Tämä on se perinteinen hiusongelma, josta on arvatenkin jo monta ketjua täälläkin. Mutta haluan vastauksia juuri tarkasti OMAAN tilanteeseeni.
Värjäyshistoria lyhyesti on:
Aluksi värjäsin hiuksia noin vuoden ruskealla kevytvärillä, sen jälkeen värjäsin puoli vuotta mustalla kevyt(?)värillä. Tämän mustan päälle värjäsin shokkipunaisen ja sitten puolen vuoden ajan värjäsin hiuksia punaisiksi, kestovärillä. Sen jälkeen palasin mustaan. Nyt olen värjännyt hiuksia kaksi vuotta mustalla, kestovärillä tietenkin.
Oma värini on kohtalaisen vaalea, mutta ei mikään platinablondi, ehkä viljapellon väri elokuussa kuvastaisi tätä väriä. Ja minä tahdon juuri tämän värin takaisin.
Viimeksi olen värjännyt hiusten tyven toukokuun puolivälissä, joskus huhtikuun alussa ihan koko pään. Enkä tietenkään ole enää mustalla värjäämässä, kun tahdon siitä eroon.
Kesän alussa tein kaksi käsittelyä aineella Colour B4 Remover. Hiukseni ovat nyt mustanruskeat, tietyssä valossa jopa tummanruskeat. Tyvikasvua on ehtinyt tulla jo yli sentin verran, joten myös sitä tavoittelemaani väriä on hiusteni seassa. En ole voinut tehdä enempää, kun asun harvinaisen surkeassa kaupungin irvikuvassa(olevinaan maakunnan keskus ja isokin paikka), enkä ole onnistunut enää mistään löytämään tätä ainetta, kun kaupalla josta sitä ostin, on ongelmia saada sitä tilattua.
Kampaajan mielipide asiaan on se, ettei hiuksistani tule vaaleita. Mutta kun niin monet ovat saaneet mustista vaaleat, miksen minäkin? Aikaa on eskimoille jakaa, vaikka menisi kaksi vuotta, en välitä.
Jatkaisin ilman muuta tuolla B4:sella värinhaalistusta ja poistoa, mutta kun täältä ei juuri nyt sitä saa. Kannattaako minun yrittää värjätä hiuksia ruskeiksi, ja nimenomaan joka kerta vaaleamman ruskeiksi, niin että niistä lopulta saisi vaaleat, vai voiko niin edes tehdä? Tai kannattaisiko raidat? Kampaaja tosin väitti ettei edes raitoja tukkaani saisi, mutta ihan oikeasti, on olemassa ihmisiä jotka ovat saaneet mustasta tukasta vaalean. Vai olisiko paras vain odotella ja antaa värin haalistua, käyttää sitä B4:sta sitten kun(jos) sitä täältä vielä joskus saa? Sitä värin haalistumista en mielelläni tekisi, se on niin ruman näköistä. Sekään ei käy, että kerralla värinpoisto (siis ihan semmoinen kunnon, joka poistaa kaiken värin) ja sitten blondausaine päähän. Hiukseni ovat pitkät, ja sellaisina ne pidän, kiitos. Siis mieluummin näitä vähän pidemmän aikavälin, mutta hiukset kunnossa pitäviä projekteja.
Mielelläni kuulisin mitä tehdä, ja nimenomaan niitä omia kokemuksia!
Mustista hiuksista vaaleat
24
2908
Vastaukset
Anyone?
- tietävä!
No siis pissaat vain vatiin ja kun pissa on vadissa niin sinne sekoitetaan vaalennus ainetta jota siis saa ihan kaupasta vaikka lähikaupasta.Ja sitten kaadetaan päähän.Saattaa kuulostaa järkyttävältä mutta toimii!=)
Hehheh. Pissaa itse päähäsi. Ihan oikeasti, onko muuta neuvoa kuin antaa värin kasvaa pois, vai onnistuisiko se ruskean kautta vaaleaan? (kaikkia hulluja täällä liikkuukin...)
- eiplondi
Vaalensin hitaasti näin. Osta jotain No7 väriä (tummanvaalea) ja laita sitä jokaisella värjäyskerrälla koko hiusmittaan. Pitkät hiukset vaativat kaksi pakkausta ja mukavan kaverin avuksi, koska väri pitää saada jokaiseen hiukseen. (anna värin vaikuttaa vähän pidemmän aikaa). Kerralla väri ei muutu, mutta jokaisella värjäyksellä pikkuisen.
- aikaavaan
Ja minkähän ihmeen takia tätä väiä pitäisi laittaa koko hiusmittaan?? Jos aloittaja laittaa latvaankin kerran kuussa/kahdessa, tulee latvaan ihan turhaan väriä jota sinne ei tarvi eikä edes huomaa kun vaaleampaa on.
Eli aloittaja, älä tee noin.
Itse neuvoisin, että ala värjätä koko ajan vaaleammalla. Esim joku 4 pohjan tummuus. 4 on varmaan sen pari astetta melkeen vaaleampi kuin mikä sinulla nyt on, mutta ei kannata sen vaaleampaa edes yrittää. On muuten turhan vaalea tyvi.. Värjää ensin muutama kuukausi 3-4 tummuus pohjaa, jonka jälkeen voit taas ottaa asteen vaaleamman muutamaksi kuukaudeksi. Tämähän tekee suomeksi sanottuna sen, että tyvesi tulee olemaan vaaleampi kuin latva, ja latva pikkuhiljaa vaalenee (ihan vain asteen/kaksi) ja lyhenee kun välillä leikkailet. Voit käyttää kesto tai kevytväriä, kumpikin toimii. Riippuu väreistä, mutta itse suosittelen kevytvärejä.
Kampaamoissa muuten myydään kevytvärejä. Esim Schwazkopfilla on hyvä, Vibrance merkiltään. Joten jos joku Kopfia myyvä liike siellä päin on, käy kysymässä josko heillä olisi tai voisivat tilata sinulle. Siitä sarjasta varmasti esim 4-0 olisi hyvä sinulle nyt aluksi..
Tällä neuvolla saat huomattavasti vaaleampaa pitemmällä ajalla ja hiuksesi kunnossa pitäen :) - eiplondi
aikaavaan kirjoitti:
Ja minkähän ihmeen takia tätä väiä pitäisi laittaa koko hiusmittaan?? Jos aloittaja laittaa latvaankin kerran kuussa/kahdessa, tulee latvaan ihan turhaan väriä jota sinne ei tarvi eikä edes huomaa kun vaaleampaa on.
Eli aloittaja, älä tee noin.
Itse neuvoisin, että ala värjätä koko ajan vaaleammalla. Esim joku 4 pohjan tummuus. 4 on varmaan sen pari astetta melkeen vaaleampi kuin mikä sinulla nyt on, mutta ei kannata sen vaaleampaa edes yrittää. On muuten turhan vaalea tyvi.. Värjää ensin muutama kuukausi 3-4 tummuus pohjaa, jonka jälkeen voit taas ottaa asteen vaaleamman muutamaksi kuukaudeksi. Tämähän tekee suomeksi sanottuna sen, että tyvesi tulee olemaan vaaleampi kuin latva, ja latva pikkuhiljaa vaalenee (ihan vain asteen/kaksi) ja lyhenee kun välillä leikkailet. Voit käyttää kesto tai kevytväriä, kumpikin toimii. Riippuu väreistä, mutta itse suosittelen kevytvärejä.
Kampaamoissa muuten myydään kevytvärejä. Esim Schwazkopfilla on hyvä, Vibrance merkiltään. Joten jos joku Kopfia myyvä liike siellä päin on, käy kysymässä josko heillä olisi tai voisivat tilata sinulle. Siitä sarjasta varmasti esim 4-0 olisi hyvä sinulle nyt aluksi..
Tällä neuvolla saat huomattavasti vaaleampaa pitemmällä ajalla ja hiuksesi kunnossa pitäen :)Ihan vain tiedoksi sinulle "aikaavaan"! Vaaleaa No7 siksi koko pituuksiin, että myös se LATVAOSA vaalenee pikkuhiljaa. Ja ehdotan ap:lle, että käytä kevytvärien sijaan kestoväriä, hiukset pysyvät hyvässä kunnossa, kun muistaa käyttää pesujen yhteydessä kunnollista hoitoainetta.
Tarkistappa "aikaavaan" värikarttasi, No4 on melkein mustaa. Minulla on ihan henkilökohtaista KOKEMUSTA mustan tukan vaalentamisesta vaaleanruskeaksi, joten sinun neuvosi kuulostaa jotensakin naurettavalta. Aina kannattaa värjätä vaaleammalla, siitä ei todellakaan ole haittaa, ja vaaleampi väri peittää sitä mustaa edes pikkuisen kerrallaan, myös latvoissa.
