Ketkä on ihan hulluna One Direction poikiin?
Mä ainakin kuuntelen niiden musaa 24/7 ♥
Jos ois pakko valita lemppari niin se olis Niall ♥
Mutta kaikkihan ne on tosi söpöjä!
Elikkäs, kertokaas kuka on TEIDÄN lemppari?
Mä toivon, että ne tulis äkkiä suomeen ja mä oon heti eturivissä ♥
Mulla on niiden kuvia puhelimessa ja yleensä taustakuvanakin ja myös tietsikassa on taustakuvana ♥
Kertokaas myös oma mielipiteenne One Directionista ♥
1D
4
73
Vastaukset
- mooiii
nialleri is mine ja kuulostat ihan multa
- tyttö 13v
Oivoi, mää en sori vaan tajua, että mikä niissä on niin ihanaa. Kaikki tuntuu tykkäävän niistä vaan sen takia, että ne on hyvännäkösiä. Ainaki kaikki mun kaverit jauhaa vaan siitä, että kuka on söpöin, entä se musiikki? Musiikki, joka mun mielestä ei ole tosiaankaan mitään loisteliasta, tavallista teinipoppia, ja kaikkien kappaleitten kohalla tulee sellanen olo, että tää on kuultu jo monta kertaa aiemmin. Tarkoitukseni ei oo dissata tai loukata tai mitään sellasta, tarkotukseni on vaan kertoa oma mielipiteeni, joten syvimmät pahoitteluni, jos joku vihaa mua tän takia.
Ehkä louis tai harry ! Harry on ehk suosikki mut en osaa sanoo kuka laulaa parhaiten !! Mäki toivon et tulis suomeen ja haluaisin tutustua directionereihin , tein siit keskustelunki :::::::::::D
- Kaizoe
Huohh eihän ne edes tee kunnon musiikkia. Oot tod. näk. 11-14-vuotias tyttö. No opit vielä, kaikki aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755