Kun lahkeissa ei pituus meinaa riittää

pitkähkö daami

Olen suunnilleen 176 cm pitkä, 64 kg painava, pienellä rintavarustuksella ja kapealla lantiolla varustettu, (jokapaikassa hoikaksi haukuttu) naikkonen. Ongelmani kytee melkeimpä kaikissa pitkälahkeisissa & -hihaisissa vaatteissa, kun raajani ovat hieman tavallista pidemmät. On siis erittäin hankalaa löytää varsinkin housuja. Ratkojaakin olen näyttänyt monille saumoille, ja saanut näin pari senttiä lisäpituutta lahkeeseen, mutta se jos mikä on turhauttavaa- ostaa kaupasta kalliit housut, jotka jo sovittaessaan tietää ratkovansa kotona.
Farkkuja on -luojan kiitos- 34" lahkeella saatavilla lähes joka muotiputiikissa, mutta en viitsisi maksaa satasta joka housuista, mitkä ostan. Housukokoni ainakin farkuissa on siis 28"x34". Esimerkiksi teknisiä softshell housuja ei ole vielä missään ollut tarpeeksi pitkällä lahkeella, ja tarpeeksi kapealla "takamuksenalueella"; tahtovat nimittäin jäädä turhan väljäksi nivusten ympäriltä useat housut... Oisko kellään tiedossa ihan jotain kauppaketjua/liikettä täällä suomessa, jonka vaatteet ois tarkoitettu pitkille & hoikille naisille?

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkilinkki
    • Tyttö

Mulla aivan sama ongelma. Itse olen löytänyt 36 pituiset housut JC:stä, Crocker -merkkiset. Minulle on kans hyvin vaikeaa löytää farkkuja tai mitään housuja kun olen 181cm ja vyötärö täytyisi olla 26 ja se pituus 36.. eli husujen etsiminen on todella turhauttavaa!
      http://www.jc.se/fi/Lehdisto/Crocker/

• JC täälläkin

Hoikan pojan äitinä (jopa 26"x34") suosin JC:tä silloin kun minä hänelle housuja ostin, farkkuja löytyi hyvin. Nyt kun koko on jopa 28 tai 29 löytyy vähän sieltä sun täältä. Itsellänikin parhaat lahjepituudet 34 (tai 33 jos sellaista olis olemassa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      229
      1104
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      68
      777
    Aihe