http://www.unionfive.fi/product_details/28445/
tällänen tuli vastaan. onko tää ees hyvä lauta? kokemuksia tästä laudasta? kannattaako ostaa?? onko hyvä cruisailuun??
Dusters Ace Cruiser
12
550
Vastaukset
- kruiserdude
Tilasin Kanjonista pari viikkoa sitten ja minusta on tosi hyvä. Kruisii tosi hyvi!
- dusters
Kiitti tiedost kaveri vaa sano et on ihan paska nii kysyin
- uuno13
Tilasin ton Union fivestä. nyt oon pari kertaa testannut. Toimii hyvin. On Ehkä vähän Tyhmä Kysymys, mutta kuuluuko tohon lautaan Grippi. meinaan ei ollut mun paketissa? http://www.youtube.com/watch?v=Of9hWCBtJXw tuo malli.
- dusters
tos ei oo grippii ainakaa
- penaalii
Tuo malli on joku "retro" versio johon ei ilmeisesti grippiä kuulu, koska muissa näkemissäni malleissa on. Mutta miksei siihen voisi laittaa jos haluaa.
- saefdhhsasfa<esfhl
Kiitti tiedosta. Tilasin siihen Valuen läpinäkyvän gripin, :)
- uunoturpapuro
Nyt oon rullaillu pari päivää tolla, ja vaikuttaa tosi hyvältä. Ainut miinus ehkä että ei ole kicktailia, mutta ei se hirveästi haittaa, kun ei mitän temppuja halua tehdä. Suosittelen!
- ihsma
Mulla on tommone ja sillä on älyttömän hyvä kruisailla keskustassa ja tälleen mutta meneeksiit se grippi pilalle ku ne on vaa semmosia hippuja
? - petteri<hjbhjkl<<dhh
Tuskin grippi kovin nopeesti pilalle menee, mut voi olla vähän huono vaihtaa joskus.
- cruisailia
paras lauta ikinä
- frozzeri
onko yhtään liian pieni?
- jeah
haluan ostaa tuollaisen onko tuo hyvä cruiseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875