Nämä naisen unelmamitat? miesten mielestä..

mietityttäää

175cm 55kg ja kuppikoko 70E.
mikä on teijän miesten mielestä täydelliset mitat? onko nuo hyvät?

39

2874

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehelle??

      165cm 75kg ja mahanympärys 100cm? onko hyvät?

    • On se niin hankalaa

      V/ttu, en minä mitään mittoja laske, silmämääräisellä arvioinnilla mennään.

    • Jokaisella jotakin!

      Olet mallin mitoissa ja vartalosi on varmasti kaunis ja sopusuhtainen. Itseäni miellyttää runsaampi vartalo eli tykkään aikuisen naisen vartalosta, jossa on isohkot rinnat, pitkät hyvinmuodostuneet sääret ja pyöreä takamus; jenkkakahvat ei haittaa.

      Mutta makuja on monia.

    • Kokenutkaikentietää

      Olet aika laiha? Onko kauniit lihakset? Vanhetessasi isot tissisi tulevat romahtamaan napaan. Näin saattaa käydä jo ekan imetyksen jälkeen.

    • Lady__65

      Ei ne tissit aina valahda napaan. Omani ovat kokoa 80E, ikää 47 ja yhden lapsen olen synnyttänyt ja imettänyt muutama vuosi sitten. Ei ihan lyijykynä pysy rinnan olla, mutta ei paljon puutukaan.

      • roikkuu ne

        Älä valehtele. Jos kuppikoko on E, pysyy satavarmasti kynä tissin alla oli sitten imettänyt tai ei.


      • tiimalasi95-64-90
        roikkuu ne kirjoitti:

        Älä valehtele. Jos kuppikoko on E, pysyy satavarmasti kynä tissin alla oli sitten imettänyt tai ei.

        Joo, mulla on 65G. Sen jälkeen, kun täytin 16 ja rinnat oli silloin jo D:t, pysyi lyijykynä hyvin. Vaikka mun rinnat on kiinteät.


      • Anonyymi
        roikkuu ne kirjoitti:

        Älä valehtele. Jos kuppikoko on E, pysyy satavarmasti kynä tissin alla oli sitten imettänyt tai ei.

        Ikuisuuksia vanha ketju osui silmiin. Niin koomista kuin onkin, niin pakko oli testata. Ei todellakaan pysy kynä tissin alla.=D Olen 39v, kaksi lasta imettänyt. Rinnat E75. Eipä ne juuri roiku.
        (Olen 168cm pitkä ja painoa 63)


    • Näin täällä

      160-165 cm, kiloista ei nyt niin hirveästi väliä, kunhan ei ihan mene överiksi, ja D-kupin rinnat. Tai siitä ylöspäin siis ;)

    • ei mittoja..

      Mulla pituutta 178cm ja olen normaalipainoinen,,rintavakin..Yleisesti ottaen ilo silmälle..sanoo puolisoni ja muutkin herrat jotka tanssipaikoissa hakevat tanssimaan,,

      • Hhmm.

        Mahtavatko nuo tanssittavat toiset herrat olla mahdollisesti 155cm pituisia kun maisemista nauttivat ;-)

        No, naisekkaan kaareviin mutkaisiin maisemiin on monta mielyttävää katseen ( ja kosketuksen ) kulmaa ;-)


    • dfghjppoiuj

      Jaa E-kuppi alipainoisella. Itse kyllä tykkään eniten sellaisesta sopusuhtaisuudesta, että eri ruumiinosat olisivat samaa kaliiberia. Eli jos on oikein hoikka tyttö, niin aika sirot rinnatkin siihen sopii paremmin kuin kovin isot. Kauhistus oikein on jos tuollainen tilanne on silikonilla aikaansaatu- sitäkin tänä päivänä tulee vastaan yleistyen. Että vaikea sanoa kumpi on nykyään harvinaisempaa, isot luomut alipainoisella vai silikonit alipainoisella.
      Valotapa ap, kumpi skenaario on tosi?

      • ympärysmitta pieni

        Juu kyllä olen alipainoinen ja hyvin laiha. Kaikki tuntuu menevän tisseihin, vaikka ei 70E ole loppuen lopuksi niin iso koska ympärysmitta on niin pieni.


      • Anonyymi
        ympärysmitta pieni kirjoitti:

        Juu kyllä olen alipainoinen ja hyvin laiha. Kaikki tuntuu menevän tisseihin, vaikka ei 70E ole loppuen lopuksi niin iso koska ympärysmitta on niin pieni.

        Niin, jos tuo kuppikoko on sama kuin 75D tai 80B. Jossain oli sanottu, että 80B oli tavallisin koko. Eli vaikka 70E kuulostaa isolta, on kysy hyvin tavallisesta kuppikoosta.

        Toinen asia on, että BMI 18 eli alipainoisella ei ole lihaksia (painavat enemmän luin rasva) eikä yleensä tissejä ellei ne ole silikonista. Noista mitoista ei ole kovin pitkä matka anoreksiaan (BMI 16): 175cm ja 49kg.


    • vcxvcxvxvcx

      Aivan liian isot rinnat ja pituuttakin voisi olla hieman vähemmän.

    • urheiluhullunainen75

      olen 170cm painan 55kg ja kuppikoko B70. eli mun kuppikoko on 1/3 ap kuppikoosta. :)

    • ..

      Älä murehdi. Suomalainen mies on lyhyt ja paksu. Miksi naisen pitäisi olla nälkäkurki kun eivät miehetkään ole?

      • :D

        Suurin osa Suomalaisista naisistakin on lyhyitä ja paksuja ja isoruhoisia.


    • Ho hoijaa

      Hui, kun olet pieni painoinen pituuteesi nähden ja varmasti rinnat erottuvat kropasta. Itse olen 178cm ja painoakin löytyy jonkin verran enemmä vaikka normaalipainossa olen ja kuppikoko on C-D.

    • kjhgfdesdfghjhgf

      155cm, 45kg, tissit 60G. Lantio 85cm, vyötärö 63cm. Jalka kokoa 35.

      Haluaisin olla muodokkaampi.

      • Anonyymi

        No aika hyvin :D :D
        itse 165cm, 51kg, pieni B75-B80 riippuen mallista. Itse haluaisin olla muodokkaampi.


      • Anonyymi

        Kuppiin koko on sama kuin ap tai 80B. Pienessä kropassa se toki korostuu, mutta ei rinta itsessään ole kovin suuri vaikka koko niin antaa ymmärtää.

        Et taida löytää vaatteita aikuisten osastolta noilla mitoilla? Moni 10-11v on saman kokoinen.


    • rintaliivimyyjä

      Ottakaahan huomioon, että rintaliivien koossa kirjain kuvastaa kupin tilavuuden suhdetta ympärysmittaan (numero). Eli, 95A on huomattavasti isompi kuin 65A. Aloittajan E ei ole mikään älyttömän iso silikonimeloni, vaan se on iso suhteessa pieneen ympärysmittaan.

    • onkohan näin?

      Ei nuo välttämättä ole aloittajan omat mitat, hän vain kysyy, ovatko nämä ne mallin mitat, joissa miehet haluavat naisten olevan.

    • urheilija

      Vähän off topic, mutta voi luoja miten raivostuttavaa on, kun miehet aina ajattelee että hoikan isot rinnat on hankittu silikonilla!

      Nimimerkillä 166cm, 56kg, vyötärö 62cm ja LUOMUkuppi 65H.

    • Ylpeämammi

      Oon 168cm, 43kg ja tissit LUOMUNA 65J, onko hyvä? Vyötärönympärys 51cm. 23v.

      • Anonyymi

        Täytät anoreksian kriteerit.


    • sopusuhtainen

      No onko se hyvä jos BMI on 15 eli keskivaikea alipaino ja J-kuppi? Maailman kahdeksas ihme se ainakin on. Mahdat olla näky: tikku meloneilla.

    • Jokunimimerkki2

      Luoja paratkoon, en minä kulje mittanauha kädessä mittaamassa naisia. C:n jälkeisistä kuppikoista olen autuaan tietämätön. Ei mulle naisista ole vain yhtä ideaalimuotoa, ja se onko nainen unelma vai ei riippuu jostain ihan muusta kun mitoista.

    • Sopivan_kokoiset_ovat

      Melekosen kokoset kärpäslätkät noista ainakin saa, kun rinnat muutaman vuojen perästä poistetaan.

    • Anonyymi

      mun eksälläpä pysyi koivuklapi ja penaali tissien alla. aika usein veikin saunapuita tollein :)

    • Anonyymi

      Minun ihanteeni on yli 100kg lyhyt ja kurvikas ja mahottoman isot rinnat

    • Anonyymi

      Ei pysy lyijykynä eikä mikään muukaan tissin alla. Terhakat B-t on. Yli 40v. Ja on imetetty.

      • Anonyymi

        B on hyvä koko, sopivat, mukava hyväillä kun sopii käteen kokonaan.


      • Anonyymi

        Minulla pysyy ja tiukasta. Rinnat roikkuu ja mahaakin löytyy. Mutta nautin suunnattomasti naisen vartalostani; luultavasti paljon enemmän kuin ne, jotka täällä kyselee mittojensa perään!

        Lapsia on ja imetetty on, ja sen huomaa! Silti, en vaihtaisi vartaloani mihinkään ja mieskin rakastaa joka senttiä vartalossani. Mittanauhaa ei tarvita!


    • Anonyymi

      Tsiisus! Ihannemitat on se, että naisen korvien väli on sen verran mittava, ettei täällä kysellä noita ihannemittoja. Luuletteko ensinnäkään, että yksikään tosimies edes tietää noiden mittojen merkityksen?

    • Anonyymi

      Joo, tuollaisia naisia ap varmimmin löydät jostain psykiatrian osastolta sairaalasta.

    • Anonyymi

      Siis... Kynähän pysyy nimenomaan roikkutissien alla :D :D :D

      • Anonyymi

        Miksi pitää kynää rintojen alla pitää, kulkeeko se sitten paremmin siellä mukana🤔🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe