monta rautaa tulessa

peekka

Kuukauden verran tapailin naista useamman kerran viikossa. Viimeisellä tapaamisella häneltä lipsahti, että eilen hän saunoi toisen kanssa. Ja että on tapaillut rinnalla kolmattakin. Hän sanoi, että hänellä on tavoitteellinen projekti löytää pysyvä suhde ja hän arvioi ehdokkaita.
Minua tuo loukkasi, vaikka en kokenut, että olisimme vielä seurustelleet. Päätin lopettaa tapailut.
Olen uusi nettideittimaailmassa - onko ihan tavallista, että useampaa tapaillaan yhtä aikaa? Itse etsin rauhallista tutustumista, mutta kuitenkin sitoutumista heti alussa.

23

1422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii...in

Taitaa se olla tavallista, vaikka ei se minullekaan sovi. Joku minulle kerran sanoi, että tapailu on lupa "pettää" tai siis tapailla montaa yhtä aikaa... Tuohon minun tapilut on järkiään kaatuneet, kun minä haluan tapailla yhtä kerrallaan...

• eräs nainen

Tämä on vähän samaa kuin minulla, että tapailen erästä herraa, ja jo heti kohta tapaamisen jälkeen näen, että hän on onlinena treffipalstalla. Se tuntuu todella jotenkin loukkaavalta, kun ensin sanoo, että haluaa tavata uudestaankin ja kivaa on ollut, ja sitten heti painelee palstalle. Ja viettää siellä todella paljon aikaa.

• ~cis~

Älä nyt enää sellaista miestä tapaa äläkä pidä mitään yhteyttä. Jos ehdottaa tapaamista, niin sano rauhallisesti, että et halua tavata miestä joka käytännössä asuu nettitreffeillä.

• 20 + 17

Tapailetteko, vai oliko kyse ekoista treffeistä? Siinä on nimittäin iso ero. Yhden tapaamisen perusteella ei voi vaatia, että toinen poistaa profiilinsa, koska valtaosa jutuista loppuu joko ekan tai tokan tapaamisen jälkeen. Tietysti jos jatkaa hakua, niin ei ole kovin hullaantunut toiseen vielä, mutta moniko yleensäkään on ensimmäisen tapaamisen jälkeen, kun ei tunne toista vielä yhtään.

• eräs nainen
        20 + 17 kirjoitti:

Tapailetteko, vai oliko kyse ekoista treffeistä? Siinä on nimittäin iso ero. Yhden tapaamisen perusteella ei voi vaatia, että toinen poistaa profiilinsa, koska valtaosa jutuista loppuu joko ekan tai tokan tapaamisen jälkeen. Tietysti jos jatkaa hakua, niin ei ole kovin hullaantunut toiseen vielä, mutta moniko yleensäkään on ensimmäisen tapaamisen jälkeen, kun ei tunne toista vielä yhtään.

Ei olleet ekat treffit, muutama kerta tavattu ja viimeksi jo suukoteltiin, ja sit tämä sen jälkeen jo taas netissä.... Ja mulla jo tunteet alkoi vahvistumaan, Huoh :/

• sisar__
        eräs nainen kirjoitti:

Ei olleet ekat treffit, muutama kerta tavattu ja viimeksi jo suukoteltiin, ja sit tämä sen jälkeen jo taas netissä.... Ja mulla jo tunteet alkoi vahvistumaan, Huoh :/

jos yhtään tuntuu, että mies on liian hyvä ollakseen totta, niin ei se yleensä ole.

• ~cissi~

Ei tarvitse yhtään miettiä mikä on tavallista ja yleistä ja paljonko pitää sietää. Jos jokin asia loukkaa, sitä ei tarvitse enempää kärsiä. Kukaan muu ei sinusta nettitreffeillä pidä huolta kuin sinä itse.

• havaintoja tehnyt

Naiset tuota ainakin aika paljon harrastaa. Ovelimmat "muka"-seurustelee useammankin tyypin kanssa samaan aikaan.

• eräs nainen

Itse kyllä käyn kurkkaamassa, onko viestejä tullut, ja esim. tässä juuri parille herralle vastasin tapaamispyyntöön, että juuri nyt tapailen erästä, enkä halua alkaa pelleilemään ihmissuhteilla, joten haluan ensin katsoa tämän yhden henkilön kanssa tuleeko mitään. Ja hän siis pyörii deittipalstalle minkä kerkeää :/. Siis mistään seurustelusta ei vielä mielestäni ole kyse, mutta silti kaihertaa mieltä.

• ~cissi~

Niin sä käyt torppaamassa kunnon miesten lähestymisiä sillä aikaa kun se etsii sieltä panoseuraa.

• eräs nainen
        ~cissi~ kirjoitti:

Niin sä käyt torppaamassa kunnon miesten lähestymisiä sillä aikaa kun se etsii sieltä panoseuraa.

Olen yrittänyt ajatella, että eihän tässä varsinaisesti seurustella, ei mulla ole oikeutta alkaa toista rajoittelee, olemaan mustis. Ja käynhän mä itsekin siellä päivittäin tsekkaamassa postin. Olen ajatellut, että jospa sekin sit vain käy kohteliaasti vastaamassa posteihin, eikä muuta.....
        Tää vissiin pitää vääntää mulle nyt rautalangasta, että joku oikeasti huvikseen pyörittelisi siellä useampia kerrallaan, tyyliin tänään treffit sen kans ja huomenna tuon kans ja ylihuomenna sit vois olla aikaa tuolle.
        Mitähän muta varomerkkejä kannattaisi huomioida kuin tuo palstalla runsas oleilu?

• ~cis~
        eräs nainen kirjoitti:

Olen yrittänyt ajatella, että eihän tässä varsinaisesti seurustella, ei mulla ole oikeutta alkaa toista rajoittelee, olemaan mustis. Ja käynhän mä itsekin siellä päivittäin tsekkaamassa postin. Olen ajatellut, että jospa sekin sit vain käy kohteliaasti vastaamassa posteihin, eikä muuta.....
        Tää vissiin pitää vääntää mulle nyt rautalangasta, että joku oikeasti huvikseen pyörittelisi siellä useampia kerrallaan, tyyliin tänään treffit sen kans ja huomenna tuon kans ja ylihuomenna sit vois olla aikaa tuolle.
        Mitähän muta varomerkkejä kannattaisi huomioida kuin tuo palstalla runsas oleilu?

Pahimmillaan toi voi jatkua vaikka vuosia kun kiltisti ajattelet, että eihän tässä seurustella. Eikä ikinä seurustellakaan, kun noinkin voi toimia ja naiset odottaa kiltisti kukin tahollaan.

Jos mies on täysin myyty ja yhden naisen lumoissa se ei käy vastailemassa kohteliaisuudesta mihinkään posteihin. Miehille ei edes mitään viestejä tule ilman omaa aloitetta.

Eli säännöt selväksi miehelle ja ottaa tai jättää. Tämän olen itse havainnut hyväksi ja turhalta vatkaamiselta säästynyt.

• j5rehgew
        ~cis~ kirjoitti:

Pahimmillaan toi voi jatkua vaikka vuosia kun kiltisti ajattelet, että eihän tässä seurustella. Eikä ikinä seurustellakaan, kun noinkin voi toimia ja naiset odottaa kiltisti kukin tahollaan.

Jos mies on täysin myyty ja yhden naisen lumoissa se ei käy vastailemassa kohteliaisuudesta mihinkään posteihin. Miehille ei edes mitään viestejä tule ilman omaa aloitetta.

Eli säännöt selväksi miehelle ja ottaa tai jättää. Tämän olen itse havainnut hyväksi ja turhalta vatkaamiselta säästynyt.

Se, ettei ole minkäänlaista oma-aloitteisuutta, on aina surkea merkki millekään suhteelle. Ehkä nuoremmissa tuon jollain tavalla ymmärtää, mutta kuinka paljon älykkyyttä vaaditaan poistamaan edes jäähylle profiili, mikäli on aikomus panostaa suhteeseen jonkun kanssa. Aika vähän.

• ~ciss~
        j5rehgew kirjoitti:

Se, ettei ole minkäänlaista oma-aloitteisuutta, on aina surkea merkki millekään suhteelle. Ehkä nuoremmissa tuon jollain tavalla ymmärtää, mutta kuinka paljon älykkyyttä vaaditaan poistamaan edes jäähylle profiili, mikäli on aikomus panostaa suhteeseen jonkun kanssa. Aika vähän.

Mies on voinut jonkun aiemman tuttavuuden kanssa toimia noin, poistaa profiilinsa liian aikaisin ja tehdä itsestään liian varman naisen silmissä. Vahingosta viisastuneena seuraavan kohdalla testailee, välittääkö toinen mitään profiilin pidosta - kertoohan se naisestakin, jos sitä ei yhtään kiinnosta.

Mutta jos jatkuvasti jaksaa profiilissa roikkua on menetetty tapaus. Niitä on paljon.

Oma-aloitteisuus ja älykkyys...mitäs luulet miksi miehet joutuvat käymään intin..?

• herää pahvi

noin se menee, suoran toiminnan miehet pääsevät vällyjen väliin viimeistään toisilla treffeillä ja jatkavat matkaa. Netti ei ole oikea paikka kilteille 'rauhassa tutustujille'.

• eräs nainen

Jos noin on, niin onpa todella kurjaa :/. Jos ei itse juokse viihteellä, niin missä niihin miehiin oikein voi tutustua sitten, jos kerran täältä haetaan vaan sänkyseuraa?

• Näin mä teen...

Eikse oo parempi, että tapaa ne kaik hyvät ehdokkaat siinä samalla kertaa, nii ei mee aikaa hukkaan. Ettei sillai, että mä nyt treffaan ton Peran kaa pari viikkoo ja sit jos ei synkkaa, nii kokeilen Arskaa...siinä vaiheessa saattaa olla, että tää kolmas vaihtoehto Ville on kyllästynyt odottaan... Enkä ny tarkota mitään kimppakivaa, vaan sillain ma-ti, ke-to, pe-la, su voi huilia ja laskea plussat ja miinukset :)

• hbwegre

En ole törmännyt moiseen. Tuskin se onnistuisikaan tai kävisi ilman sanomistakin päivän selväksi, jos on muutakin elämää ja velvollisuuksia treffailun lisäksi. Nuorilta onnistuu varmastikin helpommin, eikä välttämättä löydy edes itseluottamusta tehdä valintoja ja uskotaan, että se monta rautaa tulessa on vastaus. Jos törmäisin vastaavaan yli kolmekymppiseen naiseen, niin kyllä juttu jäisi siihen siltä seisomalta.

• kaatrii

täällä Suomessa ei ole totuttu kevyeen deittailuun. Mulla oli vakideitti työmatkalla, niin hommasin toisen viihdyttäjäksi. Hän veti herneen nenään maksettuaan pari normaalia ravintolaillallista, kun sanoin, että en halua enää jatkaa, koska minulla on toinen.

• 20 + 17

Musta useampaa voi tavata aluksi vaikka kaupungilla. Mutta siinä vaiheessa enää vain yhtä, kun saunotaan yhdessä tai mennään toisen kotiin tai yleensäkin tehdään jotain seurustelullista tai fyysistä.

• -

eikös sellaisia pikadeittitapahtumia ole erikseen, jossa miehet kiertävät pöydästä pöytään ja on hetki aikaa tehdä vaikutus? Tai olla tekemättä. Se on ainakin avointa.

• Pelimiehen kaveri

Näin se menee molemmin puolin. Hyvä, että hän on edes rehellinen, vaikka rehellisyys karkottaa osan miehistä.

Valitettavasti, koska tässä käy helposti niin, että hän jatkaa pelimiesten kanssa ja antaa pakit muille. Kun pelimies siirtyy seuraavaan, on hänen vaikeaa palata aiemmin hylkäämiensä miesten luo. Naama jää mieleen ja jo se, että ei vastannut viestiin riittää hävittämään yhden vaihtoehdon.

• ~cis~

Itselleen tämä nainen ei ole rehellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe