Naisellani on homo ystävä jossa ei mielestäni ole mitään kummallista. En kuitenkaan pidä siitä että hän yöpyisi tämän homon luona ja olen siitä aikaisemmin maininnutkin. Mainitessani tämän hän tuntui asian ymmärtävän ja siitä ei sen enempää sitten keskusteltukaan. Yllättäen muutama kuukausi sitten selvisikin että naiseni olikin viettänyt työmatkalla tämän homon kassa yön hotellissa samassa huoneessa. Vaikka sanoi minulle menevänsä matkalle yksin. Selvitti sitten että ei viitsinyt kertoa asiasta kun ei halunnut minua ärsyttää ja tämä homo liittyi tähän työtehtävään. Samalla sanoi vielä viettävänsä toisenkin yön tämän kanssa, koska joutuvat vielä toiselle työmatkalle. Annoin periksi ja sanoin että se saa olla sitten viimeinen kerta koska en tunne oloani miellyttäväksi jos hän yöpyy toisen miehen kanssa samassa hotellihuoneessa, vaikkakin kyseessä on homo. Siitähän minulla ei tietysti ollut muuta tietoa kun naiseni sana että mies on homo, koska en miestä sen paremmin tunne. Näin tämän miehen matkan jälkeen ja homolle hän kyllä vaikuttikin. Tietysti olen nyt huolissani siitä onko mies homo vai bi? Kaikkihan on mahdollista? Epäilyni johtuvat varmasti osittain aikaisemmista suhteistani, joissa kaikissa minua on petetty. Nyt on pari kuukautta mennyt ja naiseni sanoi minulle että tämä homo on kutsunut hänet saarimökilleen käymään, mutta kun matkaan sinne menee jonkin aikaa niin hän jäisi sinne mökille tämän homon kanssa yöksi. En tietysti ollut asiasta mielissäni ja vatsaa alkoi pelkkä ajatuskin vääntämään. Asia jäi vielä hieman ilmaan leijumaan.
Ja nyt sitten itse kysymykseen. Olenko turhaan mustasukkainen? Miten minun pitäisi tähän suhtautua / hoitaa asia?
Jos itselläsi on ollut vastaavanlaisia kokemuksia niin kuulisin niistä mielelläni.
naiseni yöpyy homon luona..
5
292
Vastaukset
- totuuski
Niin homot eivät NAI NAISTASI ,MUTTA NE TYKKÄÄ IMETTÄÄ HETERO NAISELLE
MEISSELIÄ. - Wanha uggomies
Itse en hyväksyisi tota kuviota ja pidän itseäni melko lievästi mustasukkaisuuteen taipuvaisena. Mitähän vaimosi tykkäisi jos alkaisit yöpymään "lesbo-ystävätteäresi" kanssa milloin missäkin?
Kokonaan toinen juttu on vielä semmoinen, että olet rehellisesti kertonut ettei tämä järjestely sovi sinulle ja että se loukkaa, mutta se ei tunnu paljon kumppaniasi vaivaavan.
Olen tähän ikään mennessä tullut sen verran v-mäiseksi mieheksi, että saattaisin sanoa, että tämä homohan voi tulla meille yökylään jos kerran yhdessä yöpyminen on niin tärkeää. - Ei ,Ei
Voihan se homo ollakin mutta naisesi kanssa yötä ollessa nai vaimoasi. Ajattele
mulkku joka nai vaimoasi on ennen vaimoasi ollut jonkun miehen perseessä.
Montako hinttaria sinne kokoontuu nukkumaan vaimosi kanssa.
Sanon ,että kerro naisellesi mikäli yöpyy tämän hinttarin kanssa vielä ,niin saa
mennä samantien. - Anonyymi
Vaimoni Katja sanoi että minun kalakaveri on homo, kysyin mistä sinä sen tiedät vaimo nauroi se katseli terassilla homo filmiä näin ikkunasta katseli vähän väliä ympärilleen ja katsoi.
Sanoin otan selvää syötiin illalla lämmitettiin sauna menin ensin Marko tuli saunaan kalu oli paksu paksumpi kuin minulla Marko katsoi kalua sanoi en ole homo vaikka niin luulevat kalu vain paisuu saunassa katsoin kalua kun se nousi aika nopeaan.
Sanoin vaimo luulee että olet homo et välitä naisista Marko nauroi naisin vaimoltasi tajun pois niin uskoo. Pestiin ja mentiin ulos istumaan Huusin Katjalle tuo juomaa, Marko meinasi nousta sanoin istu vaan Marko oli vaivautunut huomasin että pitkä kalu roikkui haarojen välissä ja alkoi kohoamaan Katja oli portaiden alapäässä ja katsoi nousi ylemmäs seisomaan pyysin Katjaa saunaan Katja punasteli en minä teidän kanssa pyysin ja pyysin lupasi tulla.
Mentii saunaan Marko sanoi en minä ilkeä olla samassa ovi kävi, vaimo seisoi rinnat pystyssä ja käveli lauteille, Katja katsoi minua tuimasti istutin meidän väliin. Nakkelin sievästi löylyä ja viruttelin vettä vaimon päälle Katja istui nännit pitkinä ja vähän huokaili käänsin vaimoa ja suutelin suutelin kaulaa ja kuiskasin tuo homo panee sinua kohta ja varmasti annat. Marko katsoi vaimon pyllyä kun oli niin nätisti Markoon päin. Markon käsi kosketti suoraan haaroihin Katja värähti mutta jatkoi suutelemista kuiskasin Suutele Markoa vaimo kääntyi laitoin vaimon käden pitkälle kalulle vaimo suuteli kiihkeän oloisena kosketin pillua se oli ihan märkä työnsin Katjaa Markon syliin nousi aran oloisena vedin jalasta että on ihan auki ohjasin kalua pilluun se oli tosi paksu sormet ei yltänyt ympäri kun kalu painui pilluun Marko imi nännejä Katja katsoi minua silmiin koko ajan sitten alkoi naimaan siirryin lattialle katsomaan kalu kiilsi kiima-aineista vaimon ulistessa koko ajan Katja huokaili olenko teidän huora? Marko sanoi siskosikin on. Katja pysähtyi anjako sehän on nuori vaimo? Marko sanoi kuukausia on ollut ja haluaa kaikkea. Katja huokasi sehän on pieni? Marko sanoi ottaa halulla vastaan Katja nai voimalla otin kalun juuresta kiinni ja puristin Katja huusi mitä teet se vain paisuu ja kiljui apuaah ja pylly jännityi Marko laski sisään tunsin sormissa kuinka pumppasi sisään Katja kiljui hervottomana. Kun nousi spermaa valui kunnolla lauteelle nostin Katjan alas Katja kääntyi ja kuiskasi ei ole hono ei sinne päinkään. Katja pesi ja lähti.
Marko katsoi kalua , tule tähän ja imi kalusta kaikki mitä tuli nauroi oli hyvää.
Mökillä syötiin ja juotiin juomia, menin vaimon kanssa sänkyyn silitteli kalua kysyi miten noin veltto kuiskasin Marko imi vaimo nousi kyynärpään varaan oikeastikko sanoin oikeasti. Meni aikaa vaimo valvoi kuiskasin mene haluttaa kumminkin vaimo antoi suukon kuiskas olet rakas.
Kuulin kuinka vaimo valitti kävin vilkaisemassa vaimo oli päällä ja antoi halukkaana vähän aikaa oli hiljaista ja alkoi taas valitus.
Vaimo tuli viereen ja nukahti. aamulla juotiin kahvia Markon kanssa vaimo tuli tukka sekaisin ja istui pöytään Marko lähti kotiinsa, lepäilin vaimon kanssa vaimo kysyi hieroit pyllyä kun nain lauteilla haluttiko vaimo vei sänkyyn kuiskas tuossa on rasvaa tein sormella esi työn ja työnnyin pyllyyn se oli ensikerta Katja kuiskas on se hyvää ei satu saat panna Markoa se kumminkin haluaa. Rakasteltiin pitkään kunnes laskin sisään.
En ole vielä kokeillut Markon kanssa ehkä joskus. - Anonyymi
Jättäsin tuommosen naisen naisesi ei selvästikään edes välitä mielipiteestäsi oli sälli homo tai ei mu en usko sen edes olevan homo jos ei käyttäydy kun neiti ni tuskin on bisseä ihmeempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2972696Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001409- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991235Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451073
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33807