Ketkä on ihan hulluna One Direction poikiin?
Mä ainakin kuuntelen niiden musaa 24/7 ♥
Jos ois pakko valita lemppari niin se olis Niall ♥
Mutta kaikkihan ne on tosi söpöjä!
Elikkäs, kertokaas kuka on TEIDÄN lemppari?
Mä toivon, että ne tulis äkkiä suomeen ja mä oon heti eturivissä ♥
Mulla on niiden kuvia puhelimessa ja yleensä taustakuvanakin ja myös tietsikassa on taustakuvana ♥
Kertokaas myös oma mielipiteenne One Directionista ♥
1D
4
118
Vastaukset
- mooiii
nialleri is mine ja kuulostat ihan multa
- tyttö 13v
Oivoi, mää en sori vaan tajua, että mikä niissä on niin ihanaa. Kaikki tuntuu tykkäävän niistä vaan sen takia, että ne on hyvännäkösiä. Ainaki kaikki mun kaverit jauhaa vaan siitä, että kuka on söpöin, entä se musiikki? Musiikki, joka mun mielestä ei ole tosiaankaan mitään loisteliasta, tavallista teinipoppia, ja kaikkien kappaleitten kohalla tulee sellanen olo, että tää on kuultu jo monta kertaa aiemmin. Tarkoitukseni ei oo dissata tai loukata tai mitään sellasta, tarkotukseni on vaan kertoa oma mielipiteeni, joten syvimmät pahoitteluni, jos joku vihaa mua tän takia.
Ehkä louis tai harry ! Harry on ehk suosikki mut en osaa sanoo kuka laulaa parhaiten !! Mäki toivon et tulis suomeen ja haluaisin tutustua directionereihin , tein siit keskustelunki :::::::::::D
- Kaizoe
Huohh eihän ne edes tee kunnon musiikkia. Oot tod. näk. 11-14-vuotias tyttö. No opit vielä, kaikki aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743457Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2631512- 741366
- 671269
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631011
- 22947
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893