hetken tie on kevyt kaksin kulkea..

kerrothan mulle!

Niin kun just mietin apulannan sanoja kun "henkilökohtainen maailma loppuu..." niin kun tää suhteessa eläminen on niin rajallista mutta mitään muuta en halua kuin asua ja olla toisen ihmisen kanssa. Rakastan maailman eniten omaani, ja meillä on kaikki kivasti.
Mutta sanokaa mulle syy, miks kaks kertaa oon jo eksynyt toisen poissa ollessani kaverin luokse yökylään...sitt etten edes tunne kauheesti pahaa oloa siitä vaan muistelen koko ajan miten juteltiin ja nukuttiin vain ja pidettiin toisista kiinni...oon ajatellut että tämä on sitä että jos toinenkin olisi "vahingossa" vaik tavannut joitakin muita (vaikka en usko niin olevan)niin sitt suo itsellekin hetken jonkun toisen kanssa ettei olisi se jota petetään...kai nää ajatukset voi näin rankkojaki olla..?mä en tiedä!!!
Mut jotenkin tuntuu etten kotona saa tarpeeksi hellyyttä ja kosketuksia joita mä kaipaan ihan tajuttomasti, mut tää "toinen" tekee olon just niillä mut hetken onnelliseksi..
en jättäisi ikinä omaani, ja tähän toiseen ei ole muuta kuin hyvä ystävyys..enkä enää jatka.
kertokaa joku jotain jostakin...en itse osaa elää elämääni, siltä kai tuntuu..

5

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menoa

Sinulla on suhteessa asiat ilmeisesti liian hyvin.

Kun miehesi saa tietää vierimakuustasi niin asiasi eivät enää ole hyvin ja voit olla jälleen onnellinen onneton.

Kaikenlaista se pehmee pää teettää, sano.

• Kokenut

Nuo sanat "hetken tie on kevyt kaksin kulkea.." on muuten Tehosekoittimen biisistä eikä Apulannan.

Joo, ei taida olla sun 'rakas' sulle rakas kun kerta noin käyttäydyt. Ero tulee varmasti jossakin vaiheessa. Mietihän tarkkaan mitä haluat. Ja hyväksyisitkö itse moisen käytöksen rakkaaltasi? Ja voisitko antaa sen hänelle anteeksi jos se tulisi ilmi? Tuskinpa. Niin, erohan siinä tulisi. Olen varmaan nuori ihminen, joten kyllä sä vielä sen 'oikean' löydät. Eli sellaisen, jonka takia et tuollaista tekisi hänen selän takana.

• ansku
        Kokenut kirjoitti:

Nuo sanat "hetken tie on kevyt kaksin kulkea.." on muuten Tehosekoittimen biisistä eikä Apulannan.

Joo, ei taida olla sun 'rakas' sulle rakas kun kerta noin käyttäydyt. Ero tulee varmasti jossakin vaiheessa. Mietihän tarkkaan mitä haluat. Ja hyväksyisitkö itse moisen käytöksen rakkaaltasi? Ja voisitko antaa sen hänelle anteeksi jos se tulisi ilmi? Tuskinpa. Niin, erohan siinä tulisi. Olen varmaan nuori ihminen, joten kyllä sä vielä sen 'oikean' löydät. Eli sellaisen, jonka takia et tuollaista tekisi hänen selän takana.

se vaan on melko varmaa että ukkos pettää sua kans reissuillansa ja tuskin mitään vieressä makoilua..Eli ole vaan rohkeampi ensi kerralla ja pillua sille hiplaajalle.

• Ninni

Mitäs jos kokeilisit itse helliä ja hyväillä kumppaniasi ja se voikin kasvaa molemmin puolisen hellyyden lisääntymiseen.Toinen konsti on että kerrot kumppanillesi että miten kaipaat ja janoat hänen kosketustaan ja hellyyttään.Kerrotte toisillenne millaisesta hellyydestä pidätte ja millaista toivotte,se on askel lähemmäksi kumppaniasi,ei siihen tarvita mitään kolmatta osapuolta,kaikki on toteutettavissa omassa suhteessa.Eli tee itse toiselle mitä haluat toisen tekevän sinulle.Ennen kaikkea tee suhteesi eteen vaikka ihan pieniäkin tekoja se kannattaa...Onnea yritykselle ja parisuhteellenne!

• kirjoittaja

juu kiitti sanoista. kyllä yritän hellii ja tehdä kaikkea aina kun hetki on vain olla lähellä ollaanpa missä vain. oon maininnu monesti että kaipaan kosketuksia ym.
        Mut niin vaikeaa se toista pakottaa siihen, ja kai mä pärjään niitä ilman:(.. mut kyll sitä hellyyttä silti sen verran riittää ettei
        meidän suhde nyt mikään kylmä ole..Pitäs yrittää vaan puhuu muutenkin suhteesta enempi mut ei se niin helppoo oo. jotenkin mä oon aina ollut tämmönen tai musta on tullut tämmönen että asiat jää sisälle muhun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe