Mikä miehissä mättää!Katso lista!

Anskuliinin neuvot

Kun täällä joku mies kirjottelee naisista listaa, niin teen miehistä vastaavanlaisen, en tosin ikäluokista.

;Parta ajamatta, EI ne amisviikset/parta ei sovi sinulle! Sopii vaan harvoille komeille ja parran pitää olla todella tummaa ja sen pitää kasvaa todella tiheeseen ja se pitää olla hyvin muotoiltu. Perus Suomi juntti parta-viiksi yhdistelmä on turn off jokaiselle naiselle! Aja siis partasi, niin näytät paljon siistimmältä ja olet naisten mieleen vaikka et miesten silmissä näytäkään enää macholta. :)

;Pukeutuminen Cittarin-Anttilan-Prisman perus juntti vaatteisiin. Kaikki ei halua näyttää vimpan päällle trendikkäiltä. Ei tarvitsekaan, mutta vähän tyylitajua pitää löytyä. Ne äiti kullan valitsemat paidat ja siniset farkut on turn off jälleen kerran! Etkö ole kuullut sanontaa, vaatteet tekevät miehen? Sillä antaa hyvän ensivaikutelman naiseen kun vähän panostaa. Esim. Stockalta tai Jack&Jonesilta siistit nuorekkaat farkut ja joku menevä paita minkä malli ei ole tarjoustalon teltta mallia. Kengät voi olla nuorekkaat tennarit ja mustat sukat aina! Valkoiset sukat hyväksytään urheiluun vain, valkoiset tennissukat junttimaisin moka monella. Bokserit jotkut sporttiset, kalsarit kuuluu teinipojille, nyt on aika miehistyä siis ja päivittää vaatekaappia! Naiset katsovat eka yleisilmettä kasvoja ja pukeutumista, päättelevät hyvin paljon siitä jo onko miehellä potentiaalia. Älä siis mokaa tätä kohtaa!

;Mene parturiin ajoissa ja mielellään vähän nuorekkaampaan parturiin jossa osaavat leikata hiukan muodikkaamman mallin kuin se 90-luvun takatukkalook. Käytä tarvittaessa geeliä! Sitten vähän vanhemmille miehille neuvoksi, myös nuoremmille ketkä kaljuuntuvat. Ajakaa ne hiukset pois kokonaan! On todellinen turn off sellainen semikalju, yök! Hoikka mies ja kalju sekä ajettu parta on siisti yhdistelmä, johon moni nainen ihastuu HETI! :)

;Osta vaikka Stockmannilta joku nuorekas sporttinen tuoksu, ei sitä Citymarketin Axea, lue hyönteismyrkkyä! Tämä on aiheellinen juttu lähinnä treffeillä.

;Liiku säännöllisesti ja syö terveellisesti, älä polta syöpäkääryleitä, tissuttelu on pahinta ja joka viikonloppuiset kännit! Ylipaino on turn off myös miehillä, halut katoaa samantein!

Näillä vinkeillä saat helpommin naisen kiinnostumaan itsestäsi. Mahdollisuudet kasvaa itseasiassa moninkertaisesti. :) Täällä kirjottelee siis 29v suhteellisen tavallinen nainen.

83

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimiehen kaveri

      Tarjoustalosta, Prismasta ja Citymarketista saa niitä samoja vaatteita kuin Stockmanniltakin. Tuotteen merkki ja laatu ovat se, joka ratkaisee, ei ostopaikka.

      Kaikki lähtee liikkeelle mallista ja vaatteen sopivuudesta. Jos perusistuvuus ei riitä eikä raha ole ongelma, kannattaa miettiä räätäli- ja mittapukuja. Ahkeralla sovittamisella löytää joskus hyvän vaatteen myös kaupan hyllystä.

      Silittäminen ja pesu ovat aliarvostetut tavat pukeutua hyvin.

      • Kuka ihme käyttää jotain mittatilauspukua jokapäiväisenä vaatteena?


      • :D
        viktor.remmer kirjoitti:

        Kuka ihme käyttää jotain mittatilauspukua jokapäiväisenä vaatteena?

        maahanmuuttajamiehet.


      • muut maksaa
        :D kirjoitti:

        maahanmuuttajamiehet.

        ...ja mustalaiset, mutta heidän ei tarvitse maksaa itse vaatteitaan.


      • mannet osaa lusmuta
        muut maksaa kirjoitti:

        ...ja mustalaiset, mutta heidän ei tarvitse maksaa itse vaatteitaan.

        Totta, eikä mustalaisten tarvitse käydä töissä, silloin voi pukeutua epäkäytännölliseen hameeseen ja miehet kanttihousuihin ja kiiltonahkakenkiin arkenakin.


      • rakas.Watson

        Ja naiset rahtihameeseen...


    • kunhan kyselen

      - En kasvata partaa laisinkaa ja ajon suoritan aina partahöylällä.

      - Yleensä pidän kyllä sinisiä tai mustia farkkuja. Paitana nyt kesällä pidän lyhythihasta kauluspaitaa. Paita housujen päällä. Kuviointi on perusruudullisen lisäksi myös raidallista, tummaa ja vaaleaa sekä ihan pikimustaa. Jalasta löytyy mustat, vähän lenkkareilta näyttävät nahkaiset kävelykengät.

      - Tukkaa en yleensä päästä kasvamaan senttiä pidemmäksi vaikken kaljuuntumassa olekaan vaan mulla on itseasiassa aika paksu ja tuuhea "kasvusto". Kaikki pään silittelijät on kehunu, että tuntuu mukavan samettiselta...

      - Dödönä ja partavetenä menee Tabac.

      - Liikuntaa vois kyllä harrastaa enemmän ja pudottaa pari kiloa, mutta en tupakoi enkä juo humalahakuisesti. Jotain viskiä tai likööriä vaikkapa on kiva joskus vähä maistella.

      Näin kirjoittelee 31 vuotias mies ja kysyy, että kelpaako tällainen mihinkään? Ei sillä, että haku olis päällä vaikka sinkkuna elelenkin... mutta ihan vaan uteliaisuudesta, jos vielä joskus vaikka innostuisi. :)

      • Lady in red

        Kelpaa ;)


    • tuliko selväksi

      Mä näytän kodittomalta ja mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee musta.

      • ap:lle

        Tais joku vetää herneet nenäääääään...:DD


    • pahalemu

      Yksi lisää: Huolehdi suuhygieniasta!

    • 31v miehelle vastaus

      Muutaman vuoden nuorempi nainen vastaa..

      Nuo siniset ja mustat farkut on aika out, jos niiden malli on sellainen perusjuntti Citymarket. Eli osta nyt kunnon merkkifarkut Diesel, Jack&Jonesilla kuluneen näköisiä meneviä nuorekkaita farkkuja. Miksi pitää näyttää niin perusjuntilta aina?
      Noi kengät kuulostaa vähän, noh.. Ehkä 10vuotta lisää niin sitten ehkä. Et sä vielä niin vanha ole. Käy siellä Stockan nuorten osastolla, ihan miesten kokoja siellä on. Moni hakee sieltä, ei se ole mikään kielletty 30v miehiltä.

      Sentin siili on aikamoinen juntti. Joko 1-3mm sänki jota ajetaan n. 3pvän välein tai kalju! Ihan oikeesti tämä ei ole edes väittelyn aihe. Se näyttää todella tyhmältä kun on sellainen pörröttävä joka suuntaan törröttävä hius. Osta hyvä hiusleikkuri Gigantista, Prismasta mistä vaan ja aja hiuksia säännöllisesti! Muista aina siisti look. Älä usko niitä paijaajia. Voit kysellä muilta naisilta, mutta varo mielistelijöitä. Yleensä vaan jokaisen naisen mielipide on ollut että joko ihan kalju tai ihan lyhyt sänki (varsinki jos tummat hiukset) muuten on pakko kasvattaa sen verran että saa geelillä muotoiltua. Kaikki muut välimallit tuosta näyttää todella tyhmältä.

      Tabac on ellen väärin muista niin aika vahva hajuvesi? Suosittelen kyllä muutenkin jotain nuorekkaampaa ja MIEDOMPAA hajuvettä. Mikään ei ole pahempaa kuin liian vahvalle hajuvedelle haiseva mies joka vielä laittaa sitä liikaa joka paikkaan! Katso Stockmannilta sieltä TOP5 myydyimmistä hajuvesistä itsellesi sopiva. Naismyyjät auttavat mielellään kun kysyt rohkeasti. ;) Sanot vaikka että olet treffeille menossa.

      Rupea harrastamaan säännöllisesti liikuntaa. Lajina saa olla mikä vaan. Se on aina valttikortti sulle kun nainen jokatapauksessa jossain vaiheessa kysyy mitä harrastat. Nö ööö en mitään. Antaa hyvän kuvan.. Rupea huolehtimaan itsestäsi ja panosta vähän ulkonäköön niin saat naisen varmasti! Lupaan sen!


      N29

      • kunhan kyselen

        Meinaatko nyt ihan tosissasi, että ihminen muuttuu jotenkin paremmaksi, jos ostaa 200e farkut niiden "robbarin" tarjousfarkkujen sijaan? Jos minä en jollekin kelpaisi sen takia, että mulla on "vääränlaiset" housut jalassa tai epämuodikas hiustyyli, niin en kyllä itse koe menettäväni siinä yhtään mitään... :)


      • M39 vastaa...

        Olen aina käyttänyt sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat itsestä parhaimmilta. Aikuisena ihmisenä osaan valita itse vaatteeni - kokemuksella. Kysyn naiselta konsultaatiota siinä vaiheessa kun tarvitsen mielipidettä. Muussa tapauksessa mennään sillä, mikä tuntuu parhaimmalta. Jos aletaan saivartelemaan, kaduilla ei nykyisin törmää muuhun kuin juntteihin. En tiedä juuri epämukavampaa vaatekkappaletta kuin farkut, joita saa ylihintaisina niin Cittarista kuin sieltä JC:ltä.

        Kun liikkuu päivittäin paljon ulkona, yleensä jopa suoraan töistä lähteneenä, silloin vaatetus on yleensä sellainen, että se sopii liikkumiseen. Jopa kymmenen kilometrin patikointilenkkiin.

        Pukua käytän vain ja ainoastaan tilaisuuksissa, jotka sitä edellyttävät. Maastopukua käytän silloin, kun se on tilaisuus huomioiden soveliasta, tai kun tarvitsee enemmän vaatteilta kestoa ja kulutuspintaa.

        Hajusteita käytän säntillisesti. Samaa ei voi sanoa kaikista naisista. Osa muistuttaa lähinnä kävelevää kemikaaliokauppaa, jolloin lähistöllä kulkevien varustukseen pitäisi kuulua pikemminkin nassenaamari, jotta hengitys ei salpautuisi aivan totaalisesti. Huvittavaa asiassa on se, että naiset valittavat miesten hajusteiden yms. käytöstä, mutta itse samaan aikaan ovat kosmetiikan ja muiden pakkelointitarpeiden suurkuluttajia.

        Vaatteiden pesu on tietysti itsestäänselvyys.


      • :D
        kunhan kyselen kirjoitti:

        Meinaatko nyt ihan tosissasi, että ihminen muuttuu jotenkin paremmaksi, jos ostaa 200e farkut niiden "robbarin" tarjousfarkkujen sijaan? Jos minä en jollekin kelpaisi sen takia, että mulla on "vääränlaiset" housut jalassa tai epämuodikas hiustyyli, niin en kyllä itse koe menettäväni siinä yhtään mitään... :)

        komppaan.


      • kunhan kyselen kirjoitti:

        Meinaatko nyt ihan tosissasi, että ihminen muuttuu jotenkin paremmaksi, jos ostaa 200e farkut niiden "robbarin" tarjousfarkkujen sijaan? Jos minä en jollekin kelpaisi sen takia, että mulla on "vääränlaiset" housut jalassa tai epämuodikas hiustyyli, niin en kyllä itse koe menettäväni siinä yhtään mitään... :)

        farkuista viis, mutta Tabaci kannattaa vaihtaa pois


    • Nämä on niin tylsiä ketjuja, olivat sitten miesten tai naisten tekemiä. Jokainen olkoon juuri sellainen kuin on. Jos joku saa seuraa Tabacia käyttämällä niin ei kai se kuulu kenellekään muille. Tai jos joku mies haluaa että nainen valmistautuu ensitreffeille kaksi vuorokautta niin ei sekään ole minulta pois, koska itse haen miestä jonka kanssa ensitreffit voisivat tapahtua vaikka kumisaappaat jalassa Nuuksiossa.

      • 9+9

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Jokaisella on omat mieltymykset ja kaikkien mieltymykset eivät kohtaa. Siksi näin tarkkoja yleisiä ohjeita on aivan turha jaella. Hauskahan näitä tavallaan on lukea näin illan ratoksi, kun nytkin aloittaja kertoo asiat kuin jokainen nainen olisi tuota mieltä :) Ja kaikki ohjeet olivat vain hyvin pinnallisia ja ulkokuorta. Toki siisti täytyy olla, jos nyt ihmisten ilmoilla enemmän tavataan. Tilanteen mukaan kuitenkin. Itsekin voisin hyvin kuvitella tapaavani naisen ensitreffeillä vaikkapa juuri siellä Nuuksiossa saappaat jalassa. Itse asiassa rennoimmat treffit ovatkin monesti olleet jossain luonnossa liikkumassa tai muualla kuin helposti melko väkinäiset tapaamiset kaupungilla ja jossain kahvilla.


      • N32
        9+9 kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Jokaisella on omat mieltymykset ja kaikkien mieltymykset eivät kohtaa. Siksi näin tarkkoja yleisiä ohjeita on aivan turha jaella. Hauskahan näitä tavallaan on lukea näin illan ratoksi, kun nytkin aloittaja kertoo asiat kuin jokainen nainen olisi tuota mieltä :) Ja kaikki ohjeet olivat vain hyvin pinnallisia ja ulkokuorta. Toki siisti täytyy olla, jos nyt ihmisten ilmoilla enemmän tavataan. Tilanteen mukaan kuitenkin. Itsekin voisin hyvin kuvitella tapaavani naisen ensitreffeillä vaikkapa juuri siellä Nuuksiossa saappaat jalassa. Itse asiassa rennoimmat treffit ovatkin monesti olleet jossain luonnossa liikkumassa tai muualla kuin helposti melko väkinäiset tapaamiset kaupungilla ja jossain kahvilla.

        Naiset pitävät rennoista, kohteliaista ja itsevarmoista miehistä. Älä siis ainakaan niin paljon muuta tyyliäsi, että tunnet olosi treffeillä jäykäksi ja teennäiseksi...


    • Pointtina oli...

      Pointtina on ehkä enemmänkin päästä siitä junttiuden leimasta eroon. Pukeutua siististi, ajaa se ruma parta amis viikset pois jne. Osa suomalaisista kundeista on niin juntteja. Muutamia pieniä juttuja kun muuttaisi, niin naiset kiinnostuisi ihan eri tavalla. Vähemmän komeat tapaukset eivät vaan ymmärrä näitä ulkonäköön liittyviä seikkoja ja miten naiset ajattelevat niistä. Itse komeena trendikkäänä kundina tiedän tasan tarkkaan mitä naiset katsovat/haluavat mieheltä. Treffit sivustollakin monella on potentiaalia, mutta ei vaan osata käyttää sitä oikein. Suosittelen kyllä lämpimästi ensimmäisenä viestinä olevan listan toteuttamista itselleen. Parantaa ainakin mahdollisuuksia treffi markkinoilla. Mitä menetettävää sulla on? Ei mitään! Mulla on noi kaikki kohdat reilassa ja napsin jatkuvasti treffit sivustolta naisia yhden illan juttuihin. ;)

      • :D

        miksi haluat itsellesi enemmän kilpailua? Päin vastoin sun kannattaisi kehottaa muita miehiä jatkamaan nykyisellä linjalla niin sehän olisi sinun voittosi.


      • N32

        ja naisten kannattaisi tiedostaa tämäkin, että juuri täydellinenmies on todennäköisesti naistenmies, joten kaikkiin olet ihana elmäni nainen juttuhin ei heti kannata uskoa. Kirpaiseehan se, kun täydellinen mies menee ohitse, mutta parempi niin. Ei pelimies kauaa viits siinä pyöriä, silläei häntä nainen ihmisenä kiinnosta, mutta muista olla haastamatta, jottei ala sen takia sua pyörittää


    • "Bokserit jotkut sporttiset, kalsarit kuuluu teinipojille, nyt on aika miehistyä siis ja päivittää vaatekaappia!"

      Bokserit ja sporttisuus ei kuulu samaan lauseeseen. Mulla ainakin hiertyy paikat auki, kun liikkuu bokserit jalassa.
      En kyllä muutenkaan ymmärrä boksereita, lahkeet aina kasassa ja varustus seilaa ikävästi.

      • 5+7

        Nimenomaan. Harvoihin hyvin istuviin boksereihin olen törmännyt. Ne mitättömät lahkeet on aina joskus tosiaan kasassa. Ja mikä ikävintä, niin tosiaan vehkeet tuntuu usein olevan aina jotenkin väärässä paikassa ja häiritsee siten monesti normaalia olemista. Eiköhän sitä nyt ole lähtökohtaisesti tarkoitus pitää sellaisia vaatteita, joita on mukava pitää.

        Ja jos ollaan siinä vaiheessa, että niitä kalsareita on mahdollista ihmetellä, niin varmaan ne sitten jossain vaiheessa otetaan poiskin niin eipä ainakaan sitten enää luulis häiritsevän :D


      • 5+7 kirjoitti:

        Nimenomaan. Harvoihin hyvin istuviin boksereihin olen törmännyt. Ne mitättömät lahkeet on aina joskus tosiaan kasassa. Ja mikä ikävintä, niin tosiaan vehkeet tuntuu usein olevan aina jotenkin väärässä paikassa ja häiritsee siten monesti normaalia olemista. Eiköhän sitä nyt ole lähtökohtaisesti tarkoitus pitää sellaisia vaatteita, joita on mukava pitää.

        Ja jos ollaan siinä vaiheessa, että niitä kalsareita on mahdollista ihmetellä, niin varmaan ne sitten jossain vaiheessa otetaan poiskin niin eipä ainakaan sitten enää luulis häiritsevän :D

        jotenkin huvittavaa että nuori neito neuvoo miehiä alusvaatteissa. Eiköhän miehet valitse ne itselleen sopivat. toisille bokserit on must ja edelliselle vastaajalle ne ei sovi ollenkaan. Akuiselle naiselle tärkeintä on niiden puhtaus.


      • >>>
        5+7 kirjoitti:

        Nimenomaan. Harvoihin hyvin istuviin boksereihin olen törmännyt. Ne mitättömät lahkeet on aina joskus tosiaan kasassa. Ja mikä ikävintä, niin tosiaan vehkeet tuntuu usein olevan aina jotenkin väärässä paikassa ja häiritsee siten monesti normaalia olemista. Eiköhän sitä nyt ole lähtökohtaisesti tarkoitus pitää sellaisia vaatteita, joita on mukava pitää.

        Ja jos ollaan siinä vaiheessa, että niitä kalsareita on mahdollista ihmetellä, niin varmaan ne sitten jossain vaiheessa otetaan poiskin niin eipä ainakaan sitten enää luulis häiritsevän :D

        "Ja jos ollaan siinä vaiheessa, että niitä kalsareita on mahdollista ihmetellä, niin varmaan ne sitten jossain vaiheessa otetaan poiskin niin eipä ainakaan sitten enää luulis häiritsevän :D"

        Tätä samaa logiikkaa käyttäen on tietysti yhdentekevää, onko naisella jalassaan esim. nämä:

        http://lostnchina.files.wordpress.com/2011/12/granny-panty1.gif

        tai sitten esim. nämä:

        http://www.brandalley.co.uk/fiche-Produit/Rayon-880013-black-beautiful-floral-string-thong

        Eikö?


      • fdsfsfsdfasdf
        >>> kirjoitti:

        "Ja jos ollaan siinä vaiheessa, että niitä kalsareita on mahdollista ihmetellä, niin varmaan ne sitten jossain vaiheessa otetaan poiskin niin eipä ainakaan sitten enää luulis häiritsevän :D"

        Tätä samaa logiikkaa käyttäen on tietysti yhdentekevää, onko naisella jalassaan esim. nämä:

        http://lostnchina.files.wordpress.com/2011/12/granny-panty1.gif

        tai sitten esim. nämä:

        http://www.brandalley.co.uk/fiche-Produit/Rayon-880013-black-beautiful-floral-string-thong

        Eikö?

        Kyllä vain. Miestä kiinnostaa se, mitä siellä pöksyjen alla on.


    • mies ja isä 55 v.

      Vai Anskuliinin neuvot. Kyllä nämä anskuliinit tiedetään. Selaavat läpi kaikki toisten samanlaisten trendipellejen väsäämät aviisit siitä millainen ihmisen tulisi olla kelvatakseen elämään, ja koittavat sitten muuttaa muita noiden harhojensa mukaisiksi.

      Toivottavasti tyttäreni 29v. on saanut kodistamme erilaisen asenteen ja elämänkatsomuksen kuin tämä anskuliina. Sellaisen jossa ihmisen arvot ovat ihan jotain muuta kuin farkkumerkki tai hiusten muoti.

      • Poikani äiti

        Nykyään vapaa? Kahville? Heti?


    • No voi voi voi

      Eli kaikessa on kiinni siitä että

      OLE TRENDIKÄS ÄLÄKÄ NÄYTÄ "JUNTILTA".

      Mites se miehen persoona?

      Ai niin, eihän sillä ollut teille mitään väliä, kunhan on trendipelle.

      Joo joo, pukeudun siististi, höylään partaa yms. mutta tällainen PISSISMÄINEN trendien seuraaminen on niin vitun PINNALLISTA että hävettää teidän pissisten puolesta.

      • No voi voi voi

        "nyt on aika miehistyä siis ja päivittää vaatekaappia! Naiset katsovat eka yleisilmettä kasvoja ja pukeutumista, päättelevät hyvin paljon siitä jo onko miehellä potentiaalia. Älä siis mokaa tätä kohtaa!"

        Anteeksi vain mutta MIEHISTYMINEN liittyy persoonaan, käytökseen, asenteeseen ja luonteeseen,.

        EI VAATTEISIIN EIKÄ TRENDEILYIHIN.

        Se on teitä pissiksiä varten. Piste.

        Kyllä kyllä, komeat kasvot sliipattuine tukkinneen, kultakaularengas, pullottava etumus muotifarkuissa niin sä olet myyty.

        Älä vain kultsu kuvittele kultaseni että minä olen myyty silloin.


    • Muhammed, minäkö?

      Tuhannen tuhannesti kiitoksia sinulle, Anskuliini. Olenkin jo pitkään ihmetellyt mikä siinä on kun flaksi ei käy - kokardin pää vain kuumottaa, ja kun naisen näen niin tuntuu ettei mokoma edes boksereihin mahdu. Synkinpinä hetkinä olen jo ajatellut muuttaa poronhoitoalueen pohjoispuolelle, ja hiippailla siellä yön hiljaisuudessa paineita purkamassa. Mutta nyt kaikki on selvää kuin... no, aamuna ennen ryyppyputken aloittamista. Yksinäisyyteni syy on valkoiset sukat!

      Äiteelle olen nyt kyllä vähän suivaantunut. Olisi tuo edes sen verran voinut poikaansa elon tielle opastaa, että ilman mustia sukkia olet loppuiäksesi tuomittu leikkimään itse pilisi kanssa. Sitähän ei tiedä mikä uusi einstein tai volvkank amateus tässä on tullut lakanoihin pyyhittyä. Perhana! Mutta nyt, kiitos Anskuliinin, uusi valoisa tulevaisuus näyttäytyy kirkkaana edessäni: En enää vie likaisia kalsareitani äiteelle pestäväksi, ja kas kummaa - vain hetken hurmio ja minäkin olen salonkikelpoinen. Olen nähkääs huomannut että puhtaimmankinvalkoisilla sukilla on taipumusta tummentua käytössä. Minunkin tennissukkani ovat kohta mustat.

      Joten vielä kerran, Anskuliini - miljoonia kiitoksia sinulle.

    • 20+18

      En kiinnitä pukeutumiseeni käytännössä minkäänlaista huomiota. Vaatekaupat inhottaa ja pukeutumisen tarkempi pohtiminen ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kelistä riippuen saatan ilmaantua treffeille vaikka toppahousut jalassa. Naamataulun kyllä pidän siistinä ja tukan lyhyenä (on syytäkin, koska kaljuuntuminen päälaelta on alkanut). Periaatteena on, että jos tapailu kaatuu pukeutumisseikkoihin, en kyseistä naista tarvitsekaan.

    • Hei, Anskuliini (tai kuka ensimmäisen viestin kirjoitti). Kiitos neuvoista, mutta kuka oikea tosimies haluaisi naisen, joka vaatii mieheltä tuollaista, tai tekee valintansa vain noilla perusteilla?

      "muoti on markkinamiesten kehittämä käsite, jolla ulkoaohjautuvilta ihmisiltä saadaan toistuvasti lypsettyä rahat siksi, että ovat hiukkamatka kadoksissa arvomaailmassa, ostavat hyväksyntää itsensäkaltaisilta ihmisiltä."

    • ei nappaa

      semikalju hahahahah,varsinainen reppana besserwisser,osta sitä tee tätä pukeudunäin ,hypi ja pompinäin konttaa ja kieri,25kg pudotettu,eipä ole vaikeuksia naista löytää tähänkään asti..lol

      • vad säger du?

        Was?


    • Mies 3

      Voih, nyt en ylipainoisena saa enää koskaan naista... eikun eihän se niin mennytkään ;) Meitä on moneen junaan, ja osan juna saisi painua takaisin sinne pohjoiseen. Jos hakee trendikästä naista, niin kannattaa valita venäläinen.

    • Kokenut tietää

      Painu ite sinne pohjoiseen. Venäläiset ovat vain huoria.

    • :D

      joidenkin miesten on vain uhrauduttava olemaan erilaisia, jotta eri tavalla ajatteleville naisillekin löytyisi miesmarkkinoita.

    • Muutama ajatus

      ;Parta ajamatta, EI ne amisviikset/parta ei sovi sinulle!

      - Osa naisista pitää parrallisista miehistä. Noh, amisviiksistä harvempi :)

      ;Pukeutuminen Cittarin-Anttilan-Prisman perus juntti vaatteisiin. Kaikki ei halua näyttää vimpan päällle trendikkäiltä. Ei tarvitsekaan, mutta vähän tyylitajua pitää löytyä.

      - Juu, mutta tyyli omanlaiseksi, eikä vain Anskuliinin maun mukaiseksi.

      ;Mene parturiin ajoissa.

      - Ihan totta. Tässäkin kuitenkin tyyli/geelit ihan oman tyylin mukaan.

      ;Osta vaikka Stockmannilta joku nuorekas sporttinen tuoksu, ei sitä Citymarketin Axea, lue hyönteismyrkkyä! Tämä on aiheellinen juttu lähinnä treffeillä.

      - Samaa mieltä. Hyvä tuoksu kestää kauan, vaikka vähän enemmän maksaakin. Eikä liikaa!

      ;Liiku säännöllisesti ja syö terveellisesti, älä polta syöpäkääryleitä, tissuttelu on pahinta ja joka viikonloppuiset kännit! Ylipaino on turn off myös miehillä, halut katoaa samantein!

      - Oikein. Tosin osa naisistakin pitää enemmän "nallekarhuista" kuin pumpatuista pelleistä.

      Näillä vinkeillä saat helpommin naisen kiinnostumaan itsestäsi.

      - Juu, mutta et kaikenlaisia. Eihän millään saa. Siksi onkin tärkeää, että ajattelet myös omaa persoonaasi, etkä yritä mukautua jonkun muun asettamaan muottiin. Joku taiteellinen boheemi tai hevarimies tuskin viihtyisi minkään trendiprinsessan kanssa. Trendien palvominen on ylipäätään vähän turhan teiniä yli 30-vuotiaille (minun mielestäni).

    • gsbsbf

      Tässä tulee n. parikymppisen naisen mielipide:

      HIUKSET / PARTA / VIIKSET / KULMAKARVAT / KARVOITUS:
      - Jos alat kaljuuntua, leikkaa kokonaan kaljuksi tai lyhennä edes siilimittaan.
      - Älä kasvata risupartaa.
      - Viikset sopivat vain Jukka Poika -tyyppisille miehille.
      - Älä nypi kulmakarvoja naisellisen tasaisiksi ja ohuiksi. Jos kulmakarvasi ovat kasvaneet yhteen, voit nyppiä hieman silmien välissä olevia karvoja.
      - Älä ajele sukupuolielinten aluetta paljaaksi äläkä varsinkaan säärikarvoja! Kohtuullinen karvoitus tekee miehen. Kainalokarvoja voi siistiä edes hieman lyhyemmiksi, auttaa jo hienhajun ehkäisyyn.

      VAATTEET / KENGÄT / KORUT
      - Ei ole pakko ostaa kalliita merkkivaatteita, minä en ainakaan itse ole niin tarkka muodin suhteen. Kunhan vaatteet ovat siistit, tälle vuosisadalle ja kantajalleen sopivat, minulle kelpaa mainiosti!
      - Pidä housut vyötäröllä tai lantiolla, älä reisillä!
      - Kaulaketju, sormukset ja muut korut tai kello ovat ihan kiva pikku lisäys.

      MEIKIT
      - Jos olet rock-tyyppiä, käytä ihmeessä silmämeikkiä ja/tai kynsilakkaa!

      PAINO
      - Sillä ei ole suurta merkitystä, painatko 70 kg vai 170. Ainakaan minulle. Jos painat yli 250 kg, silloin on syytä miettiä, olisiko laihdutus paikallaan.

    • nainen23v_

      Muutoin samaa mieltä, mutta marketistakin voi löytyä hyviä vaatteita ihan miehillekin. Tässä on vaan kyse siitä omasta tajuamisesta vaatteiden päälle. Ei välttämättä tarvitse mennä kalliisiin merkkipaikkoihin että löytää hyviä vaatteita, eipä monesta kirppisvaatteisiin pukeutuneesta tiedä päälle päin mistä ne vaatteet tulee.

      Kyllä ne Jack&Jonesin tuotteetkin saa näyttämään kauheille, jos niin haluaa. Kaikki on vaan kiinni siitä että tajuaa mitä ostaa ja miten se sopii itselle. Toisilla vaan ei tätä silmää ole, toisilla miehillä taas aivan älyttömän hyvä vaikka eivät ole mitään metroja.

      Halpakaupassa ehkä enemmän löytyy etsimään, vielä enemmän kirppiksellä.
      Jack&Jonesissa yms. taas hyviä vaihtoehtoja on paljon nenän alla, eli etsimiseen ei tarvitse käyttää vaivaa, jos rahaa on. Tosin kuten jo laitoin niin se tuotteen hinta ei silti tyylikkyyttä takaa.

      Olen muuten lähes aina ostanut kenkäni kirppikseltä ja marketista. (lenkkitossut, ballerinat, saappaat, korkkarit, urheilullisemmat yms..)
      Ne harvat pari kertaa kun ostin kengät kalliista merkkipaikasta, kengät hajosivat muutaman kuukauden sisällä. Paikka oli kyllä Spirit Store, minkä laadusta olen ennenkin kuullut. Mutta näinkin voi joskus käydä.

      • 28

        Ihan oikeasti, kulta pieni. Jos suomalainen mies pitäisi saada näyttämään trendikkäältä, niin älkää ikinä tarjotko suomalaisia kauppoja. Juntti-muotia niistä riittää vaikka vientiin. Tukholmasta voi aloittaa ja jatkaa matkaa Brysselin kautta melkein mihin päin tahansa Ranskaa. Näin vähän tukevampikin kaveri muuttui edustuskelpoiseksi ihan hetkessä. Ja tietenkin niitä ostetaan sitten kolmet kappaleet minimissään, koska tuskin samaan paikkaan toiste eksytään.

        Jos siis haluaa taviksesta ihmisen näköisen. Koska itse en juuri nyt jaksa etsiä uutta nalkuttajaa nurkkiin, niin kuljen juuri sen näköisenä kuin huvittaa. Ei sitä myyjätkään liiku puvussa vapaa-ajalla. Parta rehottaa ja muutenkin juuri sen näköinen ettei yksikään nainen kiinnitä huomiota. Voi sitten syksyllä taas pistää "paketin" kuntoon jos siltä tuntuu ja pinnallisia naisia tekee mieli etsiä.


      • dr. big
        28 kirjoitti:

        Ihan oikeasti, kulta pieni. Jos suomalainen mies pitäisi saada näyttämään trendikkäältä, niin älkää ikinä tarjotko suomalaisia kauppoja. Juntti-muotia niistä riittää vaikka vientiin. Tukholmasta voi aloittaa ja jatkaa matkaa Brysselin kautta melkein mihin päin tahansa Ranskaa. Näin vähän tukevampikin kaveri muuttui edustuskelpoiseksi ihan hetkessä. Ja tietenkin niitä ostetaan sitten kolmet kappaleet minimissään, koska tuskin samaan paikkaan toiste eksytään.

        Jos siis haluaa taviksesta ihmisen näköisen. Koska itse en juuri nyt jaksa etsiä uutta nalkuttajaa nurkkiin, niin kuljen juuri sen näköisenä kuin huvittaa. Ei sitä myyjätkään liiku puvussa vapaa-ajalla. Parta rehottaa ja muutenkin juuri sen näköinen ettei yksikään nainen kiinnitä huomiota. Voi sitten syksyllä taas pistää "paketin" kuntoon jos siltä tuntuu ja pinnallisia naisia tekee mieli etsiä.

        Jeps, parhaat paidat on tullut hankittua ulkomaisista nettikaupoista. Ainoa pulma vaan on, että koot meinaa useimmiten jäädä sellaisiin mikkihiiri -kokoihin ettei niillä tee mitään.


    • äsäsäs

      Nyt kyllä naurattaa "vaatteet tekevät miehen". Voi että, eikun pukumieheen
      mars.

    • N38v+5kk

      veesana tähän väliin.

      • vvvvvvvvv

        Vitt*


    • doh82

      eli nainen haluaa naisen?

      • Jokuti'jok

        Jokkainen nainen tarvis itelleen
        oman miespuolisen homobestiksen
        nii ei tarvis ennää ommaa ukkoo
        ylettää niitä trendivillityksiä.


    • ,-,.-,.-,.-,.-,.-,.-

      ";Parta ajamatta, EI ne amisviikset/parta ei sovi sinulle! Sopii vaan harvoille komeille"

      Jaa. Sinäkö päätät mikä kenellekin sopii? Entä jos meissä lukijoissa löytyy niitä "harvoja komeita"? Aika ristiriitaista eikö?


      "Perus Suomi juntti parta-viiksi yhdistelmä on turn off jokaiselle naiselle!"

      No sehän on kiva juttu että puhut kaikkien puolesta. Siis luulet puhuvasi.


      "Sitten vähän vanhemmille miehille neuvoksi, myös nuoremmille ketkä kaljuuntuvat. Ajakaa ne hiukset pois kokonaan!"

      No onpa kumma juttu kun tuolla muutamissa muissa ketjuissa ulistaan kaljuksi leikkaamista. Horistaan jostain vitun "trendikaljuista" (siis mikä vitun trendikalju???) yms. Tai jos vaikka mies ajaa kaljuksi kaljuuntumisen peittämiseksi niin sekään ei kantturoille kelpaa. Yrittäkää kottaraiset nyt päättää!

      Täytyy toivoa ettei koskaan tule vahingossa törmättyä näihin anskuliineihin. Vaikuttaa melko vastenmieliseltä nirppanokalta.

      • tiedoksi

        Trendikalju = mies joka ei ole kaljuuntumassa, mutta ajaa silti hiuksensa pois. Tällainen touhu ärsyttää joitakin naisia.

        Tuo on täysin eri asia kuin että mies on oikeasti kaljuuntumasas ja hän oikeasti näyttäisi paremmalta jos ajaa loputkin haivenensa pois.


      • pienet on ongelmat
        tiedoksi kirjoitti:

        Trendikalju = mies joka ei ole kaljuuntumassa, mutta ajaa silti hiuksensa pois. Tällainen touhu ärsyttää joitakin naisia.

        Tuo on täysin eri asia kuin että mies on oikeasti kaljuuntumasas ja hän oikeasti näyttäisi paremmalta jos ajaa loputkin haivenensa pois.

        Mutta ei ole vieläkään selvinnyt että mikä ihmeen trendi se on jos pitää kaljua?? Kalju sopii useille miehille todella hyvin ja parantaa ulkonäköä (oli kaljuuntumassa tai ei). Miten selkeä vähemmistö voi olla jotain trendikkyyttä?? Karvojen pitäminen päässähän se suurempi trendi on kun sellaisia miehiä on enemmän. Kaljuja on muutenkin ollut mittaamattoman pitkän ajan joten tuo vouhottaminen jostain trendistä on absurdia ja silkkaa kateellisten panettelua.

        Veikkaan että nämä trendikaljuttelevat naikkoset omaavat itse riippuvat tissit, lässähtäneen naaman tai vastaavaa ja ovat katkeria kun eivät voi tehdä asialle mitään. Kaljuuntuva mies taas voi vetää koko pään sileäksi ja muuttaa ulkonäköään jopa paremmaksi. Tämähän joitakin naikkosia katkeroittaa. Toinen hyvin yleinen syy on kaljuilta miehiltä saadut pakit.


    • ei hoivaaja

      eikä sovi nuorille miehille ollenkaan jos ei aidosti kalju, tekee vauvan näköseksi...

    • top10

      Joku bimbolandian riemuvoitto. No ei siinä mitään jos noilla vinkeillä onnistaa. Pillun saamisessa kaikki konstit on sallittuja ja yhtä hyvin sitä voi valehtelun lisäksi feikata ulkonäkönsäkin. Loppujen lopuksi aitoudella ei ole mitään väliä, koska ei suhde tule kuitenkaan kestämään.

    • täti-ihminen

      Hehhee. Näin 40 naisena naurattaa, että tytöt tosiaankin ovat noin mielettömän tarkkoja vaatteista. Vaikka itsellenikin on uloslähtiessä tärkeää näyttää hyvältä, minulle riittää kyllä aivan täysin, että mies on puhdas ja siisti; en minä mitään merkkejä katsastele. Kyllä se niin menee, että jutut ja juttujen sisältö menee ulkonäön edelle heti kättelyssä. Toki urheilullista ulkomuotoa arvostan, koska itsellänikin on sellainen!

    • tarjousfarkkumies

      Mikä miehissä mättää, valittavat naiset? :)

      En jaksa lukea listaa, olen oma itseni - pitipä tai sitten ei.

    • Luonnollinen niin

      Hiuspidennys
      Tekoripset
      Värilliset piilolinssit
      Meikki
      Valkaistut hampaat
      Silikooni huulet
      Kasvojen kohotus
      Tekokynnet
      Silikoonirinnat
      Rasva imu vatsa reisi perse
      Liian pienet kengät
      Näkee nälkää eikä syö muuta kun salaatinlehtiä
      Koko olemus haisee ketooneille

    • 134rf

      meikäläinen ostaa farkut uffilta tai kirppikseltä. Eipä silti tarvitse ilman katseita kaupungin läpi tarpoa.

    • Nuorekas=45-v.

      Mies, joka mainostaa olevansa "nuorekas". Huh, huh. Siinä turn off pahimmillaan. Nämä miehet yl. 40 ja kuvan mukaan ihan ikäisensä näköisiä, jolleivät jopa vanhempia.

      • hehehehheheheheheheh

        ja siinä yks turnof fkälättäjä


    • Olkoon vaikk amikset

      Sielu on tärkein.

    • buongiorno

      Joo, noitahan näkee noita miehiä, joilla on "muodikkaasti" feidatut farkut ja "nuorekkaat" kampaukset. Tuota lookia näkee myös ukkomiehillä eli look on vaimon sanelema.

      Ennen miehet olivat miehiä. Sitten naiset alkoivat pukea miehiään pelleiksi. Nykyään miehet pukevat jo itse itsensä pelleiksi.

      En yllättynyt, että "mikä miehissä mättää" -kuvaus sisälsi vain pinnallisia asioita.

      No, arvonsa kullakin.

    • Jonne_r_a_r

      Ja sinunko Anskuliinin neuvoja tässä suomalaisen miehen pitäisi neoudattaa.
      Tee nyt joku foorumi en suomalaisille naisille näistä vastaavista asioista ja ala sitten leikkiä Airistoa.

      Itsehän lienet "vapailla markkinoilla" joten sinultako se oppi muka lähtee?

      B*llS*itt!

    • Micce_usa

      Aikamoista kuraa tuo tekstisi varsinkin jos olet vasta 29-vuotias.
      Tuon ikäisen stylen ja fixun mimmin luulisi löytävän seuraa muualtakin kuin internetin välityksellä.

      Mutta joo, kuten joku jo mainitse niin tee "Airistot" joissain muualla ja kerro tarinasi siellä.

    • Miepä vaan

      Varmasti mutta onko Stig Dogg
      kenties jotenki ällön tyylinen
      vaikka onki räppäri? :o
      Miusta se on ihan hauskan
      näkönen tyyppi.
      En tosin tiiä onko nykyään
      kui suosittu?
      Ja mitä jos on olemassa
      kans semmosia junttinaisiaki
      joille kysseiset partaviritelmät
      ja maalaispoikien vaatetus kelpaa vallan
      mainiosti?
      Ei kaikki naisetkaan oo nii
      fimosen päälle tyylikkäitä,
      tämän maailman pitäs olla
      avoin kaikille, ei vaan kauniille
      ja rohkeille. By the way mun omaki asenne
      voi olla juntti mutta pukkeutumistyyli
      ei niin paha sentään ja huolehin
      kyllä ulkonäöstäni ainaki siistillä
      meikillä jos en muuten. Nih,
      mitäs semmosesta tuumaat? ;)

      • Miepä vaan taas

        Ja tosiaan jokkaisella miehellä on oma tyylinsä,
        väliäkö hällä jos on kuitenki muuten perus-siisti
        ja suihkunraikas. :D


    • sauna ja vasta

      Kaupunkilaiset tuudittautuu siihen, että kun asuu kaukana lehmän
      pask**ta, niin on automaattisesti raikas. Tosiasiassa näitä haisunäätiä
      on juuri kaupunkilaisissa.

    • Junttiushan on asenne enemmänkin kuin tyyli. Eli kaikki nämä pikku hyazinthbukeet ovat todella JUNTTEJA. Maailmanmies ei hätkähdä edes alastonta koditonta joka tulee tietä kysymään.Muuta kuin kohteliaasti neuvomaan.

    • Tonttuneiti09

      Hieno kirjoitus Anskulta vaikka kirjoittamisesta onkin jo jonkun aikaa. Harmi vaan, että miehet vetivät siitä herneet nenäänsä. Eihän se mukavaa ole saada neuvoja ja vieläpä naiselta, mutta ei kai nuo itse asiassa neuvoja olleetkaan, ainoastaan vinkkejä jos/kun arvon herrat miettivät missä mättää kun naiset eivät kiinnostu:) Ja itse asiassa, kun näitä juttuja täällä lueskelee, niin melkeinpä joka toisessa arvostellaan naisia, suokaa siis herrat tämä yksi tarina edes meille naisille:-)

      Oikein hyvää joulua kaikille, älkää lueskelko näitä juttuja niin mahdottoman tosikkomaisesti.

    • viiksetön11

      ANSKULIINA vai mikä se oli?Painu vuorille ja vejä vaikkä vittus korville,saat amisviikset?????

    • Elämmeviidakossa_

      -Älä päästä viidakkoas rehottamaan liikaa -.-

    • ftsredfsrgdfhdfsrh

      Olin valmis lyömään vaikka vetoa että aloittaja on joku parikymppinen keskenkasvuinen viestin perusteella, mutta voi elämä 29v...... Näkee kyllä minkä asian ympärillä aloittajan maailma pyörii. Ulkonäkö eikä mikään muu. En tunnista itseäni tuosta haukkumalitaniasta, mutta eipä kiinnostaisi tehdä mitään tuttavuutta aloittajan kanssa. Tuollaisen ihmisen kanssa on aivan turha haaveilla mielenkiintoisista keskusteluista, hyvästä seurasta jne. Itse arvostan enemmän noita ja valitsen ennemmin tavallisen näköisen naisen jonka kanssa tulee juttuun ja on hauskaa, kuin huippukauniin tyhjäpään.

    • Pelimerkitpielessä

      Nää naiset on niitä mitä näkee telkun sinkkulaivalla :D

    • näinsemielimuuttuu

      Olen tyylikäs nelikymppinenen nainen ja minua huvittaa lukea näitä nuorten naisten vaatimuksia. Minulle itselleni riittää puhdas ja siisti mies, jonka vaatteet voivat olla vaikka kirpputorilta, jos ovat ehjät ja sopivat kantajalle.

      • 40v-sinkkumies

        En usko että sulle riittää puhdas siisti mies. Naisille ei riitä noin vähäiset kriteerit koskaan.


    • SoCute
    • omiakokemuksianoista

      Ikivanha ketju, mutta todennäköisesti edelleen ajankohtainen. Noista kohdista mietelmiä omalta kohdaltani:

      ;Parta ajamatta: Mulla on superpyöreä pää. Parta tuo siihen vähän muotoa

      ;Pukeutuminen Cittarin-Anttilan-Prisman perus juntti vaatteisiin: Kotona / vapaalla saatan näin tehdä. Ei väliä vaatteilla kunhan ovat mukavat. Kodin ulkopuolella siistit ja istuvat vaatteet. Varsinkin housuissa näitä on välillä vaikea löytää. Ei liikaa nuorekkuutta kuitenkaan, kun en ole surffitukkainen juniori. Ja kengät on siistit ja ostittain jopa muodikkaat. Kun satun tykkäämään niistä. Ja niitä on useita pareja.

      ;Mene parturiin ajoissa ja mielellään vähän nuorekkaampaan parturiin jossa osaavat leikata hiukan muodikkaamman mallin kuin se 90-luvun takatukkalook. Käytä tarvittaessa geeliä! Sitten vähän vanhemmille miehille neuvoksi, myös nuoremmille ketkä kaljuuntuvat. Ajakaa ne hiukset pois kokonaan! On todellinen turn off sellainen semikalju, yök! Hoikka mies ja kalju sekä ajettu parta on siisti yhdistelmä, johon moni nainen ihastuu HETI! :): Olen kaljuutuva punttiukko, joka pitää konekaljua yllä. Ja lisäksi tukkani on ohut / vähän luonnonkihara, joten sitä on vaikea pitää mitenkään siististi laitettuna. Parempi ilman...

      ;Osta vaikka Stockmannilta joku nuorekas sporttinen tuoksu, ei sitä Citymarketin Axea, lue hyönteismyrkkyä! Tämä on aiheellinen juttu lähinnä treffeillä: Mitä väliä mistä sen tuoksun ostaa? Kunhan tuoksu on hyvä. Paras palaute on tullut ihan Nivean deostikeistä. Tuoksuu hyvältä, ja tosiaan sitä on ihan sponttaanisti useampi nainen kehunut. Esim. kalliilla Calvin Cleinillä tai Hillfigerillä ei ole ollut samaa efektiä.

      ;Liiku säännöllisesti ja syö terveellisesti, älä polta syöpäkääryleitä, tissuttelu on pahinta ja joka viikonloppuiset kännit! Ylipaino on turn off myös miehillä, halut katoaa samantein!: Makunsa kullakin. Oma BMI on siinä 30 tuntumassa. Eli rajusti ylipainoa on, mutta liikun 4-5 kertaa viikossa ja olen tehnyt sitä kohta 20vuotta. Rasvaprosentti noin 15. En polta, mutta alkoholi on mulle sallittu herkku. Ja teen ruokani itse, ja suht terveellisesti.

      Mitä tästä on sitten seurannut? Omassa treffiprofiilissani joskus vuosia sitten ei esim. puoleen vuoteen ollut käynyt yhtäkään naista. Kun en itse jaksanut olla aktiivinen sen kanssa muutaman vuoden yrittämisen jälkeen. Kuva, oli ja kattava kuvaus minusta itsestäni. Ketään ei vaan tuntunut kiinnostavan se... :D

    • Katsolista
    • Vaatettapäällepakkasella

      Tuota ei jaksa millään ymmärtää miksi jo yhdestä valokuvasta päätelty pukeutuminen tai kampauksen epäonnistuminen aiheuttaa hylkäyksen. Miehen pukeutuminen tuntuu olevan jatkuvasti naisten vaatimuslistan kärkipäässä. Moni mies jopa suosiolla saattaisi muuttaa pukeutumistaan, jos homma olisi siitä kiinni.

      Kyllä naistenkin pukeutumisella voi olla merkitystä pienenä lisäpiristeenä. Minusta monet naiset ovat todella kauniita ja ellei peräti edustavia jopa t-paidoissa ja verkkareissa. Eri tilanteisiin sopii erilainen pukeutuminen. Jos pukeutumisen tarkoitus on peitellä puheutumista huomattavasti suurempia laiminlyöntejä, kiinnostus loppuu lyhyeen.

    • kukkahattumummo

      Ihmettelen, että aloittaja sai kuraa niskaansa! Hän puhuu täyttä asiaa, olen samaa mieltä! Kaikki eivät osaa pitää huolta ulkoisesta habituksestaan ja palstat ovat pullollaan ihmisiä jotka ihmettelevät kun eivät kenellekään kelpaa.
      Ohjeita ei käsittääkseni ole kohdistettu niille joilla tämä homma on hallussa, siksi ihmettelenkin monen antamaa negatiivista palautetta kirjoitukseen.

    • listakatkera

      Katkera listasi, ei muuta.

    • listahuono

      huono lista se on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe