Hei!
Eli olen tässä ajatellut, kun haluaisin pidennykset niin kaverini suositteli, että laittaisin pidennykset mitkä suoristetaan hiuksiin kiinni. Miten tämä toteutetaan ja kuinka kauan ne pysyy ja mitä ne maksavat? Netistä en ole löytänyt mitään tietän tulee vain kaiken maailman mainoksia ommeltavista pidennyksistä. Voisiko joku kertoa siis niistä? (: olen vasta 13 ja haluan pidemmät hiukset mitä minulla on. Eli voiko joku kertoa mistä niitä saa ja mitä maksaa? (:
Hiustenpidennykset.
25
3487
Vastaukset
- kallistahommaaaaaaaa
En sinuna pilaisi hiuksia noin varhaisessa vaiheessa vaan odottaisin, että hiukset kasvavat.
T. oman tukkansa jo 12v. värjäämällä ja pidennyttämällä pilannut 22v. nainen - kokemuksen äänellä
Miksi haluaisit pidennykset? Onko sinulla tavallista ouhemmat hiukset vai...? Sillä jos hiuksesi ovat kutakuinkin normaalit ja hyvässä kunnossa, en missään nimessä suosittele pidennyksiä!! Pidennykset aina kuluttavat omaa hiusta, varsinkin jos niitä ei jaksa hoitaa, ja tuossa iässä hiustenhoitoon sitoutuminen voi olla hankalaa ja muutenkin turhaa. Pidennykset myös maksavat maltaita; noin 400-500e, ja niitä täytyy huoltaa säännöllisesti ja sekin maksaa.
Jos ihan välttämättä haluat pidennykset, niin suosittelisin teippipidennyksiä tai mikroring- pidennyksiä. Kaverisi varmaan tarkoittaa sinettipidennyksiä(?), jotka ovat ehkä aidoimman näköiset, mutta ne sulatetaan omaan hiukseen kiinni, joten ne vaurioittavat omia hiuksia väkisinkin viimeistään siinä vaiheessa, kun ne otetaan pois. Itsellä kokemuksia teippipidennyksistä, jotka otin siksi, koska omat hiukset olivat katkeilleet ja menneet piloille lukuisista värjäyksistä johtuen. Teippipidennykset toivat hetken helpotuksen huonoon hiustilanteeseen, mutta ei niitä kauaa olisi voinut pitää päässä, kyllä ne jossain määrin kuitenkin häiritsevät, ja hiustenpesu on haasteellista. Mutta nyt kun hiukset kasvaneet ja muutenkin normalisoituneet, niin en voi kun olla kiitollinen omista hiuksista. Nuorena luulin että hiuksia voi värjätä ja niille voi tehdä mitä vaan, sillä sanotaan, että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. En kuitenkaan ihan täysin allekirjoittaisi tätä väitettä, sillä hiustenkasvu hidastuu vanhemmiten ja hiukset voi ohentua huonosta käsittelystä, ja ennalleen palaaminen voi viedä vuosia aikaa, kuten omalla kohdallani kävi. Myös muutamalle ystävälleni on käynyt niin, että hiukset ovat katkeilleet ja ohentuneet useista käsittelyistä johtuen, eivätkä ole enää kasvaneet takaisin. Suosittelen siis pitämään hiuksista hyvää huolta, ja välttämään turhia käsittelyjä, jotta ne olisivat mahdollisimman pitkäikäinen ystävä läpi elämän. Sen lisäksi monilla julkkiksilla vrt. Naomi Cambell, Britney Spears yms. on hiukset menneet piloille ja lähteneet päästä hiustenpidennyskierteen vuoksi...- Tytsy -99
Juu tarkoitin sinettejä ja löysin netistä aidoista hiuksista tehdyt sinetit vaan 22e . Ja minulla on ollut jos minkä väriset hiukset vuoden aikana että on muutenkin jo tarpeeksi tuhotut. Ennen ollut hyvä ja paksu tukka mutta nyt vain lyhyt ja ohut :/ en tarvitse paksuja hiuksia vaan haluaisin vain ns. Emo hiukset eli vain tuonne taakse tulis hiuksia.
- åirev
Kokeile ensin klipsipidennyksiä, ne on turvallinen ja helppo tapa testata onko hiustenpidennys se oma juttu.
- Tytsy -99
Eiks ne klipsit maksa iha hirveesti ?
oon seiskalle menossa ja sain pari päivää sitten pidennykset. eka oisin halunnut teippi- tai sinettipidennykset, mut kun kuulin että kun niitä otetaan pois niin hiuksii tietysti irtoo niin päädyin klipseihin.(ittelläni on ohuet ja lyhyet hiukset) ekoiks pidennyksiks kanaattaa ottaa aika halvat mut kumminki oikeet remyt, koska väristä ei voi olla varma jos nettikaupasta ostaa, vasta ku oot löytäny oikeen värin nii kannattaa ostaa vähän paremmat:) mun nykyset pidennykset makso 35e toimitusmaksu. :)
- tytsy -99
Onpa halvat 0: ite kaikki klipsit miyä oon nähny on ollu sellaset 200-500. Midtä ostit ne ? :D
- Klipsit on jees
Kaikki pidennykset maksaa. JA en antais minkään kaverin"suoristella" pidennyksiä hiuksiin kiinni. Kyllä siinä pitää olla jonkulainen käsitys mitä tekee. Osta klipsit!
- ID Hair kunniaan :)
Oon 25v. ja pitänyt ommeltuja pidennyksiä 3vuotta putkeen. Asiahan on niin että pidennykset kuin pidennykset ei vahingoita omaa hiusta jos asiantunteva parturi pitkällä kokemuksella ne laittaa!
Omat hiukseni ovat todella hennot ja ohuet ollu aina, niitäpä ei paljo pitkäksi kasvatella! Ekat pidennykset oli micro-ring tekniikalla eikä siinäkään ollu mitään valittamista mutta hieman tuntemattomana tekniikkana niitä ei Suomessa joka paikassa tehdä. 2 riviä ommeltua remy hiusta on pelastanu mun itsetunnon. Vahvempiin hiuksiin suositellaan teippi pidennyksiä.
Maksan hiuksista (puoli punttia riittää) ihan korkeintaan 200€ jotka kestää yli puoli vuotta kunnoltaan. Hiusten laitto sekä tyvikasvun värjäys maksaa ainakin meillä pohjanmaalla n. 100€ ja tuon operaation voi halventaa värjäämällä hiukset kotona jolloin hinnaksi jää puolet!
Huollan hiuksiani niinku jokaisen ihmisen pitäisi omiaankin huoltaa: En pese niitä joka päivä mutta pesen ne ihan normaalisti kun sen teen! Parturin neuvoma hoitoaine on yleensä paras!
Pidennysten kuivaaminen aina pesun jälkeen on ehkä suurin vaivannäkö koko prosessissa. Latvasuoja ennen kuivaamista on melkeinpä pakollinen!! Pieni suoristusraudalla läpikäynti silottaa latvat.
Ihmiseltähän irtoaa hiuksia satoja päivittäin eli kun pidennykset irrottaa niin kiinnityksessä olleet hiukset tippuvat vasta pidennysten pois otettaessa joolloin niitä irtoaa tuhansia jos 2 kuukauttakin samaa kiinnitystä pidät joten ei kannata säikähtää! :)
En näe pidennyksissä mitään pahaa varsinkaan ommelluissa jolloin yhden kokeilukerran jälkeen ei ole tapahtunut mitään peruuttamatonta!
Kysy parturista neuvoa! He eivät veloita kysymyksistä :)- tytsy -99
Kiitti tiedosta, onki vähä mietittäny toi hiusten lähtö ;D
- Laadukasta
Hei.
Mulla on ollut monella tapaa pidennyksiä.
Kaikki on olleet kyllä tosi kivoja mutta niiden irroitus on ollut rasitavaa. Varsinkin sinettien ja teippien.
Mutta jos otat noilla pidennykset niin käy ottamassa hyvässä paikassa ja osta laadukasta hiusta. Halpa hius sotkee myös omat hiuksesi kun menevät takkuun.
Jos hius ei ole remy hiusta niin se on ns raska hiusta todennäköisesti. Sitä kerätään jopa kaatopaikoista tai hiusharjoista.
Remy hiustakin on paljon erilaatuja.
Mä oon käyttänyt Simply naturelin hiusta. Se on todella laadukasta ja voin olla sata varma ettei ole mitään sotku tukkaa ja niiden hiusten lahjoittajille ollaan jopa maksettu niistä.
Mä tykkään tällähetkellä micro-ringeistä. Käyn tuolla Tuusulassa ottamassa vakkari paikassa.
Tällä hetkellä Simplyn sinetit päässä mutta seuraavaksi otan taas sinetit. Ne on mukavin irroittaa. - asdasdasdasdasdaasd
jos haluat pidenykset ota clip on pidennyksetr sillä olet niin nuori
- pidennysriippuvainen
Moi, oon 14v, kasille menos oleva tyttö & pistin seiskan alussa pidennykset teipeillä. Huolsin niitä parin kk välein, ja ihan hyväs kunnos pysy. Otin kesäloman alussa pois väliaikasesti, eikä omat hiukset ollu nyt kauheesti kärsiny, eikä niitä lähteny sen enempää ku normaalistikkaa ois lähteny :D pistän ennen koulun alkua takasi
- eikannata
Älkää missään nimessä käyttäkö minkäänlaisia pidennyksiä. Aivan sama onko teipit vaiko klipsit tai jotakin muuta, omia hiuksia lähtee . antakaa vaan oma tukka kasvaa .
- sitruunis
Itsellä nuo klipsipidennykset toiminu vallan mainiosti! Eivät vahingoita hiuksia jos ne laitetaan oikein eikä pidetä viikkokaupalla päässä vaan on välillä välipäiviä jolloin et pidennyksiä laita lainkaan.
Halvimmat klipsipidennykset mitä löysin, on www.halvempaa.fi ja sieltä kauneudenhoito, en muista paljonko maksoivat mutta edulliset kuitenki ku saa koko päähän kerrallaan alle satkulla ja ainakin lupaus oli että olis aitoa hiusta eli ei mitään synteettistä kuraa!
Tsemppiä sulle parhaiden pidennysten löytämiseksi, mutta suosittelen ettet laita mitään pysyvää ratkasua, monella ystävällä pidennykset pilannu hiukset niin että kärsii siitä lopun elämäänsä! - aseigfisduag
Nuohan on ihan pas*oja! Ei riitä 70g koko päähän, 38cm on lyhyet ja se että lupaa 100% hiusta ei tarkota että se ois millään lailla hyvää :/ 70€ tuosta kamasta on TODELLA kallis kun ei ole remy-hiusta (ja muuta kun remy-hiusta ei kannata ostaa)
- kampaajakolmonen
aseigfisduag:
Tuohan on remy hiusta! Osaatko lukea?! Ja ihan 56:cm:n asti saa tilattua joka on PITKÄÄÄÄÄÄ hiusta!!!! Ja värejäkin on kaikkiin makuihin.
Mulla ainaki riitti koko päähän tuo setti!
T:toinen tuolta tilannu ja hyväksi todennu!- Ofelia---
Eihän tuolla kaupan sivuilla MISSÄÄN kohdassa lue että on remyä, vai olenko sitten sokea? En löytänyt myöskään Y-tunnusta joka lakisääteisesti pitää olla esillä. Aika epäilyttävän oloinen kauppa näin ensivilkaisulla. Sikäli olen kirjoittajan aseigfisduag kanssa samaa mieltä että jos ei ole remy-hiusta se ei kestä käytössä pitkään ja kokopään pidennykseen tarvitsee 100-120g hiuksia, 70g tulee vain hiirenhäntä.
- sitruunis
Sitruunis vastaa:
Paketissa luki Remy Hair ja tuossa tuotekuvauksessahan mainitaan olevan uudelleen käsiteltyä ihmishiusta!
Jokaisen pään malli on erilainen ja joillekin sopivat mutta joillekin voi jäädä liian vähäiseksi määräksi että kai se vain kokeilemalla eri pituuksia ja paksuuksia, saa selville oman päänsä tarvitsemat pidennykset. - spgofdfuo
Jahasjohan se selvisi, käyt sitten itse mainostamassa omaa kauppaasi. Mainostaminen on täällä kielletty!
- sitruunis
Täh? En omista kyseistä kauppaa tai tunne omistajaa. Kysyjä kysyi mitä tehdä ja minkälaiset pidennykset laittaa ja vastasin sen mukaisesti oman kokemuksen pohjalta. Sinusta on jo ilmoitettu ylläpitoon joten voit lopettaa tuon katkeran kommentoimisen.
Kiellettyä on myös toisten solvaaminen! BTW........ - sividavaoåivio
Solvaaminen? Oikeesti hanki elämä ja maksa mainoksistasi rehellisesti. Ei kuluttajat oo niin tyhmiä että tuollainen tökerö piilomainonta menisi läpi..
- Jossukka993
Hei! Itselläni on ollut teippi ja clip-on pidennyksiä. Missään nimessä en suosittelele kellekkään sinettejä JOS sattuu olemaan ohuet hiukset. Sit tippuu viimesetki hiukset päästä. dreamhair.fi sivustosta itse olen tilannut ja en ole pettynyt. Uskomattoman ihanat hiukset. 3 pakettia tilasin. Kun omistan tätä hiustakin nii paljon. Olet vasta 13 ja haluat pidennykset. voi että. Sillon en itse miettinyt sellaista. 16 vuotiaana hankin ensimmäiset. Nytki meni pidennyksii se 300-500e ... tää on ihan turhaa rahantuhlausta. Jotkut saa itellee varmemman olon siitä jos laittaa. Jokasen oma asiahan toi on.. et ei siin mitää.
- loveevol
kuinka paljon oikeet pidennykset maksaaa kampaamossa? lyhyisiin hiuksiin.
- I<3 My hair
En nyt oikeen saanut selville.
Vastatkaa näihin.
Saako 12.v ottaa pidennykset?
Haluan vaan latvoihin 30-40cm lisää
Kuinka paljon maksaa parturissa?
Mitä eroa on klipsi-,ommeltu-,silitettyt pidennykset?
Sattuuko ne?
Vastatkaa todella nopeen!
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854