Mikäli ap värjaa hiustyvensä jatkuvasti No4, se tulee pysymään mustana ikuisesti. eiplondi kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi sinulle "aikaavaan"! Vaaleaa No7 siksi koko pituuksiin, että myös se LATVAOSA vaalenee pikkuhiljaa. Ja ehdotan ap:lle, että käytä kevytvärien sijaan kestoväriä, hiukset pysyvät hyvässä kunnossa, kun muistaa käyttää pesujen yhteydessä kunnollista hoitoainetta.
Tarkistappa "aikaavaan" värikarttasi, No4 on melkein mustaa. Minulla on ihan henkilökohtaista KOKEMUSTA mustan tukan vaalentamisesta vaaleanruskeaksi, joten sinun neuvosi kuulostaa jotensakin naurettavalta. Aina kannattaa värjätä vaaleammalla, siitä ei todellakaan ole haittaa, ja vaaleampi väri peittää sitä mustaa edes pikkuisen kerrallaan, myös latvoissa.
Mikäli ap värjaa hiustyvensä jatkuvasti No4, se tulee pysymään mustana ikuisesti.Kiitos vastauksista. Tyveä en ajatellut värjätä sillä numero 4 sävyllä, jos se kerran on melkein musta, en nimittäin kertaakaan enää halua laittaa edes melkein mustaa väriä. Sen sijaan niin kyllä voisin tehdä että värjään vaaleamalla, ei kuitenkaan ihan sillä tummanvaalealla, taitaisi olla aika epämääräisen väriset hiukset pitemmän aikaa, ennen kuin se väri tarttuisi, jos tarttuisi. Niin sen sijaan kyllä voisin tehdä, että värjään jollain hieman mustaa vaaleamalla, kuitenkin selvästi ruskealla jo, ja siitä sitten joka kerta vaaleampi ruskea, lopulta se tummanvaalea ja loppuviimeksi haluamani vaalea. Onko tässä mitään järkeä?
- eiplondi
ullavanmafia kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Tyveä en ajatellut värjätä sillä numero 4 sävyllä, jos se kerran on melkein musta, en nimittäin kertaakaan enää halua laittaa edes melkein mustaa väriä. Sen sijaan niin kyllä voisin tehdä että värjään vaaleamalla, ei kuitenkaan ihan sillä tummanvaalealla, taitaisi olla aika epämääräisen väriset hiukset pitemmän aikaa, ennen kuin se väri tarttuisi, jos tarttuisi. Niin sen sijaan kyllä voisin tehdä, että värjään jollain hieman mustaa vaaleamalla, kuitenkin selvästi ruskealla jo, ja siitä sitten joka kerta vaaleampi ruskea, lopulta se tummanvaalea ja loppuviimeksi haluamani vaalea. Onko tässä mitään järkeä?
Itse värjään justiinsa siksi sillä No7:lla, kun niillä tummemmilla sävyillä se pitkien hiusten väri muuttuu pikkuhiljaa mustaksi, kun ruskeita värikerroksia tulee värjätessä aina vain lisää..
7:lla värjätessä Vain se tyvikasvu on hetken ajan vaaleampi, kuin muut hiukset, mutta koska väri sopivasti peittää tyven ja mustan rajan, niin ero ei ole liian näkyvä. Tummanvaalea sävy7on luonnostaan ruskeissa hiuksissa vaalean-keskiruskeaa.
Nyt olen saanut koko hiusten mitan värjättyä (2.½vuotta) keskiruskeaksi juuri tuolla sävy No7. Minkäänlaisia epämääräisiä sävyjä ei ole ollut koko aikana. Kokeile edes, koska ei se yksi kerta vaaleammalla, muuta mustaa tukkaa juuri nimeksikään. eiplondi kirjoitti:
Itse värjään justiinsa siksi sillä No7:lla, kun niillä tummemmilla sävyillä se pitkien hiusten väri muuttuu pikkuhiljaa mustaksi, kun ruskeita värikerroksia tulee värjätessä aina vain lisää..
7:lla värjätessä Vain se tyvikasvu on hetken ajan vaaleampi, kuin muut hiukset, mutta koska väri sopivasti peittää tyven ja mustan rajan, niin ero ei ole liian näkyvä. Tummanvaalea sävy7on luonnostaan ruskeissa hiuksissa vaalean-keskiruskeaa.
Nyt olen saanut koko hiusten mitan värjättyä (2.½vuotta) keskiruskeaksi juuri tuolla sävy No7. Minkäänlaisia epämääräisiä sävyjä ei ole ollut koko aikana. Kokeile edes, koska ei se yksi kerta vaaleammalla, muuta mustaa tukkaa juuri nimeksikään.Tosiaan, epäilinkin että ruskea saattaisi kuitenkin ainakin jostain kohdasta mennä vain mustaksi, tosin saatan uskaltaa yhden värinpoiston tehdä. Epäilen että kun olen yhden värinpoiston tehnyt, oikein kunnon aineella, hiukseni ovat kuitenkin ruskeat.
Ehkäpä teen ensin yhden poiston, sitten katson minkä verran sitä mustaa lähti ja sen perusteella arvioin mitä väriä kannattaa käyttää. On tämä vaikeaa.
- Kampaaja123
hei haloo!!!
värjättyä hiusta EI VOI KOSKAAN värjätä vaaleammaksi siitä täytyy aina poistaa väri!
Luonnon hiusta VOI VÄRJÄTÄ vaaleammaksi ( tarkoittaa sitä mikä tyvestä kasvaa ).
Luulen, että paikallisella kampaajalla ei ole oikein värioppi hanskassa. Itse noin kk. sitten tein mustasta vaalean , hiukan väritaittoja ja vaalennusta, mutta värioppi on kyllä hyvässä hallussa.
Mustan jälkeen väri taittaa AINA VAALENTAESSA punaseen SEN JÄLKEEN oranssiin ja SITTEN ihan vaaleissa keltaiseen. Näiden vastavärit pitää laittaa värjättäessä, jotta saadaan puhdas tulos, liian voimakkaalla hapetteella ( jota on kaupan väreissä ) hius voi saada kemiallisen leikkauksen, toisin sanoen kiuhuu ja menee poikki ihan itsekseen tai vaihtoehtoisesti tulee purukumia.
Etsi kunnon kampaaja ja ole valmis maksamaan, jos haluat vaalean, jos vaalean ruskea riittää niin selvit 250-300€ työstä puolet halvemmalla ja hiukset hyvässä kunnossa. Kertavaalennus matalalla hapetteella, löysällä massalla ( riippuu vaalenus aineesta jota kampaaja käyttää, jos halpaa ja huonoa niin epäonnistuu, jos hyvää ja kallista, niin onnistuu) tulee tasainen ja siihen taittoväri, parin kk päästä uusi käsittely ja olet todennäköisesti halutussa lopputuloksessa tai ainakin lähellä sitä.
Tärkein asia tämän 2kk. aikana on kotihoito, Älä missään nimessä käytä kaupan shampoita tai ainakkaan hoitoaineita, vaan ehdottomasti osta kampaamosta (ainakin hoitoaina ) tosi-asia on se, että peseehän saippuakin hiukset, mutta hoitoaine on tärkein, se hoita hiuksen kuntoa ja pitää hiuksen kunnossa, shampoo aukasee hiussuomut, jotta lika lähtee pois, hoitoaine sulkee ja suojaa hiusta.
Itselläni tehtiin 4 käsittelyä perättäin ja hiukset on hyvässä kunnossa, koska käytän vain ja ainoastaan kampaamon tuotteita ja suosittelen myös sinnullekkin.- Ammattilainen
Juuri näin! Hyvin kirjoitettu! Terveisin toinen ammattilainen.
- Näin minä tein
Ite värjäsin viime vuonna mustanruskeasta blondiksi ja sitte käytin hiekanvaaleaa sävyttävää hoitoainetta niihin joka pesussa niin olivat juuri tuollaiset kuvailemasi sävyiset. Ostin polyblonde raita ainetta (sen missä on huppu mukana). Vetelin hiukset hupun läpi ja vaalensin. Sitten toistin saman käsittelyn useampaan otteeseen. Raitoihin käytin aina sävyttävää hoitoainetta pitämään ne kivan värisenä. Kannattaa lukea netistä raita aineen hapetteen puolittamisesta niin ei ole niin jytyä tavaraa. Kannattaa hakea myös kampaamosta kunnon hoitoaineet vaalennetulle hiukselle jotta hius ei räjähdä käsiin jossain vaiheessa. Ite värjäsin siis eka kerralla 2x viikkoon ja sitte kerran kuussa. kun tuolla raita hupulla värjää nii ei tuu järkyttävää juurikasvurajaakaan. JA jos haluat kasvattaa siis omaa väriä ja saada värjätyn osion lähelle sen väriä niin tee niin, että kun olet vetänyt osiot raitahupusta läpi niin vedä huppua poispäin juuresta sen verran että juurikasvu osio ei enää raidoitu. Onneaprojektiin!
- Näin minä tein
Toki voit ostaa myös sen raitapaketin vana kerran ja saat siitä sitte sen hupun ja koukun ja hapetteet erikseen esim hairstoresta nii ei ole niin äkäistä ainetta! Nuin minunkin olisi kannattanut näin jälkeenpäin ajateltuna tehdä. Niin ja en suosittele värjäämään millään värillä niinku yllä neuvottiin. hiuksiin tulee vaan lisää värikerrostumia. raitoja vaan niin kyllä se siitä vaalenee! Muisat vaan taittaa sitä sävyä vaahto tai sävyttävällä hoitoaineella.
- huohh
Täällä kans yksi joka on yli 2v värjännyt oaa vaaleaa tukkaansa mustalla ja vieläpä kestovärillä.. 3 värinpoistoa jo takana eikä vielä uuta vaikutusta kun oranssihtava tyvi.. :/ Hiukset onneksi hyvässä kunnossa... mutta kyllä on väri tiukassa. Ärsyttävää. >:(
Oho, taas on lisää neuvoja ja hyviä sellaisia. Kohtalontoverikin löytyy. :) Päädyin tekemään vielä yhden värinpoiston ja luonnonvalossa hiusten väri on päälaelta punertavanruskea, sitten tulee tummaa ruskeaa ja n. 5 cm latvoista on mustanruskeaa. Jos katsoo kovassa ja kirkkaassa keinovalossa, hiukset ovat yhä mustat, paitsi juurikasvu, huokaus. Mustasta väristä todellakin on vaikea päästä eroon.
Niin kauan kun hiukset ovat enemmän tummat kuin esimerkiksi keskiruskeat, en usko että pääsen kampaajalle. Sama kampaaja joka sanoi, ettei hiuksistani tule vaaleita, ilmoitti että kukaan tällä paikkakunnalla ei suostu tekemään minulle vaalennusoperaatiota. Tiedän ettei yksi ihminen voi puhua kaikkien kaupungin kampaajien puolesta, mutta tällä kakkapaikkakunnalla tuo voi pitää paikkansa. Toisekseen en edes halua näistä heti vaaleita, vaan hitaammin jotta saan pitää hiukseni. Kampaajan puoleen taidan kääntyä sitten, kun olen saanut itselleni keskiruskeat hiukset. Sen taidan tehdä niin, että välillä poistan väriä, väliajan annan hiusvärin vain haalistua.
. Tuo raidotuskaan ei toistaiseksi onnistu, värinpoistossa jonka tein, oli myös vaalennusainetta, eikä sitä näy missään, tietenkään. Raidotuksen jätän kampaajan huolehdittavaksi, jos siis kampaaja sillä tavalla aikoo hiuksiani vaalentaa.
Niin kauan kun tämän paikan kampaajat eivät suostu hiuksilleni mitään tekemään, poistan itse väriä ja annan värin haalistua. Ehkä vielä pääsen kertomaan että hiuksista tuli vaaleat!- huohh
Oon lueskellut tällaisia ketjuja paljon ja yksi värinpoisto minkä on moni todennut hyväksi ja tehokkaaksi on Elea Super Blonde. Aika vahvaa tököttiähän se on, mutta ajattelin mennä huomenna ostamaan ja kattoa mitä se tekee. Kun hiukset on hyvässä kunnossa niin ei niiden pitäis värinpoistossa mitenkään ihan kamalasti heikentyä.. Oon itekkin laittanu Colour B4:n, mutta siitä ei ollut mitään apua, paitsi tuohon tyveen.. ja hintaakin sillä oli lähemmäs 16 euroa muistaakseni ja Elea on alle 5e.
Voi kun sais edes sen oranssin värin esiin.. :/ Jotain super blondea käytin viime kerralla, ja toimihan se. Ainakin luonnonvalossa huomaa kyllä eron. Kärsivällisyyttä ja aikaa tämä projekti vaatii ja kovasti.
- focusoikaa
Kun lukee näitä tämän aihealueen juttuja (hiukset), ihmettelen kuinka ylipäätänsä näillä kirjoittajilla on hiuksia päässä?
Onko nämä ikuiset blondaajat, mustasta blondiksi-blondista mustaksi, milloin punaiseksi ja tulos vaikkapa vihreä, juuri niitä joiden hiukset näyttävät katukuvassa harakanpesiltä tai kanantakapuolilta.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Mikä on se ihmekuva ja visio joka pistää tekemään jotain näin älytötä? Ja sitten itketään, että pieleen meni ja letti on palanut-tippuu päästä- tai on muuten aivan uskomatonta hamppua.Oikea värini on vaalea, tekee mieli nähdä se taas. Ja näin 17- vuotiaana ei huvita jämähtää värjäämään hiuksia mustaksi jatkuvasti. Nyt voin vielä päästä eroon tästä väristä, parikymppisenä ei ehkä onnistuisi enää. Hoidan hiuksiani hyvin ja pidän kunnon tauot värinpoistoissani. Välillä latvoista vähän pois. Ei ole muiden asia mitä tukalleni teen, enkä taatusti tule tänne itkemään jos se pilalle menee.
- huohh
Mikäs siinä jos haluaa vaihtaa tyyliään joskus? Ihmiset muuttuvat ja tyylimaku muuttuu. Kun sama väri on ollut tarpeeksi kauan niin itsestä alkoi ainakin tuntua että nyt on pakko saada jotain uutta. Tietysti myös juurikasvun värjääminen tihein väliajoin vie aikaa ja rahaa. Itse tykkäsin kyllä mustasta väristä muuten. Mielestäni älytöntä ovat tuollaiset muita arvostelevat viestit.
Ullavanmafia// Viime viikolla tein vielä 2 elea super blond-värinpoistoa ja se toimi! hiukset vaaleni hyvin, oranssiksi tuli ja latvoista arvatenkin jonkun verran tummempi kuin tyvestä. Sit laitoin siihen päälle vaalean värin ja nyt hiukset on aika kivat vaalean ruskeat, tosin ajan kanssa lähden laittamaan vielä vaaleemmaksi mutta nyt parasta antaa hiusten levätä vähän.:DTotta, välillä tekee mieli vaihtaa tyyliä, eikä vain jämähtää samaan vanhaan. Tuota Elea-merkkistä voisin etsiä kaupoista sitten kun päätän tehdä seuraavan värinpoiston. Lorealia se taisi olla jota viimeksi käytin. Ehkä jo ensi kerran jälkeen voisi kokeilla vaalennusainetta.
PS. Nainen voi aina vaihtaa tyyliään ;)
- onnistuu se
Menin parturiin mustalla tukalla ja lähdin sieltä pois vaalealla tukalla. Meni muistaakseni jotain 4-5 tuntia.
Omaa luonnonkiharaa tukkaani olen vaalentanut kampaamossa nyt reippaat puoli vuotta, aloitin melkein mustasta tuossa vuodenvaihteen jälkeen, ja nyt ovat latvat (tarkoituksella) erittäin blondit, kuten kuvasta näkee. Päällä kasvatan nyt omaa väriä. Tähän päästiin hitaasti ja varmasti tukkaa raidoittamalla ja laittamalla juurikasvuun aina astetta vaaleampaa väriä – kärsivällisyys on malttia vaalennuspuuhissa, koska se rasittaa ihan sairaasti hiusta. Hitaasti kun malttaa tehdä, pysyy se tukkakin päässä. :)
No niin, kävin tuossa pari viikkoa sitten ihan suosiolla kampaajalla, kun ei kotikonstein lähtenyt musta. Neljä tuntia siellä meni, mutta nyt hiukset ovat jo melkein vaaleat! Sellaiset kinuskinväriset, ihan latvasta vähän tummemmat ja päälaelta vähän vaaleammat. Ja kunnossa ovat pysyneet, ei pelkoa hiustenleikkuusta. Kyllä tämä tästä etenee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043025Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921432- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e411260Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783