Kuvittele hiljaa mielessäsi millaista olisi olla työtön, lihava savolaismies maailmassa, joka ei piittaa muusta kuin valheesta?
Mä olen ainakin fani.
(fanittavaa naurua)
Kaikki peliin
10
52
Vastaukset
- Nasdaq
Entä miten on mahdollista, että ohjelmalla on satunnais-tarjota vain kahta etätehtävää, 21 ja 30?
- Nasdaq
Enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään sitä miksi hän lähetti minulle kuvan itsestään, tämä verbaalinen nero.
(fanittavaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään sitä miksi hän lähetti minulle kuvan itsestään, tämä verbaalinen nero.
(fanittavaa naurua)Ai että nämä monologit ovat mulle nannaa. Mä siis viihdyn eniten itsessäni; ehkä hektinen ja ylisosiaalinen työni on vaatinut veronsa.
Kasvottomuus on rikkaus, tyhjänpäiväisyys. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ai että nämä monologit ovat mulle nannaa. Mä siis viihdyn eniten itsessäni; ehkä hektinen ja ylisosiaalinen työni on vaatinut veronsa.
Kasvottomuus on rikkaus, tyhjänpäiväisyys.Jos tämän siirtää maisemaksi, niin ollaan vuonon nielussa lähellä pistettä A. Siitä pisteeseen B on ikuisuus, nautinnollinen sellainen.
(huokailevaa naurua) - xxx
Nasdaq kirjoitti:
Jos tämän siirtää maisemaksi, niin ollaan vuonon nielussa lähellä pistettä A. Siitä pisteeseen B on ikuisuus, nautinnollinen sellainen.
(huokailevaa naurua)Joo mekin lähdetään lasten kanssa Norjaan autolomalle ;)
- Nasdaq
xxx kirjoitti:
Joo mekin lähdetään lasten kanssa Norjaan autolomalle ;)
Itse en viitannut vuonoilla Norjaan, tai matkailuun.
Hiton hyvä leffa Teemalla.
millanen pippeli sillä on, en voi muuten kuvitella jos en tiedä.
- Nasdaq
Pippeli?
Kaikki maailman kyrvät ovat identtisiä. Etkö sinä tätä tiedä?
(naurua) Nasdaq kirjoitti:
Pippeli?
Kaikki maailman kyrvät ovat identtisiä. Etkö sinä tätä tiedä?
(naurua)ei muuten varmana ole
- Nasdaq
monte24 kirjoitti:
ei muuten varmana ole
Onpas.
(älykästä käänteis-väittelyä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554