Moicca..Brian On Kitara Virtuoosi,On Mestari..Sitten Vinyylin Biiisit..Side One..Red Lighting Blues,Rockability,Rebelene,Nervous Break Down Ei Ole Markolla vaan Iloinen Tampereen Rokkari Olen,Every Tear That Falls..Side Two..When The Sky Comes,She Thinks I,M Trash,Rosie Is Red Love Alone,So Young So Bad So What Ja The Rain Washed Everything Away..Kyllä Tämä Brian Setzer Soolo Vinyyli On Sitä Ykkös Kermaa Laulu Ääni Kanssa Erinomiainen,No Nyt Markolla On Jalassa Mustat La Gran Bota Bootsit Ja Toivotan Tsemppiä Suomen Nais Ja Mies Yleisurheilijoille.Helsinkiin EM-KISAT 2012...No Eipä Muuta Kun Hyvää Kesä Päivän Jatkoo Kaikille..T.Marko
Brian Setzer(Live Nude Guitar) Mustat La Gran Bota Bootsit
Mr.Twist Rockabilly
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871