Erinlainen avaus...

yleisön pyynnöstä! Tyttö tahtoi, poika ei. Terveisiä kesän keskeltä, viikko siinnä vierähti kun modelli naisten päältä kierähti. Olipahan vuosisadan mökkireissu...huhhuh, mutta ei siitä sen enempää paitsi, että voisin lähteä takas sinne milloin vain.

http://youtu.be/z-HKvYDTpoc

19

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.

Häivy setämies!

• Sä et oo yleisö! Sitä paitsi sinun offensiivinen käyttäytyminen täällä palstalla alkaa kärsiä inflaation.

• EIKirj.

Käyt sääliksi ukkopaha. Ikää on 50 mutta silti pitää päteä ja esittää kuin kakskymppinen räkänokka.

• Missä tai milloin olen yrittänyt päteä ja en kai minä nyt halua, että sinä tai joku muu pahoittasit mielesi ja varsinkin alkaisit myötäelämää minun elämääni. Anteeksi kauheasti jos olen jotenkin järkyttänyt mielenrauhaasi olemalla vain oma itseni.

• EIKirj.
        modelli kirjoitti:

Missä tai milloin olen yrittänyt päteä ja en kai minä nyt halua, että sinä tai joku muu pahoittasit mielesi ja varsinkin alkaisit myötäelämää minun elämääni. Anteeksi kauheasti jos olen jotenkin järkyttänyt mielenrauhaasi olemalla vain oma itseni.

Jatkuva tarve rakentaa jonkinlaista naistenmies-imagoa,anonyymillä keskustelupalstalla, viittaa itsetunto-ongelmiin. Viimeksi mainittu on siis omana itsenäsi olemista. Lukijoille pitkäveteistä pidemmän päälle.

• ..
        EIKirj. kirjoitti:

Jatkuva tarve rakentaa jonkinlaista naistenmies-imagoa,anonyymillä keskustelupalstalla, viittaa itsetunto-ongelmiin. Viimeksi mainittu on siis omana itsenäsi olemista. Lukijoille pitkäveteistä pidemmän päälle.

modelli on rakennettu palsta persoona , ei sellasen kanssa kannata väitellä

• EIKirj. kirjoitti:

Nyt rupes jo meikäläistäkin vituttamaan, missä vaiheessa olen rakennellut jonkinlaista naistenmies-imagoa,anonyymillä keskustelupalstalla? TIETÄÄKSENI EN MISSÄÄN VAIHEESSA! Jo lapsena äitini sanoi minulle, poikani älä sitten koskaan katso peiliin. Ensimmäinen tyttöystäväni joskus aikoinaan (20v vanhempi minua) sanoi, että miten noin pienellä kullilla yleensäkkään voi naida ketää, mutta jätettyäni hänet, sai Vantaanjoki hänen kyynelistä alkunsa ja virtaa vieläkin vuolaana. Se, että en ole kiinnostunut sinun tekemistä pissa, kakka ja EIKirj. aloituksista, niin ei anna sinulle mitään oikeutta olla jotenkin vain ja ainut oikea kirjoittaja. Eikä täällä lue missään, että palsta on tarkoiteetu vain tyhmille ja kokemattomille, joten katson olevani oikeassa paikassa. Ja pieni vinkki vielä, jos et pidä ihmisistä jotka ovat komeita, rikkaita ja menestyneitä, niin älä lue heidän viestejä.

• ..
        modelli kirjoitti:

Nyt rupes jo meikäläistäkin vituttamaan, missä vaiheessa olen rakennellut jonkinlaista naistenmies-imagoa,anonyymillä keskustelupalstalla? TIETÄÄKSENI EN MISSÄÄN VAIHEESSA! Jo lapsena äitini sanoi minulle, poikani älä sitten koskaan katso peiliin. Ensimmäinen tyttöystäväni joskus aikoinaan (20v vanhempi minua) sanoi, että miten noin pienellä kullilla yleensäkkään voi naida ketää, mutta jätettyäni hänet, sai Vantaanjoki hänen kyynelistä alkunsa ja virtaa vieläkin vuolaana. Se, että en ole kiinnostunut sinun tekemistä pissa, kakka ja EIKirj. aloituksista, niin ei anna sinulle mitään oikeutta olla jotenkin vain ja ainut oikea kirjoittaja. Eikä täällä lue missään, että palsta on tarkoiteetu vain tyhmille ja kokemattomille, joten katson olevani oikeassa paikassa. Ja pieni vinkki vielä, jos et pidä ihmisistä jotka ovat komeita, rikkaita ja menestyneitä, niin älä lue heidän viestejä.

no muun muassa rakentelit ennen juhannusta , siinä ped-haaveketjussa tarinoit meneväs mökille alaikäisiä panemaan ja nyt sitten tulee sopivan ajan päästä että huhhuh mikä viikonloppu oli XD

vittu mikä luuseri voikin vanhasta äijästä tulla

• :)
        modelli kirjoitti:

EIKirj.= teevadit

• :-)
        :) kirjoitti:

EIKirj.= teevadit

Jazu on viksu likka :-)

• Niin?
        .. kirjoitti:

no muun muassa rakentelit ennen juhannusta , siinä ped-haaveketjussa tarinoit meneväs mökille alaikäisiä panemaan ja nyt sitten tulee sopivan ajan päästä että huhhuh mikä viikonloppu oli XD

vittu mikä luuseri voikin vanhasta äijästä tulla

Eikös motelli kirjootellu sellastakin että ei sitte aio mitään jälkikäteen kertoa. Kas vain sano kasvain.

• Niin? kirjoitti:

Eikös motelli kirjootellu sellastakin että ei sitte aio mitään jälkikäteen kertoa. Kas vain sano kasvain.

No en aijokaan, ainakaan mitään yksityiskohtia. Sen vaan sanon, että ehkä paras Juhannus ikinä.

• NIIN?

Sittenkö ukki heräsit? :-))

• TemppuiIija
        modelli kirjoitti:

No en aijokaan, ainakaan mitään yksityiskohtia. Sen vaan sanon, että ehkä paras Juhannus ikinä.

Papan ei tarvi olla huolissaan, kyl kaikki varmasti ymmärsi mitä pappa haluaa vihjata :-) Eri asia on sitten kuka haluaa uskoa papan tarinat :-)

• h45h66

sian erilainen avaus. kuvottava lässy.

• ...:...

mitä nyt alaikäisen panemisesta haaveilevalta voi odottaa,,,

• Dilbert
        ...:... kirjoitti:

mitä nyt alaikäisen panemisesta haaveilevalta voi odottaa,,,

Kiinnostaako ketään se, että olen karhu?

• l:
        Dilbert kirjoitti:

Kiinnostaako ketään se, että olen karhu?

modelli sä olet palstasääliö.

• Ex rekattu
        l: kirjoitti:

modelli sä olet palstasääliö.

Ai luulit minua Modelliksi:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      66
      10792
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      134
      10221
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      23
      7973
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6404
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      39
      5267
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      70
      4934
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      135
      4235
    8. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      6
      3799
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3514
    10. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      66
      3227
    Aihe