Ulkonäön suhteen makuja on monenlaisia mutta merkityksetön se ei varmaan koskaan ole.
Varmaan on jonkin verran tapauksia jotka eivät halua että kasvotutut tunnistaa nettipalstalla. Mutta uskon että suurempi osa on niitä jotka ajattelevat että valokuva ei ole niin houkutteleva että se kannattaa palstalle laittaa. Että luottavatko siihen että se sisäinen kauneus sitten riittää hurmaamaan vastapuolen. Ehkä joskus mutta selvästi vähemmistönä.
Valokuvattomat profiilit
30
924
Vastaukset
- ex kuvallinen
Mielestäni jossain mättää, jos kuva puuttuu. itse ajattelen, että kenties henkilö on naimisissa tai niin pahan näköinen, ettei uskalla laittaa kuvaansa.
Itselläni oli kuva jo nyt poistetussa profiilisani, suurin osa miehistä, jotka kirjoittivat minulle, olivat kuvattomia, yhden kanssa menin treffeille, jotka olivat suuri pettymys. Seuraava lopetti kirjoittamisen, kun pyysin kuvaa.
Jos on harjoittanut paljon deittailua, kuvattoman takaa voi paljastua joku vanha tuttu.
Pidän epäoikeuden mukaisena sitä, että kuvattomat kirjoittelevat kuvallisille, he ihastuvat kuvaan, mutta kuvallinen ei tiedä, kenen kanssa kirjoittelee.
Kuva pitäisi olla pakollinen.- totuuuuus
"Mielestäni jossain mättää, jos kuva puuttuu. itse ajattelen, että kenties henkilö on naimisissa tai niin pahan näköinen, ettei uskalla laittaa kuvaansa."
Ensinnäkin on ammatteja missä ei ole viisasta laittaa naaamansa näytille yleisesti.Ainahan voi toimittaa pyynnöstä.
Toisekseen,dillemaan tulee rumma pärstäisellä siinä että jos laitat kuvan,ei kukaan vaivaudu edes lukemaan profiilia.Sitten jos et laita,niin joku saattaa lukea ja pyytää kuvankin jonka jälkeeen se hylkää.Sama juttu koskee läskejä.
Näin ollen,nettideitti on tarkoitettu vain keskiverto tai paremman pärstän ja painon omaaville. - vanhatäti
totuuuuus kirjoitti:
"Mielestäni jossain mättää, jos kuva puuttuu. itse ajattelen, että kenties henkilö on naimisissa tai niin pahan näköinen, ettei uskalla laittaa kuvaansa."
Ensinnäkin on ammatteja missä ei ole viisasta laittaa naaamansa näytille yleisesti.Ainahan voi toimittaa pyynnöstä.
Toisekseen,dillemaan tulee rumma pärstäisellä siinä että jos laitat kuvan,ei kukaan vaivaudu edes lukemaan profiilia.Sitten jos et laita,niin joku saattaa lukea ja pyytää kuvankin jonka jälkeeen se hylkää.Sama juttu koskee läskejä.
Näin ollen,nettideitti on tarkoitettu vain keskiverto tai paremman pärstän ja painon omaaville.Itse työskentelen terapeuttina psykiatrian poliklinikalla suhteellisen pienessä kaupungissa. Vuosien aikana asiakkaita on ollut varmaan satoja, ja tiedän vähän liiankin paljon myös heidän lähipiirinsä asioista. En hae miestä siis tältä paikkakunnalta, enkä edes ihan lähiseudulta. Ammattini ja asiakaskuntani vuoksi en laita myöskään kuvaani yleisesti näkyville. Kuvan pystyy lähettämään yksityisesti niille, joille sen hauaa lähettää. Aika monta entistä asiakastani olen muuten löytänyt Suomi24-deittipalstalta. Yksikään ei ole mielestäni ollut profiilissaan "aivan rehellinen"...
- ~ciss~
Tämä asia jakaa kansalaisia kuin tatuoinnit.
Kuvaprofiileista tulee aina mieleen, että ihminen on avoin, luottavainen, hyväuskoinenkin. Pidän fiksumpana kuvattomia, koska kuvanhan voi aina lähettää jos toinen juttuineen vaikuttaa kiinnostavalta. Olen tosin fiksujakin kuvallisia tavannut, ja monilla kuva on joko niin pieni tai muokattu, että henkilöä ei silti kadulla tunnistaisi.
Itse en profiileihini kuvaa ole koskaan laittanut, ehkä jos seuraa ei muuten löytyisi niin joutuisi harkitsemaan.- deft
Olen täysin samaa mieltä ~ciss~:in mielikuva-pointista. Itse kun koen olevani avoin, luottavainen sekä hyväuskoinenkin. Mutta että kuvattomana olisi fiksumpi....hmm...onhan se toki mahdollista, kun yleisesti pidän itseäni en-niin-fiksuna.
"...että henkilöä ei silti kadulla tunnistaisi."
Niinkö on pienet ja täsmälliset piirit? Omassa asuinkaupungissa en ole yhteenkään tunnistettavan arvoiseen kuvalliseen profiiliin törmännyt. Ehkä Lahti on sen verran suuri kylä ettei omassa ikäluokassa törmää tuttuihin kuviin edes kaupungilla liikkuessa. - ~ciss~
deft kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä ~ciss~:in mielikuva-pointista. Itse kun koen olevani avoin, luottavainen sekä hyväuskoinenkin. Mutta että kuvattomana olisi fiksumpi....hmm...onhan se toki mahdollista, kun yleisesti pidän itseäni en-niin-fiksuna.
"...että henkilöä ei silti kadulla tunnistaisi."
Niinkö on pienet ja täsmälliset piirit? Omassa asuinkaupungissa en ole yhteenkään tunnistettavan arvoiseen kuvalliseen profiiliin törmännyt. Ehkä Lahti on sen verran suuri kylä ettei omassa ikäluokassa törmää tuttuihin kuviin edes kaupungilla liikkuessa.Siis etukäteen pidän kuvattomaa fiksumpana (jos kaksi muuten samantasoista profiilia). Todellinen tila paljastuu vasta kun tutustuu.
Mutta nyt kun muistelen, niin kuvalliset on olleet kuitenkin parempaa seuraa..ehkä ovat muutenkin rohkeampia, ja sitähän nainen arvostaa? Mene tiedä. Tai kun odotukset kuvallisen fiksuudesta on valmiiksi alempana, ei tarvitse ainakaan pettyä :)
Tampere on isompi kuin Lahti, mutta tunnistan kyllä ihmisen jos olen kunnollisen kuvan nähnyt. - ....................
~ciss~ kirjoitti:
Siis etukäteen pidän kuvattomaa fiksumpana (jos kaksi muuten samantasoista profiilia). Todellinen tila paljastuu vasta kun tutustuu.
Mutta nyt kun muistelen, niin kuvalliset on olleet kuitenkin parempaa seuraa..ehkä ovat muutenkin rohkeampia, ja sitähän nainen arvostaa? Mene tiedä. Tai kun odotukset kuvallisen fiksuudesta on valmiiksi alempana, ei tarvitse ainakaan pettyä :)
Tampere on isompi kuin Lahti, mutta tunnistan kyllä ihmisen jos olen kunnollisen kuvan nähnyt.Pari kertaa on tosiaan itselläkin käynyt, että hyvää mielikuvitusta on tarvinnut, että tunnistaa kuvallisen profiilin omaavasta. Kuvattomien kanssa ei kertaakaan. Mielestäni, jos se noin paljon häiritsee, että pitää asiasta purnata, niin kannattaisi hakea seuraa reilusti ihan livenä eikä jauhaa ennakkoluuloista pashaa.
- deft
~ciss~ kirjoitti:
Siis etukäteen pidän kuvattomaa fiksumpana (jos kaksi muuten samantasoista profiilia). Todellinen tila paljastuu vasta kun tutustuu.
Tampere on isompi kuin Lahti, mutta tunnistan kyllä ihmisen jos olen kunnollisen kuvan nähnyt.Tekisi mieli sanoa että fiksuutta on monenlaista, mutta joo...en sano ;)
En tiedä onko kyse rohkeudesta vai vilpittömästä avoimmuudesta. Toki noiden kuvien kanssa voi myös kikkailla, mutta jos todella on aikeissa saada aikaan jotain vakavampaa, niin rehellisyys on paras lähtökohta.
Eikö nainen tiedä mitä naiset arvostaa....hmm...ei mitään uutta auringon alla, naisen logiikka elää vahvana :D
Minen varmaankaan tunnista ihmistä ellen vartavasten kaupungilla tiiraile jokaisia kasvoja. Myös hajamielinen ja valikoiva lähimuisti voi tiputtaa tavanomaisimmat tapaukset huithait sukkelaan ulos pääkopasta.
- kuva kertoo muutakin
Haluatko profiloitua tuttavapiirissä nettiseuraa etsivänä, tai painua tuntemattomien mieleen nettitreffi-ihmisenä, jonka sitten tunnistavat milloin missäkin, laita sitten kuva ilmoitukseesi!
Kuvasta on muutakin haittaa.
- Jos kaunis nainen laittaa kuvan profiiliin, fiksu mies ei vastaa siihen, koska tietää, että viesti hukkuu satoihin muihin, sitä ei kenties lueta koskaan. Tästä seuraa naisen kannalta ikävä piirre, tyrkyllä on enimmäkseen kelvottomia idiootteja.
- Jos kuvallinen profiili ei vastaa, on peli menetetty, myös oikeissa kohtaamisissa, naama on ns kulunut. Se henkilö kuvattomalla profiililla, voi oikeasti olla komea mies, jolle nainen turhaan flirttailee myöhemmin esim ravintolassa. Näinkin on käynyt ;)
- Kuvallisella profiililla esiintyvän on pakko noudattaa hyviä tapoja ja kohteliaisuutta. Jokainen tietää, että se ei onnistu, kuin harvoilta, silloin kerää itselleen vihollisia tuntemattomista, jotka voivat näpäyttää takaisin vaikka tunnistaessaan työelämässä, tai ihan missä vaan.
- Kuvallisten profiilien henkilöt ovat ajattelemattomia, ja hyväuskoisia, usein myös hieman yksinkertaisia. Kerran kuva netissä ja et saa sitä koskaan pois ihmisten koneilta ja tulosteista. Sellaista julkista saisi hävetä omassa tuttavapiirissäänkin.- sesiitäsitten
Itse jonkin aikaa sitten eronneena, en kyllä kuvaani halua treffi-ilmoitukseeni laittaa juuri sen takia, etten halua kavereitteini, työkavereitteni,äitini etc minua kuvasta tunnistavan. Kun en heille kaikille edes ole kertonut eronneeni saati että kokeilen tätä luuserien, toivonsa menettäneiden (jollainen siis itsekkin tällä hetkellä tunnen olevani)
tapaa löytää itselleni uutta ihmistä.
Ja sitä paitsi...kuvakaan ei kerro koko totuutta. Voi olla ikivanha, missä vielä hiuksetkin on päässä ja kilot sopivat tai sitten jopa kaverin kuva. - ~csi~
sesiitäsitten kirjoitti:
Itse jonkin aikaa sitten eronneena, en kyllä kuvaani halua treffi-ilmoitukseeni laittaa juuri sen takia, etten halua kavereitteini, työkavereitteni,äitini etc minua kuvasta tunnistavan. Kun en heille kaikille edes ole kertonut eronneeni saati että kokeilen tätä luuserien, toivonsa menettäneiden (jollainen siis itsekkin tällä hetkellä tunnen olevani)
tapaa löytää itselleni uutta ihmistä.
Ja sitä paitsi...kuvakaan ei kerro koko totuutta. Voi olla ikivanha, missä vielä hiuksetkin on päässä ja kilot sopivat tai sitten jopa kaverin kuva.Toi on yleinen virhekäsitys, että nettideittailu on viimeinen oljenkorsi :D
No okei, pyöriihän sielläkin epätoivoisia. Eniten epätoivoisia on kuitenkin tavattu pilkun jälkeen baarista - dettineitti
Siis tosiaan viehättävät/kauniit ihmiset saavat huomiota ja ehdotuksia ilman palstojakin. Se kuka treffeille sitten sattuu pääsemään, kannattaisi kysyä että mihin tämä palstaa tarvitsee.
Tietysti voi olla sellainen elämäntilanne ettei ole aikaa tutustua ihmisiin baareissa tms., mutta onko sitten mahdollisuutta uhrata aikaa seurusteluunkaan. - 8+18
Mielestäni on hassua ajatella, että profiloituisi tuttavapiirissä tai tuntemattomien joukossa kadulla jonain nettitreffi-ihmisenä, jos on kuva profiilissa. Ensinnäkin voitaisiin kysyä, että entäs sitten? Jos jotain kiinnostaa niin kamalasti se, että joku hakee seuraa netistä (mikä nykypäivänä on hyvinkin yleistä), niin siinähän kiinnostaa ja on sitten ilmeisesti tälle ihmiselle jonkin astinen ongelma. Toisekseen jos jonkun tietää olevan nettitreffeillä seuraa hakemassa, niin silloinhan sen toisenkin täytyy olla ollut siellä tavalla tai toisella, jos kerran tietää toisenkin siellä olevan. Eli siis samassa veneessä. Olkoonkin sitten käynyt vain katsomassa tarjontaa tai mitä hyvänsä, niin on joka tapauksessa siellä myös itse ollut. Itseäni ei ainakaan kiinnosta se mitä muut minusta ajattelevat. Se on heidän ongelmansa, ei minun.
Sen sijaan siitä olen samaa mieltä, että mielelläni haluan pitää yksityisyyteni siinä mielessä, etten ole kuvaani joka netin kolkkaan tunkemassa vaan katson hieman tarkemmin minkälaisen kuvan ja minne sen laitan, silloin harvoin kuin laitan.
Mitä taas tulee hyviin tapoihin ja kohteliaisuuteen, niin mielestäni näihin ei juuri löydy eroa kuvallisten ja kuvattomien välillä. Ainakin yleisessä kanssakäymisessä netissä hyvät tavat loistavat aika yleisesti poissaoloaan. Tullaan ja mennään miten tykätään ja otetaan ja kadotaan. Harvemmin asioita hoidetaan kovinkaan fiksusti. Oli sitten kuva tai ei.
- sithari
Mulla ei ole kuvaa treffiprofiilissa, eikä edes facebook-profiilissa julkisena. FBssa vain kaverit näkevät mun kuvat, kaverien kaverit on jo blokattu. Kuvan toki saa sähköpostitse pienen viestittelyn jälkeen.
Järjestelyyn on syynsä. Ja ei, se ei ole rumuus.- sithari
..eikä kotona odottavat vaimo, kolme lasta ja koira tai joku muu mainittu raskauttava asianhaara.
- Pelimiehen kaveri
Tunnistettavaa kuvaa ei ole hyvä näyttää toisille nettideittaajille liian aikaisin.
Ajatelkaapa, että tämäkin herra on ollut sivustolla pari vuotta ja ottaa minuun yhteyttä vasta nyt. Olenko hänen jonossaan 273. ja hän on löytänyt sivustolta 272 mielenkiintoisempaa kumppaniehdokasta.
Torjuin herra X:n viime kuussa, kun minulla oli kolmet treffit menossa. Niistä ei tullut mitään. Kehtaisinko ottaa nyt itse yhteyttä? Lähettääköhän hän minulle viestejä enää ikinä? Toivottavasti hän uskoo, että olen uusi täällä.
Taasko viestejä herra X:ltä. Eikö hän usko, etten ole (vieläkään) kiinnostunut, vaikkei enää tupakoikaan.
Herra X lähetti minulle viestin talvella ja vastaisin tälle komistukselle, mutta hänestä ei kuulunut enää mitään. Lieköhän treffaillut muiden kanssa.
Herra X on muuten keskimääräistä rumempi. Ja minähän en tuollaisten kanssa alennu tapailemaan kun komistuksetkin viestittelevät minulle. Miksen kuitenkaan pääse heidän kanssaan paria viestiä pidemmälle treffeistä puhumattakaan? - Suutarin lohi
No, voi kurja!
Asun niin pienellä paikkakunnalla, että jos yksi täkäläinen kuvani näkee, niin kohta sen tietävät kaikki. Mua se todellakin haittaisi ammattinikin vuoksi.
Harmi, jos kuvattomuus on syynä vähäisiin yhteydenottoihin. Kuvattomuuden takaa voi paljastua myös huomiotaherättävä kaunotar tai komistus.
No, täytyy sit vaan suunnata lähikaupunkiin livenä... Kun mielipiteenne on tuo mikä on! Suljetaan kaikki kuvattomat profiilit suosiolla. - Riinaks
Kuvattomien kannattaa laittaa kuvansa vaikka ircgalleriaan ja lähettää sitten tämä linkki nettideittiprofiilille, jota lähestyy.
Saan noin parisataa osumaa, kun teen haun yhtenä kriteerinä "kuvallinen" ja deittejä on ollut viikoittain. Kuvat ovat yleisiä ja onhan ulkonäkö ensimmäinen kriteeri, jonka on täytyttävä, jos halutaan fyysistä läheisyyttä. Minä ainakin siis myönnän, kuvattomat profiilit eivät ehdi saada huomiotani.- kierrän kaukaa
Ei hyvin mene sinullakaan, viikottain deittejä ja yhä jatkuva hakupäällä, sehän käy jo työstä, joka ei tule päättymään milloinkaan onnistumiseen.
Ei taida sittenkään se kuva kertoa juuri mitään sopivuudesta ja jos sinulla on itselläkin kuva, se kertoo myös kuvallisten typerästä asenteesta. - ~cis~
kierrän kaukaa kirjoitti:
Ei hyvin mene sinullakaan, viikottain deittejä ja yhä jatkuva hakupäällä, sehän käy jo työstä, joka ei tule päättymään milloinkaan onnistumiseen.
Ei taida sittenkään se kuva kertoa juuri mitään sopivuudesta ja jos sinulla on itselläkin kuva, se kertoo myös kuvallisten typerästä asenteesta.Deittailu on hauska ja hyödyllinen elämänvaihe. Jos se sinusta on pakkopullaa ja merkki siitä, ettei mene hyvin, niin ei varmaan kannata harrastaa.
- jepsistäjee
Kyllä kuvaton profiili on myös varteen otettava. Tapasin oikein mukavan ja
fiksun kaverin, tosin hän lähetti kuvansa, kun otti yhteyttä. - dettineitti
Deittipalstat mainostaa että kuvan kera kontaktit seitsenkertaistuu. No ehkä en sitten ole niin komea kun minulle ei näin käynyt. Mutta uteliaita vierailijoita olen muuten saanut ihan yhtä paljon, olipa kuva tai ei.
Miksi palstat mainostaa tuota kuvan lisäämistä, syy on varmaan sekin että saavat lisää tavaraa näyteikkunaan. Minä en haluaisi että kuvani pyörisi noissa palstojen julkisissa mainoksissa.
Niin ja sen ajattelin vielä lisätä että ainahan on kokemattomia palstoille tulijoita jotka uskovat sen sisäisen kauneutensa riittävän viehättämään, jos muuten natsaa. Joskus aikoinani erehdyin treffeille kun olin uskonut ihmistä paljon viehättävämmäksi kuin oli ja ne treffit oli lyhyet ja kiusalliset. Kun toista olisi ilmeisesti vielä kiinnostanut tutustua lisää ja yritä siinä kiemurrella tilanteesta ulos. - Riinaks
Voi vinkuapinat. Keskustelu lähtee siitä, että saako kuvallisella profiililla enemmän viestejä tapaamisia. Sitten kun vastaan, että ainakin kuvallisia profiileja on niin paljon, etten kuvattomiin ehdi paneutua ja minä ainakin olen päässyt treffeille asti, niin eiköhän sitten saa kuulla, että huonosti menee.
Luulen, että ihmisillä on kuva tai ei ole kuvaa vaikka kuinka monista syistä. Molemmissa hyviä ja huonoja syitä. Jos nyt vähän kokoaa keskustelua.. Kuvattoman profiilin huonot syyt ovat se, että ihminen profiilin takana haluaa viettää kaksoiselämää tai että ihminen on 'ruma' (laaja käsite mutta ymmärtänette) ja uskoo/tietää kuvansa vain lopettavan yhteydenotot. Hyviä syitä kuvattomuudelle on esimerkiksi pääministeriys ja se, että jos oikeasti kirjoittaa avoimesti, henkilökohtaisesti ja tarkasti ajatusmaailmastaan, ei siihen viereen sitten kehtaa liittää kasvokuvaansa. Voisinkin muuten tarkastaa heti, toimisiko teoria ja löytäisinkö mielenkiintoisia tekstejä kuvattomilta profiileilta...olen toiveikas, mutta täytyy sanoa, että yleensä kuvattomat "moi, mitä kuuluu" -viestit ovat tulleet todella niukoilta profiileilta ja olen jättänyt vastaamatta, koska ei ole voinut muodostaa mitään kuvaa lähettäjästä. Ikä, paikkakunta ja pituus kun eivät riitä herättämään kiinnostusta.
Huono puoli kuvallisissa profiileissa on, että osa näyttää pitävän näitä ihmisiä pinnallisina,tyhminä ja liian sinisilmäisinä. Itse pidin hyvää ulkonäköä ja hyvää kuvaa (ei vessanpeiliotoksia jne.) vain positiivisena tekijänä, mutta ehkä sitten on olemassa älykkäiden JA hyvännäköisten eksklusiivinen ryhmä, jotka vaihtelevat hyviä kuvia ja hyviä tekstejä keskenään, ja pääsevät myös tapaamaan toisiaan livenä. Sehän olisi mielenkiintoinen ilmiö.- Riinaks
En ole muuten koskaan tajunnut noita vessanpeiliotoksia ja selvästi epäonnistuneiden kuvien liittämistä profiiliin. Siinähän maksimoi vain kaikki haitat! Se varjeltu todellinen henkilöllisyys paljastuu, mutta hyötyä ei synny, koska kuva on huono. Ja vaikka huonosta kuvasta näkisi, että toisen ulkonäkö ylivalottuneisuudesta, tärähtyneisyydestä ja taustoilla olevista pyykkitelineistä ja roskapusseista huolimatta miellyttää, niin päättelee kuitenkin ihmisen, joka valitsee tuollaisen kuvan, olevan vähän tyhmä.
- Selvä juttu
"Itse pidin hyvää ulkonäköä ja hyvää kuvaa (ei vessanpeiliotoksia jne.) vain positiivisena tekijänä"
Vaikutat pinnalliselta pissikseltä.
Asenteesi ainakin on niin syvältä hanurista kuin voi olla.
Uskottelet kaiketi itsellesi että sinulla on hyvä ulkonäkö ja älyä.
Ekasta en tiedä, mutta tuosta tokasta olen varma ettei sitä ole.
Kiitos ja hyvästi. - Kaunotar
Selvä juttu kirjoitti:
"Itse pidin hyvää ulkonäköä ja hyvää kuvaa (ei vessanpeiliotoksia jne.) vain positiivisena tekijänä"
Vaikutat pinnalliselta pissikseltä.
Asenteesi ainakin on niin syvältä hanurista kuin voi olla.
Uskottelet kaiketi itsellesi että sinulla on hyvä ulkonäkö ja älyä.
Ekasta en tiedä, mutta tuosta tokasta olen varma ettei sitä ole.
Kiitos ja hyvästi.Mulla on kuvallinen profiili...saan hirveän paljon yhteydenottoja. Olen siis nainen ja kuvani on kaunis...siis olen kaunis nainen. Kaikki viestit alkavat tällä ulkonäön ylistämisellä...joillakin se on siinä. Ilmeisesti kaunista naista pelätään..vai mikä lie... kuvattoman profiilin omaavat miehet ovat innokkaana lähettelemään sähköpostiosoitteitaan ja kuviaan sitä kautta. No, mikäs siinä, on niitä kuvia tullutkin. Ja miehet ovat yllättävän hyvännäköisiä..miksiköhän eivät sitten profiiliinsa kuvaa laita. Komeat miehet uskaltavat lähestyä kaunista naista, koska he tietävät olevansa vahvoilla.
- kjnbvcxzghjkl
Kaunotar kirjoitti:
Mulla on kuvallinen profiili...saan hirveän paljon yhteydenottoja. Olen siis nainen ja kuvani on kaunis...siis olen kaunis nainen. Kaikki viestit alkavat tällä ulkonäön ylistämisellä...joillakin se on siinä. Ilmeisesti kaunista naista pelätään..vai mikä lie... kuvattoman profiilin omaavat miehet ovat innokkaana lähettelemään sähköpostiosoitteitaan ja kuviaan sitä kautta. No, mikäs siinä, on niitä kuvia tullutkin. Ja miehet ovat yllättävän hyvännäköisiä..miksiköhän eivät sitten profiiliinsa kuvaa laita. Komeat miehet uskaltavat lähestyä kaunista naista, koska he tietävät olevansa vahvoilla.
Kun katsoo kuvallisten naisten vieraskirjaan, ei sielä juuri oikeasti komeita miehiä näy, oli sitten nainen minkä näköinen tahansa. Eikön tämä ole hyvä läpileikkaus myös vastaajistakin, todella tökeröjä viestejä ja oksettavaa imartelua.
- jorma.
kjnbvcxzghjkl kirjoitti:
Kun katsoo kuvallisten naisten vieraskirjaan, ei sielä juuri oikeasti komeita miehiä näy, oli sitten nainen minkä näköinen tahansa. Eikön tämä ole hyvä läpileikkaus myös vastaajistakin, todella tökeröjä viestejä ja oksettavaa imartelua.
Olen myös vilkaissut joitakin vieraskirjoja ja todella säälittäviä ja myötähäpeää herättäviä on miesten imarteluviestit. Siis eikö perusperteillä ole mitään käsitystä siitä, miten nainen isketään.
- näin meilläpäin
Itse en ole omaan S24-treffit -profiiliini laittanut kuvaa, jottei kukaan tuttu tunnista. Kyllä minä kuitenkin pyynnöstä näytän kuvan. Viimeksi lähestyin kiinnostavaa henkilöä ja ensimmäisessä viestissä pistin linkin kuvaani.
- .................
Nämä puuduttavat paatokset yleensä liittyvät lapselliseen ja kaavoihin kangistuvaan tehokkuusajatteluun. Ajatellaan, ettei vain vahingossakaan menisi minuuttiakaan hukkaan. Mutta vanha totuus ei se etsimällä löydy, pitää täysin paikkansa myös nettitreffeissä. Vähän relaamalla omaa tiukkapipoasennetta, saattaisi vaikka löytyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei843852Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 64946
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751