Monella Suomen golfkentällä on reiän ympärille asetettu muovisuojus estämään reiän reunan murtumista. Sehän on liikuteltava haitta, jota sääntöjen mukaan saa siirtää ( esim. painaa alaspäin, jos se on kohonnut reiän reunan yläpuolelle estämään putin menemisen reikään). Nyt kuulemman Suomen sääntögurut ovat keksineet, että reunukseen ei saa koskea eli sitä ei saa painaa takaisin reikään. Tälläisen järjettömyyden takia on joitakin pelaajia diskattu, kun ovat klubikilpailussa rohjenneet painaa ylösnousseen suojuksen takaisin. Mitä mieltä olette Gurujen tulkinnasta?
Kummallinen sääntötulkinta?
4
341
Vastaukset
- dfgfdgfdgf
Urbaani legenda sanon minä. Kaikkea ei pidä uskoa
- Anonyymi
Pelaaja ei saa itse viritellä kentän reikiä lippuja tms , mutta hän voi kutsua henkilökuntaa ja vaatia että asiat on kunnossa miten säännöt vaatii .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaaja ei saa itse viritellä kentän reikiä lippuja tms , mutta hän voi kutsua henkilökuntaa ja vaatia että asiat on kunnossa miten säännöt vaatii .
Pelimiehet virittää mitä tahtoo. Meillä Håkanin kanssa on ollut jos jonkinlaista suppiloa reiässä, ja sinne on sitten koko porukka (mailapojat mukaanlukien) päässyt vuorollaan laukaisemaan.
- Anonyymi
Ota yhteyttä seurasi kapteeniin, sieltä tulee päätös mihin pelaaja voi puuttua ? Täällä suomi24 ei päätetä golfclubien asioista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593