tehdään, pitää olla valmis uhrautumaan. Eikä kukaan sitä heille sano.
Toisaalta seksihurmio voi helposti sekoittua rakkauteen, ja mies siinä sumussa on valmis lupaamaan mitä tahansa. Kun hurmio sitten lakkaa, rakkautta ei olekaan ja jäljelle jää vain velvollisuudentunto -- jos jää.
- 20cm
Mies on suuri nisäkäsuros, jolla on vahvat seksuaaliset tarpeet. Yksi naaras ei näitä tarpeita tyydytä yhdelläkään isolla nisäkkäällä. Tämä on tosiasia, joka tunnutaan kiellettävän.
Entäs jos hyväksyisimme eläimellisen puolemme ja naiset sallisivat miehilleen kassien kevennyksen muualla. Sitoutuminen ja seksi ovat kaksi eri asiaa. Miehet sen ymmärtävät, naiset eivät.
Loppujen lopuksi, seksi on se syy, miksi mies hakeutuu naisen seuraan. Mutta seksi ei ole syy, miksi nainen hakeutuu miehen seuraan. Nainen kaipaa turvaa, kotia, perhettä ja mies on väline sen saavuttamiseen. Miehelle nainen on väline elämän ihanimman asian kokemiseen - seksiin.
Voihan tämän kaiken edellisen kieltääkin, mutta häviääkö se olemattomaksi kieltämällä?- 9 + 15
Parisuhteessa puolisoiden tarpeet lyövät toisiaan korville. Siksi mies voi olla täydellisen onnellinen vain satuttamalla puolisoaan ja päin vastoin.
Tämä on tosiasia, jota sinä ilmeisesti et ole ajatellutkaan. - Muru
Kyllä naisetkin haluaa seksiä, jos mies osaa asiansa. Jopa me äiditkin, monta kertaa päivässä jopa. Tuo nyt on taas miehen näkökanta asiasta.
- samaa mieltä
Muru kirjoitti:
Kyllä naisetkin haluaa seksiä, jos mies osaa asiansa. Jopa me äiditkin, monta kertaa päivässä jopa. Tuo nyt on taas miehen näkökanta asiasta.
Samaa mieltä. Luulen, että eroaisin nykyisestä miesystävästäni, ellei hän olisi niin hyvä siinä yhdessä asiassa. En ole koskaan tavannut hänen kaltaistaan miestä. On todella vaikea ajatella, että minulla ei enää häntä olisi. Kuten hän asian ilmaisi...kuka minua sitten pitäisi hyvänä? Tämä on hänen vahvuutensa ja hän tietää sen...kuka muu saisi niin paljon muita puutteita anteeksi kuin hän?
- lapsetisälle?
"minkälainen nainen (lapseton ja sinkku) on tietoisesti tälläisen miehen kanssa, jolla perhe odottaa kotona?"
Vastaus lienee, että nainen (lapsellinen ja varattu) voi ihan yhtä hyvin tietoisesti ihastua mieheesi .... eihän miehesi näitä asioista ekoilla kerroilla mainosta tietenkään??? Tai epäonnistunut liitto molemmilla takana yhdistää heitä enemmän??
Isyyshän tässä ei ole heikentymässä - sehän säilyy vaikka sinun ja hänen välinen liittonsa loppuu.
Haluavatko he lapset itselleen?- kkkkkkk55555555555
Yksi käytännön kysymys - oletteko te sopineet, että erossa sinä ostat hänen osuuden talosta vai omistatko sen jo kokonaan yksin?
Osta omalla osuudellasi itsellesi ei remonttia vaativa koti ! Mikään ei ole kurjempaa kuin asua vanhan rakkauden raunioissa muistellen sitä sun tätä! Lapset sopeutuvat muuttoon ok. - Raunioina
kkkkkkk55555555555 kirjoitti:
Yksi käytännön kysymys - oletteko te sopineet, että erossa sinä ostat hänen osuuden talosta vai omistatko sen jo kokonaan yksin?
Osta omalla osuudellasi itsellesi ei remonttia vaativa koti ! Mikään ei ole kurjempaa kuin asua vanhan rakkauden raunioissa muistellen sitä sun tätä! Lapset sopeutuvat muuttoon ok.Ei ole varsinaisesti mitään heitä, ymmärtääkseni vain parin kerran seksisuhde ja puhelinsoittoja eikä sen vakavampaa (tosin tämäkin on riittävän vakavaa minulle ja en välttämättä ihan luota tähän "totuuteen"). Lapset jää minun kanssani. Talo on edelleen yhteisomistuksessa ja tulee jonkin aikaa olemaankin. En ole mitenkään riitaisaa tyyppiä ja mieskin osaa ajatella lasten parasta. Tässä tapauksessa hän on ehdottomasti sitä mieltä, että lasten paikka on minun kanssani. Isä tulee tapaamaan lapsia aina kun työltään pystyy.
Remontti pitäisi saada valmiiksi tänä kesänä. Enkä koe tätä paikkaa rakkauden raunioina vaan tämä on minulle koti. Lisäksi haluan nähdä, mitä se elämä voi olla sitten kun talo on valmis. Ystävänikin sanoi, että se olisi surullinen päätös koko taloprosessille, jos nyt luovuttaisin ja muuttaisin toiselle paikkakunnalle. Menisi monen vuoden päänsäryt ja huolet ihan hukkaan. Sinnikäästi siis meinaan jatkaa, tilannettahan voi katsoa vaikka vuoden päästä uudestaan, jos en taloudellisesti pärjää.
En tule koskaan ymmärtämään, miksi hän hoiti tämän tilanteen näin rumasti ja loukkasi näin pahasti, mutta pystyn silti säilyttämään asialliset välit.
- still going strong
Kyllä sä selviit tuosta täyspäisenä !! Ja osaat ja pärjäät !! Koita olla kohdistamatta energiaasi exän ja uuden typykän vihaamiseen, se on ihan turhaa eikä muuta niiden elämää mihinkään suuntaan mutta syö sinulta voimia. Ne kaksi on ihan nobodyjä.
Elämä kantaa ! Varmasti ! Ja paha saa palkkansa ! Varmasti
Siinä kaksi sanontaa jotka ihan oikeasti pitävät paikkansa.
Been there seen that...
Toivottavasti sinulla on muuta tukiverkkoa auttamaan ja tukemaan, ja ota kaikki apu vastaan. Ja mene juttelemaan ammattiauttajan kanssa, sekin helpottaa eikä tarvi mättää ystävien päälle ihan kaikkea. Vaikka nekin mielellään kuuntelevat, jos ovat oikeita ystäviä. Ystävät on just siitä ihania, että ne on aina siinä, hyvässä ja pahassa. Mutta rajansa kaikella, jos tuntuu ettet pääse yli niin mene juttelemaan, esim. kriisipsykologi voi auttaa näkemään metsän puilta. Eikä maksa mitään.
Toivon sulle kovasti voimia ja tsemppiä elämääsi.
Kaikki menee lopulta parhain päin. Usko pois !!
halit ! - Anonyymi
Minä jäin yksin ison mahani kanssa.Kun lapsi syntyi näin pienen tytön Aluksi oli vaikeaa mutta pärjäsi.Äitiyslomalla suoritin kouluni loppu.
- Anonyymi
Avattu 2012-06-26 00:00:39, ehkäpä avaaja on jo laihduttanut itsensä takaisin kaunispainoiseksi joten elämänsä taas hymyilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703149
- 622495
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562136Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942045- 551952
- 421594
- 401560
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141253EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083