Valkoiset/vaaleat housut isokokoiselle?

Curvy89

Mitä mieltä te keskustelijat olette voiko muodokkaammat naiset pukeutua valkoisiin tai vaaleisiin housuihin varsinkin nyt kesällä? Olen parikymppinen ja kokoa 50-52 ja pidän itse paljon vaaleita housuja ja usein pidän lyhyitä paitojakin. Olen saanut lähinnä positiivisia kommentteja, mutta myös ihmettelyä koska en peittele hieman muodokkaampaa päärynävartaloa. Housujen ongelmana on tietysti läpinäkyvyys, mutta olen käyttänyt valkoista housujen alla, joten rahat eivät näy läpi. Mitä mieltä olette ja vertaiset kertokaa omista kokemuksistanne?

17

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina mustat housut

      Mä kokeilin valkoisia capreja mutta päädyin mustiin, koska vaaleissa sellumuhkurat näkyi järkysti läpi. Olen sua paljon vanhempi ja todella reitevä, kokoni on 50.

      Mutta sulle ne voi ihan hyvin sopia. Jos omasta mielestä tuntuu ja näyttää hyvältä, niin se on tärkeintä.

    • Valkoinen sopii

      Jos valkoisista (tai minkä muunkinvärisistä) housuista kuultaa alushousut läpi, valkoinen on väärä väri. Alushousut pitäisi olla ihonväriset niin ne eivät näy läpi. Sama rintaliivien kanssa. Esimerkiksi ohuen mustan puseron alla olevat mustat rintsikat suorastaan paistaa läpi, ihonväriset katoaa näkymättömiin.

      • Curvy89

        Millaisia ihonvärisiä alushousuja suosittelisit ja mistä niitä voisi hankkia yli 50 kokoiselle mimmille? Olis tarvetta hyvälle vaatevarastolle juuri tätä aihealuetta varten nyt kun lämpimämmät kelit ovat vasta edessä! Mulla on niitä valkoisia vinopino, mutta ihonvärisiä en juuri edes ajatellut. Onneksi laitoin tämän keskustelun, sain uusia vinkkejä =o)


    • dlöäasdöfk

      Vastaus kysymykseesi: tiukat valkoiset legginsit/housut sopivat harvoille hoikillekaan ihmisille mikäli heillä on selluliittia.

      • ---

        Kuka sanoo, niiden pitää olla tiukat tai edes ohuet ja läpinäkyvät?
        Minä käytän surutta leveälahkeisia vaaleita pellavahousuja, vaikka olen hiukan pulska.
        Valkoisia farkkuja en ehkä laittaisi enää kun en ole nuori.


      • Curvy89

        Aijaa, kyllä mä olen ainakin käyttänyt tiukkoja leggareitakin hihattoman t-paidan kanssa, ei ole mitään ongelmaa ollut.


    • heeko

      tottakai voi pitää SOPIVIEN ALKKARIEN kans ja sopivan koon kans vai näyttääkö muuten liikaa hotioihenkilökunnalta?

      • Curvy89

        No hoitoalalla sitä ollaankin, hehheh. =o)


    • Curvy89

      Läpinäkyvyys ei ole ongelma jos alla on samanväriset alushousut, olen pitänyt korkeavyötäröisiä housumalleja, jotta vatsa jää peittoon. Lahkeet ovat löysemmät, mutta lantion kohdalta housut ovat tiukat. Alushousuongelmaan tuli ratkaisuna se kun alushousun rajat tietysti näkyi selvemmin kuin esim tummista housuista, mutta ne saa piiloon stringeillä.

      • Valkoinen sopii

        No jaa, minusta kyllä valkoisten housujen läpi näkyvät valkoiset alushousut on rumat. Mutta sehän on makukysymys varsinkin jos haluaa näyttää minkälaiset housut on siellä alla. Itse taas haluan ettei alushousuni tai rintaliivit paista vaatteiden läpi. Joudun pitämään maxikokoisia alushousuja tuon pömppövatsani takia ja se myös estää stringien käytön kun en pidä siitä tunteesta kun stringit valuu vatsamakkaran alle. Alushousujen rajojen näkymistä en murehdi, jos joku haluaa katsella niitä niin katsokoon.


      • Curvy89
        Valkoinen sopii kirjoitti:

        No jaa, minusta kyllä valkoisten housujen läpi näkyvät valkoiset alushousut on rumat. Mutta sehän on makukysymys varsinkin jos haluaa näyttää minkälaiset housut on siellä alla. Itse taas haluan ettei alushousuni tai rintaliivit paista vaatteiden läpi. Joudun pitämään maxikokoisia alushousuja tuon pömppövatsani takia ja se myös estää stringien käytön kun en pidä siitä tunteesta kun stringit valuu vatsamakkaran alle. Alushousujen rajojen näkymistä en murehdi, jos joku haluaa katsella niitä niin katsokoon.

        Käytän juuri korkeavyötäröisiä housuja, jotka tukevat vatsaa. Myös alushousuissa tietysti olen käyttänyt sellasia hieman korkeavyötäröisempiä malleja ainakin jos alla ovat valkoiset, ihonvärisissä ei sitten ole niin väliä, kunhan istuvat. Ongelmia on lähinnä housujen ja alushousujen kokojen kanssa, kun tuo 50 kokoiset ovat usein hyvin tiukat, eli olen varmasti kokoa 52 tai enemmän koska vartalonmallini on lantiosta alaspäin iso ja ylävartalo on paljon hoikempi. En kuitenkaan ole laihduttamassa, vaan tyytyväinen itseeni tällaisena. Nettikaupoista tietty löytyy, mutta tietääkö joku ihan tavallisia liikkkeitä, joissa olis edellämainittuja kokoja 52 ja ylöspäin?


    • Jalat kuin pylväät

      Ihailen sun rohkeuttas :) Pitäisköhän munkin uskaltaa.... kurvikas päärynä ja housukoko 50.... Vaaleat pellavahousut olis ihanat, kun helteet alkaa....

      • Curvy89

        Siitä vaan, pääasia että itse viihtyy ja kyllä kurvikkaat naiset kääntävät miestenkin päät =o)


    • LäskiEiOleMuodokas

      Kurvikkaat, EIVÄT LÄSKIT naiset kääntävät miesten päät..;)

      • Curvy89

        No miten sinä sitten määrittelet kurvikkaan?


    • 52/54

      Ostin juuri itse valkoiset caprit jotain trikoota kun tyttäreni mielestä ne näytti mulla hyvältä ja hän kehotti ostamaan. Päälle laitan sitten jonkun tunikamittaisen paidan koska mulla on tota kokoa 52-54. Housut on ihan hyvännäköiset juuri noin kun pylly ei näy :D

      • Curvy89

        Kuulostaa hyvältä, mistä ostit jos saa kysyä? Mä olen kasvanut koosta 50 enemmänkin 52 ja voisi päivittää vaatevarastoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe