Olen pienikokoinen ja sirorakenteinen melkein keski-ikäinen nainen.
Bileet tulossa ja ajattelin pukeutua seuraavasti. Pallokuosinen musta yläosa, mustat caprit ja punaiset sirot sandaalit. Erona valtaväestön pukeutumiseen on se, että yläosa ei ole löysä tai telttamainen. Koko asu siis tyköistuva. Paljastavaa kaula-aukkoa ei ole ja hihatkin kyynärtaipeen yläpuolelle. Liekkö mautonta pukeutua kokonaan tyköistuvaan asuun. Mitään peiteltävää ei ole, joten siitä syystä en tarvitse löysyyttä vaatteisiin.
Miten te muut pienet ja sirot pukeudutte, kun lähdette juhliin?
Arasteleeko kukaan muu pukeutua eritavoin, kuin valtaväestö?
3
272
Vastaukset
- Anna sirouden näkyä
Ei ole mautonta! Pienen ja siron kuuluukin pukeutua melko tyköistuvasti, koska muutoin vaatteet yksinkertaisesti näyttävät liian isolle, aivan kuin pienikokoinen hukkuisi niihin.
- Delight*
Se, että valtavirta suosii löysää vaatetta, ei tarkoita, etteikö yksilöllisesti pukeutuminen olisi sallittua. ^^ Jos yllämainittu asu tuntuu omalta, niin olet se päällä varmasti upeampi ilmestys kuin jossain, mikä tuntuu vähemmän sinun tyyliseltäsi.
- Misty94
Arastelin joskus, kun 158/40 kokoisena käytin lappuhaalareita ammattikoulussa ja sellainen yli 180cm amatsooni voimannostaja tyttö nosti farkkuhenkseleistä ilmaan ja kokeili jaksoiko nostaa. Minun on pakko pitää henkseleitä että housut pysyy ylhäällä. Nyt olen sinut asian kanssa ja niitä voi yhdistellä moneen asuun ja nörtille ne sopivat :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164