http://www.unionfive.fi/product_details/28445/
tällänen tuli vastaan. onko tää ees hyvä lauta? kokemuksia tästä laudasta? kannattaako ostaa?? onko hyvä cruisailuun??
Dusters Ace Cruiser
12
558
Vastaukset
- kruiserdude
Tilasin Kanjonista pari viikkoa sitten ja minusta on tosi hyvä. Kruisii tosi hyvi!
- dusters
Kiitti tiedost kaveri vaa sano et on ihan paska nii kysyin
- uuno13
Tilasin ton Union fivestä. nyt oon pari kertaa testannut. Toimii hyvin. On Ehkä vähän Tyhmä Kysymys, mutta kuuluuko tohon lautaan Grippi. meinaan ei ollut mun paketissa? http://www.youtube.com/watch?v=Of9hWCBtJXw tuo malli.
- dusters
tos ei oo grippii ainakaa
- penaalii
Tuo malli on joku "retro" versio johon ei ilmeisesti grippiä kuulu, koska muissa näkemissäni malleissa on. Mutta miksei siihen voisi laittaa jos haluaa.
- saefdhhsasfa<esfhl
Kiitti tiedosta. Tilasin siihen Valuen läpinäkyvän gripin, :)
- uunoturpapuro
Nyt oon rullaillu pari päivää tolla, ja vaikuttaa tosi hyvältä. Ainut miinus ehkä että ei ole kicktailia, mutta ei se hirveästi haittaa, kun ei mitän temppuja halua tehdä. Suosittelen!
- ihsma
Mulla on tommone ja sillä on älyttömän hyvä kruisailla keskustassa ja tälleen mutta meneeksiit se grippi pilalle ku ne on vaa semmosia hippuja
? - petteri<hjbhjkl<<dhh
Tuskin grippi kovin nopeesti pilalle menee, mut voi olla vähän huono vaihtaa joskus.
- cruisailia
paras lauta ikinä
- frozzeri
onko yhtään liian pieni?
- jeah
haluan ostaa tuollaisen onko tuo hyvä cruiseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898