http://www.unionfive.fi/product_details/28445/
tällänen tuli vastaan. onko tää ees hyvä lauta? kokemuksia tästä laudasta? kannattaako ostaa?? onko hyvä cruisailuun??
Dusters Ace Cruiser
12
578
Vastaukset
- kruiserdude
Tilasin Kanjonista pari viikkoa sitten ja minusta on tosi hyvä. Kruisii tosi hyvi!
- dusters
Kiitti tiedost kaveri vaa sano et on ihan paska nii kysyin
- uuno13
Tilasin ton Union fivestä. nyt oon pari kertaa testannut. Toimii hyvin. On Ehkä vähän Tyhmä Kysymys, mutta kuuluuko tohon lautaan Grippi. meinaan ei ollut mun paketissa? http://www.youtube.com/watch?v=Of9hWCBtJXw tuo malli.
- dusters
tos ei oo grippii ainakaa
- penaalii
Tuo malli on joku "retro" versio johon ei ilmeisesti grippiä kuulu, koska muissa näkemissäni malleissa on. Mutta miksei siihen voisi laittaa jos haluaa.
- saefdhhsasfa<esfhl
Kiitti tiedosta. Tilasin siihen Valuen läpinäkyvän gripin, :)
- uunoturpapuro
Nyt oon rullaillu pari päivää tolla, ja vaikuttaa tosi hyvältä. Ainut miinus ehkä että ei ole kicktailia, mutta ei se hirveästi haittaa, kun ei mitän temppuja halua tehdä. Suosittelen!
- ihsma
Mulla on tommone ja sillä on älyttömän hyvä kruisailla keskustassa ja tälleen mutta meneeksiit se grippi pilalle ku ne on vaa semmosia hippuja
? - petteri<hjbhjkl<<dhh
Tuskin grippi kovin nopeesti pilalle menee, mut voi olla vähän huono vaihtaa joskus.
- cruisailia
paras lauta ikinä
- frozzeri
onko yhtään liian pieni?
- jeah
haluan ostaa tuollaisen onko tuo hyvä cruiseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113324
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1162513- 242046
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151475Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27960- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62876Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799