Elikkä olen siis 15-vuotias tyttö. Minun isälläni on häät elokuussa. Tämä on ensimmäinen kerta kun menen häihin. Menen häihin vieraana, en morsiusneitona tms. Ongelmana on etten tiedä mitä laittaa päälle. Häät ovat ortodoksisessa kirkossa joten joudun seistä koko vihkimistilaisuuden ajan. Haluaisin meikata ihan kuten normaalistikkin (mustat/punamustat silmämeikit, pirretyt kulmakarvat koska omia ei ole ja yleensä huulikiiltoa tai punaista ja/tai mustaa huulipunaa), laittaa hiukseni kuten aina normaalisti, eli tupeerata ja suoristaa (värjään lähiaikoina hiukseni mustaksi ja hiukseni ovat toiselta puolelta leikattu aivan lyhyeksi) ja pukeutuisin visual kei henkisesti eli vaikka mustaan ja punaiseen ja yhdistää asuun ehkä hieman valkoistakin. Pukeudun ja meikkaan ja laitan hiukset yleensä visual kei - tyyliin, googleta visual kei jos haluat nähdä millainen tyyli on kyseessä ja mihin kulttuuriin se liittyy.. Olenko törkeä jos menen ns. visual kei - tyylisissä, mutta kuitenkin siisteissä vaatteissa isäni häihin?
Pukeutuminen häihin
VisualKeiLover
1
212
Vastaukset
- joku
Yleisesti ottaen häihin ei pitäisi laittaa mustaa mekkoa - ei ainakaan kokonaan mustaa, ts. jotkut mustat kuviot ei välttämättä haittaa - toisaalta ei pitäisi laittaa myöskään kokonaan valkoista mekkoa / vaatteita ;)
Onko muu porukka "visual kei"-tyyliä? Silloin asusi voisi olla ok - muutoin ehkä hieman liikaa erottuva, ts. häät ovat morsiamen "prinsessapäivä" - ymmärtänet mitä tarkoitan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346