vetdon tekniikkaa...

veto-ongelmia

joo eli mun vedon tekniikka on ihan surkee (tai niin mä ainaki luule ku se veto ei lähde kovaa) jtn voisko joku kertoo mulle mtn se pitäs vetää sille et siit tulee kova. niin lämärissä kuin myös rannaris.

10

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovapatukka;)

      kysy valmentajalta, ja treenaa paljon.

    • säbääärii

      opit kun vetelet paljon liikkeestä, pyörtsärillä, suoraan jne. Lämärinkin vetämiseen on monta tapaa. Katso kokeneempien laukauksia ja kokeile uusia asioita niin kehityt

    • petripetepetteri

      pyörtsärillä, mitä meinaa? :DD

      • säbääärii

        laukoo kantin pyörähtäen 360 astetta ennen sitä.


    • rasse#3

      mee salille

    • mäjatommi

      Juu niin mulla on kaikki tekniikat ihan hyvät, mutta oon 14 ja 1/2 vuotta, 174cm pitkä ja mulla on nykyään 27 fatpipe(ei ollu löysempää). Siis ennen mulla lähti hyvin kaikki vedot ja ihan napakkii oli (enne oli 29 mutta jäi lyhyeks) , miten saisin taipumaan ton mailan enemmän, mitä lihaksii pitäs vahvistaa? oli aika huonosti selitetty, siis tarviin vinkkei millä harjotteilla saisin voimaa ja minne sitä pitäs nut saaha, että maila taipuis=ei olis nuo vedot lehmän hönkäisyjä! Kiitooos!! :) :DDD ja painan 65-66 ;)

      • rasse#3

        osta jäykempi maila muuten maila on hyvä sitt iha perus lihakset eli hauis sit rinta lihakset ja sivu vatsa lihakset (entiiä oikeet nimee) mut kummiski eli leukoja ja punnertamaan ja käsi painoilla eri laisia liikkeitä nii hyvä tulee


    • RATHER3OOO

      1.hanki kunnon maila esim mini-double courve.
      2.tarkista että lyönnissä alakätesi liikkuu paljon enemmän kuin ylä kätesi.

      treenivinkki:lyö jääkiekko mailalla golfpalloa juovimatolta mahdollisimman kovaa ennen peliä.

      • xgdjdlmf.jkffbzösvjdjd

        double curve on iha vi*un p*ska


    • #51

      Ite oon 2001 syntyny ja lämään 128km/h ja on 2 kertaa viikos harkat ja käyn koululla 1-2 kertaa viikossa eli harjoittele nii tulee parempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe